Saturday 21 May 2011

Παγωτό καραμέλα

Ερώτηση: Ποιος γιορτάζει σήμερα??
Απάντηση: Η … μισή Ελλάδα!!!
Θέλω να ευχηθώ Χρόνια Πολλά σε όλες τις φίλες και τους φίλους bloggers που γιορτάζουν σήμερα.
Θέλω επίσης να ευχηθώ σε όλες τις Ελενίτσες, τις Κωνσταντίνες και τους Κωνσταντίνους, να είναι πάντα καλά, κάθε επιθυμία τους ευχή μου!
Σήμερα γιορτάζω κι εγώ μαζί με την μισή Ελλάδα, αλλά γιορτάζει και το παλληκάρι μου, ο γιόκας μου, ο Κωνσταντίνος μου!
Γιορτάζουν επίσης η κορούλα και η μανούλα της Μαρίας μας, τους εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είναι πάντα γερές και καλόχρονες!!!
Πολλοί οι εορτάζοντες λοιπόν στο blog μας σήμερα, ελάτε να σας κεράσουμε φίλοι μας και να σας δροσίσουμε με ένα καραμελένιο παγωτάκι.
Τα υλικά μας:
2 κουτιά ζαχαρούχο γάλα
1 κουτί σαντιγί Morfat
500 ml κρέμα γάλακτος
σταγόνες καραμέλας (προαιρετικά)
σιρόπι καραμέλας
Το φτιάχνουμε:
Βάζουμε τα 2 κουτιά με το ζαχαρούχο σε κατσαρόλα, προσθέτουμε νερό ώστε να τα σκεπάζει και τα καραμελώνουμε όπως ακριβώς στο μπανόφι.
Δείτε τις οδηγίες για το καραμέλωμα εδώ!
Όταν το γάλα είναι έτοιμο, το αδειάζουμε από τα κουτιά και το βάζουμε στο μίξερ ή σε μπλέντερ με κάδο μεγάλης χωρητικότητας, προσθέτουμε την morfat και την κρέμα γάλακτος και τα χτυπάμε όλα μαζί σε δυνατή ταχύτητα.
Αδειάζουμε το μείγμα σε δοχείο παγωτού ή σε όποιο άλλο μπολ μακρόστενο διαθέτουμε και το βάζουμε στην κατάψυξη.
Σε 1-2 ώρες το βγάζουμε από την κατάψυξη και το ξαναχτυπάμε άλλη μια φορά.
Μετά το δεύτερο χτύπημα, μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε στο μείγμα του παγωτού μερικές σταγόνες καραμέλας.
Ξανά στην κατάψυξη να παγώσει καλά.
Σερβίρουμε και περιχύνουμε το παγωτό μας με τι άλλο?? Σιρόπι καραμέλας φυσικά!
Οι δόσεις που αναφέρω, μας δίνουν περίπου 2 κιλά καραμελένιο παγωτό.
Καλή επιτυχία!

93 comments:

simonmad said...

Χρόνια Πολλά, Έλενα και για σένα και για το γιόκα σου! Να είστε γεροί κι οι δυο και πάντα ευτυχισμένοι! Χρόνια Πολλά και σ' όλους όσοι γιορτάζουν σήμερα στη "γειτονιά" κι έξω απ' αυτή! Και φυσικά θα πάρω και το γλυκάκι-παγωτάκι μου κι ας είναι πρωί ακόμα!
Φιλιά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Χρόνια πολλά σε όλους!! Αυτή η συνταγή είναι πραγματικά ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ!! Και μας ήρθε πάνω στην ώρα που λέγαμε με τον άντρα μου να επιχειρήσουμε να φτιάξουμε παγωτό! Θα σου πώ τα αποτελέσματα!!!

gwgw said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΑΣ,ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ...ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΚΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ,ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

***ΜΑΡΑΚΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ,ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ...ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΡΑΜΕΛΑ...ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!

showgirl said...

Χρόνια Πολλά σε όλους μας λοιπόν! Τέλειο το παγωτό καραμέλα... Κρίμα που δεν προλαβαίνω να το φτιάξω για σήμερα. Μπορούσε να βάλουμε και καραμελωμένα αμύγδαλα??? Η θα μας πέσει βαριά τόση καραμέλα????

