Tuesday 20 April 2010

Μαρμελάδα νεράντζι

Σήμερα μας κερνάει και μας γλυκαίνει το αγαπημένο μας Ελενάκι!!
Όταν σερβίραμε το γλυκό νεραντζάκι, η Ελένη μας είπε ότι έχει ωραία συνταγή για μαρμελάδα νεράντζι και θέλησε να την μοιραστεί μαζί μας!
Την ευχαριστούμε από καρδιάς για το κέρασμα!!

Πιστεύω ότι αυτή η μαρμελάδα θα ικανοποιήσει όλους σε όσους αρέσει η γλυκόπικρη γεύση του νεραντζιού.
Χρειαζόμαστε:
12 νεράντζια
1200 γραμ. ζάχαρη(εγώ βάζω καστανή, είναι λίγο πιο γλυκιά)
1,5 ποτήρια νερό
Την φτιάχνουμε:
Τρίβουμε τα νεράντζια στον τρίφτη, όπως κάνουμε και για το γλυκό και τα τρυπάμε με πιρούνι σε διάφορα σημεία.
Τα βράζουμε 10 λεπτά και αδειάζουμε το νερό.
Τα ξαναβράζουμε άλλα 10 λεπτά και αδειάζουμε και πάλι το νερό.
Κατόπιν τα τοποθετούμε σε κρύο νερό.
Φροντίζουμε να αλλάζουμε το νερό όλο το βράδυ ή όλη την ημέρα ,όπως μας εξυπηρετεί καλύτερα.
Αφού τα βγάλουμε από το νερό τα κόβουμε στη μέση, βγάζουμε τα κουκούτσια και κόβουμε με ψαλίδι τις χοντρές ίνες.
Τα πολτοποιούμε στο multi.
Βάζουμε όλα τα υλικά σε κατσαρόλα και βράζουμε στην αρχή σε δυνατή φωτιά, ανακατεύοντας συνεχώς.
Συνεχίζουμε το βράσιμο σε χαμηλή θερμοκρασία, ώσπου η μαρμελάδα μας να «δέσει».
Καλή επιτυχία!
Ελένη

32 comments:

Rena said...

Είναι πολύ αρωματική αυτή η μαρμελάδα. H μητέρα μου τη φτιάχνει καθώς και μια παρόμοια με περγαμόντο. Εγώ δεν έχω ασχοληθεί με κουράζει η διαδικασία της αναμονής για το ξεπίκρισμα. Καλημέρα :)

ΜΕΤΗ said...

Νοστιμοτατη φαινεται!!!!!
Μπραβο Ελενη!!!!
Φιλια καλημερα!!!!!

Asteri (Maria) said...

Ααααχχχχχ μοσχομύρισε ο τόπος
Γεια στα χεράκια σου :)

SpIrToKoYto said...

μας γλύκανες πρωί πρωί γλυκειά μου..
γλυκιές καλημέρες..

Matziris Kostas - δάσκαλος said...

Όντως είναι πολύ γευστική αυτή η μαρμελάδα, Ελένη. Κι εμείς τις 'κυνηγάμε' αυτές τις γεύσεις. Την παρουσιάζεις μάλιστα με πολύ όμορφο τρόπο, με το σχήμα της καρδιάς!Γενικά μ' αρέσουν πολύ οι ξινόγλυκες γεύσεις!!Καλή σου μέρα!!

Πλεκτο Εγκωμιο said...

Καλημέρα!! Τι μυρωδιά που θα έχει... αλλά και τι γευση! Η παρουσίαση τέλεια!! Καλή συνέχεια!

eleni said...

Έλενα,Μαρία ευχαριστώ για την ανάρτηση!
Τι ωραία που φτιάξατε τις φωτογραφίες!
Φιλάκια!

eleni said...

Ρένα,όντως είναι πολύ αρωματική,δεν προσθέτω κάτι άλλο,έχει τό δικό του άρωμα.
Είναι κουραστική η διαδικασία,αλλά το αποτέλεσμα τέλειο.
Φιλιά!

eleni said...

Μέτη,σε όποιον αρέσουν αυτές οι γεύσεις θα τους αρέσει οπωσδήποτε.
Φιλιά!

eleni said...

Αστέρι,ευχαριστώ!
Το άρωμά της πλημμυρίζει το σπίτι,είναι μοναδικό.
Φιλιά!

eleni said...

SpIrToKoYto,αν σου αρέσουν τέτοιες γεύσεις σίγουρα θα γλυκαθείς!
Φιλιά!

eleni said...

Κώστα,κάθε χρόνο την ετοιμάζω,αλλά μόνο εγώ τη γεύομαι,σε κανένα άλλο δεν αρέσει.
Τα εύσημα για τις φωτογραφίες στην Έλενα-δεν είναι υπέροχες;
Φιλιά!

eleni said...

Πλεχτό εγκώμιο,γεύση και άρωμα ιδιαίτερα!
Η παρουσίαση(φωτογραφίες απλές) δική μου,η επεξεργασία(καρδούλες) της Έλενας.
Φιλιά!

The Dark Chef said...

