Monday 10 November 2014

Πτι φουρ


Τα πιο γνωστά και αγαπημένα βουτηματάκια!
Σας βεβαιώνω πως σαν τα σπιτικά δεν είναι κανένα!
Κάθε μπουκιά ξεχειλίζει από τα αρώματα του βουτύρου και της βανίλιας!!
Τα ενώνουμε ανά δύο με την αγαπημένη μας μαρμελάδα στην μέση και απολαμβάνουμε γεύση μοναδική!!!
Αν μάλιστα τα ενώσουμε με σπιτική μαρμελάδα βερίκοκο ή πορτοκάλι, το αποτέλεσμα θα είναι συγκλονιστικό!
Πάμε να τα φτιάξουμε, εξάλλου γίνονται τόσο εύκολα!!

Θα χρειαστούμε:
Για τα μπισκότα:
235 γρ. βούτυρο αγελάδος, σε θερμοκρασία δωματίου
160 γρ. ζάχαρη άχνη
2 αυγά
2 βανίλιες ή ξύσμα από μισό πορτοκάλι
350 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
Για την γέμιση:
μαρμελάδα πορτοκάλι ή βερίκοκο ή άλλη μαρμελάδα της αρεσκείας μας ή πραλίνα φουντουκιού
Για την επικάλυψη:
125 γρ. λιωμένη κουβερτούρα ή σοκολάτα γάλακτος
τριμμένη καρύδα ή τρούφα σοκολάτας
Τι κάνουμε:
Βάζουμε σε ένα μπολ το βούτυρο με την άχνη και τα χτυπάμε με μίξερ χειρός σε δυνατή ταχύτητα, για 10-15 λεπτά ώσπου να αφρατέψει το μείγμα.
Προσθέτουμε τις βανίλιες ή το ξύσμα πορτοκαλιού και στην συνέχεια ένα ένα τα αυγά, συνεχίζοντας το χτύπημα για λίγο.
Τελευταίο προσθέτουμε λίγο λίγο το αλεύρι.
Στο μεγάλο ταψί του φούρνου μας στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος.
Βάζουμε το μείγμα της ζύμης σε σακούλα κορνέ με οδοντωτή μύτη και με την βοήθεια του κορνέ κάνουμε πάνω στο αντικολλητικό χαρτί σχήματα όπως μπαστουνάκια, στρογγυλά, μισοφέγγαρα, τετράγωνα κ.λ.π

Φροντίζουμε τα μπισκοτάκια να έχουν κάποια απόσταση μεταξύ τους, επειδή θα φουσκώσουν και θα απλώσουν κατά το ψήσιμο.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 175 βαθμούς, για 15-18 λεπτά περίπου ή μέχρι να δούμε ότι έχουν ροδίσει.
Τα αφήνουμε να κρυώσουν εντελώς.
Κατόπιν ενώνουμε τα μπισκοτάκια μας ανά δύο με την μαρμελάδα που προτιμάμε ή με πραλίνα.
Βουτάμε τις άκρες τους στη λιωμένη κουβερτούρα και αμέσως πασπαλίζουμε με τριμμένη καρύδα ή τρούφα.

Τα ακουμπάμε προσεκτικά σε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος, ώστε να στεγνώσει εντελώς η σοκολάτα.
Έτοιμα να τα απολαύσουμε!!
Καλή επιτυχία!!!

Υ.Γ  Βλέπετε και τα κόκκινα λουλουδάκια στις φωτογραφίες??
Ονομάζονται capsicum bacatuum και έχουν προέλευση όπως μου είπανε από το Περού.
Η αδελφή μου έφερε τους σπόρους από κάποιο ταξίδι της στο εξωτερικό, τα φυτέψαμε  και το αποτέλεσμα ήταν αυτά τα πανέμορφα κατακόκκινα λουλούδια.
Δεν είναι πολύ χαριτωμένα??
Κάποιοι τα θεωρούν βρώσιμα, εγώ να πω την αλήθεια δεν έχω τολμήσει να τα χρησιμοποιήσω στην κουζίνα μου.
Να έχετε μιαν όμορφη μέρα!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

28 comments:

Maria B. said...

