Wednesday 18 May 2011

Cookies με σοκολάτα

Δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα αυτά του εμπορίου.
Είναι μαλακά, απολαυστικά και πολύ…. πάρα πολύ σοκολατένια!!
Και το κυριότερο, έτοιμα σε ελάχιστα λεπτά!
Απολαύστε τα με το καφεδάκι σας, δώστε τα άφοβα στα πιτσιρίκια σας, γλυκάνετε τους φίλους σας με ένα όμορφο δωράκι!

Τα υλικά μας:
230-250 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
30 γρ. σοκολάτα ρόφημα (σε σκόνη)
170 γρ. ζάχαρη
120 γρ. βούτυρο
μισό κουταλάκι αλάτι
1 αυγό
1 φάκελο κουβερτούρα σε νιφάδες (100 γρ)
Πάμε να τα φτιάξουμε:
Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο, την ζάχαρη, το αυγό και το αλάτι, να αφρατέψει το μείγμα μας.
Σταματάμε το χτύπημα και προσθέτουμε τις νιφάδες κουβερτούρας.
Ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε την σκόνη σοκολάτας, πάρα πολύ καλά κοσκινισμένη.
Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να την περάσετε από ένα σουρωτηράκι πριν την προσθέσετε στο μείγμα.
Τελευταίο προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι, ώστε να πετύχουμε μία εύπλαστη ζύμη.
Αφήνουμε ένα τεταρτάκι την ζύμη να ξεκουραστεί.
Κόβουμε με κουπ πατ στρογγυλά κομμάτια από την ζύμη μας, όχι πολύ λεπτά σε πάχος, ας πούμε πάχους λίγο μικρότερου από του μικρού μας δαχτύλου.
Αραδιάζουμε τα μπισκοτάκια σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου, σε κάποια απόσταση μεταξύ τους, και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 170 βαθμούς, στον αέρα, για 8-10 λεπτά.
Μην τα αφήσετε να ψηθούν παραπάνω, γιατί θα σας σκληρύνουν, εκτός αν τα προτιμάτε πιο τραγανά, εμάς τα συγκεκριμένα cookies μας αρέσουν λίγο μαλακά.
Σοκολατο-απολαύστε τα!!
Ορίστε και καφεδάκι για να συνοδεύσει τα cookies μας!
Να έχετε όλοι μιαν όμορφη μέρα!!!

46 comments:

mari beika said...

Πολύ νόστιμα!! ότι πρέπει για βούτες στον καφέ ή στο γάλα.
Να είσαι καλά, καλή σου μέρα.

Anonymous said...

I love your cookies, and soo easy for made it, delicious!
Elena today I'm too publish a cookies. Have a nice day.

Konstantina said...

Αχ τι μας κάνεις πρωί-πρωί!!
Καλημέρα : )

mia maria said...

Πολύ ωραία Ελενάκι! Πάω να τα φτιάξω αμέσως τώρα!

Helen Gr said...

Καλημέρα Έλενα. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος να τα συγκρίνει με τα του εμπορίου. Ευχαριστώ για το καφεδάκι, καλά το σκέφτηκες, να είσαι καλά!!! Φιλιά.

SpIrToKoYto said...

θα σου αντεπιτεθώ με brownies...για να μάθεις πρωί πρωί να με σοκολατοκολάζεις...
φιλιά σε όλες σας...-:))

Katerina said...

Να πάρω ένα???

Καλημέρα!!

paraxeno pirouni said...

Αν και τέτοια ώρα έχω πιει καφέ, ευχαρίστως θα έπινα αυτή τη στιγμή κι έναν ακόμα μαζί με τέτοια λαχταριστή σοκολατο-μπισκοτο-συνοδεία! :)
Γλυκαθήκαμε και πάλι! Φιλιά!

kiki said...

Μιαμ!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

με ωθείς στην κόλαση!!!!!

mia maria said...

Με βλέπεις που είμαι μπουκωμένη; Εσύ φταις γι αυτό! Τα έφτιαξα και είναι τέλεια! Θα προλάβει να φάει η οικογένεια όταν γυρίσει;-)

Tante Kiki said...

Αχχχχ! Τίβλέπουν τα ματάκια μου... κερνάτε;;
Κορίτσια βλέπετε τους αναγνώστες σας ή όχι γιατί εγώ δεν τους βλέπωωωω!
Καλημέρα!!!! Φιλιά!!!

thalassamov said...

Έλενα μου,ίδια φαίνονται με αυτά του εμπορίου!
Γεύση πολύ καλύτερη, εννοείται.Και μόνο που διαβάζω τα υλικά...

Να πάρω ένα για τον καφέ του απογεύματος...μπορεί και δύο!
:))))))))))))))))))))))

Maria B. said...