Πολύ ωραία ιδέα να κάνουμε και μαρμελάδα από το νεράντζι εκτός από το κλασσικό γλυκό του κουταλιού!
Η γλυκόπικρη γεύση του και το άρωμά του που είναι πιο έντονο από αυτό του πορτοκαλιού, θα κάνουν σίγουρα αυτή τη μαρμελάδα ξεχωριστή!
Καλό και γλυκό μεσημέρι!

Ξανθή said...

Πολύ ωραία μαρμελάδα κάπως έτσι κάνω με πορτοκάλι ή και περγαμόντο.
καλό μεσημέρι!!

ΕΛΕΝΑ said...

Eλενάκι μου σε ευχαριστούμε για την συνταγή, εμένα που μου αρέσουν ιδιαίτερα αυτές οι γευσεις,την βρίσκω εξαιρετική!!!
Τα εύσημα για την φωτογράφιση ανήκουν αποκλειστικά στην Μέτη μας, μην της κλεψω την δόξα;-)
Φιλάκια, καλο απόγευμα!

Μαριλένα said...

Ελένη μου, αυτή ακριβώς η γεύση, η γλυκόπικρη, ειναι εξαιρετική!
πολύ μ' αρέσει..

φιλιά :))

eleni said...

Dark chef,είναι ξεχωριστή,για όσους αγαπούν αυτή τη γεύση!Και ανάμεικτη με πορτοκάλι νομίζω θα είναι καλή.
Φιλιά!

eleni said...

Ξανθή,η μόνη διαφορά είναι στο βράσιμο.Να φτιάξεις!
Φιλιά!

eleni said...

Ελενάκι,ευχαριστώ κι εγώ για τη φιλοξενία!
Ποπό,πήρες όλα τα μπράβο εσύ,δεν πειράζει!Θα γράψω και της Μέτης μη μείνει παραπονεμένη.
Φιλιά!

eleni said...

Μαριλένα,και συ φαν της γεύσης του νεραντζιού!Μα δεν είναι εκπληκτική!Στο τέλος μ΄αρέσει και ούτε νερό δεν πίνω,μη χαθεί.
Φιλιά!

eleni said...

Και τώρα:
Μέτη,τα εύγε τα πήρε η Έλενα,δεν το ήξερα.
Τι όμορφα τις έφτιαξες!Φωτοσοπ έχω,αλλά δεν ξέρω να το χρησιμοποιώ.
Μπράβο!Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

πω πω!!!!ΑΚΟΥΣΑ ΜΑΡΜΕΑΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΝΕΡΑΤΖΙ!!!!!!!!ΕΝΑ ΒΑΖΑΚΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΝΙΑΜ ΝΙΑΜ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

eleni said...

Κι άλλος φαν της μαρμελάδας!
Σκρουτζάκο,για φέτος έχω ελάχιστη,μα την επόμενη χρονιά να σου στείλουμε-να το θυμηθείς!
Καλό βράδυ!

Irini said...

Καλώς σας βρήκα!!!
Υπέροχη παρουσίαση και το γλυκό σας μούρλια!!! Λέω να περνάω που και που να τα λέμε κερνάτε καφέ με κέικ?

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη καλώς όρισες:))
Και βέβαια κερνάμε, με μεγάλη μας χαρά θα σε περιμένουμε για ένα κέρασμα από καρδιάς!
Πολύ νόστιμο το μπλογκοσπιτάκι σου, θα τα λέμε ελπίζω!
Καλό σου απόγευμα!

Maria B. said...

καλησπέρα και απο μένα! αργησα αλλα τι να κάνω βρε παιδιά έχω πήξει !!
Ελενιώ μου σ'ευχαριστούμε πάρα μα παρα πολύ για την συνταγή σου και για την ευγενή σου παρουσία στον χώρο. Σπανίζουν ανθρωποι σαν και σένα !!!

όλα εντάξει για αύριο ??? εύχομαι ότι καλύτερο !!!

όταν ξαναφτιάξεις μαρμελαδίτσα θέλω κι εγώ ένα μικρό βαζάκι - μην με ξεχάσεις !! χιχιχι!!

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

eleni said...

Mαρία μου,είμαστε πανέτοιμοι-ευχαριστώ πολύ!
Σίγουρα θα έχεις το βαζάκι σου.
Φιλιά!

Phivos Nicolaides said...

Μαρμελάδα νεράντζι απολασυτική με νάζι!

Athina(Sugar Buzz) said...

Κι εγώ λατρεύω τη γλυκόπικρη γεύση του νερατζιού!!!Αλλά μάλλον θα πω στη μητέρα μου να τη φτιάξει!!αυτή ασχολείται με τις μαρμελάδες!! Μπράβο κορίτσια!!!

Amali said...

Καλημέρα,
Έλενάκι, άργησα αλλά όπως ήδη ξέρετε και από το παρατσούκλι μου δεν ενθουσιάστηκα με τη γεύση...

πολλά πολλά φιλιά
Αμαλία

Vasia b. said...

Το νερατζάκι το έχω κάνει μόνο γλυκό!Ποτέ μαρμελάδα!Τώρα που το είδα όμως Ελένη μου άρεσε πολύ!
Γειά στα χέρια σου!!
Πολλά φιλιά!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...