Thursday 8 April 2010

Μακαρονάδα με pesto και mozzarella

Μιας και αυτές τις μέρες προσπαθούμε να κάνουμε λίγο αποτοξίνωση από το κρέας, μια πρόταση για μακαρονάδα, η οποία έχει την ιδιαιτερότητα ότι τρώγεται πολύ άνετα και κρύα,
Για την ακρίβεια εμένα μου αρέσει περισσότερο έτσι !!
Μαριώ και σ’ αυτό θα μας πεις ΔΕΝ για….. Πάντως δεν έχεις παράπονο σου έχω ήδη αφιερώσει τη γαριδομακαρονάδα μου;-)
Θα βρω όμως και κάτι άλλο να σε πιάσω που θα μου πάει!!!!

Χρειαζόμαστε:
1 πακέτο μακαρόνια
σάλτσα πέστο (συνταγή εδώ)
μερικά ντοματίνια
200 γρ. mozzarella φρέσκια
ελάχιστο ξύδι
2 – 3 κουταλιές της σούπας νερό από τα μακαρόνια.
Φτιάχνουμε την μακαρονάδα μας:
Βράζουμε τα μακαρόνια και κρατάμε από το νερό 2 με 3 κουταλιές (ανάλογα με την ποσότητα του pesto που θέλουμε να αραιώσουμε)
Σε ένα ποτηράκι του κρασιού ρίχνουμε το νερό από τα μακαρόνια που έχουμε κρατήσει, λίγο ξύδι, τη σάλτσα pesto και ανακατεύουμε καλά.
Περιχύνουμε τη σάλτσα πάνω από τα μακαρόνια και τα ανακατεύουμε ώστε να πάει παντού.
Κόβουμε τα ντοματίνια και τη mozzarella στη μέση, στολίζουμε το πιάτο μας, παίρνουμε ένα πιρούνι και ένα κουτάλι και αφοσιωνόμαστε στο έργο μας….
Τον αφανισμό των μακαρονιών μέχρι να σκάσουμε!!!!!!!!!!
Καλή χώνεψη!!!
Αμαλία

11 comments:

ath.teri said...

νοστιμότατη!!

mia maria said...

Ωραία ιδέα για να συνέλθουμε από τα φαγοπότια!

Pansofix said...

πολυ ωραια μακαροναδα ελαφρια και πολυ αγαπημενη!!!

Magda^_^ said...

Kαλά εμένα ότι μακαρονάδα μου δώσετε, θα την καταβροχθίσω!! Η δική σας εκδοχή φαίνεται πάρα πολύ νόστιμη!!!

Maria B. said...

εγω Αμαλίτσα μου όπως πολύ σοφά μας είπες θα έφτανα μέχρι εκεί που βράζεις την μακαρονάδα !!! χιχιχιχι μετά τα υπόλοιπα τα χαρίζω στο Λενάκι μας !!!! χιχιχι

φιλια πολλά πολλά και καλό απόγευμα !!!

eleni said...

Aμαλίτσα,χρόνια πολλά!
Ωραία ιδέα,μ΄αρέσει με ντομάτα,μόνο που προτιμώ τη φέτα.Πέστο δεν έχω καταφέρει να φτιάξω,όλο λέω...ίσως το καλοκαίρι από τους βασιλικούς μου.
Φιλιά!

Vasia b. said...

Μακαρονάδα νάναι και ότι νάναι!!!
Με σάλτσα πέστο δεν την έχω δοκιμάσει αλλά επειδή σε αντίθεση με την Μαρία μας,μου αρέσουν οι καινούργιες και ιδιαίτερες γεύσεις
θα την δοκιμάσω σίγουρα!
Πολλά φιλιά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μακαρονάδα με σπιτική pesto = the best!!!!!
Φέρε και την μερίδα της Μαρίας να την μοιραστώ με την Vassia;-)
Φιλιά!!

Lila Xagorari said...

Μην τη φάτε όλη...περιμένετε κι εμένα κορίτσιαααααααα!!!!!!!
Τρελλαίνομαι για πέστο όλων των ειδών και με μακαρονάκια ακόμα περισσότερο!!

πουαντερι said...

ΓΙΑ ΠΕΡΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΑΛΕΕΕΕΕ!!!!

Amali said...

Μμμμμμμμμμμ από ότι βλέπω οι μακαρονόφιλοι είμαστε αρκετοί, Μαράκι έλα και εσύ στην παρέα μας, για σένα έχω φυλάξει άνευ...

πολλά φιλιά και ευχαριστώ όλους σας για τα καλά σας λόγια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...