Monday 12 April 2010

Sushi με γέμιση κοτόπουλο

Η Yeon Sil, είναι από την Κορέα και είναι το κορίτσι του συναδέλφου μου του Φίλιππου.
Αυτό το διάστημα έχει έρθει στην πατρίδα μας για είναι παρέα με το αμόρε της.
Από την ώρα που ήρθε η Yeon Sil, ο Φίλιππος καλοπερνάει, και τι δεν του έχει φτιάξει!!!
Του μαγειρεύει καθημερινά και του δίνει και μερίδα για το γραφείο!!!!
Μια μέρα λοιπόν, του έδωσε μαζί του για το γραφείο το φαγάκι που του είχε φτιάξει.
Μόλις είδα τι ήταν το γεύμα του δεν τον άφησα να το φάει! Το πήρα πρώτα για φωτογράφηση στα ιδιαίτερα και μετά του το έδωσα !!! χιχιχιχι!!!
Όπως καταλάβατε, μετά από τη φωτογράφιση, έγινε και η ζήτηση της συγκεκριμένης συνταγής την οποία και σας παρουσιάζω !!

Υλικά για 2 μερίδες
Για την γέμιση
4 τεμάχια Nori - αποξηραμένα φύκια -
(τα βρίσκουμε σε μεγάλα σουπερ μάρκετ ή σε καταστήματα με βιολογικά ή ασιατικά προϊόντα)
4 φλιτζάνια ρύζι - αυτό που χρησιμοποιούμε στα γεμιστά
400 γρ. στήθος -φιλέτο κοτόπουλου
2 ξερά κρεμμύδια
1 κολοκύθι
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
το κοτόπουλο, τα κρεμμύδια και το κολοκύθι τα κόβουμε κατά μήκος, περίπου ένα εκατοστό η λωρίδα τους (ζουλιέν)
για την σάλτσα τεριάκι (Teriyaki sauce)
2 φλιτζάνια σάλτσα σόγιας
1 φλιτζάνι νερό
3 κρεμμυδάκια φρέσκα – μόνο το άσπρο μέρος τους
μισό ξερό κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη

Βάζουμε όλα τα υλικά για την σάλτσα σε μια κατσαρολίτσα και τα βράζουμε σε μέτρια φωτιά, περίπου 15 λεπτά, μέχρι να μείνει σχεδόν η μισή ποσότητα των υλικών.
Όπου αναφέρεται φλιτζάνι, αναλογεί σε 200ml

Προετοιμασία – μαγείρεμα
Ρίχνουμε την σάλτσα τεριάκι στην λεκανίτσα που έχουμε βάλει τις λωρίδες του κοτόπουλου, ανακατεύουμε καλά να πάει παντού και τα αφήνουμε για 30 λεπτά.
Βάζουμε ένα τηγάνι στην φωτιά – χωρίς λάδι – ρίχνουμε τις φέτες του κοτόπουλου και τις τηγανίζουμε και από τις δύο μεριές. Μόλις τα βγάλουμε από το τηγάνι, δεν σβήνουμε το μάτι αλλά παίρνουμε τις φέτες του κολοκυθιού, τις περνάμε από την σάλτσα που έχουμε ακόμη στο λεκανάκι και τις ρίχνουμε στο τηγάνι.
Μόλις τις τηγανίσουμε και τις αφαιρέσουμε από το τηγάνι, περνάμε από την υπόλοιπη σάλτσα τις φέτες των κρεμμυδιών και τις τηγανίζουμε και αυτές.
Τέλος τοποθετούμε τις φέτες του κοτόπουλου, του κολοκυθιού και των κρεμμυδιών σε ένα δροσερό μέρος, για να κρυώσουν, προσπαθώντας να διατηρήσουμε όσο μπορούμε το σχήμα τους.

Βάζουμε το ρύζι σ’ ένα μπολάκι με νερό και το αφήνουμε 30 λεπτά.
Κατόπιν σουρώνουμε το ρύζι κρατώντας λίγο από το νερό.
Σ’ ένα κατσαρολάκι ρίχνουμε νερό από αυτό που κρατήσαμε (να είναι έναν περίπου πόντο στην κατσαρόλα).
Προσθέτουμε το ρύζι και το βάζουμε στην φωτιά. Μόλις πάρει βράση κατεβάζουμε την φωτιά στην χαμηλότερη βαθμίδα και το αφήνουμε να βράσει για 15-20 λεπτά, με κλειστό το καπάκι.
Μετά κλείνουμε το μάτι, ρίχνουμε τις 2 κουταλιές το ελαιόλαδο, ανακατεύουμε καλά να πάει παντού και το αφήνουμε για αλλά 10 λεπτά επάνω στην κουζίνα σκεπασμένο.
Όταν γίνει λίγο χλιαρό αρχίζουμε την συναρμολόγηση!!

