Tuesday 10 May 2011

Olive cake

Ένα αλμυρό κέικ γεμιστό με ελίτσες, αρωματικό και αφράτο.
Νόστιμο σνακ, αλλά και ιδανικό για ένα βραδινό γεύμα παρέα με μια σαλατίτσα.
Για την νοστιμιά του, μια δοκιμή θα σας πείσει!

Αν το φτιάξετε θα χρειαστείτε
20-25 ελιές μαύρες
1 κρεμμύδι πολύ ψιλοκομμένο
2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
μια μικρή πράσινη πιπεριά κομμένη σε καρεδάκια
2-3 κουταλιές μαϊντανό ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι δυόσμο ξερό ή μερικά φυλλαράκια φρέσκο
2 κουταλάκια ρίγανη
4 αυγά χτυπημένα
150 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
75 ml γάλα
100 ml ελαιόλαδο
200 γρ. τριμμένα κίτρινα τυριά (όχι αλμυρά)
2 κουταλάκια πατέ ελιάς
250 γρ. φαρίνα
Πως θα το φτιάξετε
Αφαιρέστε τα κουκούτσια από τις ελιές (χρησιμοποίησα το εργαλείο που αφαιρεί τα κουκούτσια απ’ τα κεράσια, μια χαρά ήταν) και κόψτε τις ελίτσες σε μικρότερα κομμάτια.
Βάλτε σε αντικολλητικό τηγάνι λίγο ηλιέλαιο και σωτάρετε τα κρεμμύδια να μαλακώσουν λίγο.
Προσθέστε την πιπερίτσα και τον μαϊντανό και ανακατέψτε για 1 λεπτό ακόμα.
Τέλος προσθέστε τις ελιές, τον δυόσμο και την ρίγανη και αποσύρετε από την φωτιά.
Σε βαθύ μπωλ ανακατέψτε όλα τα υπόλοιπα υλικά εκτός από το αλεύρι.
Ενώστε τα με το περιεχόμενο του τηγανιού και προσθέστε τέλος και το αλεύρι. Ανακατέψτε.
Αδειάστε το μείγμα σε μεγάλη μακρόστενη φόρμα, καλά λαδωμένη και ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, στον αέρα, για περίπου 40 λεπτά.
Αφήστε το κέικ να κρυώσει αρκετά, προτού το ξεφορμάρετε.
Διατηρείστε το σκεπασμένο με πλαστική μεμβράνη.
Καλή επιτυχία!!

43 comments:

Σοφία Ζ. said...

Καλημερούδια! Ελενά μου υπέροχο φαίνεται το κέηκ με ελιές. Ως τώρα έκανα ελιόψωμο, θα δοκιμαστεί πάραυτα! Φιλιά πολλά!

mia xara said...

Kalimera Elena(vasika apo ti diki mou meria tou wkeanou einai kalinyhta,haha)Poly nostimo cake mas eftiaxes simera, kai twra pws tha paw gia ypno? XO

Helen Gr said...

Καλημέρα, Έλενα. Τι υπέροχο είναι αυτό το κέικ, λατρεύω όλα τα υλικά του. Πάντως δεν θα μπορούσα να περιμένω το βράδυ για να το δοκιμάσω, θα άρχιζα από το πρωί!!!

Anonymous said...

Elena I love your cake, I made one like this, and is soo good! Have a nice day!

Elpiniki said...

Μ αρεσει πολύ η ελια σε ζυμες γι αυτο και θα το δοκιμάσω σιγουρα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

με τόσα αγαπημένα υλικά σίγουρα θα πρέπει να το φτιάξουμε τελευταία στιγμή διότι δε βλέπω να προλαβαίνουν ψίχουλο οι καλεσμένοι!!!!

Maria Tzirita said...

Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!! Εννοείται πως θα το φτιάξω, τρελαίνομαι για ελιές! Φιλιά Έλενά μου!

Tante Kiki said...

Πολύ καλημέρα Έλενά μου... υπέροχο το κέικ και αυτό που σκεφτόμουν για σήμερα. Συγκεντρώνω τα υλικά και το φτιάχνω σε λίγο! Πολλά φιλιά!

Ασημίνα said...

Μου αρέσει πολύ το ελιόψωμο, γι αυτό η ιδέα ενός κέικ γεμιστού με ελιές με ενθουσίασε.
Θέλω να ρωτήσω, το μείγμα είναι σφιχτό σαν του ψωμιού?
Ευχαριστώ
Ασημίνα

Un par de neuronas... said...

Χθες το ετοίμασα "a la catalana", δηλαδή, δύο ώριμες ντομάτες κομματάκια, προσθέτουμε χοντρό αλάτι, ελαιόλαδο και λίγη ρίγανη, αν σας αρέσει. Το απλώνουμε στο ψωμί, όταν το τρώμε, εγώ το έβαλα σε ένα μπολ με κουταλάκια και καθένας παίρνει το ποσό που θέλει.

