Tuesday 3 May 2011

Σούπα με παστό μπακαλιάρο

Αυτήν την σουπίτσα την πρωτοδοκιμάσαμε από τα χεράκια της συννυφάδας μου της Ελένης και ήταν πεντανοοοοόστιμη!!!!!
Στην περίπτωση που σας αρέσει ο παστός μπακαλιάρος μην διστάσετε να την δοκιμάσετε!!!

Υλικά για 4-5 μερίδες
2 πατάτες καθαρισμένες και κομμένες σε μεγαλούτσικα κομμάτια
2 ξερά κρεμμύδια καθαρισμένα και κομμένα σε ροδέλες
μισό ποτήρι του νερού, ελαιόλαδο
αρκετό πιπεράκι
1 φύλλο παστό μπακαλιάρο ξαλμυρισμένο και κομμένο σε μερίδες
μισό ποτήρι του κρασιού, χυμό λεμονιού
Εκτέλεση
Τοποθετούμε τα 4 πρώτα υλικά στην κατσαρόλα και βάζουμε νερό ίσα να τα σκεπάζει.
Μόλις κοντεύουν να βράσουν οι πατάτες ρίχνουμε τον μπακαλιάρο κομμένο σε μερίδες και βάζουμε ζεστό νερό ίσα να σκεπάζονται όλα τα υλικά.
Αλάτι δεν βάζουμε γιατί είναι αρκετά αλμυρός ο μπακαλιάρος, εάν εσείς το θέλετε πιο αλμυρό, δοκιμάστε στο τέλος και εάν χρειάζεται, συμπληρώνετε.
Στην πορεία προσέχουμε μήπως χρειαστεί να συμπληρώσουμε λίγο ακόμη, ζεστό νερό.
Μόλις είναι έτοιμο το φαγητό ρίχνουμε το χυμό του λεμονιού, ξεσκεπάζουμε την κατσαρόλα και το αφήνουμε να πάρει μια βράση ώστε να χυλώσει το ζουμάκι του.
Η επιτυχία της σούπας, αλλά και η νοστιμιά της, είναι το να σας χυλώσει όμορφα όμορφα!

ΤΙΡ: Εάν θέλετε το φαγάκι σας με κόκκινη σάλτσα και όχι με λεμόνι, δεν έχετε παρά να βάλετε από την αρχή του βρασμού 2 ντομάτες τριμμένες στον τρίφτη.
Εάν βάλετε ντομάτα δεν θα βάλετε τον χυμό του λεμονιού εκτός βέβαια και αν σας αρέσει να προσθέσετε και λεμόνι!
Καλή επιτυχία!

34 comments:

Σοφία Ζ. said...

Καλημέρα Μαράκι! Άκουσες ότι λατρεύω τις σούπες και είπες να μου δώσεις ιδέες! Θα δοκιμαστεί λίαν συντόμως!

SpIrToKoYto said...

αχ βρε κοριτσάκι μου...κι οτι σκεφτόμουνα κάτι δυναμωτικό μετά από τόσες ημέρες που δεν βάλαμε μπουκιά στο στόμα μας...pp
ετοιμάσου κι εσύ ΒΟΥ μου...
ζζζμουυυυαττττςςςςςςςς στα μουτράκια σου...-:))

dhmhtra said...

Μετά από τόσα κρεατικά που φάγαμε μας χρειάζετε μία σούπα!
Φιλιά

Vita said...

Μαρία μου εμείς το συνηθίζουμε πολύ αυτό το φαγητό εδώ κάτω. Μόνο που το δένουμε με αλευρολέμονο (ντελμπιέ όπως το λέμε εδώ στην Κρήτη). Ωραία λύση για καθημερινό φαγάκι και σχετικά γρήγορη αν έχουμε ξαρμυρισμένο μπακαλιάρο στην κατάψυξη (πάντα αφήνω 1-2 μεριδούλες)

Unknown said...

Αυτό το φαγάκι το φτιάχνει συχνά η μαμά μου...πάντα παίρνω ένα πιατάκι γιατί κανένας δεν το τρώει στο σπίτι μας...να πάρω κι από δω ένα πιατάκι??
Φιλάκια

Helen Gr said...

Καλημέρα Μαρία μου, εγώ θα τη δοκίμαζα τη σουπίτσα, αν και μου φαίνεται λίγο διαφορετική, γιατί αγαπώ και τα ψάρια και τις σούπες!Τι να κάνω όμως με τους υπόλοιπους που θα επιμείνουν μπακαλιάρος τηγανινός με σκορδαλιά; Είναι ένα πρόβλημα! Φιλιά.

Lila Xagorari said...

Μαράκι μου κι εγώ για δυναμωτικό την θέλω όπως το κορίτσι πιο πάνω!!!

Μαίρη (Ginger) said...