Παίρνουμε ένα Nori και απλώνουμε επάνω στην σκληρή του πλευρά, καλύπτοντας τα ¾ του φύλλου, με το ¼ του ρυζιού। Στο υπόλοιπο ¼ του φύλλου, απλώνουμε με σειρά το ¼ από τα υλικά που έχουμε, δηλαδή μετά το ρύζι βάζουμε το κοτόπουλο, μετά το κολοκύθι και τέλος τα κρεμμύδια।
Έχουμε φροντίσει από την αρχή να αφήσουμε ακάλυπτες τις μακρόστενες πλευρές του φύλλου για να μπορέσουμε να το τυλίξουμε σαν ρολό.
Αρχίζουμε να τυλίγουμε χρησιμοποιώντας τα δάχτυλα μας για να πιέζουμε προς τα μέσα τα υλικά.
Όταν τελειώσει το ρολλάρισμα βρέχουμε με λίγο νερό την άκρη του φύλλου κατά μήκος και το κολλάμε με την άλλη άκρη.
Μόλις τα ετοιμάσουμε όλα, τα κόβουμε σε ροδέλεςκαι τα σερβίρουμε κατά προτίμηση με τσοπ στικς.ΤΙΡ: Όταν τα κόψετε σε ροδέλες καλύτερα είναι να κόβετε ανά δύο (δίπλα-δίπλα) για να διατηρηθεί το σχέδιο.
Καλοφάγωτο !!!!!!!!!!!!

47 comments:

ruma said...

It is very appetizing sushi.

Greetings.

Κατερίνα Κ. said...

Δεν το πιστεύω κορίτσια ότι βλέπω ΚΑΙ sushi εδώ, καλά είστε απίστευτες!!!!!
Μαρία μου αν βρω αυτά τα φύλλα θα το επιχειρήσω, μας αρέσει πολύ το σούσι, λέω να τους καταπλήξω μιας και έχουμε αρκετά κοντά μας μαγαζί με ασιατικά προϊόντα.
Την καλημέρα μου!

ΜΕΤΗ said...

Μαρακι μου πες μου οτι δοκιμασες κιολας...............!!!!!!!!
Πολυ καλο το σουσι αλλα μαλλον δεν... εκτος και το φτιαξω και το φαμε μαζι.......χαχαχαχαχαχα!!!!!

Φιλακια Μαρακο μου καλημερα!!!!!!

Ελευθερία said...

αν και με τα σουσι δεν τα παω και πολυ καλα ειμαι εδω για να σας δωσω δυο βραβεια.
περαστε να τα παραλαβετε!!!!

Z. said...

Μαράκι φαίνεται εξαιρετικό! Και θα πρέπει να είναι η εκδοχή όπου μπορούν να το φάνε και μη εξειδικευμένα "δόντια"...Θέλω να πω, όχι ωμά ψάρια κ.λπ.

Μέτη μη νοιάζεσαι, άμα ψάχνεις παρέα για το σούσι της Μαρίας, ευχαρίστως αυτοπροσκαλούμαι!
Καλημέρα

anemona said...

πέρασα για μια καλημέρα…
να έχεις μια λουλουδένια εβδομάδα
ανεμώνα

SpIrToKoYto said...

Βού μου...να δω τον Φώτη να ψήνει παιδάκια στα κάρβουνα κι εσένα δίπλα να τυλίγεις σούσι...και τί στο κόσμο..και τη Ντελίζζ να κόβει βόλτες στο γκαζόν...θεική εικόνα!!!

Στο επόμενο meeting κράτα και μιά πιατελίτσα..-:))

Lila Xagorari said...

Tώρα ξέρουμε τι θα γίνει η Ντελίζ όταν μεγαλώσει!!!
Σούσι!!!

mia maria said...

