Monday 17 November 2014

Κοτοπιπερόπιτα


Αν υπάρχει κάτι στο οποίο δεν μπορώ να αντισταθώ, είναι οι πίτες!
Και χωρίς γλυκό δηλαδή αντέχω, αλλά χωρίς πίτες δεν ……..
Επίσης την καταβρίσκω να δοκιμάζω διαφορετικούς συνδυασμούς στην γέμισή τους και ευτυχώς μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα ήταν όλα πολύ γευστικά.
Έτσι μία τουλάχιστον πίτα θα υπάρχει κάθε βδομάδα στο τραπέζι μας.
Βέβαια μην φανταστείτε ότι κάθε βδομάδα ανοίγω φύλλο με τα χεράκια μου, τέτοιες προκοπές να τις περιμένετε από τα λοιπά κορίτσια του blog μας, που είναι χρυσοχέρες και ανοίγουν εξαιρετικό φύλλο. Εμένα οι τεμπελιές μου είναι γνωστές, για να ανοίξω φύλλο πρέπει να είμαι στο πολύ τσακίρ κέφι :P Από γέμιση όμως, να σας φτιάξω ότι τραβάει η όρεξή σας!
Στην σημερινή συνταγή, έκανα έναν συνδυασμό κοτόπιτας και πιπερόπιτας. Προέκυψε μια σούπερ νόστιμη πίτα με κρεμώδη γέμιση, εμπλουτισμένη με τυρί Φιλαδέλφεια και μπόλικα κίτρινα τυράκια.
Ίσως έχετε προσέξει ότι τόσο στις πίτες μου όσο και στις σαλάτες μου, όταν περιέχουν κοτόπουλο, δεν χρησιμοποιώ βραστό κοτόπουλο γιατί εμένα προσωπικά δεν μου πολυαρέσει.
Μαγειρεύω το κοτόπουλο ξεχωριστά με τα μπαχαρικά και τα αρωματικά του, και μετά το προσθέτω.
Το ίδιο έκανα και στην σημερινή πίτα.
Πάμε να σας πω πως θα την ετοιμάσουμε!

Τα υλικά μας:
2 φύλλα ζύμης κουρού
500 γρ. φιλέτο κοτόπουλο κομμένο σε μικρά κυβάκια
1 κουταλάκι ρίγανη
1 γεμάτο κουταλάκι μείγμα μπαχαρικών για κοτόπουλο
2 φλιτζανάκια νερό
2 πιπεριές κόκκινες
1 πιπεριά πράσινη
2 μεγάλα ξερά κρεμμύδια
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
μισό φλιτζάνι μαϊντανός (χωρίς τα σκληρά κοτσανάκια)
200 γρ. τυρί Φιλαδέλφεια
200 γρ. τριμμένα κίτρινα τυριά (γλυκά και πικάντικα)
200 ml κρέμα γάλακτος
αλάτι-πιπέρι
Στην πράξη:
Σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τα κυβάκια του κοτόπουλου. Αφού αλλάξουν χρώμα, τα πασπαλίζουμε με την ρίγανη, το μείγμα μπαχαρικών, αλάτι και πιπέρι. Προσθέτουμε 2 φλιτζανάκια νερό, χαμηλώνουμε την φωτιά και σιγομαγειρεύουμε με σκεπασμένη την κατσαρόλα για 50 λεπτά.
Ελέγχουμε κατά την διάρκεια του μαγειρέματος αν χρειάζεται να προσθέσουμε λίγο νεράκι ακόμα. Το κοτόπουλο πρέπει να μείνει με το λαδάκι του, χωρίς περιττά υγρά.
Σε απλωτό αντικολλητικό τηγάνι σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τα κρεμμύδια και τα φρέσκα κρεμμυδάκια κομμένα σε φετάκια, και τις πιπεριές κομμένες σε καρέ.
Αφού γυαλίσουν και μαλακώσουν, προσθέτουμε τον μαϊντανό ψιλοκομμένο και το κοτόπουλο το οποίο αν και είναι κομμένο σε κυβάκια, το κόβουμε σε ακόμα μικρότερα κομματάκια.
Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά στο τηγάνι.
Αποσύρουμε το τηγάνι από την φωτιά, και όπως είναι ζεστό το περιεχόμενό του, προσθέτουμε το τυρί Φιλαδέλφεια και ανακατεύουμε να λιώσει και να ενωθεί με τα υπόλοιπα υλικά.
Αφήνουμε το τηγάνι στην άκρη για λίγο, να κρυώσει το περιεχόμενό του.
Κατόπιν προσθέτουμε τα τριμμένα τυριά και την κρέμα γάλακτος και ανακατεύουμε.
Λαδώνουμε καλά το μεγάλο μας πυρέξ και στρώνουμε στην βάση του το ένα φύλλο ζύμης, ώστε να καλύψει και τα πλαϊνά τοιχώματα του πυρέξ.
Από πάνω αδειάζουμε όλη την γέμιση και ισιώνουμε την επιφάνειά της με ένα μαχαίρι.
Καλύπτουμε με το δεύτερο φύλλο ζύμης κουρού και χαράζουμε την πίτα σε κομμάτια.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, αντιστάσεις πάνω-κάτω, στους 180 βαθμούς, για περίπου 1 ώρα (ψήσιμο ανάλογα με τον φούρνο μας).
Όταν βγάλουμε την πίτα από τον φούρνο, αφήνουμε να κρυώσει αρκετά πριν την κόψουμε σε κομμάτια.
Καλή επιτυχία, καλή βδομάδα σας εύχομαι!!

