Friday 23 April 2010

Φιλετάκια χοιρινά με άρωμα θυμαριού

Το φιλέτο του χοιρινού, γνωστό και ως ψαρονέφρι, είναι από αγαπημένα μας φαγητά.
Γίνεται γρήγορα και αν μαγειρευτεί σωστά είναι πολύ μαλακό και νόστιμο!
Αυτή την συνταγή την δοκίμασα για πρώτη φορά σ΄ ένα τραπέζι που είχα βρεθεί πριν χρόνια και από τότε την φτιάχνω αρκετά συχνά.

Υλικά που θα χρειαστούμε για 6 μερίδες :
1.5 κιλό ψαρονέφρι (περίπου 4 μέτρια τεμάχια)
1 φλιτζάνι του τσαγιού αλεύρι φαρίνα
1 πιπεριά πράσινη
1 πιπεριά κόκκινη
1 κρεμμύδι μέτριο ξερό
2 σκελίδες σκόρδο
1/2 ποτήρι του κρασιού, λευκό κρασί
χυμό από 2 λεμόνια
1/2 κουταλάκι θυμάρι
1/2 κουταλάκι ρίγανη
1/2 κουταλάκι πάπρικα καπνιστή
1/2 κουταλάκι tabasco ή 1/2 πιπεριά φρέσκια καυτερή (προαιρετικά)
2/3 ποτήρια νερό
αλάτι και πιπέρι κατά βούληση
Πάμε να το φτιάξουμε
Κόβουμε τα φιλέτα σε ροδέλες και τα χτυπάμε ελαφρά να ανοίξουν λίγο.
Τα βάζουμε σ' ένα μπολ και ρίχνουμε το θυμάρι, την ρίγανη, την πάπρικα και τα ανακατεύουμε να πάνε παντού τα μπαχαρικά.
Αλευρώνουμε τα φιλετάκια.
Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι, τις πιπεριές και το σκόρδο και τα ρίχνουμε στο τηγάνι με λίγο λάδι να σοταριστούν.
Ρίχνουμε στο τηγάνι τα φιλετάκια και τα γυρίζουμε για να σοταριστούν και από τις δυο πλευρές. Μόλις είναι έτοιμα ρίχνουμε το κρασί, το χυμό των λεμονιών και το tabasco.
Μετά από 2-3 λεπτά ρίχνουμε και το νερό .
Αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράσει μέχρι να δέσει η σάλτσα, περίπου 10 λεπτά.
Σερβίρεται με ρύζι και συνοδεύεται πολύ ωραία επίσης με ξεροψημένες πιτούλες.
Καλή επιτυχία!

Vasia B.

32 comments:

eva said...

Φαίνεται υπέροχο!!Τα μυρωδικά πάντα κάνουν την διαφορά!!
Καλό Σ.κ!

Lila Xagorari said...

Προχθές βγήκα στους αγρούς και μάζεψα θυμάρι για όλο το χρόνο!!
Το λατρεύουμε το θυμάρι σαν μυρωδικό οικογενειακώς!! Η συνταγή είναι μούρλια!

evelina said...

Μεχρι εδώ ηρθε η μυρωδιά τους ,,,αίνεται ανταστικό...καλή σου μέρα

Maria B. said...

καλημέρα και χρόνια πολλά !!!!

Βασάκι μου να χαίρεσαι τον γιόκα σου και καλή πρόοδο !!!

πολύ μου αρέσει το σημερινό σου φαγάκι! μυρωδάτο - μυρωδάτο!!
μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του θυμαριού και μάλιστα του θυμαριού που είναι σε άγρια πετρώδη βουνά (βλέπε μέσα Μάνη) Όταν το μυρίζω κλείνω τα μάτια και γυρίζω κατ'ευθείαν στην παιδική μου ηλικία. Πηγαίναμε με την γιαγιούλα μου και μαζεύαμε θυμαρι και το ξερέναμε και το είχαμε όλο τον χρόνο...!!

θα την τιμήσω την συνταγή σου δεόντως και οσονούπω!!!


φιλια πολλά πολλά !!!

Maria B. said...

*ξεραίναμε !!!

Αστρο - Συμμορίτες said...

Καλημέρα χρυσοχέρες!!
Ακόμα έχω τη γεύση από τη σαλάτα σας που έφτιαξα.
Φιλιά πολλά.

ΜΕΤΗ said...

Βασια μου πρωτα απ΄όλα , χρονια πολλα να χαιρεσαι το παιδακι σου να το δεις οπως επιθυμεις!!!!!!!

Το φαγακι σου ειναι υπεροχο σημερα, το ψαρονεφρι ειναι το αγαπημενο μου κρεας , και με το θυμαρι θα ειναι μοσχομυρωδατο!!!!

Φιλακια πολλα , καλημερα!!!!!

γαστεροπληξ said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, νοστιμότατο φαγάκι, μυρωδάτο

Amali said...

I Do I Do,
παίρνω και για τον καλό μου εεε

πολλά πολλά φιλιά

και χρόνια πολλά και καλά στους εορτάζοντες

Phivos Nicolaides said...

Το θυμάρι είναι που κάνει τη διαφορά!

mia maria said...

Φαίνεται πεντανόστιμο! Το θυμάρι τώρα τελευταία έχει γίνει το αγαπημένο μου αρωματικό!

Rena said...

