Thursday 20 November 2014

Γίγαντες με κοτόπουλο


- Έχεις πολύ καιρό να μας φτιάξεις γίγαντες, μου είπε ο καλός μου.
- Είπες πως σήμερα θα μας φτιάξεις κοτόπουλο, είπε ο βενιαμίν της οικογένειας.
ΟΚ, ψυχραιμία!! Θα τους ευχαριστήσω και τους δύο, συνδυάζοντας τις προτιμήσεις τους!
Τους γίγαντες, αγαπημένο όσπριο, σίγουρα πολλοί τους έχετε κατά καιρούς συνδυάσει με λουκανικάκι χωριάτικο και έχουν γίνει πεντανόστιμοι.
Νομίζω ήρθε η ώρα να τους δοκιμάσετε και με κοτόπουλο, γιατί πραγματικά αξίζει.
Μια πολύ εύκολη πρόταση, μιας και όλο το φαγάκι μαγειρεύεται στην κατσαρόλα και όχι στον φούρνο, ένα φαγητό πικάντικο, μυρωδάτο, χειμωνιάτικο, που θα σας εκπλήξει ευχάριστα με την νοστιμιά του!
Πάμε να μαγειρέψουμε!!

Θα χρειαστούμε:
1200-1300 γρ. φιλέτο από στήθος κοτόπουλου
400 γρ. φασόλια γίγαντες
2 μεγάλα κρεμμύδια
4 μεγαλούτσικες σκελίδες σκόρδο
1 φλιτζανάκι κόκκινο κρασί
1 κονσέρβα ντοματάκια κονκασέ
1 γεμάτη κουταλιά πελτέ
μισή κούπα μαϊντανό ψιλοκομμένο
3 κλαράκια φρέσκο δεντρολίβανο
1 κουταλάκι πάπρικα καπνιστή (ή και γλυκιά)
1 κουταλάκι θυμάρι
1 κουταλάκι μαντζουράνα
1,5 κουταλάκι μπούκοβο
αλάτι-πιπέρι
ελαιόλαδο
Τι κάνουμε:
Βάζουμε αποβραδίς τους γίγαντες σε λεκανάκι με νερό που να τους σκεπάζει, ώστε να φουσκώσουν.
Την επόμενη μέρα τους βάζουμε σε κατσαρόλα με αρκετό νερό, και τους βράζουμε για 1-1,5 ώρα, ώστε να μαγειρευτούν καλά, να μαλακώσουν αλλά να μην μας λιώσουν.
Τους στραγγίζουμε και τους αφήνουμε στην άκρη.
Κόβουμε το κοτόπουλο σε κυβάκια.
Βάζουμε τα ντοματάκια στο μούλτι και τα πολτοποιούμε τελείως.
Διαλύουμε τον πελτέ σε μισή κούπα νερό.
Ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια, τα σκόρδα και τον μαϊντανό.
Βάζουμε σε βαθιά κατσαρόλα ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα κρεμμύδια και τα σκόρδα για 1-2 λεπτά.
Προσθέτουμε το κοτόπουλο και συνεχίζουμε το σοτάρισμα, να πάρει χρώμα από όλες τις μεριές. Σβήνουμε με το κρασί.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά στην κατσαρόλα, εκτός από τους γίγαντες.
Μαγειρεύουμε σε μέτρια φωτιά, με κλειστή την κατσαρόλα, για 35 λεπτά περίπου ή ως το κοτόπουλο να είναι έτοιμο.
Νερό εγώ δεν χρειάστηκε να προσθέσω καθόλου, αν νομίζετε ότι χρειάζεται προσθέστε λίγο, αλλά με προσοχή. Το ζητούμενο είναι στο τέλος να έχουμε μιαν όμορφα μελωμένη σαλτσούλα, χωρίς πολλά υγρά.
Προσθέτουμε στην κατσαρόλα και τους γίγαντες, και συνεχίζουμε το μαγείρεμα για 5-7 λεπτά ακόμη, να ενωθούν όλες οι γεύσεις.
Σερβίρουμε το φαγάκι μας ζεστό!
Καλή επιτυχία!

