Wednesday 4 May 2011

Μαρμελάδα σοκολάτα-φράουλα

Είναι σούπερ!!!
Υπέροχη για να αλείψετε το ψωμάκι, την φρυγανιά ή ακόμα και το τσουρέκι σας!
Είναι φραουλο-μυρωδάτη, είναι απολαυστική, είναι και πανεύκολη!
Την συνταγή έχω βρει εδώ και αρκετά χρόνια σε ένα διαφημιστικό βιβλιαράκι της Nestle και από τότε έχει γίνει η αγαπημένη μας μαρμελάδα!
Πάμε να την φτιάξουμε??

Χρειαζόμαστε:
340 γρ. πολτό φράουλας
340 γρ, σοκολάτα ΓΑΛΑΚΤΟΣ ή κουβερτούρα γάλακτος
80 γρ. βούτυρο
Στην πράξη:
Η σοκολάτα και το βούτυρο πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου, να είναι δηλαδή εκτός ψυγείου.
Λιώνουμε στο μπλέντερ τις φραουλίτσες ώστε να μας δώσουν 340 γρ. πολτό.
Βάζουμε τον πολτό σε κατσαρολάκι και τον ζεσταίνουμε μέχρι να φτάσει στο σημείο βρασμού. Δεν απομακρυνόμαστε και ανακατεύουμε συχνά, γιατί βράζοντας ο πολτός έχει την ιδιότητα να «πιτσιλάει».
Απομακρύνουμε την κατσαρόλα από την φωτιά και προσθέτουμε την σοκολάτα, ανακατεύοντας μέχρι να λιώσει καλά.
Στην συνέχεια προσθέτουμε και το βούτυρο και ξανα-ανακατεύουμε!
Αδειάζουμε την μαρμελάδα σε βαζάκια και τα τοποθετούμε στο ψυγείο.
Σε μερικές ώρες θα έχει κρυώσει και θα είναι έτοιμη να την απολαύσουμε!
Η μαρμελάδα διατηρείται στο ψυγείο.
Καλή επιτυχία!

67 comments:

Asteri (Maria) said...

Ηρθα ... ήρθααααααααααα πωπωωωωωωωω
Κρατάω μια φέτα ψωμάκι και μια φέτα τσουρέκι χεχεχεχε
Σλουρπ σλουρππππππππππ
Φιλάκιααααα

gwgw said...

Να'μαι κι εγω με ολοκληρο τσουρεκι στο ενα χερι και με μαχαιρι στο αλλο ετοιμη να απολαυσω την πρωτοτυπη και σλουρπογευστικοτατη μαρμελαδα σου Ελενακι...καλη σου μερα,φιλακια!!!

Sugar flowers creations said...

Εγώ κρατάω φρυγανιά με βούτυρο Βάλτε μου καλέ, λίγη μαρμελάδα!!
Αλήθεια πόσο καιρό διατηρείται?

Giorgos Varvakis said...

Υπέροχη γλυκιά και μυρωδάτη !!!!!
Φιλιά πολλά
Καλημέρα Λενιώ μου :)

Lila Xagorari said...

Βάλθηκες να με τρελλάνεις εσύ!!!

Anonymous said...

Μοιάζει με την μερέντα δηλαδή;

paraxeno pirouni said...

Α, αυτό μοιάζει περισσότερο με μους σοκολάτας, καθόλου κακό δηλαδή!
Θα γίνεται υπέροχο με τις φράουλες, επίσης είναι γρήγορο και πανεύκολο!

Σοφία Ζ. said...

Τι υπέροχη λιχουδιά είναι αυτή; Επειδή σήμερα αποφάσισα να ξεκινήσω δίαιτα ήρθα με φρυγανιά σικάλεως να μου αλείψετε τη σοκολατοφράουλα! Καλημέρα!

Anonymous said...

Elena I take this recipe, I love it! Have a good day!

Anonymous said...

AAAAA!!!!Eδω και μονο τα σχολια να διαβασεις παιρνεις φορα και τρως.Κανω διαιτα ωωωχχχχχχχχχχχχχχ.ποπη

BIKY said...

θα την φτιάξω σήμερα
πρέπει να είναι τέλεια

καλημέρα

donkey and the carrot said...

