Wednesday 25 May 2011

Brownies σε muffins

Πολύ σοκολατένιο γλυκό και με απίστευτη γεύση !!!
Το λατρεμένο των παιδιών μου !!

Υλικά για 12 μαφινοθηκάκια
250γρ. βούτυρο βιτάμ
250γρ. κουβερτούρα
175γρ. ζάχαρη (12 κουταλιές της σούπας)
125γρ. αλεύρι φαρίνα κόκκινη (10 κουταλιές της σούπας)
5 αυγά
3 βανίλιες
Υλικά για το σιρόπι σοκολάτας
60 γρ. κουβερτούρα
1,5 κουταλιά της σούπας βούτυρο βιτάμ
4 κουταλιές της σούπας κακάο (σκόνη)
5 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
1 φλυτζανάκι του καφέ νερό
προαιρετικά 1-2 κουταλιές της σούπας λικέρ
Εκτέλεση
Σπάμε σε κομμάτια την σοκολάτα και την βάζουμε σε ένα μπολ, προσθέτουμε το βούτυρο και τα βάζουμε για ένα λεπτό στον φούρνο των μικροκυμάτων.
Μπορούμε να τα λιώσουμε και σε μπεν μαρί.
Ανακατεύουμε το υγρό πλέον μείγμα για λίγο μέχρι να ενωθεί η σοκολάτα με το βούτυρο και προσθέτουμε την ζάχαρη, το αλεύρι, τις βανίλιες και ανακατεύουμε ξανά.
Χτυπάμε ξεχωριστά τ’ αυγά προσθέτοντας ένα κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη και τα ρίχνουμε σιγά – σιγά στο μείγμα.
Συνεχίζουμε το ανακάτεμα ώσπου να ενωθούν καλά τα υλικά μεταξύ τους.
Στις θήκες των μάφινς βάζουμε χαρτάκια ψησίματος.
Στην περίπτωση που δεν έχουμε χαρτάκια βουτυρώνουμε πολύ καλά τις θήκες και τις γεμίζουμε μέχρι τα ¾ με το μείγμα.
Μην τις γεμίσετε μέχρι επάνω γιατί φουσκώνουν αρκετά και θα σας χυθούν.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180-200 βαθμούς για 15-20 λεπτά.
Εάν θέλουμε να είναι πιο ρευστή η σοκολάτα στο εσωτερικό των μάφινς, ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 12 λεπτά.
Όση ώρα ψήνονται τα μαφινάκια, εμείς βράζουμε σε σιγανή φωτιά όλα τα υλικά για το σιρόπι, ώσπου να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα σοκολάτας χωρίς να είναι σφικτό.
Πρέπει να έχει ρευστότητα, εάν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο έξτρα νερό.
Να σας δώσω και μια συμβουλή: Οταν φτιάχνετε το σιρόπι, πρέπει να έχετε εκεί την προσοχή σας και να μην σκεφτόσαστε την αγάπη σας, ούτε να μιλάτε μαζί του στο τηλέφωνο, γιατί η σοκολάτα είναι πολύ ευαίσθητη και καίγεται πολύ εύκολα και μετά... άστα να πάνε! θα πρέπει να φτιάξετε καινούργιο σιρόπι !!!!!!
Σερβίρισμα:
Βάζουμε σ’ ένα μεγάλο ρηχό και ωραίο πιάτο ένα κεκάκι ζεστό, μια μπάλα παγωτό και ρίχνουμε από πάνω το ζεστό σιρόπι σοκολάτας καθώς επίσης γαρνίρουμε με αμύγδαλο φιλέ.
Στα καλά εστιατόρια είθισται να συνοδεύουν το γλυκό με μεγάλο κουτάλι (της σούπας).
Βάζουμε λοιπόν στο μεγάλο κουτάλι λίγο παγωτό, λίγο γλυκό και λίγο σιρόπι.
Oπως καταλαβαίνετε, η απόλαυση που θα εχουν οι γευστικοί μας κάλυκες είναι κάτι το προφανές !!!!!!
ΤΙΡ: Μπορούμε να φτιάξουμε το σιρόπι της σοκολάτας και να το φυλάξουμε σ’ ένα βαζάκι στο ψυγείο και να το έχουμε για να γαρνίρουμε γλυκά, παγωτά, φρούτα κλπ.
Καλή σοκο-απόλαυση, καλή σας μέρα!!

23 comments:

gwgw said...

Μαρακι μου την γλυκα τους να εχεις...ΑΠΙΘΑΝΑ!!!
Μπραβο κοριτσακι μου γεια στα χερια σου...τα σαλια μου τρεχουν.χαχαχα!!
Καλη σας μερα και φιλακια πολλα!!!

simonmad said...

Μας γλύκανες πρωί-πρωί, Μαρία! Τι νοστιμιά είναι αυτή! Δεν απορώ που είναι το αγαπημένο των παιδιών σου. Ο συνδυασμός ζεστού κέικ με παγωτό και σάλτσα σοκολάτας, είναι σκέτη αμαρτία!
Καλημερούδια και φιλιά!

simonmad said...

Ελενα, μπερδεύτηκα από τη gwgoyla και σε είπα Μαρία! Τώρα όμως είδα στη συνταγή πως την έφτιαξες εσύ :-))

Lila Xagorari said...

