Tuesday 22 March 2011

Χοιρινό με σέλινο

Είναι και αυτό ένα από τα Κυριακάτικα φαγάκια μας !
Εάν βρείτε φρέσκα και μικρούλια σέλινα, χωρίς μεγάλες ρίζες, μην τα προσπεράσετε, δοκιμάστε την πρότασή μας !!

Υλικά για 5-6 μερίδες
6 μπριζόλες λαιμό χοιρινό
1 κιλό σέλινο ή 6 ματσάκια (διαλέγουμε σέλινο με μικρές και μαλακιές ρίζες)
1 μέτριο ξερό κρεμμύδι
5-6 κλαράκια άνηθο
1 κουταλιά της σούπας αλάτι
½ κουταλάκι του γλυκού πιπέρι
Εκτέλεση:
Αφαιρούμε τις ρίζες από το σέλινο και το κόβουμε σε μικρά κομμάτιαΤο πλένουμε πολύ καλά και το βάζουμε σε μια κατσαρόλα με νερό και λίγο αλάτι ώσπου να βράσει (περίπου 20 λεπτά).
Το σουρώνουμε και το αφήνουμε στην άκρη.
Πλένουμε τις μπριζόλες και τις ραντίζουμε με λίγο ξύδι.
Βάζουμε μια μεγάλη κατσαρόλα στην φωτιά και ρίχνουμε μέσα τις μπριζόλες.
Τις αφήνουμε για λίγο να σοταριστούν.
Τις γυρίζουμε και από τις δύο μεριές.
Μόλις είναι έτοιμες τις μεταφέρουμε σ’ ένα λεκανάκι μαζί με το ζουμί τους. Τσιγαρίζουμε το κρεμμυδάκι με τον άνηθο και το ελαιόλαδο.
Ρίχνουμε τις μπριζόλες με το ζουμάκι τους, τα 3 ποτήρια νερό και αλατοπιπερώνουμε.
Αφήνουμε στην φωτιά μέχρι να βράσει το κρέας.
‘Ίσως χρειαστεί στην πορεία του μαγειρέματος να προσθέσουμε λίγο νεράκι ακόμη. Όταν είναι έτοιμο προσθέτουμε το σέλινο και το ραντίζουμε με λίγο από το ζουμάκι του φαγητού.
Όπως είναι όλα μαζί τ’ αφήνουμε να πάρουν 3-4 βράσεις για να ενωθούν οι γεύσεις. Μόλις είναι έτοιμα αποσύρουμε από την φωτιά και με προσοχή παίρνουμε από την κατσαρόλα λίγο ζουμάκι για να το ρίξουμε στο αυγολέμονο.
Αυγολέμονο
5 αυγά
μισό ποτήρι του νερού, χυμό λεμονιού
όσο ζουμί πήραμε από το φαγητό
Χτυπάμε τα ασπράδια μαρέγκα και στην συνέχεια ρίχνουμε τους κρόκους, χτυπάμε για λίγο και ρίχνουμε τον χυμό των λεμονιών.
Ξαναχτυπάμε και ρίχνουμε το ζουμάκι από το φαγητό που είχαμε κρατήσει, ανακατεύουμε ελάχιστα και το ρίχνουμε στην κατσαρόλα πάνω από τα χόρτα, προσέχοντας να πάει παντού και ανακατεύοντας το σέλινο με πολύ μεγάλη προσοχή. Κουνάμε λίγο την κατσαρόλα για να πάει το αυγολέμονο μέσα στο φαγητό και σερβίρουμε αμέσως για να μην κρυώσει.
Συνοδεύουμε με ζυμωτό ψωμάκι και μπυρίτσα !
Καλή μας όρεξη !!!!!

50 comments:

Magdalene B. said...

ένα πολύ ωραίο και παραδοσιακό πιάτο!καλημέρα!

Ξανθή said...

Ένα μικρό πιάτο και για μένα που δεν το φτιάχνω αυτό, δεν αρέσει!!
Καλημέρα!!

simonmad said...

Πρώτα η Μπέττυ και το χοιρινό της με πράσο, ύστερα εσείς και το χοιρινό σας με σέλινο, μας αποτελειώσατε! Απίστευατα νόστιμοι συνδυασμοί για να ξεφύγουμε λίγο από το "χοιρινό-πατάτα/ρύζι".
Καλημέρα!

Lila Xagorari said...

Θα σταματήσετε καλέ κάθε μέρα να μας κολλάτε την μούρη στην οθόνη???

gwgw said...

Ενα απο τα αγαπημενα μας φαγακια...τελειο..καλη σου μερα Μαρακι μου,φιλια πολλα!!!

KANTHAR0S said...

Αγαπημένο φαγητό. Πετάς και 200 γρ. φέτα, δυο φετούμπες ψωμί, φτιάχνεις αμα λάχει και ένα μπολάκι με σαλατούλα για επιπλέον φυτικές ίνες και είσαι βασιλιάς.