Φιλιά και αγκαλιές, με πολύ αγάπη.

...irida... said...

πω!πω!!αυτό ειναι κεικ...εκπληξη!!!
καλοοοοο!!!!

Peter M said...

Poli afrati fainetai Elena me mia salata...to oti prepei.

Νίκη said...

Ελενακι μου φαίνεται πραγματικά πολύ νόστιμο και είναι κι ευκολο! Θα το δοκιμάσω!

Εφη said...

Ελενάκο, ζωγράφισες πάλι!!!
Αύριο αυτό θα σκαρωθεί μετά την λαϊκή οπωσδήποτε!!!
Καλή εβδομάδα!

Vasia b. said...

Υπέροχο το αλμυρό κεκάκι με τις ελίτσες Ελενα μου!!!!!!
Θα φτιαχτεί οπωσδήποτε... βραδάκι και θα συνοδευτεί με μπυρίτσα!!!!
Το έφτιαξα το σκηνικό...χαχα!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!

Unknown said...

Πρέπει να είναι υπέροχο!!
Φιλάκια!

simonmad said...

Μας πείθει κι η εικόνα για τη νοστιμιά του, πόσο μάλλον η δοκιμή! Τέλειο και πολύ μεσογειακό!

Unknown said...

Τι ωραίο κεκάκι Ελενάκιμου? Οι ελιές θα πρέπει να το κάνουν πολύ νόστιμο...θα το έχω στα υπ' όψιν...

Giorgos Varvakis said...

Τέλειο, μυρωδάτο και πεντανόστιμο Λενιώ μου!!!!
"Φοριέται" όλες τις ώρες το μοντελάκι σου :)))
Φιλιά πολλά
Καλό βράδυ

georgiaxara said...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΕΚΑΚΙ!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι μου αν σου αρέσει το ελιόψωμο, θα το λατρέψεις αυτό το κεκάκι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Χαρούλα, μακάρι να είμασταν κοντά να σε τράταρα!
Πιο εύκολο μου φαίνεται να το φτιάξεις εσύ, που τόσες νοστιμιές φτιάχνεις:)

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει, φτιάξτο και θα με θυμηθείς!
Είναι και τόσο εύκολο!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile I am sure your cake is also very tasty!!
Kisses from Greece!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη πράγματι οι ελίτσες δένουν όμορφα μέσα στις ζύμες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ, θα φτιάξουμε άλλο για τους καλεσμένους, αυτό είναι για μας!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!
Πολλά πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου καλή επιτυχία, εύχομαι να σου αρέσει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ασημίνα μου όχι, το μείγμα δεν είναι σφιχτό σαν του ψωμιού.
Αντίθετα, είναι σχετικά υδαρές!
Καλή επιτυχία αν το φτιάξεις!

ΕΛΕΝΑ said...

Βερόνικά μου νοστιμότατο μου ακούγεται αυτό που ετοίμασες, γεια στα χέρια σου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιριδά μου σε ευχαριτώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter γίνεται στ' αλήθεια αφράτο-αφράτο!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη μου δοκίμασέ το, είναι όντως πολύ εύκολο κεκάκι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι θενκ γιου, θενκ γιου, γιου αρ σόου κάϊντ!
Φιλιάααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βάσια μου το σκηνικό τέλειο, ότι πρέπει για μπυρίτσα!!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Chris σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad πραγματικά μια μεσογειακή νοστιμιά!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου όλη η νοστιμιά του είναι οι ελίτσες πραγματικά!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου το μοντελάκι πολύ μου άρεσε χα χα χαα!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά, καλό βράδυ!

Μαίρη (Ginger) said...

Με τέτοια μυρωδάτα συστατικά είναι να μη το φτιάξω?

Τυπώνω τη σελίδα αυτή τη στιγμή γιά να βάλω τα συστατιικά στή λίστα με τα ψώνια μου.

Σ'ευχαριστώ πολύ γιά την συνταγή.

Καλή σου μέρα

Maria B. said...

καλημέρα Λενάκι μου !!! μεριδούλα για μας υπάρχει ή φαγώθηκε όλο????

πάντα ανεβασμένες και εντυπωσιακές οι προτάσεις σου μικρούλι μου !!!!

φιλια πολλααααααααααααααααααααά

Υ.Γ. Χαιρετισμούς στον Μπάμπη !!χιχιχιχιιχιχι

Lila Xagorari said...

Χθες ο βλαξ, ο βλογκερ δεν με άφηνε να μπω στα σχόλια.....δεν πιστεύω να μην μου κράτησες γωνίτσα?? Και πόσο καιρό παρακαλώ έχεις να με πάρεις τηλέφωνο...ε?????????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...