Κάτι έπαθες εσύ με τα μάφινς μου φαίνεται....ωστόσο επειδή είναι και δικά μου αγαπημένα θα πάρω 5-6!!!

Anonymous said...

Ooooooooooooooooh! I love this recipe, much and much chocolat! Have a nice day!

Ξανθή said...

Εγώ το τρώω και χωρίς παγωτό!!
Καλημέρα!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου !!!!!Τι μας κάνεις πρωί πρωί!!!!!!Εγω που το έχω δοκιμάσει απο τα χεράκια σου αυτό το γλυκάκι το σκέφτομαι τώρα και τρέχουν τα σάλια μου!!!!!!!!!!!!
Υπέροχο,καταπληκτικό,τέλειο!!!!!!
Και λίγα λέω!!!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

Επιτέλους ο blogger βαρέθηκε να μου κάνει νούμερα και με άφησε να μπω κανονικά!!!!!!

Ειρήνη said...

Τέλεια τα μπραουνομαφινάκια σου Μαρία μου. Και αυτές τις μέρες η κόρη μου ζητούσε σοκολατένια μάφινς! Πάμε για υλοποίηση το συντομότερο. Φιλιά!

Crazy Tourists said...

Σούπερ ιδέα!!! :)

Τρελοτουρίστρια

Konstantina said...

ουαου!!τέλεια σοκολατένια απόλαυση...μου έφτιαξες τη μέρα!!!
Φιλάκια :)

showgirl said...

Μου τρέχουν τα σάλια!!! Θα είναι τέλειο και με παγωτό σε διάφορες γεύσεις!

ΕΛΕΝΑ said...

Τι να πω φιλενάδα??
Speechless and respect:))
Σοκολατοκολάστηκα, εύγε κόρη νόστιμη!

Βρε Μαράκι, λύσε μου μιαν απορία!
Αυτό το παγωτάκι, πως καταφέρνεις και το βγάζεις έτσι ολοστρόγγυλο κάθε φορά??
Μαγικά του κάνεις??
Φιλιά πολλά, πολλά!

spoon_n_love said...

Λαχταριστό,σοκολατένιο

Asteri (Maria) said...

Ω ρε μάνα μου!!!!!! θέλω θέλω θέλωωωωωωωω ....... χιχιχιχι βουτάω μερικά εεεε;;;;;;
Φιλάκιαααααααααααααα

Giorgos Varvakis said...

"Killing me softly" που λένε και στα Κουμέικα :)
Με πέθανες Μαριώ μου!!!!
Μπράβο σου κορίτσι μου, φοβερό γλυκάκι μας κέρασες πάλι :)
Φιλιά
Καλό απόγευμα

Νίκη said...

Μαρία μου τι είναι αυτά που μας κάνεις;;; Τι γλυκό θεικό είναι αυτό;;;
Αχ, αχ ,αχ κι έρχεται και καλοκαίρι ...στις ερημιές μας βλέπω να κολυμπάμε...

Helen Gr said...

Κι εγώ το θέλω σκέτο με το απογευματινό μου καφεδάκι, γίνεται; Φιλιά.

Anonymous said...

Το παιρνω με το πιατακι οπως ειναι.Αφου σαν εικονα ειναι τελειο σκεψου γευση!!!!!!Μαρια μας κερνας για την γιορτη της κορης σου και της μαμας?Ποπη

mia maria said...

Ωχ αμάν, τι είναι τούτο; Λυπήσου με καλέ;-)

Tante Kiki said...

Μαρία μου καλησπέρα! Και μετά τολμάτε και λέτε ότι εγώ σας "τυρρανάω" εεεεεεε; Μου φαίνεται ότι με εκδικείστε...έλεοοοος προσπαθώ να χάσω κιλάαααα! Πολλά φιλιά!!! ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟ!!!!

Unknown said...

Πω..πω..πω..αυτά τα brownies..σουφλέ και δεν συμαζεύεται είναι τα αγαπημένα μου...γι' αυτό δεν μπορεί να φάνει κανείς άλλος..τα θέλω όλα εγώ...Φιλάκια

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

από δίπλα η κόρη μου διαμαρτύρεται που βλέπει αυτήν τη συνταγή, δεν αντέχει σε τέτοιους πειρασμούς!
θα διχάσεις την οικογένεια με τέτοιες φωτό!! και μάλλον θα υποκύψουμε στη γλύκα!!!!!

Maria B. said...

καλημέρα σας !!! καλέ τι καιρός είναι αυτός σήμερα?? με βάρκα έπρεπε να έρθω στο γραφείο και όχι με το αυτοκίνητο !!!!! τέτοια βροχή ούτε τον Δεκεμβριο δεν είχαμε !

χαίρομαι που σας άρεσε το γλυκάκι που έφτιαξα για την γιορτή της κορούλας και της μανούλας μου και οι δυό τους το λατρεύουν !!!

Ελενακι, κάποια φορά θα βάλω ένα ποστ για να σου μάθω πως να βγάζεις ολοστρογγυλη μπάλα παγωτού !!!!!!! για να δω θα το καταλάβεις? γιατί είσαι και ξανθούλα !!!! χιχιχιχιχι!
θα το βάλω as soon as possible που λένε και στο χωριό μου !!!!

φιλια σε ολους και καλό σ/β

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...