Ειρήνη said...

Καλημέρα κοριτσάκια μου, τι κάνετε? Μαράκι μου κερνάς? Το λατρεύω το χοιρινό με σέλινο αλλά δεν το μαγειρεύω ποτέ γιατί όλη η οικογένεια είναι συσπειρωμένη εναντίον αυτού του φαγητού!

love2love said...

μιαμ μιαμ γιουπιιιιιιιιιιιι
κοιτα ομως εμενα δεν μου αρεσει το αυγολεμονο αν δεν το βαλεις πειραζει;

Vasia b. said...

Καλημέρα!!!Μαριώ μου τι νοστιμιές είναι αυτές σήμερα !!!!!Τι ωραία παρουσίαση!!!Κλασικό και αγαπημένο φαγητό!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου βρε φιλενάδα με τα ωραία σου!!!!
Πάω δίπλα στην Λίλα, να κολλήσω κι εγώ την μούρη μου στην οθόνη!
Πολλά πολλά φιλιά!!!

moments collector said...

τρελαίνομαι γι'αυτό το φαγητό.Το μαγειρεύω και το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου.Το προτιμούμε όλοι στο σπίτι από μαγειρίτσες και τα συναφή.

SUSANNA said...

Hola bon dia

m´encanta la teva proposta, ja que l´apit a casa agrada molt,..

anoto la teva recepta, moltes gràcies per compartir-la

mil petonets Susanna

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα του άντρα μου. Μία μόνο φορά το πέτυχα το αυγολέμονο :-( Ομως, βλέπω ότι εσύ κάνεις άλλη τεχνική. Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε!!

Σοφία Ζ. said...

Μόνο και μόνο η παρουσίασή του θα με κάνει να φτιάξω χοιρινό με σέλινο για πρώτη φορά. Μέχρι εδώ έφθασαν τα αρώματα και οι γεύσεις κοιτώντας τις φωτογραφίες. Μπράβο Μαράκι.

Asteri (Maria) said...

Μου αρέσει τρελά αυτό το φαγητό!!!!!!

manousina said...

Αχ Μαράκι και έλεγα ότι δεν μου έχει λείψει το κρέας, αλλά όταν το βλέπω έτσι ..... Φιλιά

Helen Gr said...

Ωραίο και παραδοσιακό φαγάκι, καλο μαγειρεμένο από τα χεράκια σου! Η παρουσίαση τέλεια. Φιλιά.

Vita said...

Από τα αγαπημένα μου φαγάκια αλλά... δυστυχώς νηστεύω.

Rena said...

Το φτιάχνω συχνά είναι από τα αγαπημένα μας!

Thalassenia said...

Για τους μη νηστεύοντες, με μπόλικες βούτες στο ζουμάκι, χαχα.
Το κρέας με χορταρικά είναι πάντα πιο υγιεινό.

Φιλιά θαλασσένια.

Tante Kiki said...

Ααααχχχ! Θα ήθελα ένα πιάτο τώρα!!! Είναι από τα πολύ αγαπημένα μου φαγάκια και φαίνεται υπέροχο!!!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Απο τα αγαπημένα μας φαγητά, πάντα το κάνουμε και πολύ συχνά μαλιστα..

Δημιουργία said...

Αγαπημενο φαγητο του καλου μου, και εγω την Κυριακη το ειχα φτιαξει.

eva said...

Eeee tώρα με κολάσατε, νηστεύω η γυναίκα!
Το αγαπάω αυτό το φαγάκι το κάνει η μανούλα μου έτσι ακριβώς!
Άν πω οτι πιο πολύ στην μερίδα μου θέλω ζουμάκι και σελινά...!!
Φιλάκιαααα πολλά!!

Maria B. said...

Μagdalene B., οπως τα λες είναι ! και παραδοσιάκο και ωραίο !!

καλό μεσημέρι !!!!!

Maria B. said...

Ξανθούλα μου, έλα εσύ και τι σε νοιάζει !!!!! και μικρό και μεγάλο πιάτο και ότι θέλεις !!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Simommad, είδες ποσες νοστιμιές μπορούν να γίνουν ?? αχ και να είχαμε λίγο τώρα, τι καλά που θα ήτανε !!!!χιχιχι!!

καλό μεσημέρι !!!

Maria B. said...

Λίλακι μου γλυκό !!!!! τι σου κάναμε μικρό μου ????? χιχιχιιχιχιχ

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

Maria B. said...

γωγουλίνι, για μια ακόμη φορά έχουμε τα ίδια γούστα !!!!!!

καλό μεσημέρι και φιλάκια πολλά

Maria B. said...

γεια σου Κάνθαρε με τα ωραία σου !!!!! σλουρπ σλουρπ !!!!χαχαχαχ

φιλια πολλά !!!!!

Maria B. said...

