Thursday 19 May 2011

Γλυκό ψυγείου ασπρόμαυρο

Ένα δροσερό και πολύ εύκολο γλυκό ψυγείου, που το καλοκαίρι το φτιάχνω πολύ συχνά!
Είναι ελαφρύ και ότι πρέπει για τις απογευματινές υπογλυκαιμίες!!
Πάμε να δούμε πόσο εύκολα γίνεται.....

Τα υλικά μας
(για ένα κανονικό παραλληλόγραμμο πυρέξ)
2 πακέτα μπισκότα πτι μπερ
2 φακελάκια άνθος αραβοσίτου στιγμής με γεύση μπανάνα ή βανίλια
2 φακελάκια άνθος αραβοσίτου στιγμής με γεύση σοκολάτα
7 φλιτζάνια γάλα
2 μπανάνες
1/2 κούπα τσαγιού σιρόπι κομπόστας( ή σιρόπι από γλυκό κουταλιού όχι πολύ πηκτό)
1 φακελάκι τρούφα
Στην πράξη:
Τοποθετούμε τα μπισκότα έτσι ώστε να καλύψουν τη βάση του πυρέξ μας.
Τα ραντίζουμε με το σιρόπι κομπόστας
(Επειδή δεν είχα σιρόπι κομπόστας χρησιμοποίησα το σιρόπι που μου είχε μείνει στο βάζο από το περγαμόντο)
Σε ένα μπολ αναμειγνύουμε τα δύο φακελάκια βανίλιας με 3+1/2 φλιτζάνια γάλα, σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν στο φακελάκι, και τα χτυπάμε μέχρι να πήξει η κρέμα.
Στη συνέχεια ρίχνουμε την κρέμα πάνω από τα μπισκότα στο πυρέξ.
Από πάνω τοποθετούμε σε σειρά τα μπισκότα ώστε να καλυφθεί όλη η επιφάνεια της κρέμας.
Πάνω από τα μπισκότα κόβουμε λεπτές φέτες τις μπανάνες και καλύπτουμε όλη την επιφάνεια.
Καθαρίζουμε το μπολ μας και αδειάζουμε τα φακελάκια της σοκολάτας.
Πάλι ακολουθούμε τις οδηγίες από το φακελάκι και αναμειγνύουμε με 3+1/2 φλιτζάνια γάλα, χτυπώντας μέχρι να πήξει και η κρέμα σοκολάτας.
Ρίχνουμε το μείγμα πάνω από τις μπανάνες και στρώνουμε προσεκτικά να πάει παντού!
Από πάνω πασπαλίζουμε με τρούφα σοκολάτας όλη την επιφάνεια!!
Βάζουμε το πυρέξ μας στο ψυγείο να πήξουν οι κρέμες καλά και σε 2 ώρες το πολύ είναι έτοιμο να το απολαύσουμε!!!!!
Σημείωση: Μπορούμε αντί για κρέμα σοκολάτας να χρησιμοποιήσουμε ζελέ της αρεσκείας μας, ακόμα και να βάλουμε και άλλα ψιλοκομμένα φρέσκα φρούτα!!!!
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

30 comments:

Sugar flowers creations said...

Πολύ ωραίο δροσερό γλυκάκι Και εύκολο!!
Καλημέρα

Unknown said...

aaa καλά δεν το πιστεύω! έφαγα τέτοιο για πρωινό!!!

Anonymous said...

Yummyy! It's a wonderful recipe, delicious with chocolat! Have a nice day!

Katerina said...

Το έκανα το Σάββατο το βράδυ και μέχρι το επόμενο βράδυ είχε εξαφανιστεί...


καλημέρα!!

paraxeno pirouni said...

Ω, θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια, το καλοκαίρι το έφτιαχνε η μητέρα μου κι εμείς τα παιδάκια το καταβροχθίζαμε!
Έτσι ασπρόμαυρο όμως και με μπανάνες ενδιάμεσα δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, ωραία ιδέα! :)

ΑΧΤΙΔΑ said...

θα το κάνω, αντιγρράφω κι όλας υπέροχο μου φαίνεται και σίγουρα θα αρέσει στα παιδιά.

Taste Advisor said...

ωραίο, δροσερό και εύκολο!
Μπράβο σας!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

γλυκάκι που θυμίζει μανούλα, ελαφρύ κι απολαυστικό!!!!!!

Ειρήνη said...

αυτα τα καλοκαιρινα, μαμαδιστικ γλυκα ειναι οτι καλυτερο και τρελαινουν τα πιτσιρικια!

Maria B. said...

και εμενα Βασάκι μου τα παιδικά μου χρόνια μου θυμίζει. Μάλλον θα πρέπει να ήταν και απο τα πρώτα - ισως και το πρώτο - γλυκά που έφτιαξα στα παιδικο-εφηβικά μου χρόνια γύρω στα 14. Δηλαδή 20 χρόνια απο τότε !!!!!!χιχιχιχιχιχιχι!!!!!!

πιστεύω να μου έχεις κρατήσει κομμάτι γιατί έεεεεεεερχομαι !!!

