Saturday 22 November 2014

Κυδώνια ψητά


Αυτήν την εποχή ετοιμάζω συνεχώς νοστιμιές με μήλα, ρόδια και κυδώνια, που είναι στα καλύτερά τους!!
Για σήμερα λοιπόν ετοίμασα αρωματικά κυδώνια, ψημένα στον φούρνο και γαρνιρισμένα με σαντιγί!
Μια λιχουδιά που θα λατρέψετε όσοι αγαπάτε τα κυδώνια.
Τα οποία μπορεί ωμά να μην τρώγονται και να είναι άνοστα, όμως μαγειρεμένα μας δίνουν ένα σωρό νοστιμιές γλυκές και αλμυρές, όπως γλυκό κουταλιού, μαρμελάδες, κρέας κυδωνάτο, κυδωνόπαστο, κυδωνόπιτες κλπ
Πάμε να ετοιμάσουμε τα αρωματικά κυδώνια μας!

Θα χρειαστούμε:
4 κυδώνια
1 λεμόνι κομμένο στη μέση
1,5 κούπα ζάχαρη
1 ¾ κούπες νερό
2-3 ξυλάκια κανέλας
2-3 καρφάκια γαρύφαλλο
1 αστεροειδή γλυκάνισο (προαιρετικά)
Τι κάνουμε:
Πλένουμε πολύ καλά τα κυδώνια και με τα χέρια μας και τρίβουμε την φλούδα τους ώστε να φύγουν όλα τα χνούδια.
Κατόπιν κόβουμε τα κυδώνια σε σχετικά χοντρές φέτες, χωρίς να αφαιρέσουμε την φλούδα.
Με ένα μαχαίρι αφαιρούμε τα κουκούτσια και τα πολύ σκληρά μέρη.
Αλείφουμε τις φέτες των κυδωνιών με το κομμένο λεμόνι, για να μη μας μαυρίσουν.
Τοποθετούμε τα κυδώνια σε ένα ταψί με τη φλούδα προς τα πάνω.

Πασπαλίζουμε με τη ζάχαρη, προσθέτουμε τη κανέλα, το γαρύφαλλο, τον αστεροειδή γλυκάνισο και το νερό (αν προτιμάμε, χρησιμοποιούμε τα μπαχαρικά τριμμένα).
Σκεπάζουμε το ταψί με αλουμινόχαρτο και ψήνουμε τα κυδώνια για 1 ώρα και 10 λεπτά περίπου, σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 200 βαθμούς.
Όταν ψηθούν, βγάζουμε το ταψί από το φούρνο και αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο.
Με πολλή προσοχή γυρίζουμε ανάποδα τα ψημένα κυδώνια και ξαναβάζουμε το ταψί στον φούρνο για λίγο ακόμα, να πάρουν ελαφρώς χρώμα.

Αφήνουμε τα κυδώνια να κρυώσουν εντελώς και κατόπιν τα σερβίρουμε γαρνίροντάς τα με σαντιγί ή γιαούρτι. 
Πασπαλίζουμε με τριμμένα καρύδια και κανέλα για ένα εξαιρετικά γευστικό αποτέλεσμα!
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

11 comments:

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Ελενάκι!
Τα κυδώνια είναι πράγματι φοβερή βάση για πολύ ωραία γλυκά αλλά και αλμυρά πιάτα!
Μου αρέσει πολύ και η παρουσίαση τους!
Φιλιά και καλό ΣΚ!

Decor Asylum said...

Λατρεμένα τα κυδώνια ως γλυκό του κουταλιού, είμαι σίγουρη πως και ψητά στον φούρνο θα είναι όνειρο!!!
Άσε που θα μοσχοβολίσει όλο το σπίτι :) Καλό Σαββατοκύριακο!

- spoonstories- said...

Πόσο καιρό έχω να δοκιμάσω τέτοιο γλυκό!!!Και με σαντιγί και με γιαούρτι είναι τέλειο!Εκπληκτική παρουσιάση!! Μέλωσα η ίδια, χαχα

alekacraftaholic said...

Πω,πω !Κυδωνάκι αγαπημένο.Εννοείται θα φτιάξω λίαν συντόμως και θα σου στείλω φωτό.Φιλιά!

DIMI said...

Πεντανόστιμο τό γλυκάκι σου Ελένη μου!!Καί μέ σαντιγύ καί κανελίτσα πασπαλισμένη από πάνω,σκέτη απόλαυση!!Θά τό δοκιμάσω!!Τέλεια η παρουσίασή σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

Ανθή said...

Θυμάμαι την μητέρα μου να τα φτιάχνει όταν ήμουν μικρή.
Αξέχαστες γεύσεις!
Ευχαριστώ που μου τις θύμησες.
Καλό Σαββατοκύριακο

Ariadni St. said...

Κυδωνάκια αγαπημένα που ταιριαζουν πολύ με σαντυγι!

Chrisi said...

Πολυ ωραίο γλυκο αυτο ,ελαφρυ φρουτενιο και υγιειενο,μ αρεσει πολυ φαινεται να σου εγινε πολυ ωραιο,πολλα φιλια καλη Κυριακη

Magia da Inês said...

♪♬° ·.
Não é preciso dizer nada: só degustar e apreciar!!!

Boa semana!
Beijinhos do Brasil.♪° ·.
♪♬♫° ·.

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου ξέρεις τι θα ήθελα τώρα??
Να πάρω όοοολη την πιατέλα και να εξαφανιστώ χα χα χααα!!!
Εμένα αυτό το γλυκάκι μου θυμίζει την πεθερούλα μου, από τα χεράκια της το πρωτοδοκίμασα και το λάτρεψα!
Τα έκανες απλά υπέροχα!
Φιλιά πολλά!

Mary said...

Ονειρεμένα Ελενάκι μου!!!
Τη γεύση να σκεφτώ ή την εμφάνιση; Γεια στα χεράκια σου!!!

Φιλάκια πολλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...