Αααααα μιά ακόμα συνταγούλα γιά μπακαλιάρο. Το καλοκαίρι που θα κατέβω Ελλάδα τον έχω στη λίστα προμηθειών μου. Τον Σεπτέμβρη θα την δοκιμάσω την συνταγούλα. Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωω

Εφη said...

Καλημέρα κοριτσάκια μου!!!
Εχω ξελιγωθεί τώρα που το βλέπω...
Μοιάζει πολύ λίγο με τον Αγιορείτικο της Στέλλας μας....οπότε είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ ότι θα είναι ΤΕΛΕΙΑ η σουπίτσα αυτή και θα πάρω αύριο μπακαλιάρο να την κάνω οπωσδήποτε!
Βελούδινος φαίνεται....άντε πρωινιάτικα...θα λιποθυμήσουμε!

Εύγε στη συνυφάδα! Και γιατί κόκκινη σάλτσα παρακαλώ?? Μια χαρά θα είναι έτσι...σλουρπ!

Φιλιά πολλά!!!

Bαρβάρα said...

Ο παστός μπακαλιάρος είναι η μεγάλη μου αδυναμία ειδικά με σκορδαλιά και ας με εξορίζει ο σύζυγος στον καναπέ να κοιμηθώ και ας μην μπορώ να φιλήσω τα καμάρια μου , πίφις μαμά μυρίζεις σκόρδο!
Η ιδέα της σούπας μου αρέσει και δείχνει και πολύ λαχταριστή στην φωτό αλλά δεν μυρίζει έντονα ψάρι;

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου βλέπω ξέρεις να διαλέγεις συννυφάδες χα χα χαα!!!
Η χυλωμένη σαλτσούλα μου έκανε κλικ και γενικά όλο το πιάτο μου έκανε κλικ, η φωτό λαχταριστή πραγματικά!!
Πολλά φιλάκια φιλεναδίτσα, καλό μεσημέρι!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

σουπίτσα!!! μμμμμμμμμ!!!! θα πάρω μεριδούλα σίγουρα!

Anonymous said...

ΜΑΡΑΚΙ ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΓΑΚΙ.ΤΟ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΣΤΗΝ ΥΔΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ .ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

KANTHAR0S said...

Εξαιρετικά πρωτότυπο. Σας πάω.

Anonymous said...

Μμμμμμμμμμ!!!!!Ψαρι αγαπημενο ψαρι μετα απο τοση κουραση σημερα οτι πρεπει.Μαρια ενα πιατο και για μενα please!!!!!!!!!!Για να θυμηθω το αγγλικο της Ελενας.ποπη

Anonymous said...

αχ, να μπορούσα κι εγώ να φτοιάξω τέτοιο φαγάκι, έχε χάρη που δεν το τρώει η υπόλοιπη οικογένεια (έχουν συνηθίσει το μπακαλιάρο τηγανιτό)

Rena said...

Το μπακαλιάρο μόνο τηγανιτό τον τρώμε χωρίς όμως να το έχουμε δοκιμάσει και αλλιώς,μια δοκιμή θα μας πείσει χαχα!!

Maria B. said...

καλησπέρα Σοφάκι μου, είδες παιδί μου το έχουμε ξαναπεί, τα μεγάλα πνεύματα ....κλπ κλπ !!!! χιχιχιχι
χαίρομαι που σου άρεσε!!!

φιλια πολλά και όνειρα γλυκά !!!

Maria B. said...

χαχαχαχχααχαχαχαχ Βιβάκι μου με έπεισες ότι δεν βάλατε τίποτα στο στόμα σας, ιδιαίτερα ο φίλος μου !!!! αχαχαχα !!! να σαι καλά μ'εκανες και γέλασα !!!

φιλια πολλά στις μουρίτσες σας !!!!

Maria B. said...

dhmhtra μου καλησπέρα, όπως τα λες είναι, μετά από όλα αυτά η σουπίτσα είναι λύση !!

καλό βράδυ και φιλια πολλά

Maria B. said...

Vita μου, εγώ λοιπόν δεν το ηξερα αυτό το φαγάκι και οφείλω να ομολογήσω ότι με κέρδισε! αλήθεια εσείς βάζετε και αλευράκι ???
εξυπνο αυτό που κάνεις και βάζεις λίγο στην καταψυξη, θα το κάνω και εγώ !!!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Ευάκι μου, που είσαι εσύ γλυκό μου ???? μόνο ένα πιατάκι να πάρεις ?? κοίτα τελικά που όλοι το ήξεραν αυτό το φαγάκι εκτός απο εμένα !!!!! τςςςςςςςςςς !!!!!

καλό βράδυ μικρούλι μου !!!!