Με αλεύρι ε; δεν το έχω δοκιμάσει να το κάνω έτσι μ' αρέσει η ιδέα θα το δοκιμάσω!
Καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasia μου χρόνια πολλά για τον γιόκα σου, να ζήσει, να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!!

Μες τις μυρωδιές το φαγάκι που μας κερνάς σήμερα, σίγουρα το θυμάρι κάνει την διαφορά!
Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

Vasia b. said...

Eva,ευτυχώς η υπαιθρός μας είναι πλούσια σε μυρωδικά για να κάνουμε τα φαγητά μας πολύ πολύ νόστιμα!!
Καλό σ/κ!

Vasia b. said...

Λίλα μου,αυτό που μαζεύουμε μόνοι μας είναι πολύ πιο μυρωδάτο από το συσκευασμένο!!
Θα μύρισε όλο το σπίτι φαντάζομαι!!
Καλό σ/κ!

Vasia b. said...

Evelina με το ωραίο όνομα!!(Έτσι θα έβγαζα την κόρη μου άν έκανα κόρη ήταν κανονισμένο, αλλά έγιναν αγόρια).
Το σπίτι μοσχομύρισε πραγματικά!!
Καλό σ/κ!!

Vasia b. said...

Μαριώ μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!Και συ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να τα καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!
Σου ξύπνησα αναμνήσεις με την μυρωδιά του θυμαριού !!!!!!!
Πολλά φιλιά και καλό σ/κ!!!

Vasia b. said...

Αστροσυμμορίτες φιλιά πολλά και καλό σ/κ!!

Vasia b. said...

Μέτη μου σ' ευχαριστώ πολύ και συ να χαίρεσαι την Γωγούλα σου και να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!Επίσης να χαίρεσαι την μαμά Γωγούλα!
Να το φτιάξεις γίνεται μαλακό και μοσχομυρωδάτο!!
Πολλά πολλά φιλιά και καλό σ/κ!

Vasia b. said...

Αμαλίτσα μου αυτή την φορά μάλλον σου άρεσε το φαγητό!!Ελπίζω να κατάλαβα καλά μη μου γράψεις παρακάτω ότι δεν!!χαχα!!
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Πολλά πολλά φιλιά και σ/κ!

Vasia b. said...

Φοίβο, το θυμάρι αλλά και η ρίγανη!!
Καλό σ/κ!

Vasia b. said...

Big mama είναι πραγματικά πολύ νόστιμο φαγάκι!!!!
Ο συνδυασμός των μυρωδικών και ιδιαίτερα το θυμάρι του δίνουν ξεχωριστή γεύση!!
Καλό σ/κ!!

Vasia b. said...

Ρένα, το αλεύρι κάνει την σάλτσα του να χυλώνει!!!
Καλό σ/κ!

Vasia b. said...

Έλενα μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου και συ να χαίρεσαι τ' αγόρια σου και να τα καμαρώσεις όπως επιθυμείς πάντα γερά και με επυτυχίες!!

Είναι αρκετά μυρωδάτο φαγητό και το θυμάρι, αλλά και ο συνδυασμός όλων των μυρωδικών του δίνει ιδιαίτερη γεύση!
Πολλά πολλά φιλιά και καλό σ/κ!

Z. said...

Νόστιμη ανάρτηση, μυρωδάτo πιάτo και γιορταστική ατμόσφαιρα!
Έτσι να φτιάχνει η διάθεσή μας...

Χρόνια του Πολλά, Βάσια μας. Να τον χαίρεστε!
(Τώρα που δεν βλέπει η Έλενα για πες μου, είναι ο κούκλος που θα μας κάνει συμπεθέρες;)

Ευχές πολλές για την κορούλα της Μέτης και βέβαια σε όλους όσους γιορτάζουν!

Καλά να περνάτε.:)

Vasia b. said...

Ζαμπία μου το πιο σημαντικό είναι να έχουμε καλή διάθεση γιατί καήκαμε!!!

Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αλλά δεν είναι αυτός που θα μας κάνει συμπεθέρες!!!Είναι ο πιο μικρός μου στην δεύτερη φωτογραφία...
Πολλά φιλιά και καλό σ/κ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαμπία σε άκουσα!!
ΑΠΙΣΤΗ!!!!!!!!!!!!

Z. said...

Χαχαχαχα!
Ωχ!

Φήμες, Έλενά μου, φήμες, σε αφήνω εγώ...Αφήνω τέτοια ευκαιρία γαμπρού και συμπεθέρας; Ποτέ των ποτών!
...Άσε που είμαι και τελείως ανιδιοτελής!:)))

Πλεκτο Εγκωμιο said...

Πω πω πως μυρίζουν!!! Καταπληκτική η συνταγή σου!

Vasia b. said...

Πλεκτο Εγκώμιο,είναι πράγματι πολύ μυρωδάτο φαγάκι!!
Σ'ευχαριστώ!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

"ζαχαρούλα.." said...

το έφτιαξα στην γιορτή του γιώργου!!!
έβαλα και μπαχάρι μέσα!!

φανταστικόοοοοοοοοοοοοοοοο!!!

Vasia b. said...

Ζαχαρούλα,πολύ χαίρομαι που το έφτιαξες και σου άρεσε!!
Μπαχάρι εεε??? Την επομένη θα προστεθεί και αυτό!
Καλό βράδυ!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...