Με τρελλανες !!!! τώρα με τρέλλανες !!! αχ και να είχα μερικά απο αυτά τα λατρεμένα μπισκοτάκια με τον καφέ μου !!!!!!!!! και τι ωραία που σου έγιναν!!!!! είσαι απιθανη !!

οσο για τα capsicum bacatuum,δεν σε φοβαμαι εσένα, όλο και καπου θα βρεις να τα χώσεις, τώρα ξεκίνησες δειλά δειλά απο το πιατάκι και σε λίγο θα είναι μέσα στα υλικά !!!χιχιχιχιχιχχιχι

καλημέρα και καλή βδομάδα απο τον ηλιολουστο Πειραιά !!!!!

φιλια πολλά πολλά

Sophie said...

Πολύ λαχταριστά μπισκοτάκια!!!!!Μπράβο υπέροχη συνταγή!!!Φιλάκια!!!

Unknown said...

Κλασικά και αγαπημένα! Με τη μαρμελάδα τους, τη σοκολάτα τους, με τα όλα τους! Εγώ αν ανοίξω το κουτί, δύσκολα θα σταματήσω αν δεν τελειώσουν!

ΕΛΕΝΑ said...

Τι να πω??
Τα είπε όλα η Μαριώ μας!
Χάρμα οφθαλμών και γεύσης!!!
Τα πιο αγαπημένα μου βουτηματάκια, τώρα και σε σπιτική έκδοση!
Εννοείται δεν ξανα-αγοράζω έτοιμα!
Φιλιά πολλά Ελενάκι μας, καλή βδομάδα!

ΜΕΤΗ said...

Τα λατρεύω τα πτι φουρ , κυρίως αυτά που έχουν μέσα πραλίνα!!!
Γειάς τα χεράκια σου Ελενάκι μου.....έφυγα για τα υλικά!!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Beauty Follower said...

Απο τα αγαπημένα μου... οταν πηγαινα Γυμνάσιο ετρωγα καμια 10αρια στην καθισιά μου!

Καλή εβδομάδα να έχεις :)

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Κλασσικά και υπέροχα!!! Μεγαλώσανε γενιές και γενιές! Φιλάκια πολλά!

DIMI said...

Λατρεμένα σέ εμένα καί στήν εγγονή μου τά πτί φούρ Ελένη μου!!Υπέροχη καί εύκολη η συνταγή σου!!Θά τήν δοκιμάσω αυτές τίς μέρες!!Ανυπομονώ!!Καλή εβδομάδα!!

mookies said...

Πανέμορφα και πεντανόστιμα! Σκεφτόμουν να τα φτιάξω και εγώ, ωραία συνταγή.

Ερμιόνη said...

Ααα!
Δεν ήξερα ότι αυτά τα βουτηματάκια λέγονται έτσι :)
Από γεύση δεν το συζητώ θα είναι θεϊκά και υποψιάζομαι ότι λιώνουν στο στόμα!
Μου αρέσει πολύ που πέτυχες και το σχήμα τους!
Φιλιά

Katrina said...

Αγαπημενα βουτηματα γεια στα χερακια σου!!!!!!!!!

Eleana-My Home My Memories said...

Αυτά τα πτι φουρ τα έχω άχτι!!! Θέλω κάποια στιγμή να τα φτιάξω!! Μόνο αυτό το είδος λέγανε έτσι ή ότι ήταν βούτημα? Πάρα πολύ ωραία συνταγή και εύκολη!! Καλημέρα :))

Maria_V said...

Έχω δοκιμάσει αρκετές συνταγές πτι-φουρ και όλες ήταν αποτυχημένες, δεν ήταν καθόλου αφράτα, αντιθέτως ήταν σαν μπισκότα τραγανά.Γι΄αυτό το λόγο και είμαι πολύ διστακτική με καινούριες συνταγές. Αυτά φαίνονται τα ιδανικά, σίγουρα θα την δοκιμάσω!!!

Vasia b. said...