Πολύ επαγγελματική η ανάρτηση σου σήμερα Μαρία! Μου αρέσει το σούσι αλλά δεν έχω φτιάξει ποτέ.
Καλή εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Οπως καταλάβατε έχουμε .... παραδοσιακή συνταγή σήμερα!!!
Φύλλο μπορεί να μην ξέρω να ανοίγω, αλλάααααα... στο τύλιγμα των Νοτι δεν με φτάνει καμιά!!!
Μαράκι περίμενέ με, έρχομαι να τυλίξουμε μαζί!!!

Βρε παλιοκόριστα, Λίλα και Βιβή, γιατί μου πειράζετε το Ρενάκι και λέτε θα γίνει σούσι, ε?? χα χα χα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα σε όλους!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελευθερία μου σε ευχαριστούμε πολύ για τα βραβεία!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

Giorgos Varvakis said...

Να και οι γκουρμεδιές της καρδιάς!!! Μαράκι, αν γευστικά ήταν στο ίδιο επίπεδο με το "στήσιμο", το "καδράρισμα" και τις λήψεις σου, είναι πολύ τυχερός ο μπαγάσας ο συνάδελφος σου!!!
Φιλιά πολλά
Καλημέρα
Καλή εβδομάδα :)

Maria B. said...

ruma2008, really it's a very nice recipe!!!

have a nice day ruma and we thank your for your visit!!!!!

best regards

Maria B. said...

Κατερινάκι μου ! πιστεύω ότι έτσι όπως μου περιέγραψε την συνταγή η Yeon Sil, δεν δείχνει και τόσο δύσκολη στην εκτέλεση, τώρα όσον αφορά το τύλιγμα, πιστεύω ότι θα πέσει αρκετό γέλιο στην αρχή σχετικά με το σχήμα που θα πάρει το Nori. εαν δεν τα καταφέρεις φώναξε να έρθει το Λενιώ μας για βοήθεια, εμένα τα μαγειρικά μου τυλίγματα φτάνουν μέχρι τους λαχανοντολμάδες !!!!!!!!!!

όταν το φτιάξεις Κατερινάκι πλεαζζ ενημέρωσέ μας για τα αποτελέσματα !!!!

καλό μεσημέρι και πολλά πολλά φιλάκια !!!

Maria B. said...

Μετάκι μου γλυκό! όπως θα διάβασες και στην εισαγωγή του κειμένου, ΔΕΝ ανεφερα πουθενά ότι δοκίμασα !!!! βέβαια μετά που είδα τα υλικά το μετάνοιωσα., πιστεύω ότι με κοτόπουλο το οποίο είναι ... ας πουμε μαγειρεμένο ίσως και να το δοκίμαζα. Μάλλον θα πάμε στην Ελενα να δοκιμάσουμε όταν το φτιάξει !!!!!΄χιχιχιχιχιχιχι!!!!

καλό μεσημέρι φιλεναδίτσα

Maria B. said...

Ελευθερίτσα μου καλή σου μέρα.
Ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα βραβεία που μας χάρισες. Περισσότερα απο το μπλοκ σου!!!
θα περάσει το Λενιώ μας που κάνει τις δημόσιες σχεσεις (χιχιχιχι) να τα παραλάβει!!!

πολλά πολλά πολλά φιλάκια και καλό απόγευμα !!

Maria B. said...

Ζαμπακι μου !! που είσαι βρε Ζαμπάκι μου γλυκό !! με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη όπως είπα και πριν λίγο στο Μετάκι. Αν ήξερα απο πριν τι υλικά είχε ίσως να δοκίμαζα και εγώ !!!

όταν τα φτιάξει το Λενιώ θα σου κρατήσω στασίδι και μερίδα !!! χιχιχιχιχι

πολλά φιλάκια ζαμπάκι μου.

αραγε το σκασμένο μας το τρώει ή ΔΕΝ ???

Maria B. said...

Ανεμώνα, καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα.

ευχαριστούμε για την επίσκεψη

πολλά φιλια και καλό μεσημέρι

Maria B. said...

spirtokoyto μου!!! η περιγραφή σου είναι όλα τα λεφτά αλλά τι έχεις να πεις και για το σχόλιο της Λίλας πιο κάτω?????
χιχιιχιχιχιχιχιχχι

η Ντελίζ σούσι!!!!!!!!!

χιχιχιχιιχιχ

πολλά πολλά φιλάκια !

Maria B. said...

Λιλακι, πέθανα στο γέλιο με το σχόλιο σου !!!!!!!! χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχα
απλά τέλειο !!!!!!!!!!!!!!