14 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Φαινεται πως οι άνδρες μας είναι
"συνενοημένοι" μεταξύ τους, Ελενάκι! Προχθές ο καλός μου, μου είπε ακριβώς το ίδιο! Λέω να του κάνω το χατήρι σύντομα προσθέτοντας και το κοτοπουλάκι, μήπως πείσω και την μικρή να τους δοκιμάσει! Πεντανόστιμο το φαγάκι σου, συνδυάζει αγαπημένες γεύσεις!
Καλή μας ημέρα.

Giorgos Varvakis said...

φαγητό "αποθέωση της γεύσης"!!!!
Καλέστε με κι έρχομαι :)
Φιλιά πολλά!!
καλημέρα Ελενάκι :)

sun kiriaki said...

Ελενη μου το φαγακι σου ειναι υπεροχο!!απλα υλικα και ασυληπτη νοστιμια!!!!

- spoonstories- said...

Για να μην έχει κανένας παράπονο λοιπόν έκανες ένα τέλειο φαγητό! Φαντάσου εγώ χαρά που τα τρώω και τα δύο!!
Φιλιά Ελενίτσα^^

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

κι εγώ καιρό έχω να φάω γίγαντες! κι έτσι συνδυασμένους με κοτόπουλο δεν τους έχω δοκιμάσει ποτέ! ευκαιρία λοιπόν! Φιλιά πολλά και πεινασμένα!!!

Λαμπρινη said...

Ωραίο ! Ειναι γιαυτους , οπως ο ερωτας μου , που δεν μπορουν χωρις κρέας .
Να μου φιλησεις τους αντρες σου !

DIMI said...

Καλησπέρα Ελένη μου!!!Πολύ νόστιμο τό φαγάκι σου καί συνδύασες τόσο όμορφα μεταξύ τους υλικά καί γεύσεις!Θά τήν δοκιμάσω τήν συνταγή σου καί σίγουρα θά αρέσει σέ όλους!Καλό απόγευμα!Φιλάκια!

Silena said...

Καταπληκτικός συνδυασμός Έλενά μου!!! είμαι σίγουρη πως είναι πολύ νόστιμο φαγητό, θα το επιχειρήσω κι εγώ τώρα που πέφτουν οι θερμοκρασίες!!!! Φιλιά!

Tante Mali said...

Oh, I love it if somebody put together all the wonderful spices and makes a delicious meal out of it - like you did with this wonderful chicken. I can smell it! Here!
Have a happy time
Elisabeth

Unknown said...

Μιλάμε για την απόλυτα χειμωνιάτικη απόλαυση! Τα συνδυασες τέλεια, και έβαλες τέλεια μπαχαρικά και μυρωδικά!

Ερμιόνη said...

Εντάξει κοπελιά, μπορώ να πω ότι σήμερα με έστειλες αδιάβαστη!
Γίγαντες με κοτόπουλο;
Τι συνδυασμός!
Και υλικά φοβερά λοιπόν έβαλες και τους ευχαρίστησες όλους!
Μπράβο σου Ελενάκι!
Φιλιά πολλά!

Tante Kiki said...

Φοβερός συνδυασμός Έλενά μου... χειμωνιάτικος κι αγαπημένος!! Ζωγράφισες σήμερα δεν μαγείρεψες και είμαι σίγουρη ότι τους ευχαρίστησες απόλυτα όλους!!
Φιλιά!

sundayspoon said...

Έλενά μου, με πέθανες! Τι υπέροχος συνδυασμός! Τρώω άνετα διπλή μερίδα!
Πολλά φιλιά!

Mary said...

Πω πω πω!!! Έκανες πάλι το θαύμα σου ζουζουνάκι μου!
Πολύ ωραία ιδέα και πρωτότυπη, μπράβο!

Φιλάκια σβουριχτά στα μαγουλάκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...