Friday 6 May 2011

Μελιτζανοσαλάτα "βραστή"

Η κουμπάρα μου η Ρένα έφτιαξε αυτή την πολύ εύκολη, αλλά και πολύ νόστιμη μελιτζανοσαλάτα.
Όταν μου είπε πως έχει βράσει τις μελιτζάνες, δεν περίμενα πως θα έχει τόσο υπέροχη γεύση η μελιτζανοσαλάτα της.
Κι όμως, η μελιτζανοσαλάτα γίνεται και «βραστή» με φοβερό αποτέλεσμα!!

Υλικά
4 μέτριες μελιτζάνες (φλάσκες)
2 σκελίδες σκόρδο
1 ποτήρι του κρασιού λάδι (μπορούμε να βάλουμε και περισσότερο αν δούμε ότι χρειάζεται)
½ ποτήρι του κρασιού ξύδι
αλάτι
πιπέρι
Εκτέλεση
Πλένουμε καλά τις μελιτζάνες, αφαιρούμε το κοτσάνι, τις τρυπάμε με ένα πιρούνι και τις βράζουμε ολόκληρες.
Όταν βράσουν οι μελιτζάνες μας τις αφήνουμε σε σουρωτήρι να κρυώσουν και να βγάλουν τα νερά που έχουν απορροφήσει.
Όταν κρυώσουν τις πατάμε με το χέρι λίγο να στραγγίσουν καλά, και όπως είναι με τη φλούδα τις πολτοποιούμε στο μούλτι.
Ρίχνουμε τμηματικά το σκόρδο λιωμένο, το ξύδι, το λάδι και αλατοπιπερώνουμε.
Σε αυτή την φάση θέλει πολύ καλό χτύπημα για να λιώσουν καλά οι μελιτζάνες.
Η μελιτζανοσαλάτα μας είναι έτοιμη τόσο γρήγορα και απλά.
Καλή επιτυχία.
Μέτη

16 comments:

gwgw said...

Λατρευω μελιτζανοσαλατα,και αυτη η συνταγη ειναι πανευκολη απ'οτι διαβασα και θα την φτιαξω σιγουρα..ευχαριστουμε Μετη και την κουμπαρα σου φυσικα,και να την χαιρεσαι..καλο Σ/Κ.
Φιλια!!!

Σοφία Ζ. said...

Με ιντριγκάρει η συνταγή αυτή με τη βραστή μελιτζάνα. Θα τη δοκιμάσω.

Σοφία Ζ. said...

Ξέχασα να αφήσω την καλημέρα μου!

Anonymous said...

I take note, I love soo good and easy. I wish you, have a very good weekend!

Giorgos Varvakis said...

Καλημέρα Μέτη μου!!!
Πάει για άμεση ...εκτέλεση, η συνταγή της κουμπάρας :)
Να τη χαίρεσαι!!! Χρόνια της πολλά!!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Το ξέρεις ότι οι τεμπέλικες συνταγές είναι η αδυναμία μου;-)
Δεν θα το περίμενα ότι με βραστή μελιτζάνα η μελιτζανοσαλάτα γίνεται εξίσου καλή, αλλά αφού την δοκίμασες και εγκρίνεις, σε εμπιστεύομαι και θα την δοκιμάσω!
Φιλιά πολλά Μετούλι μου!!!

Rena B. said...

Μέτη μου ωραία και εύκολη η συνταγή σου, θα την επιχειρήσω με βραστή μελιτζάνα γιατί είναι σίγουρα ευκολία.
Φιλιά πολλά Μετάκι!

Anonymous said...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΜΕΛΙΤΖΑΝΟΣΑΛΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

Anonymous said...

ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ. ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

φέρνω ζυμωτό ψωμάκι για βουτιές!

Anonymous said...

Λατρεμενη μελιτζανοσαλατααα!!!!
την αγαπωωωωω!
Σε ευχαριστουμε για την συνταγη....φιλια Χ2

Anonymous said...

Δεν εχω κανει ποτε μελιτζανοσαλατα.Αυτη φαινεται ευκολη ελπιζω και ευγεστη.Μετη ελπιζω να γινει καλη η συνταγη σου ωστε καθε φορα που θα την φτιαχνω να σου λεω μπραβο Μετη.ποπη

Unknown said...

Ούτε εγώ έχω κάνει ποτέ μελιτζανοσαλάτα γιατί δεν μου αρέσουν οι μελιτζάνες...αλλά αρέσουν στο έτερον μου ήμισυ και επειδή η συνταγή είναι αρκετά εύκολη θα την φτιάξω για να του κάνω το χατήρι...Καλό Σ/Κ...Φιλιά

Rena said...

Η Μελιτζανοσαλάτα μου αρέσει όταν είναι πολύ καλά λιωμένη και δεν κάνουν κρίτσι κρίτσι τα σπόρια της, από ότι βλέπω αυτή η συνταγή πρέπει να είναι έτσι θα τη δοκιμάσω!

Vasia b. said...

Μετάκι μου πιο εύκολη δεν γίνεται !!!!
Πιο νόστιμη δεν γίνεται!!!!!!!!
Αρα θα την φτιάξω άμεσα!!!!
Πολλά πολλά φιλιά και καλό σαββατοκύριακο !!!!!!!!!!!!

Maria B. said...

γεια σου Μετάκι μου με τα ωραία σου! σίγουρα αυτή είναι μια συνταγή που θα αγαπήσει πολύ ο φίλος σου !!!!! και μάλιστα σκέφτομαι πολύ σοβαρά να του την φτιάξω γιατί εγω όπως ξερεις ΔΕΝ!!! αλλά μαλλον θα κανω την υπέρβαση και θα την φτιάξω !!χιχιχιχι

φιλια πολλά πολλά πολλά
και καλή βδομάδα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...