Siga min tin valo sto psomaki! Me to koutali me to koutali!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι καλώς το, καλώς το!!!!
Ευτυχώς που έφερες και το τσουρεκάκι σου, ταιριάζει πολύ όμορφα πάνω από το τσουρέκι!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα, εσύ έχεις έλθει πολύ οργανωμένη βλέπω χα χα χααα!
Φιλάκια πολλά, καλή σου μέρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη μου με μεγάλη μου χαρά!!!
Πόσο διατηρείται?? Γίνονται 3 βαζάκια, το ένα συνήθως .... κουταλίζεται και εξαφανίζεται άμεσα, τα άλλα 2 με δυσκολία βγάζουν την βδομάδα!
Διατηρείται σιγουρα πάντως περισσότερο από βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
Φιλιά, καλή σου μέρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι τρελαινόμαστε εμείς??
Εμείς είμαστε από μόνες μας τρελές χα χα χααα!!
Φιλάκια φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ανώνυμη/ε, δεν έχει καμία σχέση με την μερέντα, ούτε στην γεύση, ούτε στην υφή.
Μοιάζει με κρέμα πιο πολύ, απλώνεται σαν μαρμελάδα στο ψωμί και δεν επικρατεί η γεύση της σοκολάτας, όπως στην μερέντα, αλλά υπάρχει ισορροπία και των 2 γεύσεων, φράουλας και σοκολάτας!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef, η πιο εύκολη μαρμελάδα που θα έχεις φτιάξει πιστεύω!!
Για μένα και η πιο νόστιμη, αφού συνδυάζει αγαπημένες μου γεύσεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι, και στην φρυγανιά σικάλεως ταιριάζει;-)
Καλό κουράγιο με δίαιτα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile, try it, you'd love it:))
Kisses!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη κι εσύ δίαιτααααααααα???
Ελα, μια μικρή κουταλίτσα θα την δοκιμάσεις, δεν μπορεί!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βικάκι, φτιάξτην, φτιάξτην!
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θα την ευχαριστηθούν τα μικρούλια σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καροτάκι έτσι σε θέλω χα χα χααα!!!
Τρώγεται με το κουτάλι ανετότατα!!
Φιλάκια!

mia maria said...

Και φράουλα και σοκολάτα; Έλεος:))

Magdalene B. said...

έλα ρε συ!τι τέλειο πράγμα είναι τούτο????μιαμ!

Helen Gr said...

Σιγά μην είναι μαρμελάδα! Σκέος πειρασμός είναι και μάλιστα ακατανίκητος, το υπογράφω!!! Φιλιά.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

συνδυασμός που σκοτώνει!!
που είναι το ψυγείο είπαμε;

ΕΛΕΝΑ said...

Mia Maria, Μαράκι ο συνδυασμός αυτός δεν έχει κανένα έλεος χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαγδάκι και που να το δοκιμάσεις κιόλας!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Helengr, Ελενάκι μου θα υπογράψω κι εγώ μαζί σου;-)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ, μπαίνεις στο σπίτι μου, στρίβεις δεξιά, και πας κατά κουζίνα μεριά!
Φιλιάααααα!!!

Unknown said...

Ωραία...σήμερα που έκανα εξετάσεις αίματος και όλα είναι ΟΚ..δώστε μου και τα τρία βαζάκια παρακαλώ...

Vasia b. said...

Καλά τώρα τι να πω!!!!!!!
Σοκολάτα και φράουλα μαζί σε μαρμελάδα......τέλειοοοοοοοοο!!!
Μπράβο βρε Ελενάκι μου γεια στα χεράκια σου !!!!!!!
Τ΄αγόρια μου θα το λατρέψουν.Αυριο κιόλας τρέχω για φράουλες!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Εφη said...

Ελενα εγώ ήρθα με το κουτάλι μου της σούπας εννοείται....!! Σιγά μη κάθομαι να αλείφω...με συνοπτικές διαδικασίες την τρώμε την υπερπαραγωγή τη σημερινή!!!!
Σμουάτς!!!

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Ρεεε, έχετε ξεφυγει τελείως;;;;
Μας στέλνετε κατευθείαν στο γκρεμό. Λίγη δίαιτα θα μας αφήσετε να κάνουμε;καλοκαίρι έρχεται...
Σαν τη φάλαινα Ορκα θα λιάζομαι στην άμμο. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ κακούργες!

Thalassenia said...

Egw den kserei diabasei :)))

Φιλιά θαλασσένια.

Vita said...

Παναγία μου! Τι συνδυασμός κολαστικός είναι αυτός. Διατηρείται αρκετά Έλενα; Θα τη φτιάξω οπωσδήποτε!

TzinaVarotsi said...

Πάω να πάρω φράουλες και κουβερτούρα :)

Phivos Nicolaides said...

Όποτε ερχόμαστε εδώ, αυξάνονται τα... κυβικά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι όλα καλά?? Τι ωραία!!!
Δικαιούσαι μην σου πω και τέταρτο βαζάκι!!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasia μου είμαι βέβαιη ότι θα αρέσει στους γιόκες σου, οι δικοί μου την τσακίζουν!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπράβο βρε Εφη, το σωστό μέγεθος κουταλιού έφερες;-)
Σερβιρίσου με συνοπτικές διδικασίες το λοιπόν!
Φιλιάαααααααα!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χαρούλα η ντροπή όλη δική μας χα χα χααα!!!
Αστα να πάνε, φέρε το ψωμάκι σου να σου βάλω μαρμελαδίτσα και σκεφτόμαστε αργότερα τις παραλίες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Thalassenia μου, διαθέτουμε και μεταφραστήρι:P
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου, αρκετά διατηρείται, έλα όμως που δεν προλαβαίνει να μείνει αρκετά για να διατηρηθεί!
Πιστεύω ότι 2-3 βδομάδες διατηρείται σίγουρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Τζίνα μου έτσι σε θέλω, αποφασιστική!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο και τα κυβικά και οι λοιπές μονάδες μέτρησης του όγκου και του βάρους δεινοπαθούν, άστα να πάνε!!
Ελα να σε κεράσουμε και σκεφτόμαστε μετά τα κυβικά!
Φιλάκια!

