Monday 30 May 2011

Τυροπιτάκια με μπεσαμέλ

Σε κάθε μπουκιά το στόμα μας πλημμυρίζει από πλούσια τυρένια κρέμα.
Δοκιμάστε αυτά τα νόστιμα τυροπιτάκια, πολύ εύκολα παρασκευάζονται και το ίδιο εύκολα εξαφανίζονται

Θα χρειαστούμε:
10-12 λεπτά φύλλα κρούστας
3 κουταλιές βούτυρο όχι λιωμένο (60 γρ.)
3 κουταλιές αλεύρι (40 γρ.)
250 ml φρέσκο γάλα
1 κρόκο αυγού
125 γρ. φέτα τριμμένη
125 γρ. γκούντα τριμμένο
πιπεράκι
άνηθο (προαιρετικά)
Επιπλέον
βούτυρο για να αλείψουμε τα φύλλα
1 κρόκο αυγού
λίγο σουσάμι
Πάμε να τα φτιάξουμε:
Σε κατσαρολάκι βάζουμε το βούτυρο και το αλεύρι ανακατεύοντας μέχρι να λιώσει το βούτυρο.
Μόλις λιώσει, ρίχνουμε το γάλα, χαμηλώνουμε την φωτιά και ανακατεύουμε συνεχώς με αυγοδάρτη μέχρι να πήξει η μπεσαμέλ.
Αποσύρουμε από την φωτιά, αφήνουμε να κρυώσει λίγο η μπεσαμέλ και προσθέτουμε τον κρόκο αυγού, τα τυριά και φρεσκοτριμμένο πιπεράκι.
Προσθέτουμε επίσης λίγο ψιλοκομμένο άνηθο, αν μας αρέσει.
Παίρνουμε ένα φύλλο, το βουτυρώνουμε ελαφρά και το διπλώνουμε στα δύο κατά μήκος.
Το κόβουμε πάλι κατά μήκος στα δύο.
Στο κάθε κομμάτι βάζουμε μια κουταλιά γέμιση στο πάνω μέρος και αρχίζουμε να διπλώνουμε σε τρίγωνο, όπως φαίνεται στην φωτό.
Αραδιάζουμε τα τριγωνάκια σε βουτυρωμένο ταψί.
Τα αλείφουμε με κρόκο αυγού αραιωμένο με ελάχιστο νεράκι και τα πασπαλίζουμε με σουσάμι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, μέχρι να χρυσίσουν.
Στον δικό μου φούρνο χρειάστηκαν 10-15 λεπτά ψήσιμο, εσείς κανονίστε ανάλογα με τον φούρνο σας.
Καλή επιτυχία, καλή σας εβδομάδα!

42 comments:

ΑΧΤΙΔΑ said...

Πεθαίνω για τυροπιτάκι αυτή τη στιγμή...να είχα 2-3 θα τα τσάκιζα! Καλή σου μέρα, καλή εβδομάδα!

Afroditi Dionysopoulou said...

Πεντανόστιμα θα είναι σίγουρα αυτά τα τυροπιτάκια!

Καλημέρα Έλενα μου , καλή εβδομάδα :)

Unknown said...

Καλημέρα..και καλή εβδομάδα να έχουμε...φυλάχτε μου μερικά τυροπιτάκια...πρέπει να είναι καταπληκτικά με γέμιση σαν μπεσαμέλ...Φιλάκια..

Asteri (Maria) said...

Eεεεε να μην σε προσβάλω ..... θα πάρω καμιά 10αριά χιχιχιχιιχ
Πολλά φιλάκια
Καλή εβδομάδδα

Peter M said...

To troou zest h kria ke panta h xeni zitanai tyropitakia. Kali Ebdomada Elena!

Vasia b. said...

Υπέροχα τα τυροπιτάκια σου Ελενα μου και έχω καιρό να φτιάξω!!!Η γέμιση με μπεσαμέλ μου άρεσε πολύ σαν ιδέα!!!!!
Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πεθαίνω για ζεστά τυροπιτάκια, Λενάκι φτιάξε μια λαμαρίνα ακόμη να τα πάρω ζεστά-ζεστά

Tante Kiki said...

Καλή σου μέρα Έλενά μου και καλή εβδομάδα να έχετε όλες. Υπέροχα τα τυροπιτάκια... κάπως έτσι τα έφτιαχνε η γιαγιά μου! Γεια στα χέρια σου και να είσαι πάντα καλά να μας ετοιμάζεις ωραία πιάτα!!!!

ZouZouna said...

νιάμ νιάμ νιάμ, τηγανητά τα φτιάχνουμε 'ξαπανέκαθεν" νιάμ, νιάμ και πεινώ!!! νιάμ !

καλοφάγωτα !

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Και μόνο η φωτογραφία με έκανε να αμφισβητήσω το λόγο για τον οποίο κάνω δίαιτα...Σνιφ, σνιφ! Αλλά και πάλι, κρατώ τη συνταγή για παρτάκια και συνεστιάσεις με φίλους!

Νίκη said...