18 comments:

Elenis Cooking said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Ελενάκι μου!Πωπω τι βλέπουν τα ματάκια μου πρωι πρωι, θέλεις να με αποτελειώσεις?Καταπληκτική, μπράβο χρυσοχέρα μου θα πω εγώ γιατί τεμπελιές δε βλέπω, δε παίζεσαι!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Καλημέρα Ελένη!! Το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι μας χάλασε ο φούρνος και περιμένουμε το ανταλλακτικό του, αλλιώς δε θα έχανα λεπτό για να κάνω αυτή τη λαχταριστή πιτούλα!!!

mia maria said...

Δυστυχώς εγώ ούτε χωρίς γλυκό αντέχω, χιχιχι! Οι πίτες πάντως είναι σίγουρα κάτι αγαπημένο! Πολύ μου αρέσει η κοτοπιπερόπιτα που έφτιαξες Ελενάκι!
Καλή εβδομάδα σε όλα τα κορίτσια :)

Giorgos Varvakis said...

Εξαιρετική η έμπνευσή σου Ελενάκι!!!!!!!!!!!
Είναι από εκείνες τις στιγμές που η φαντασία στη γεύση, παίρνει την εξουσία στα χέρια της :)
Πολλά φιλιά
Καλή εβδομάδα!!

sun kiriaki said...

Εγω παπι Ελενη εχω 1000 πραγματα που δεν μπορω να αντισταθω!!!!
τελεια πιτααααα!!!!!!!
φιλια κ καή εβδομαδα!!!

Ariadni St. said...

Και εγω προτιμω τα αλμυρα απο τα γλυκά. Οι κοτόπιτες μου αρεσουν πάρα πολύ ειδικά αν εχουν ωραίο φυλλο, σαν το δικο σου!

Sofia paraligo said...

Σλούρπ!!! Κοτόπιτα μμμμμ μούρλια! Πολύ τη λιγουρεύομαι. Θα τη φτιάξω με την πρώτη αφορμή! Ευχαριστούμε!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Κι εγώ μια από τα ίδια φιλενάδα, πίτα δώσε μου και πάρε μου την ψυχή!! Yummy yummy! θα τη δοκιμάσω λίαν συντόμως! φιλούμπες και καλή βδομάδα :)

Δημιουργία said...

Και του γλυκού και του αλμυρού δεν λέω όχι σε κανένα , πίτα φτιάχνω σχεδόν κάθε εβδομάδα. Έχω φτιάξει την σκέτη πιπεροπιτα τώρα θα δοκιμάσω και αυτή την εκδοχή με το κοτοπουλάκι που σίγουρα θα την ανεβάσει ένα βήμα παραπάνω. Καλή εβδομάδα να έχεις.

DIMI said...

Τρελαίνομαι γιά πίτες Ελενά μου!!Καί η δικιά σου φαίνεται πολύ νόστιμη!Υπέροχη η συνταγή σου!!Θά τήν δοκιμάσω!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!

Μαρία Έλενα said...

Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...

Ερμιόνη said...

Έλα βρε κορίτσι με ισοπέδωσες πάλι!
Τι νοστιμιά είναι αυτή!
Έχεις βάλει τόσα πολλά από τα αγαπημένα μου υλικά.
Επιπρόσθετα μου αρέσει που το κοτόπουλο ψήνεται και γίνεται ωραίο και γευστικό. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, το βραστό κοτόπουλο είναι απλά αδιάφορο βρε παιδί μου. Ψητό και πάλι ψητό.

- spoonstories- said...

Λενάκι ποιος μπορεί να αντισταθεί σε αυτό που έφτιαξες?
Φυσικά φύλαξα τη πίτα σου για μελλοντικές γευστικές επιθέσεις!! Τέλειο!!

Maria B. said...

Ελενιώ μου, πόσα αγαπημένα υλικά έχει η πιτούλα σου !!!!!!!!!! αχ και να είχα 2-34-5.... κομματακια, τι καλά που θα ήταν, είναι και η ωρα δυσκολη, άστα να πάνε!!!!!!! χαχαχαχα

γεια στα χερακια σου φιλεναδίτσα μου !!!!

καλημερα !!!!!!

zina said...

και πιπεριες και κοτοπουλο??? τελεια!

Ειρήνη Ε. said...

Από αυτήν την σούπερ νόστιμη πίτα θα ήθελα ένα δύο κομμάτια! Αλλά αν το Μαράκι μας έχει πάρει ήδη 2-3-4-5 κομμάτια, μάλλον δεν θα έχει μείνει τίποτα! Συνδύασες τα αγαπημένα μας υλικά, Ελενάκι! Τέλεια!!
Καλό βράδυ.

Mary said...

ΜΜΜΜΜΜΜΜμμμμμμμμμΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!
Βάλθηκες να δεις τέζα στα πατώματα βρε μικρό ζουζουνάκι, ε;
Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η Λ Ε Μ Ε!!!!!!!

Πάρε τσιμπιές πολλές για να μάθεις!

Unknown said...

Συγχαρητήρια για την υπέροχη συνταγή σου. Την έχω φτιάξει αρκετές φορές και δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη συνταγή από αυτή. Πραγματικά ΤΕΛΕΙΑ !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...