φιλιά πολλά μικρούλι μου !!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Πολλάαααα χρόνια μετά την Μαρία (μην ξεχνάς και πόσο μικρότερη είμαι:PPP)το έφτιαξα κι εγώ το γλυκάκι!
Και ναι, είναι από τα πιο εύκολα, νόστιμα και δροσερά γλυκάκια.
Τώρα όποτε το φτιάχνω, βάζω αντί για τρούφα, γλυκό κουταλιού φράουλα στην επιφάνεια και είναι μιαμ μιαμ!!!
Οτι και να βάλεις πάτως, άπαιχτο είναι!
Φιλιά Βασάκι μου!

manousina said...

Να βουτήξω στην οθόνη θέλω!!!!

simonmad said...

Πεντανόστιμα τα μπισκοτόγλυκα με τις κρέμες, όπως κι αν τα φτιάξεις! Τρελαίνουν τα παιδιά και όχι μόνο...

Betty's Cuisine said...

κάτι παρόμοιο φτιάχνω κι εγώ και δεν μένει... ψίχουλο!!!
ωραιότατο, δροσερό, καλοκαιρινό!

Elpiniki said...

Αυτη η σοκολατα θα με πεθανει στο τελος... τελειο το γλυκακι σου!

moments collector said...

αυτό το γλυκό μου αρέσει γιατί μου θυμίζει μαμά...

Vita said...

Τα μπισκότα το άνθος αραβοσίτου το σιρόπι κομπόστας μου ξυπνούν γευστικές αναμνήσεις μιας άλλης εποχής!

dhmhtra said...

Οτι έχει σοκολάτα αρέσει σε όλη την οικογέννεια...πολύ καλό!

gwgw said...

Συγνωμη που ηρθα καθυστερημενα,και που δεν σας επισκεπτομαι πολυ συχνα αλλα τρεχω με το σπιτι που φτιαχνουμε και τον αλλο μηνα μετακομιζουμε..το γλυκακι ειναι φανταστικο και καταγραφεται..φιλια πολλα!!!

Rena said...

Tα γλυκά που περιέχουν πτι μπερ είναι ονειρεμένα!!!

vasia b. said...

Καλησπέρα σε όλους!!!!!
Εχω μεγάλο πρόβλημα με τον υπολογιστή μου, δεν με αφήνει να μπω σαν blogger στα σχόλια !!!
Προσπαθούμε να το το λύσουμε όμως και ελπίζω να γίνει σύντομα!!
Μέχρι πρότινος δεν με άφηνε να μπω καθόλου στα σχόλια!!!

Το γλυκάκι είναι όπως είδατε και πολλοί ξέρετε πάρα πολύ εύκολο και πολύ γευστικό και δροσερό.Οτι πρέπει για το καλοκαιράκι!!!!

Κι εγώ Έλενα μου λόγω του νεαρού της ηλικίας μου πρόσφατα έμαθα να το φτιάχνω!!χαχαχα!!!
Πολλά πολλά φιλιά και ελπίζω να σταματήσει να μου κάνει νούμερα το pc μου!!!!!!
Καλό βράδυ!!!

Phivos Nicolaides said...

Υπέροχος γευστικός συνδιασμός!

...irida... said...

kαλημερα!!

Κωνσταντίνα said...

Τρελαίνομαι γι΄αυτο το γλυκάκι! Το καλοκαίρι το φτιάχνω συνέχεια γιατί ειναι ελαφρύ...και το κανω και με ζελέ αντι για σοκολάτα!Φιλιά!!!

SpIrToKoYto said...

μωρέ και ασπροπράσσινο να ήταν πάλι θα μας άρεσε...
παιδική ανάμνηση μας έφερες...-:))

Θεανώ said...

Vasia B. Λατρεύω τα γλυκά του ψυγείου και θα το δοκιμάσω άμεσα. Μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια όπου τα ζεστά απογεύματα του καλοκαιριού καταφεύγαμε στο ψυγείο για ένα δροσερό γλυκάκι. Φιλάκια.

Tante Kiki said...

Αν και καθυστερημένα, το γλυκάκι είναι υπέροχοοοοο! Δροσερό και σοκολατένιο γιατί η σοκολάτα ποτέ δεν πεθαίνει!!!! Έλενά μου κερνάς ένα κομματάκι για την γιορτή σου;
Πολλά φιλιά!

Δώρα said...

Το έκανα σήμερα για ένα τραπέζι που είμασταν καλεσμένοι,7 άτομα στο τραπέζι και δεν έμεινε ούτε μισό ψίχουλο!!

Anonymous said...

Εγώ δεν καταλαβα κάτι την κρέμα άνθος αραβοσίτου με το γαλα τα χτυπάμε χωρίς να τα βράσουμε στην κατσαρολα να πήξει η κρεμα!???

ΕΛΕΝΑ said...

Ανώνυμη/ε ναι.
Οι κρέμες "στιγμής" δεν χρειάζονται βράσιμο για να πήξουν.
Απλά τις χτυπάς με γάλα και πήζουν.
Μιλάμε πάντα για τις κρέμες σε φακελάκια που είναι κρέμες "στιγμής", όχι για αυτές που θέλουν βράσιμο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...