Tante Kiki said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλά σε όλους σας με υγεία και χαρά και του χρόνου!!!!! Πολλά φιλιά!!

simonmad said...

Ουπς! Τώρα το πρόσεξα, Χρόνια Πολλά Μαρία για τη μαμά σου και την κόρη σου, να είναι πάντα γερές και να τις χαίρεσαι!
Φιλιά και καλό Σ/Κ!

olga said...

καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους τους εορταζόμενους! καλό σκ!

Helen Gr said...

Χρόνια μας πολλά Ελενάκι, υγεία και ευτυχία. να χαίρεσαι και το γιό σου και να τον καμαρώνεις!
Και του χρόνου, πολλά φιλάκια.

Unknown said...

Xronia pola!!!me ygia!!kai eutixia!!!

Sugar flowers creations said...

Χρόνια πολλά 'Ελενα να χαίρεσαι και το γιόκα σου !!
Θα πάρω και λίγο απο το παγωτάκι σου!!
Και του χρόνου.Πολλά φιλιά

πουαντερι said...

Χρονια σας πολλα!!!
καλε εισαστε πολλοι εδω!!!!

Ξανθή said...

Χρόνια Πολλά σε όλες κι όλους σας!!!

Betty's Cuisine said...

Ελενάκι μου Χρόνια σου πολλά, καλά, ευτυχισμένα, χαρούμενα...
Ό,τι έχεις ονειρευτεί να σου συμβεί και ό,τι εύχεσαι να πραγματοποιηθεί!

Σε φιλώ γλυκά ~ και παίρνω και τη μεριδούλα μου από το γλυκάκι σου :)

Dorothy said...

Χρόνια πολλά και καλά Έλενα! Χρόνια πολλά και σε όλους τους εορτάζοντες!

Μαριλένα said...

Χρόνια σας πολλά!!!
και σε σένα, και στον Κωνσταντίνο σας, και στην κορούλα της Μαρίας και στη μανούλα της και σε όλους όσοι γιορτάζουν, καλά να ειναι, γεροί και χαρούμενοι πάντα!!

πολλά φιλιά
κι ακόμα περισσότερες ευχές σας αφήνω :)))

Anonymous said...

Eλενα χρονια πολλα να χαιρεσαι και το γιο σου να τον δεις οπως αυτος ονειρευεται και επιθυμει να ειναι.Μαρια να χαιρεσαι την κορουλα σου να ειναι πολυχρονη και να σου χαριζει αγαπη και ζουζουνιες οπως μονο τα κοριτσακια ξερουν.Να χαιρεσε και την μανουλα σου.Να περασετε τελεια σας ευχομαι.Ποπη.

Unknown said...

Χρόνια Πολλά Ελενάκι μου πολύχρονη...να χαίρεσαι και τον γιόκα σου πολύχρονος, με υγεία και ευτυχισμένους...να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται..και πάντα ευτυχισμένη...
Πολλά φιλιά...

Μαράκι να χαίρεσαι την κορούλα σου και την μανούλα σου..πολύχρονες και οι δύο...με υγεία...

Pansofix said...

Χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν και τι καλύτερο από παγωτό δροσιστικό!!!

Konstantina said...

Χρόνια πολλά ΄Ελενα! Να μας χαίρονται..ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ !!!
Καλά και δημιουργικά μαγειρέματα σήμερα! Φιλιά...

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Έλενα, και σε εσένα και στο γιόκα σου. Να είστε ΠΑΝΤΑ γεροί και ευτυχισμένοι! Κι εσύ να χαίρεσαι το γιοκαρούδι σου, να ζήσεις να το δεις να προοδεύει στη ζωή του και να μεγαλώνει ευτυχισμένο, περιτριγυρισμένο με ανθρώπους που το αγαπούν!
Σας εύχομαι να έχετε μια ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ μέρα σήμερα!

Vita said...