σε φιλώ πολύ πολύ

καλή βδομάδα

Maria B. said...

big mama, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια. Αφού σου αρέσει μανουλίτσα γλυκειά δοκίμασε να το φτιάξεις και πες μας τις εντυπώσεις σου !!!!

σε φιλώ πολύ και καλό μεσημέρι

Maria B. said...

Ελενάκι μου γλυκό !!!!!!υπάρχει παραδοσιακή Ελληνική κουζίνα χωρίς σούσι και σπρινκ ροουλς ???? χαχαχαχχααχαχαχαχ!!!!!

οταν το φτιάξεις όπως βλέεις έχουμε ήδη κλείσει τραπέζι, μετρα κεφάλια και φτιάξε μερίδες !!!! χιχιχι

Βρε τρελοκομείο! Ντελίζ δεν λέμε την Ρένα αλλά την κότα που πήγα δώρο στο πάρτυ της Βιβής (do you remember ???) την ονόμασε Ντελίζ, τιμής ένεκεν απο το delicieuses !!!!!
τώρα πια πιστεύω να κατάλαβες ότι δεν θα κάνουμε σούσι την Ρένα αλλά την κότα !!!!!!!!!χαχαχαχαχχααχαχχα

λες να σου στείλω την Ρένα να μας την κάνεις σούσι ???????? χιχιχιχιιχιχ!!!

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ πλύ!!!!

καλό μεσημέρι !!!!!

Maria B. said...

Γιωργή μου, όπως είπα και πιο πάνω στα παιδιά, εγώ δεν δοκίμασα. Μερικοί άλλοι όμως τολμηροί, που το δοκίμασαν είπαν τα καλυτερότερα!!!!!!!!!!
Επειδή εσένα συμμαθητά μου σε βρίσκω λίγο τολμηρό και φανταζομαι ότι θα το φτιάξεις θέλω να με κρατήσεις ενήμερη, γιατί εμένα δεν με βλέπω να το φτιάχνω!!!

σε φιλώ πολύ πολύ και καλό μεσημέρι

Rena said...

Σιγά που μία rich & famous δε θα ήξερε να φτιάχνει σούσι. Αυτές είναι συνταγές από πάππου προς πάππου χαρά μου :)

Ελενάκι, πολύ γέλιο έριξα :) Ακούς εκεί να με κάνετε και σούσι :P
Γι αυτό που λέγαμε χθες δες στο fb μου να είσαι ενήμερη και κανονίζουμε αναλόγως γιατί αλλιώς μας βλέπω άκαπνες όλες xaxa. Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Αααααααααααααααα!!
Χα χα χααααααααααα!!
Η κότα λέγεται Ντελίζ???
Πως σας ήρθε να της δώσετε τόσο ... σικ όνομα???
Εγώ ήμουν σίγουρη ότι επρόκειτο για την Ρένα και θέλατε να την κάνετε σούσι:PPP
Ρενάκι μου την γλίτωσες όπως κατάλαβα, αντίθετα δεν βλέπω να την γλιτώνει η κοτούλα, θα βλέπει Nori και θα παίρνει δρόμο η ταλαίπωρη;-)
Ναι, ναι, να κανονίσουμε καφεδάκι, φτιάξε κανένα βουτηματάκι, θα φέρω κι εγώ μια πιατελίτσα σούσι από αυτό που φτιάχνω τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα και μια χαρά θα είμαστε.
Πέρα από την πλάκα όμως, σας πληροφορώ ότι πραγματικά δυο φορές την εβδομάδα έχουμε στο σπίτι σούσι (από γνωστό Σ/Μ) μιας και ο γιος μου ο μεγάλος το θεωρεί ... ψωμοτύρι, είπαμε είναι ένας πρινς αυτος, τον έχω κακομάθει, δεν μπορεί χωρίς το σούσι του;-)

Μαριλένα said...

Μαράκι μου, εγώ πάλι τα φύκια, τα χρησιμοποιώ φρέσκα: τα βάζω στο κεφάλι μου στη θάλασσα και κανω το τέρας στο Ραφάκι..
πιστεψε με και οι συνκολυμβούντες, τρομάζουν πολύ στο θέαμα..

φιλάκια πολλά σ' αφήνω
και θα "στείλω" την Ελενη να δει τη συνταγή: λατρεύει το σούσι :))

Maria B. said...