Χάρμα οφθαλμών και γεύσης τα πτι φουρ σου Ελενάκι μου!!!!
Το ότι γίνονται και τότσο εύκολα τα κανει ακόμα πιο λαχταριστά!!!
Τα αγοράζουμε συχνά γιατι μας αρέσουν πολύ με τον καφέ!!Τώρα που μας εδειξες τον τρόπο θα τα φτιάχνω μόνη μου!!!Θα συμφωνήσω με την Μαρία ..είσαι απίθανη!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

- spoonstories- said...

Αυτά τα γλυκάκια τα έχω φάει άπειρες φορές αλλά δεν τα έχω φτιάξει ποτέ! Είμαι σίγουρη πως είναι καταπληκτικά!!

Ειρήνη Νικολάου said...

Υπέροχη συνταγή!!!!

Unknown said...

Τα έφτιαξα σήμερα έγιναν λες και ήταν αγοραστα. Το μόνο λάθος που έγινε ήταν που δεν φουσκωσαν. Μήπως θέλει μπεικιν?

ΕΛΕΝΑ said...

Τζίνα να σου απαντήσω εγώ, μιας και τα έχω φτιάξει ήδη δυο φορές μέχρι τώρα, εξαφανίστηκαν και ετοιμάζομαι να τα φτιάξω και τρίτη.
Προσωπικά θεωρώ ότι είναι τα καλύτερα βουτηματάκια που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα.
Δεν πρέπει να φουσκώσουν υπερβολικά, γιατί τα ενώνεις ανά δύο, οπότε το πάχος είναι το ιδανικό.
Σίγουρα δεν χρειάζονται μπέικιν, αλλιώς θα απλώσουν και θα φουσκώσουν περισσότερο από όσο χρειάζεται.
Μην ξεχνάς ότι δεν είναι μπισκοτάκια που τρώγονται ένα ένα, είναι διπλά μπισκοτάκια, οπότε η συνταγή είναι ολόσωστη!
Χαιρόμαστε πολύ που σου άρεσαν!
Καλή σου μέρα :)

Ειρήνη Ε. said...

Αγαπημένα βουτήματα τα πτι-φουρ Ελένη, τα έφτιαξες καταπληκτικά! Μάλλον θα πρέπει να φτιάχνουμε τις δόσεις δύο δύο μαζί, γιατί δεν βλέπω η μία να μας φθάνει!!
Καλή Κυριακή.

Mary said...

Πάει, με χάνετε...
Λαχτάρησα η γυναίκα με την περιγραφή και την εικόνα, δεν αντέχω...
Χρυσά τα χεράκια σου Ελενάκι μου αγαπημένο!

Φιλιά πολλά!!!

missionary mom said...

Λατρεμένα βουτήματα!!! και η φωτογραφία σου είναι τόσο ζωντανή
που σου έρχεται να απλώσεις το χέρι να δοκιμάσεις!!
Δεν είχα καν φανταστεί πως μπορώ να τα φτιάξω!!
Θα το επιχειρήσω με την πρώτη ευκαιρία. Τι φανταστικές συνταγές που δίνεις!

Anonymous said...

Είναι σαν τα έτοιμα σε γεύση,σύσταση και υφή?

ΕΛΕΝΑ said...

Είναι ακόμη καλύτερα!
Είναι τα ωραιότερα πτι φουρ που έχω φτιάξει και δοκιμάσει!

Anonymous said...

Μετά από την χθεσινή σου απάντηση και σε ευχαριστώ πολύ κιόλας για την άμεση απάντηση σου τα έκανα σήμερα και όντως πολύ καλύτερα και από αγοραστά.Η συνταγή κατοχυρώθηκε!!! Απλά εγώ το έβαλα λίγο στο ψυγείο ώστε να είναι λίγο πιο σφιχτή η ζύμη

Unknown said...

Τελεια

Unknown said...

Απο τοτε που ανακαλυψα την συνταγη, τα φτιαχνω συνεχεια κι ολοι τα λατρευουν. Δεν υπαρχουν λογια γι αυτα τα πτι φουρ ☺

Anonymous said...

απλή συνταγή για αγαπημένα πτι φουρ!! σας ευχαριστούμε που την μοιράζεστε μαζί μας!!

Anonymous said...

Φαίνονται τέλεια... Τα λουλουδάκια στο πιάτο στο μεταξύ είναι extra HOT πιπεριές... ������

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...