Maria B. said...

helengr, και εγώ μεχρι τώρα τηγανιτό τον έτρωγα ή .... σούσι!!(θα το βάλω κάποια στιγμή)
παρε λοιπόν ένα πιατάκι απο εμας για δοκιμή !!! χιχιχι!!!

καλό βράδυ και πολλά φιλια

Maria B. said...

Λιλακι μου, εσύ μετά την ταλαιπωρία που τράβηξες σίγουρα χρειάζεσαι κάτι δυναμωτικό, όσο για το κορίτσι πιο πάνω άστα καλύτερα, σιγά μην δεν έφαγε !!!!χιχιιχιχχιχιχι


φιλια πολλά μωρό μου και περαστικά !!!

Maria B. said...

ginger, έχεις κάνει πρόγραμμα με φαγητά που θέλεις να δοκιμάσεις ???? είσαι απίστευτη !!! με το καλό να έρθεις στην πατρίδα και να περάσεις υπέροχα !!!!

σε φιλώ πολύ πολύ ξενιτεμένο μας !!

Maria B. said...

Εφάκι μου και εγώ το προτιμώ με λευκή σαλτσα, αλλά μερικοί ίσως να θέλουν κόκκινη, εμεις πάντως στο υψος μας την θέλουμε με λεμόνι !!!!

καλό βραδυ μικρούλι μου !

Maria B. said...

Βαρβάρα έχει πολυ πλακα αυτό που λες !!! χιχιχι !!! υπάρχει καλέ περίπτωση να τρώς ψάρι και να μυρίζει, ας πούμε σκορδαλιά ??

λοιπόν σοβαρά τώρα, η μυρωδιά δεν είναι πολύ έντονη γιατί ο παστός μπακαλιάρος γενικά έχει έντονη μυρωδιά, οπότε μπορείς να το απολαύσεις άφοβα και αμύριστα!!!!


καλό βράδυ και ευχαριστούμε για την επίσκεψη. να σου ζήσουν τα καμαρια σου !!!

Maria B. said...

Ελενάκι πράγματι η συννυφάδα φτιάχνει πολύ ωραία πράγματα,πότε θα έρθετε να πάμε κάτω στον Λόγγο να δοκιμάσετε και εσείς τις νοστιμιές της ??? το ωραίο είναι ότι μαγειρεύει και ο κουνιάδος μου και μάλιστα κάνει πολύ ωραία πράγματα με ψάρια. Καλοκαιράκι έρχεται οπότε πρέπει να κανονισουμε εκδρομούλα στα πάτρια εδάφη του συζυγου !!!!!


φιλια πολλά πολλά πολλά πολλά

Maria B. said...

Κατερινάκι μου, πολύ χαίρομαι που σε βοήθησα !!!!καλοφάγωτο σου εύχομαι !!! αλήθεια το φτιάχνουν και στην Υδρα ??? κοιτα να δεις που όλος ο κόσμος το ήξερε εκτός απο μένα !!!!


φιλια πολλά και καλό βραδυ

Maria B. said...

Kanthaos, και εμεεεεεεεεεείς !!! χιχιχι

ευχαριστούμε πολύ !!!!

καλό βράδυ

Maria B. said...

Ποπάκι μου τώρα με προσβάλεις ! και στο δικό μου χωριό έτσι μιλάνε όλο please και please είναι, όχι μόνο στης Ελενας ! χιχιχιιχχιι!!!

προσπάθησε να ξεκουραστείς και πάρε ένα πιατάκι σουπίτσα για να δυναμώσεις !!!!

φιλια πολλά και καλή ξεκούραση !!

Maria B. said...

Μάρη μου όταν τους φτιάξεις τηγανιτό κράτα 2 κομματάκια και φτιάξτα μόνο για σένα. ετσι την πατάμε όλοι που μαγειρεύουμε, συνήθως οι δικές μας επιθυμίες πάνε πίσω προκειμένου να ευχαριστήσουμε την οικογένεια !!!!

καλό βράδυ και όνειρα γλυκά

Maria B. said...

Ρενάκι μου μια δοκιμή με δύο κομματάκια θα σε κάνει όπως και εμένα να έχεις και αλλη επιλογή για τον μπακαλιάρο !!!

φιλια πολλά πολλά και καλό βραδυ

Maria B. said...

γαστεροπλήξ μου σε αφησα τελευταία για να σου δώσω όσα πιατάκια εμειναν στην κατσαρόλα γιατί είδα ότι σου αρέσουν οι σουπίτσες !! έχει ερθει και το Λενιώ εδώ και ωρα και περιμένει να αρχίσετε το τσούξιμο γιατί η σουπίτσα αυτή τραβάει πολλά καψουλια !!!!(καψούλια = ποτήρια κρασί ή ποτό)
χιχχιχιχιχιχιχιχι


φιλια πολλά και καλό βράδυ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...