Saturday 14 May 2011

Γιαουρτόπιτα με καραμέλα

Η γιαουρτόπιτα που μας έφτιαχνε η μανούλα μου και που κάθε φορά που την φτιάχνω σκέφτομαι ότι είναι η πιο νόστιμη γιατί την έχω συνδέσει με πολύ αγαπημένες και όμορφες στιγμές.

Χρειαζόμαστε:
300 γρ. ζάχαρη
500 γρ. αλεύρι φαρίνα (που φουσκώνει μόνο του)
170 γρ. βούτυρο (έβαλα Lurpac και 1-2 κουταλιές φρέσκο)
220 γρ, γιαούρτι στραγγιστό
100 ml γάλα
4 αυγά
2 βανίλιες άρωμα
Στην πράξη:
Η εκτέλεση απλούστατη!
Βάζουμε όλα τα υλικά στο μίξερ και τα χτυπάμε πολύ καλά.
Η τα βάζουμε σε ένα βαθύ μπολ και τα χτυπάμε με μίξερ χειρός, να αφρατέψει και να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Βουτυρώνουμε μια φόρμα με δαχτυλίδι.
Την πασπαλίζουμε με αλεύρι, τινάζουμε να φύγει η περίσσεια του αλευριού και αδειάζουμε το μείγμα στην φόρμα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 175 βαθμούς, για περίπου 1 ώρα (ανάλογα και με τον φούρνο μας).
Κάνουμε το τεστ με την οδοντογλυφίδα ή το καλαμάκι, και αν βγαίνει στεγνό, το κέικ μας είναι έτοιμο.
Όταν βγάλουμε το κέικ από τον φούρνο, αφήνουμε λίγο να κρυώσει, ξεφορμάρουμε σε μεγάλη πιατέλα και πασπαλίζουμε την επιφάνεια με ζάχαρη άχνη.
Επειδή μιαν αδυναμία στην καραμέλα την έχω (μέχρι και τον καφέ μου με άρωμα καραμέλας τον πίνω), το προχώρησα λίγο παραπάνω από την μανούλα, και στην γιαουρτόπιτα που βλέπετε έκανα το εξής.
Άδειασα στην φόρμα το μισό μείγμα.
Στην επιφάνεια αράδιασα 1 φάκελο σταγόνες καραμέλας (90 γρ.), προσέχοντας να μην ακουμπανε στα τοιχώματα της φόρμας οι σταγόνες, γιατί τότε «καίγεται» και μαυρίζει η καραμέλα.
Κάλυψα με το υπόλοιπο μισό μείγμα και έψησα όπως λέω παραπάνω.
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

42 comments:

gwgw said...

Μμμμμμ...πανω στην ωρα ηρθα,μολις εφτιαξα το καφεδακι μου,παιρνω και 2 κομματια για να την απολαυσω.
Νοστιμοτατη Ελενακι μου,μπραβο!!!
Καλη σου μερα και καλο Σ/Κ φιλακια πολλα!!!

Σοφία Ζ. said...

Τι γλυκειά και καραμελωμένη γιαουρτόπιτα Έλενά μου! Πάω τώρα να τη φτιάξω (κυριολεκτώ)! Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

Betty's Cuisine said...

Λοιπόν, βάζω το μπρίκι στη φωτιά, εσύ φέρε τη γιαουρτόπιτα να την τσακίσουμε!

Φιλάκια Ελενάκι, καλό Σ/Κ!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Κλασσική συνταγή Ελενα!
Με την καραμέλα θα την δοκιμάσω να την μοιράσω στα παιδιά..
Καλημέρα!

Afroditi Dionysopoulou said...

Πολύ ωραίο γλυκό η γιαουρτόπιτα!
και η καραμέλα σίγουρα θα δίνειεπιπλέον γεύση και άρωμα΄, πόσο μάλλον εαν είναι η συνταγή της μαμάς!

Καλημέρα Έλενα , καλό ΣΚ :)

Helen Gr said...

Καλημέρα, το γλυκό με καραμέλα είναι ό,τι πρέπει για να συνέλθω από τα χθεσινά-τα χαμένα πάνε!-έτσι το κέικ με αποζημιώνει. Έμεινε κομματάκι τώρα που έχω και φρέσκο καφέ; Φιλιά πολλά.

paraxeno pirouni said...

Καλημέρα Έλενα, ελπίζω να έστρωσε πια για τα καλά κι ο blogger, ουφ!
Πολύ ωραία η γιαουρτόπιτα με την καραμέλα, αυτές τις έτοιμες σταγόνες τις βλέπω στο Σ/Μ, αλλά δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ακόμα.
Καλή συνέχεια και καλό Σ/Κ! :)

Εφη said...

Καλημερούδια!!!
Εμένα μου λείπουν σχόλια ....από την τελευταία ανάρτηση....τα έστειλε για βρούβες μάλλον!! Το τι πινελίκι του έχω ρίξει δεν λέγεται!
Τέλειο το γλυκάκι σου σήμερα και αποθηκεύεται προς εφαρμογή, μάλλον αύριο!
Φιλιά κοριτσάρες!!
Καλό και γλυκό Σαββατοκύριακο!!!

simonmad said...

Ό,τι πρέπει για το πρωινό ή το απογευματινό καφεδάκι, και με την καραμέλα έχει άάάλλη γεύση!

Maria Tzirita said...

Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας! Μια φίλη της κόρης μου έφτιαξε μπλογκ σαν εργασία για τη σχολή της και χρειάζεται πολλούς αναγνώστες για να πάρει καλό βαθμό! Πήγαινε στο μπλογκ της και πάτα "παρακολούθηση"!Το μπλογκ είναι αυτό: http://ugeiadiatrofhaskhsh.blogspot.com/
Η Χριστίνα, η Δανάη κι εγώ σ'ευχαριστούμε! Φιλιά, καλή βδομάδα και καλό καλοκαίρι - απ'ότι φαίνεται σήμερα!
(To γλυκό δε το σχολιάζω, πονάει το θέμα αυτό...)

dhmhtra said...

Γιαουρτόπιτα με καραμέλα...τέλειος συνδιασμός.Καλό Σαββατοκύριακο!

Pansofix said...

Δεν έχω ξαναφάει κάτι τέτοιο αλλά οι φωτογραφίες σε αυτό το blog είναι τόσο λαχταριστές που σε κάνουν να θες να πας να διαρρήξεις κάποιο σούπερ μάρκετ για να πάρεις τα υλικά...

Rena said...

Πεντανόστιμο θα είναι είμαι σίγουρη!

Anonymous said...

Λατρευω τα γλυκα οποτε το παιρνω με το πιατακι και φευγω.Αν το παρω ολο Ελενα δεν πειραζει ετσι?Ποπη

mia maria said...

Και τώρα πάλι θα μου βάλει τις φωνές η Χαρά που δε χαζεύω στα ΣΜ και όλο με ρωτάει αν έχουμε το ένα ή το άλλο για να κάνει συνταγή, της λέω όχι και μετά πηγαίνω και τα βρίσκω! χαχα, ούτε ήξερα γι αυτές τις σταγόνες!
Πολύ ωραία η καραμελένια γιαουρτόπιτα σου Ελενάκι!

Magia da Inês said...

Amiga,

Esse bolo é tudo de bom!!!!
Hummmmm!!! Que delícia!

Bom domingo!
Beijinhos.
°º♫
°º✿ Brasil
º° ✿♥ ♫° ·.

Νίκη said...

Ωχ και με καραμέλα; Βρε σεις, επίτηδες το κάνετε να μη χάσω ούτε δράμι φέτος; Λυπηθείτε με καλοκαιράκι έρχεται...

Φιλιά Ελενάκι μου!

Phivos Nicolaides said...

Ο συνδιασμός εγκρίνεται!

manousina said...

Γεύσεις που θυμίζουν μανούλα είναι ανεκτίμητες!!!!
Πολλά φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου, δεν μπορείς να φανταστείς τι "νόστιμα" συνοδεύει το καφεδάκι!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι, αν την έφτιαξες, ελπίζω να την απολαύσατε!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ βάλε το μπρίκι εσύ, και φέρνω όλη την γιαουρτόπιτα εγώ!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγόνη μου, είναι η πιο κλασσική συνταγή γιαουρτόπιτας νομίζω, αυτή που φτιάχνανε οι μανούλες μας!
Με την καραμέλα δένει πολύ όμορφα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αφροδιτούλα, αν βάλεις και 1-2 κουταλιές φρέσκο βούτυρο, μοσχοβολάει βούτυρο και καραμέλα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, τι ταλαιπωρία κι αυτή με τον παλιο-blogger!!
Ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά (ελπίζω)
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef, ταλαιπωρία δεν λές τίποτα!!
Μακάρι να μην ξαναγίνει!!
Τις σταγόνες δοκίμασέ τες, ταιριάζουν όμορφα και σε διάφορα μαφινάκια, αλλά και σε παγωτά τις χρησιμοποιώ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι και λίγα του είπες χα χα χαα!
Σχόλια λείπουν από όλα τα blogs:(
Ευτυχώς φαίνεται ότι όλα καλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad έχει πιο ... καραμελένια γεύση:)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου πήγα, πήγα!
Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι, αύριο θα πω και στις υπόλοιπες να πάνε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευαριστώ πολύ Δήμητρά μου, πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Pansofix σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια, να σαι καλά!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι είναι, είναι, κόπιασε να σε κεράσουμε!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ποπάκι μου σιγά μην πειράζει, πάρτο όλο εσύ, θα φτιάξουμε κι άλλο!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia Maria, Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
Κυκλοφορούν και σταγόνες λευκής σοκολάτας, νομίζω και σοκολάτας γάλακτος αν δεν κάνω λάθος!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Magia σε ευχαριστώ!
Καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη επίτηδες, επίτηδες χα χα χαα!!!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο μου αφού το εγκρίνεις, κόπιασε για καφεδάκι και κεκάκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου, συνταγές από τις μανούλες, τις φυλάω σαν θησαυρό!
Φιλάκια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ!!!!!!!!!!ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ- ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Σκρουτζάκο μου, εύχομαι να πιάσουν οι ευχές σου!
Πολλά φιλιά!

Anonymous said...

Το έφτιαξα το Σάββατο με τη βοήθεια της κόρης μου... Χρησιμοποίησα καραμέλα σε υγρή μορφή αντί σταγόνες και ομολογώ πως έγινε πεντανόστιμο!!! Σε κάθε κομμάτι που τρώγαμε, περιχύναμε και λίγη καραμέλα για...πλουσιότερη γεύση....!!!!
Μαρία

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία πολύ χαίρομαι που το ευχαριστηθήκατε!!
Το έκανες φουλ καραμελένιο, γεια στα χεράκια σου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...