Έλενα χρόνια σου πολλά! Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι!
Το κέρασμα υπέροχο!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

χρόνια πολλά ΈΛΕΝΑ, πάντοτε με υγεία, με τέτοιο παγωτάκια διπλό κέρασμα θα πάρω!

vasia b. said...

Χρόνια πολλά,καλά και ευτυχισμένα Ελενα!!!Να χαίρεσαι το παλληκάρι σου νάναι γερό και να το καμαρώνεις πάντα!!!!!!!!

Χρόνια πολλά στην μικρή και στην μεγάλη Ελένη Μαράκι μου!!!Νάναι γερές και ευτυχισμένες πάντα!!!
Ιδιαίτερο στο Λενάκι καλή επιτυχία σε ότι κάνει!!!!!!

Χρόνια πολλά σε όλες και όλους τους εορτάζοντες σήμερα!!!!!

marilise said...

πολύχρονοι Ελενα μου και συ και το παλληκάρι σου

...irida... said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥς ΣΑς ΕΛΕΝΑ...
ΟΛΕς ΣΑς ΟΙ ΕΥΧΕς...ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΎΝ...!

Thalassenia said...

Χρόνια σας Πολλά.
Σε σένα και στους αγαπημένους σου.
Με υγεία και χαρές, επιτυχίες και δημιουργία.

Φιλιά θαλασσένια.

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ελενα χρόνια πολλά!
Να χαίρεσαι το γιόκα σου!
Τις ευχές μου και στη Μαρία για τις αγαπημένες της!

Φιλιά γλυκαμένα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΕΛΕΝΑ μου,
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΥ και ΚΑΛΑ!!!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νίκη said...

Χρονια πολλά Ελενάκι μου σε σένα και σε όλους που γιορτάζετε στη γλυκιά παρέα, ειδικά στα παιδάκια σας!!!
Φιλιά πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Από καρδιάς σου εύχομαι ότι επιθυμείς!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
Κι εσύ να χαίρεσαι τον πατερούλη σου, χρόνια του πολλά και καλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Είπα να σας δροσίσω σήμερα, μιας και η μέρα πρώτη φορά φέτος μου θύμισε καλοκαιράκι!
Πολλά φιλιά!

dhmhtra said...

Χρόνια πολλά και καλά!
Να είσαι πάντα δημιουργική και γλυκιά σαν τις γλυκιές συνταγές σου.
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Showgirl σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Πολλές πολλές ευχές και για την δική σου γιορτούλα, να είσαι χιλιόχρονη!

Και βέβαια μπορείς να βάλεις καραμελωμένα αμύγδαλα και ότι άλλο σου ταιριάζει στην γεύση!

ΕΛΕΝΑ said...

Kική μου να σαι καλά!!!
Να χαίρεσαι κι εσύ τους δικούς σου εορτάζοντες!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ολγα μου καλώς όρισες!!
Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!
Καλό σου Σαββατοκύριακο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Helen gr., Ελενάκι μου χρόνια μας πολλά!!!
Πολλές ευχές και για την δικιά σου γιορτούλα στέλνω από καρδιάς!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασιλική μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Οτι επιθυμείς εύχομαι!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Φιλιά πολλά, καλό σου Σαββατοκύριακο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Πουαντερί ναι, ζωή να χουμε χα χα χαα!!!
Κι εσύ να χαίρεσαι τον γιόκα σου και να τον καμαρώνεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή σε ευχαριστούμε πολύ!

Rena said...

Xρόνια Πολλά Ελενα γλυκά και ευτυχισμένα όπως τα γλυκά που μας δείχνεις κάθε φορά,φιλάκια πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπετούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Dorothy, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλάκια!

Δημιουργία said...