Ρενάκι μου !!!!!!!!!!!!! χαχαχααχαχαχαααααα!!!!!!! πολύ γέλιο το σχόλιο σου !!!!!χαχαχα
είδες τι κακό που είναι το Λενάκι μας???? θέλει να σε κάνει σούσι !!!! χαχαχχαχααχ!!

περιμένω το καφεδάκι με βουτήματα, με σούσι και ότι αλλο θέλετε !!!!

πολλά φιλιά Ρενάκι μου και καλό μεσημέρι!!!

Amali said...

Εδώ σκασμένο ακούει κανείς;;;;
Λοιπόν ναι μάλλον θα φάω, αλλά όχι και πολλά πολλά κανα δυό ίσα να δοκιμάσω και θα βγάλω το απ'έξω το αμπελόφυλλο μαϊμού!!!Τα φύκια από μικρή με πιέζανε να τα φάω 20 ξυλιές στην κάθε μπουκιά έτρωγα αλλά δεν κατάφερα να μαθω...

Όσο για το γνήσιο το σούσι με ψάρι αν και δεν έχω δοκιμάσει νομίζω θα το κοιτούσα από μακριά...


πολλά πολλά φιλιά
και καλή μας εβδομάδα

Maria B. said...

Λοιπόν Λενιώ μου τα παιδιά μας κάτι πρέπει να έχουν!!!! εμένα η κόρη μου όταν είχε έρθει μια κυριούλα να μας κάνει επίδειξη θερμομιξ, μας ρώτησε εαν θέλουμε να μας φτιάξει παγωτό ή κάτι αλλο παρεμφερες, η κόρη μου τι λες ότι της είπε??? - ΄μήπως μπορείτε να μας φτιάξετε σορμπε λεμονιού?"
όπως κατάλαβες έμεινε κάγκελο η κυριούλα (γιαυτο φαίνεται μετά δεν ήξερε τι μας έφτιαχνε !!!)

φιλια στον πρινς κωνστανταϊν!!!!

Maria B. said...

Μαριλενάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!
σήμερα θα με στείλετε δεν υπάρχει περίπτωση !!! το τι γέλιο έκανα με αυτά που έγραψες δεν λέγετε !!!!!!!!αχαχαχχχαχαχαχαχαχαχααχχχχχχ
με βλέπουν στο γραφείο που γελάω και με περνούν για τρελλή (όχι ότι δεν εχω δηλαδή την δόση μου, αλλά τέλος πάντων!!)


φοβερή, πολύ φοβερή η περιγραφή σου !!!!!

στείλε το Ελενακι απο εδώ να δεί την συνταγή και όταν την φτιάξει μας λετε τα αποτελέσματα !!!

φιλια πολλλλλλλλά

Magda^_^ said...

Oυάου τι εξοτική συνταγή είναι αυτή!! Εγώ έχω δοκιμάσει κανονικό σούσι και με την δευτερη μπουκιά...το παράτησα,οπότε νομίζω αυτό εδώ είναι πολύ καλύτερο!!!

The Dark Chef said...

Καλημέρα Μαρία και υπόλοιπα κορίτσια της παρέας! Άλλη μια καταπληκτική συνταγή!
Στο blog μου σας έχω μια έκπληξη! Φιλιά!

Maria B. said...

βρε καλώς το σκασμένο μας !!!!! που είσαι εσύ μικρό μου ??? φαντάζομαι τώρα που κοντεύουν οι εξετάσεις τρέχεις και δεν φτάνεις !!! διαβαζουν καθόλου οι μαθητές σου ή είναι και αυτοί σαν τις επιδόσεις μου στο σούσι ???

λες βρε Αμαλί να δοκιμάσουμε την γέμιση τυλιγμένη σε αμπελόφυλλο?? καλή ιδέα έριξες χιχιχιχιχιχιιχιχ!!!

αντε μπας και το δοκιμάσουμε μαζί !!!

φιλια πολλά και καλή ξεκούραση !!!

Maria B. said...

Magda μου και εγώ έτσι την πάτησα και δεν δοκίμασα. Νόμιζα ότι ήταν ωμό ψάρι, αυτην την έκδοση νομίζω ότι θα τολμούσα να την δοκιμάσω !!!