Λενιώ μου, επειδή δεν βλέπω να φτάνουν τα δικα σου μάλλον τρέχω να προλάβω της mia maria - αλήθεια Μαράκι έμεινε τίποτα ??? χχιχιιχιχιχ

βρε τι χρυσοχέρα φιλενάδα έχω εγω !!!!!

φιλούπες πολλές πολλές !!!!

Vita said...

Έχω ένα ίδιο καφέ μπροστά μου. Πώς θα γίνει να πάρω ένα μπισκοτάκι;

Lila Xagorari said...

Την επόμενη φορά που θα φτιάξεις, σακουλάκι και στο κούριερ!!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

A, κόλαση είσαι!
Τα ταπεράκια να φεύγουν....

georgiaxara said...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΑ
ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ!!!
ΦΙΛΙΑ!!

Anonymous said...

Αργησα και τα φαγατε ολα δεν πειραζει θα τα φτιαξω μαζι με τη μικρη θα τα φαμε και δεν θα σας δωσουμε ουτε ενα.Μπισκοτενια γλυκα φιλακια.Ποπη

eleni said...

Nα ΄μαι κι εγώ,Έλενα!
Μου έλειψαν οι λιχουδιές σας,αλλά είχα ποικιλία στο ταξίδι.
Τα cookies πάντα γλύκα να συνοδεύσουν το καφεδάκι μας.
Φιλιά!

Δημιουργία said...

Ειναι μεγαλος πειρασμος, μα παρα πολυ μεγαλος, αυτα τα μπισκοτα... μονο αυτο σου λεω!

μαρια said...

απλα υπεροχα

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Ελενάκι μου τα μπισκοτάκια σου τέλεια και απο σχήμα αλλά και απο γέυση φαντάζομαι.....
Εσύ τα έφτιαξες σε φορμάκια και βγήκαν έτσι στρογγυλά;
Φιλάκια πολλά :)))

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι, ιδανικά για γλυκές βουτίτσες!
Καλημέρα και σε σένα!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile I saw your cookies, are so delicious too!!
Kisses!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή σου μέρα Κωνσταντίνα μου, φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, καλή επιτυχία, είναι πανεύκολα, θα το δεις!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι δεν υπάρχει σύγκριση, το κυριότερο νομίζω είναι ότι είναι σπιτικά, άρα και πιο αγνά, όσο μπορούμε να θεωρήσουμε ένα προϊόν αγνό σήμερα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα, περιμένω αντεπίθεση;-)
Αν μάλιστα είναι με το γνωστό brownies με φράουλες, παραδίδομαι από τώρα!!!!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι, να πάρεις πολλά, έτσι κι αλλιώς στο ένα δύσκολα μπορείς να σταματήσεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef, προσπαθούμε να γλυκαθούμε με μπισκοτάκια, τι να κάνουμε??
Αφού η όλη κατάσταση δεν λέει να μας γλυκάνει, θα αντεπιτεθούμε κι εμείς "γλυκά"!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα, είναι double μιαμ τα άτιμα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ, ναι η αμαρτωλή:PPP
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι τα έφτιαξες????????
Μα τι γρήγορη είσαι εσύ???
Καλοφάγωτα, ελπίζω να τα ευχαριστηθείτε!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κική μου εχθές δεν τους έβλεπα κι εγώ για κάποιες ώρες, όπως δεν έβλεπα και το chat μας, σήμερα όμως όλα οκ!
Υπομονή, τα γνωστά προβληματα!
Ελα να φάμε μπισκοτάκι να παρηγορηθούμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Thalassamov όχι μπορεί, επιβάλλεται από 2 και πάνω χα χα χαα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου πράγματι είμαι μια χρυσοχέρα, δεν το συζητώ, κάνε λίγο πιο κει να παρκάρω και το καλάμι μου χα χα χααα!
Φιλιά φιλεναδίτσα!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita, κανόνισε μόλις έρθεις από Κρήτη για καφεδάκι κι εγώ θα σου φέρω όσα μπισκοτάκια θέλεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, διαταγή ελήφθη, όβερ:))
Φιλιάαααα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγόνη μου, τα ταπεράκια έτοιμα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου, φιλάκια, καλή σου μέρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιατί βρε Πόπη δεν θα μας δώσεις??
Εγώ θέλω μπισκοτάκι από τα χεράκια της κορούλας σου και το ανταλάσσω με ότι μου ζητήσεις!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, που είσαι εσύ καλό μου??
Μας έλειψες, αλλά ταξιδάκι ακούω, εύχομαι να πέρασες όμορφα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου είναι τα άτιμα, είναι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου μέρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου όχι σε φορμάκια!
Με στρογγυλά κουπ πατ τα έκοψα τα μπισκοτάκια!
Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...