Χρονια πολλα, πολυχρονη, με υγεια και χαρα! Να χαιρεσαι και το παλικαρι σου, να το καμαρωνεις.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μουυυυυ!!!
Πολλές ευχές και για την δική σου γιορτούλα, να είσαι χιλιόχρονη φιλεναδίτσα!!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη μου χίλια ευχαριστώ!!
Να χαίρεσαι κι εσύ τον γιόκα σου που γιορτάζει σήμερα, να είναι γερός και να τον καμαρώνεις πάντα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου σε ευχαριστούμε πολύ και οι δυο μας!!!
Αντε να κανονίσουμε καφεδάκι να τα πούμε!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Pansofix μου να σαι καλά, πολύ σε ευχαριστούμε για τις ευχές!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κωνσταντίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Χρόνια πολλά εύχομαι και σε σένα από καρδιάς!!
Οτι επιθυμείς!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Το γιοκαρούδι μου άρεσε πάρα πολύ, χρόνια είχα να ακούσω αυτήν την λέξη :))
Καλό Σαββατοκύριακο, πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου σε ευχαριστώ από καρδιάς!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ μου σε ευχαριστώ πολύ!
Να χαίρεσαι κι εσύ την αδελφούλα σου την αγαπημένη!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Marilise μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ, σου εύχομαι τα καλύτερα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιριδα μου σε ευχαριστούμε από καρδιάς!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Θαλασσένια μου, σε ευχαριστούμε!
Πολλές χαρές σου ευχόμαστε κι εμείς!
Φιλιά θαλασσινά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγονάκι μου, να είσαι πάντα καλά!
Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γλαρένια μου!
Ευχαριστίες και πολλές αγκαλιές και από εμάς!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νικάκι μου, σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δήμητρά μου, σε ευχαριστώ θερμά για τις γλυκές ευχές σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου πολύ σε ευχαριστώ!
Φιλάκια, καλό σου Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Αν θυμάμαι καλά έχεις κι εσύ κάποιον δικό σου που γιορτάζει???
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasaki μουυυυ!
Μα πως μου ξέφυγες εσύ??
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, κι εσύ να χαίρεσαι τα παλληκάρια σου και καλή επιτυχία στον μικρό που δίνει Πανελλήνιες!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Άιναφετς said...

Χρόνια Πολλά Ελένη μου!
Το παγωτάκι...φαίνεται νοστιμότατο!
Πολλά πολλά αισιόδοξα χαμόγελα σου στέλνω! ΑΦ!

paraxeno pirouni said...

Χρόνια πολλά και καλά και ό,τι επιθυμείτε όλοι και όλες που γιορτάζετε σήμερα. Καλά να περάσετε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!
Το κέρασμα υπέροχο, ευχαριστούμε! :)

ΕΛΕΝΑ said...

Mαγισσούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Πολλά αισιόδοξα φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef πολλές φωτεινές (και όχι σκοτεινές) ευχαριστίες και από τις δυο μας;-)
Φιλιά!!!!!

Konstantina Chryssanthopoulou said...

Έλενα, χρόνια πολλά!!!! Πάντα γερή!!!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Ελενάκι μου χρόνια πολλά για σένα και τον γιόκα σου, να είστε πάντα καλά και να μας κερνατε τέτοιες ομορφιές!!!

Χρόνια πολλά και στο Μαράκι για τις αγαπημένες της, να τις χαίρετε!!!
Φιλάκια πολλά :)))

Θεανώ said...

Ελενα Χρόνια Πολλά σε σένα και στο γιόκα σου. Να τους χαίρεσαι όλους να είσαι γερή και ευτυχισμένη. Επισης Χρόνια πολλά στην κορούλα και στην μανούλα της Μαρίας. Λατρεύω τα σπιτικά παγωτά και θα το δοκιμάσω.

Elpiniki said...

Χρονια Πολλα!
Χθες δεν μπορεσα να μπω καθολου, αλλα σημερα που μπηκα απο νωρις ζηλεψα παγωτακι!

Λαμπρινη said...

Ελενα μου χρονια σου πολλα !!! Να σαι παντα γερή και ευτυχισμένη , να χαιρεσαι τον Κων/νο σου και ολη την υπεροχη οικογενεια σου !!!

Φιλια πολλά απο ολους μας !

(μαλλον εχεις αλλάξει μαιλ γιατι σου χω στειλει αλλα δεν βλεπω απαντηση )

mia maria said...

Χρόνια σου πολλά Έλενα και να χαίρεσαι το γιόκα σου! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!
Μαρία να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου που γιορτάζουν!
Κεράστηκα φυσικά:)

Ειρήνη said...

xronia polla, gluka, karamelenia sou euxomai!!!1

Unknown said...