άμα θέλεις να δοκιμάσεις έλα να πάμε στο σπίτι της Ελενας όταν θα τα φτιάξει - εαν εχει αφήσει τίποτα ο πρινς κωνστανταϊν, βεβαίως-βεβαίως!!!!

φιλάκια Μαγδάκι μου και καλό μεσημέρι !!!

Pansofix said...

πολυ εναλλακτικο σουσι... καλη βδομαδα!!!

Anonymous said...

Γεια σας κοριτσια!!!
Χριστος Ανεστη !
Μαρακι ενα θελω να σου πω, μονο απο σενα περιμενα τετοια συνταγη στο ελληνικο μαγειρικο διαδικτυο!
Εισαι τρομερη !!Καλε που το μυριστικες το ταπερακι του συναδελφου με το σουσι??Χαχα!Σε φανταζομαι με τη μηχανη ανα χειρας να προσπαθει ο δολιος ο συναδελφος να απολαυσει το φωτοχο πλην τιμιο σουσι του και εσυ να μην τον αφηνεις!
Ευγε!!Αξια!!

Πολλα φιλια κοριτσια!
Μαργαριτα!

eleni said...

Μπράβο μπράβο.... πολύ νόστιμα δείχνουν και είναι πραγματικά ένα διαφορετικό sushi...

marian said...

Κυρίες μου σας βγάζω το καπέλο!!!!
το ήξερα ότι το επιπεδο του blog εχει ξεπεράσει τα σύνορα της μικρής αλλά κατα τα άλλα υπέροχης αυτής χώρας, αλλά δεν φανταζόμουν ότι έχει φτάσει τόσο μακριά!!!!!!!!
υποκλίνομαι!!!!!

κοριτσάρες μου γλυκές έ ύστερα από αυτό τα΄χω δει όλα!!!
Και σούσι????????????
Και από γνήσια συνταγή!!!!!!!!!!!!
και από Κορεάτισσα!!!!!!!!!!!!
Εύγε!!! και πάλι εύγε!!!
τώρα όσο για την δοκιμή, δνε ξέρω θα δείξει!!!!
δεν είμαι και πολύ φανατική του είδους!!!!!
Πάντως δείχνει εντυπωσιακό!!!!
πολύ όμορφο!!!

Μαράκι μου δύο απορίες!!!
Καλά εσύ πριν φάτε στην δουλειά παίρνεις αμπάριζα τα τάπερ όλων????(ντροπή Μαρία μου!!!! τσ!τσ!τσ!)
και δεύτερον με ξυλάκια τα τρώει ο συνάδελφος σου ο Φίλιπος τα σούσι???? Μπράβο του ποτέ δεν τα κατάφερα!!!

φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!!
καλό απόγευμα σε όλες !!!!:))

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef σε ευχαριστούμε από καρδιάς για τα βραβεία!!!!
Καλή σου εβδομάδα!

Μαργαριταρένια μου Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!!
Ποια άλλη θα ανέβαζε τέτοια συνταγή??
Οπως σωστά μάντεψες, μόνο η Rich and Famous Marie;-)

Μarian μου τι γέλιο έχω κάνει με το σχολιό σου!!!
Εχω βάσιμες υποψές πάντως κι εγώ, ότι κανείς στο γραφείο της Μαρίας δεν ξεκινάει lunch, αν δεν καρατσεκαριστούν πρώτα όλα τα ταπεράκια, μην της ξεφύγει τίποτε το ενδιαφέρον και δεν το φωτογραφίσει.
Δεν πάει να πεινάει ο έρμος συνάδελφος και να περιμένει να φάει μια μπουκιά??
Οοοοχχιιιι!!! Θα δώσει το σύνθημα η Μαρία πότε θα ξεκινήσει να τρώει.

Φιλιά σε όλους:))

Betty's Cuisine said...

... ξέρεις τι ξύλο έχω φάει μικρή για να μάθω να τρώω σούσι; :))

πλάκα-πλάκα μου αρέσει αλλά όχι δεν θα επιχειρήσω να το φτιάξω κιόλας!

είναι αρκετά μπελαλίδικο και εγώ δηλωμένη τεμπέλα!

φιλιά, καλό βράδυ...

Maria B. said...

the dark chef, σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ για όλα!! για τα καλά σου λόγια, για το βραβείο και για τις επισκέψεις σου στο μπλοκοσπιτό μας !!!
θα περάσει το Λενακι μας για να το παραλάβει !!!