Dorothy said...

Και σοκολάτα και φράουλα; Δηλώνω φαν, πριν ακόμα το δοκιμάσω!

Conna said...

Αχ τι βλέπουν τα ωραία και μπιρμπιλωτά ματάκια μου !!!!

Τα δύο αγαπημένα μου συστατικά σε συμμαχία .... κόλαση !!!!!

Μπορω παρακαλώ να κλέψω το βαζάκι της φωτογραφίας για δοκιμή (λέμε τώρα) !!! Και τις φράουλες μαζι !!!

Ευχαριστούμε Ελένη για την υπέροχη συνταγή !

ΕΛΕΝΑ said...

Dorothy μου επιβάλλεται και να το δοκιμάσεις, θα γίνεις πιο φαν από φαν;-)
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Conna, και δεν τα κλέβεις όλα??
Χαλάλι σου!!!
Είναι τόσο εύκολη που θα φτιάξουμε κι άλλη, μην σε νοιάζει!!
Καλό βράδυ!

georgiaxara said...

ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ!!!!
ΦΙΛΙΑ ΕΛΕΝΑ!!

elen said...

Κόλαση αυτή η μαρμελάδα!!!φοβερός συνδιασμός!!! Καλημέρα και πολλά φιλιά!!!

manousina said...

Καλημέρα Ελενάκι!!!!!
Τέλειος συνδυασμός, η φράουλα με την σοκολάτα με ταξιδεύει στα παιδικά μου χρόνια!!!! Θα την δοκιμάσω αλλά σε 15 μέρες γιατί αυτή την περίοδο πνίγομαι.... φιλάκια

Maria B. said...

Ελενιώ μου εγώ εχθές έμπαινα-έβγαινα και χάζευα την μαρμελάδα σου και σήμερα κατάλαβα ότι δεν εχω γράψει τίποτα στα σχόλια, τόσο με είχε συνεπάρει η γεύση της που νόμιζα ότι την έχω δοκιμάσει.!!!!!

οπως σου είπα και στο τηλέφωνο θα είναι υπέροχη σαν γεμιση σε σοκολατάκια, θα τα φτιάξω και θα κάνουμε ένα πόστ, πιστεύω ότι θα είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!!

Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ !!!!

φιλια πολλά και καλή μας μέρα!!!

Unknown said...

prepei na einai teleiaaaa!!!!

kiki said...

Πρωτότυπη!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου!!!
Μου χεις λείψει!!!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου φαντάζομαι τρεχάματα!
Καλό κουράγιο!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σοκολατάκια με αυτή τη γέμιση θα είναι τέεεεελειααα!!!
Ανυπομονώ να τα δω!!!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιριδα μου είναι, είναι!!!
Σε ευχαριστώ, φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα δεν ξέρω για πρωτότυπη, νόστιμη όμως είναι!!
Φιλιά!

Matziris Kostas - δάσκαλος said...

Έλενα, "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" σε σένα και σε όλη την ομάδα!!Καθόμαστε με τη σύζυγο και θαυμάζουμε τις γευστικές ιδέες σας γύρω από τη φράουλα. Δεν παίζεστε στην κυριολεξία!!

Ζωή Γ. said...

Αν και μερικά χρόνια αργότερα ....την βρήκα τη μαγική συνταγή σου! Μου έχουν πέσει τα σάλια και μόνο που συλλογίζομαι τον συνδυασμό... Αλλά θέλω τη βοήθειά σου στο χρόνο του βρασμού του φραουλοπολτού. Πόσην ώρα τον βράζουμε πριν προσθέσουμε τα υπόλοιπα?
Ευχαριστώ

ΕΛΕΝΑ said...

Ζωή καλησπέρα!
Δεν τον βράζεις για πολλή ώρα, με το που θα δεις ότι ξεκινάει ο βρασμός, απομακρύνεις το κατσαρολάκι από την φωτιά και προσθέτεις τα υπόλοιπα υλικά.
Ως εκείνη την ώρα όμως, δεν απομακρύνεσαι και ανακατεύεις συνεχώς.
Καλή επιτυχία, και σίγουρα θα την απολαύσεις, είναι μια από τις ωραιότερες μαρμελάδες - αλείμματα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...