πολύχρονη με υγεία και ότι επιθυμείς.......πάντα νόστιμη και γλυκειά....να ρίξω λιγο αμυγδαλάκι..?
ευχαριστώ πολύ

ΑΧΤΙΔΑ said...

Χρόνια σου πολλά ακόμα μια φοράγλυκιά μου, αραγμένη η τυχερούλα στο μπαλκονάκι μου αγναντεύω τη θάλασσα στα φλογητά και σήμερα είχα στο μυαλό μου να κάνω παγωτό .Αυτές οι σταγόνες καραμέλας τι είναι, που το αγοράζω ;Εγώ θέλω να κάνω λέω μικρά παγωτίνια με ξυλάκι..λογικά πρέπει να υπάρχουν καλούπια σιλικόνης ξέρεις κάτι τέτοιο;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

χρονια σου πολλα και καλα και απο εδω φιλη μου.Μονο υγεια και ευτυχια στη ζωη σας.Παιρνω διπλη μεριδουλα και φευγω τραγουδωντας.
Καλη εβδομαδα απο αυριο.

ΕΛΕΝΑ said...

Konstantina μου σε ευχαριστώ πολύ, πολλές πολλές ευχές και για την δική σου γιορτούλα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου σε ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Θεανώ μου να σαι καλά, σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου σε ευχαριστούμε από καρδιάς:))

ΕΛΕΝΑ said...

Λαμπρινούλα μουυυυυυ!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
Δες το μέιλ σου, σου απάντησα!
Ισχύει το παλιό μέιλ, αλλά πια δεν πολυ-χρησιμοποιώ αυτό, στέλνε μου ότι θέλεις στο μέιλ του blog.
Περιμένω ανυπόμονα να τα πούμε!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia Maria, Μαράκι μου σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου σε ευχαριστούμε και σου στέλνουμε καραμελένια φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
Να ρίξεις ότι θέλεις βέβαια!!!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτιδούλα μου τυχερή, να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!
Για τις σταγόνες καραμέλας, πάτα πάνω τους στα υλικά που γράφω και θα τις δεις.
Υπάρχουν ειδικές θηκούλες για παγωτάκια και γρανιτούλες, νομίζω θα τις βρεις σε πολλά μαγαζιά με είδη οικιακής χρήσης!
Σε φιλώ!

manousina said...

Άργησα λιγάκι αλλά ήρθα. Χρόνια πολλά Έλενα μου να χαίρεσαι και τον παληκάρι σου. Μαράκι έχεις και εσύ εορτάζοντες... να τους χαίρεσαι.
Πολλά φιλιά σε όλους, το γλυκάκι αγαπημένο του αντρούλη μου.
Καλή εβδομάδα να έχουμε
καλό βράδυ

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου καλέ, σε ευχαριστούμε από καρδιάς!
Πολλά πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου σε ευχαριστούμε πολύ!
Να χαίρεσαι κι εσύ την αδελφούλα σου και όλους σου τους εορτάζοντες!
Πολλά φιλιά!

Maria B. said...

Ελενιωωωωωωωωωωωώ μου !!!!!!!! να σε χαίρομαι!!!! Πολύχρονη και ότι επιθυμείς !! Χρόνια πολλά στον Κωνσταντίνο !!! να τον καμαρώσετε όπως του αρμόζει !!!

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις ευχές σας! να είμαστε καλά και του χρόνου να ξαναευχηθούμε στους εορταζόμενους !!!

φιλια πολλά πολλά και καλό βράδυ !!!

spoon_n_love said...

Έλενα μου χρόνια σου πολλά πολλά να είσαι πάντα καλά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώωωωω μουυυυ!!
Να με χαίρεσαι βρε!!!! χα χα χαα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ φιλενάδα, κι εσύ να χαίρεσαι τις δυο αγαπημένες σου, κορούλα και μανούλα!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάντια μου σε ευχαριστώ πολύ κοπέλλα μου, πολλές ευχές και για την δική σου γιορτούλα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...