τα φιλια μου στην αγαπημένη μου Κέρκυρα !!!!

καλή σου μέρα

Maria B. said...

Pansofix, έξυπνος τίτλος ''εναλλακτικό σούσι""!!! χιχιχι

καλή σου μέρα !

Maria B. said...

χαχαχααχχααχαχαχαχαχαχαχα
Μαργαριτούλα μου !!!!!!! καλημέρα και χρόνια πολλά !!! πολύ γέλασα με το σχόλιο σου !!! χαχαχαχααχαχααχαχαχαχαχ
είσαι απίστευτη !!!
δεν εχεις παράπονο, είδες η φιλενάδα σου τι international είναι ???

χιχιιχι

φιλια σε όλους και ιδιαιτέρως
τα φιλια μου στον καπτ-Γρηγόρη !!!

καλημερα

Maria B. said...

elenι μου, σ'ευαριστούμε για την επίσκεψη, πάμε όλοι για δοκιμή στο ''εναλλακτικό σούσι'' χιχι

φιλια πολλά !!!!

Maria B. said...

Marianaki!!!!!! και συ βρε τεκνον Βρούτε ??? ε ? έτσι κάνουν βρε οι φιλενάδες ???? εγω καλέ κοιτάω τα μπολάκια τους ? τι είμαι εγώ καμμιά κουτσομπόλα ??? κάνεις ΜΕΓΑ λάθος!!!!!!
τους έχω εκπαιδεύσει και πρώτα μου φέρνουν να δω τι έχει μέσα και μετά πάνε στην κουζίνα για φαγητό !!!!!!!!!!!!! χιχιχιχιχιχιχι!!! οχι που δεν θα τους είχα εκπαιδεύσει !!!
αφού κοιτά τα μπωλάκια τους, εαν μ'ενδιαφέρει το περιεχόμενο κάνω τον Γιαπωνέζο. δηλαδή την μηχανή ανα χείρας που λεει και η Μαργαριτούλα μας πιο πάνω (έχετε δει Γιαπωνέζο χωρίς μηχανή? όχι βέβαια!) και πηγαίνω το μπολάκι στα ιδιαίρερα και αρχίζω την φωτογράφιση, καλά το τι γέλιο πέφτει κάθε φορά δεν λέγεται !!

όμως το τι τραβηξα με αυτό το σούσι, είναι απερίγραπτο.

Το γραφείο μας αποτελείται απο 5 ορόφους, αρχισα λοιπον και γύρναγα τους ορόφους και τα τμήματα για να βρώ τσοπ στικς, γιατι μου είχε κολλήσει να τα βάλω για ντεκόρ στο πιάτο. Επειδή συχνά στο γραφείο παραγγελνουν κινέζικο, ήξερα ότι κάποια συσκευασία θα είχε ξεμείνει. Εν τω μεταξύ ο καυμένος ο Φιλιππάκος περίμενε για να φάει !!! χιχιχιχι!!! αφού έκανα την φωτογράφηση αρχισε άλλο δραμα. Μου έστειλε μεν η κοπελιά η Κορεάτισσα την συνταγή με μειλ στα Αγγλικά αλλά σε περίληψη, αντε λοιπόν να μεταφράσω ένα φαγητό που δεν το είχα φτιάξει ποτέ, να βρω υλικά που δεν τα ήξερα και να πρέπει και να το κάνω και κατανοητό !!!! άστα να πάνε !!!!!!!!

λοιπον επειδή σήμερα ξεπερασα όχι μόνο εσένα στο σεντόνι αλλά ακόμη και την ασπρορουχού (!!) σε αφήνω και σε φιλώ πολυ πολύ !!!!


καλό μεσημέρι Μαριον μου !!!

Maria B. said...

Ελενακι όπως βλέπεις έπεσες σε όλα μέσα !!!! ετσι ακριβώς γίνεται !!!

όλα τα ναυτιλιακά ταπεράκια στο βωμό του μπλοκ μας !!!! χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιιχιχιχχιι!!!

φιλια

Maria B. said...

Μπετούλα μου, δεν πειράζει που δεν θα το φτιάξεις. Θα σε παρω να πάμε μαζί στο Λενιώ μας που θα το φτιάξει!!! εμεις σαν καλοί καλεσμένοι θα πάμε την ορεξή μας και τα τσοπ στικς μας !!!!!

φιλια Μπετακο μου !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...