Κάνω περίπου έτσι κι εγώ τα τυροπιτάκια μου, που οι πάντες λατρεύουν , μόνο που αντί αλεύρι βάζω σιμιγδάλι ψιλό και όταν πρόκειται για γιορτή, τα κάνω τηγανιτά. Ξέρω είναι βόμβα θερμίδων αλλά αν τα δοκιμάσετε θα με δικαιολογίσετε ,ε, δεν τα τρώμε και κάθε μέρα έτσι...

Maria B. said...

Λενάκι μου, η εξαδέλφη μου τα έφτιαχνε με μπεσαμέλ και εγώ στα τραπέζια της έτρωγα μόνο αυτά!! ήταν πεντανόστιμα, οπότε παίρνω 4-5-6.... απο τα δικά σου για να ψιλοχορτάσω την πείνα μου!!!!!

γεια στα χεράκια σου φιλεναδίτσα μου, όσο για την φωτο που έβγαλες είναι υπέροχη !!!!

καλό μεσημέρι και φιλια πολλά πολλά

manousina said...

ένα τυροπιτάκι είναι λίγο πολύ λίγο....
Ωραία φωτό!!!!
φιλάκια

Εφη said...

Και εγώ!!!!!!!!!! Με κρεμένια γέμιση???μμμιαμμμμ!!!
Καλή εβδομάδα Ελενά μου!!!

Lila Xagorari said...

Υπέροχα είναι γλυκούλα μου! Στο ταγάρι της επίσκεψης βάλε τυροπιτάκια, κουρκουμπίνια και σφολιατίνια με κρέμα. Εγώ θα φτιάξω 2 κουνελάκια!!!!

paraxeno pirouni said...

Νοστιμότατα είναι και με μπεσαμέλ τα τυροπιτάκια! Άνηθο δεν θα έβαζα, λίγο μοσχοκάρυδο μάλλον.
Και μου αρέσει πολύ και το σουσάμι στο φύλλο!
Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα :)

Vita said...

Η περιγραφή της εισαγωγής, εκεί που λέει ότι πλημμυρίζουμε με πλούσια τυρένια γεύση κλπ κλπ δημιούργησε σοβαρό πρόβλημα στους σιελογόνους μου :-)

simonmad said...

Δεν λέμε ποτέ όχι σε τυροπιτάκια! Τα χτυπάμε ανελέητα, οικογενειακώς! Τα δικά σου μοσχοβόλησαν μέχρι εδώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτιδούλα μου κόπιασε!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Αφροδιτούλα μου, να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι για σένα υπάρχουν πάντα φυλαγμένα, you know that;-)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι και πολύ καλά θα κάνεις, γιατί θα προσβληθώ χα χα χαα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter καλή βδομάδα!!!!
Πώς τα πέρασες στην Χαλκιδική???

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου πεντανόστιμα γίνονται με μπεσαμέλ!
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ μου, σου χαλάω εγώ χατήρι??
Φιλιά, καλή βδομάδα!

mia maria said...

Σχεδόν τα ίδια εγώ τα κάνω στρογγυλά μπουρεκάκια στο φούρνο. Αχ τι μου τα θύμισες! Καλή εβδομάδα Ελενάκι:)

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή βδομάδα και σε σένα εύχομαι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κερασο-ζουζούνα, παλιότερα τα έφτιαχνα κι εγώ τηγανητά, πλέον τα έχω βολευτεί στον φούρνο όπου γίνονται νοστιμότατα και γλιτώνω τα πολλά λάδια και κυρίως το πλύσιμο του τηγανιού (αυτό που το πας?)
Καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου σε δίαιτα??
Καλό κουραγιο κοπέλα μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου, μην με κάνεις να κοκκινίζω λέμε χα χα χααα!
Καλή βδομάδα φιλενάδα, φιλθιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου γι αυτό όχι μόνο ένα;-)
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι, έλα καλό μου, κόπιασε!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλούκο μου, για 2 κουνελάκια θα βάλω στο ταγάρι τόσα κι άλλα τόσα (με ταγάρι θα σου ρθω?? να μην πάρω την λουί βιτόν μου??)
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef, κάποια φορά που έβαλα μοσχοκάρυδο, κάτι με χάλαγε.... δεν ξερω!!
Αλλά από την άλλη, γούστα είναι αυτά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου, γι αυτό την έβαλα χα χα χαα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia Maria, καλή βδομάδα Μαράκι μου, φιλάκια!

Dorothy said...

"Σε κάθε μπουκιά το στόμα μας πλημμυρίζει από πλούσια τυρένια κρέμα." Μόλις διάβασα αυτό τα αγάπησα! Φιλιά, καλή εβδομάδα!

Giorgos Varvakis said...

Τα είχα στο νου μου από νωρίς απόψε, αλλά δε πρόκανα :))
Υπέροχα Λενιώ μου, μπουκιά και απόλαυση!!!!!
Πολλά φιλιά
Καλό βράδυ

Anonymous said...

ωχχχχχχχ αργησα ετσι? δεν θα βρω ουτε ψιχουλο δεν πειραζει ομως ωραια τυροπιτακια μεσα σε ωραιο πιατακι.φιλια Ποπη

Δημιουργία said...

Αφρατα αφρατα τα τυροπιτακια σου Ελενα και πολυ ευκολα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...