Ειρηνάκι μου γλυκό, κανόνισε μερα και ώρα που θα έρθεις να σου κάνω το τραπέζι μια και δεν το φτιάχνεις στο σπίτι !!! σε καταλαβαίνω απόλυτα, να θέλεις να φτιάξεις κάτι και να μην το θέλει κανείς !!!!!!!!!!ΡΡΡΡΡΡΡΡ

φιλούπες πολλές πολλές !!!

Maria B. said...

love2love, αν και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ χωρίς αυγολέμονο πιστεύω όμως ότι θα μπορείες να το κάνεις και χωρίς αυτό. Μόνο στο τέλος ρίξε λεμονάκι για να γίνει πιο νόστιμο.

καλό σου μεσημέρι !!!!

Maria B. said...

γεια σου και σένα Ελενάκι μου !!!!!!! θα πας μαζί με την Λίλα???? χαχαχαχαχα!!!! γιατί καλέ να κάτσετε στην οθόνη και να μην έρθετε να σας κάνω το τράπεζι οέο ?????

φιλια πολλά στις μουρίτσες σας !!!!

Maria B. said...

Nandia, πολύ ωραία η πρότασή σου ! όποιος δεν αγαπά την μαγειρίτσα να φτιάχνει αυτό το φαγάκι !!! όντως είναι εορταστικό πιάτο !!!

φιλια πολλά και καλό απόγευμα !!!

Maria B. said...

hola susanna, mil petonets !!!!!!!!!!!!!

bon dia !!!!

Maria B. said...

Ευγενία, για δοκίμασε και αυτήν την τεχνική που ξέρεις μπορεί να σε βοηθήσει για το θεμιτό αποτέλεσμα!

σε φιλώ πολύ και καλό τριήμερο !!

Maria B. said...

Σοφάκι μου γλυκό σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !!!!

φιλια πολλά και καλό τριήμερο !!!

Maria B. said...

αστεράκι μου, αφού σου αρέσει τόσο πολύ έλα να σου κάνω το τραπέζι !!!!!!!!!!

σε φιλώ πολύ πολύ, καλά να περάσεις !!

Maria B. said...

Μανουσίνα μου γλυκιά κάνε λίγο ακόμη υπομονή! μετά βέβαια μπορείς να δοκιμάσεις όοοοοοοσο θέλεις !!!!!! θα σου φτίαξω φρέσκο και ζεστούλι!!! χιχιχιχι

φιλια πολλά πολλά και καλή ξεκούραση.

Maria B. said...

helengr, ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια !!!

φιλια και καλό τριήμερο !!!!

Maria B. said...

Vita, πάρε καρεκλάκι μαζί με την Μανουσίνα μας και σας περιμένω για lunch party με αυτό το φαγάκι !!!!χιχιχι!!

φιλια πολλά και καλό τριήμερο

Maria B. said...

Ρενάκι έχουμε τα ίδια γούστα !!!!

φιλιά πολλά πολλά και καλή ξεκούραση

Maria B. said...

Thalassenia, να υποθέσω ότι νηστεύεις όπως τα κορίτσια μας???
πράγματι το κρέας με τα χορταρικά είναι πιό υγιεινό.

φιλιά πολλά και καλό τριήμερο

Maria B. said...

tante kiki μου, ελα να στο δώσω !!!χιχιχιχι!!! ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια !!!

φιλια πολλά και καλή ξεκούραση

Maria B. said...

αχτιδούλα μου γλυκιά καλό τριήμερο !!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Δημιουργία μου, εχουμε τα ίδια γούστα με τον καλό σου, πιστεύω να σου αρέσει και εσένα και να μην αναγκάζεσαι να το φτιάχνεις μόνο για εκείνον!!!

φιλια πολλά και καλό τριήμερο

Maria B. said...

Ευάκι μου γλυκό, εσύ να πιάσεις θέση δίπλα στην κόρη μου. Ετσι και εκείνη ζητάει ζουμάκι και χόρτα!!

σε φιλώ πολύ πολύ και σου εύχομαι ενα όμορφο τριήμερο !!

Maria B. said...

Βασάκι μου γλυκό, καλέ εσένα δεν σε χαιρέτησα !!!ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
πω πω πάει άρχισα μάλλον να μεγαλώνω και να ξεχνάω (χιχιχιχιχι)

θα σε δω το τριήμερο ???


σε φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ

Unknown said...

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΦΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΠΟΤΕ,ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΡΕΣΕΙ!

SpIrToKoYto said...

η φιλενάδα μου η ΒΟΥ μου λεφερε ωραίο φαγάκι...!!!

το Spirto Web Radio σας ευχαριστεί που αναλαμβάνετε τη σίτησή του...ppp


http://spirtowebradio.com/radio/index.php?option=com_content&view=article&id=99:2012-11-14-12-49-55&catid=52:2012-11-10-15-51-37&Itemid=135#comments

( μη ξεχάσετε να κάνετε LOGIN για να δείτε και τα σχόλια )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...