Thursday 29 April 2010

Μακαρονόπιτα

Δοκιμάστε μια νόστιμη και διαφορετική πίτα, που θα ενθουσιάσει όσους αγαπάνε τα ζυμαρικά!
ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο φύλλο κρούστας
500γρ ριγκατονι [ή μπορουμε να βαλουμε μακαρονια Νο 3 για παστίτσιο].
200 γρ φέτα
300γρ τυριά γκουντα & γραβιέρα τριμμένα και ανακατεμένα
100 γρ γαλοπούλα
150γρ μπέικον
3 αβγά
200γρ κρέμα γάλακτος
πιπέρι
βιταμ για το άλειμμα των φύλλων
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βράζουμε τα ριγκατονι σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.
Λιώνουμε την φέτα με το πιρούνι , τρίβουμε τα τυριά , ψιλοκόβουμε το μπέικον και την γαλοπούλα και τα ανακατεύουμε με τα ριγκατονι που πρέπει να έχουν λίγο κρυώσει.
Βουτυρώνουμε το ταψί μας [ εγώ έβαλα το κανονικό ταψί του φούρνου , μεγάλο μέγεθος] και στρώνουμε τα μισά φύλλα βουτυρώνοντας τα ένα ένα.
Ρίχνουμε τα ριγκατονι που τα έχουμε ανακατέψει με τα τυριά και τα αλλαντικά και τα στρώνουμε να καλύψουν όλο το ταψί.
Χτυπάμε τα αβγά με την κρέμα γάλακτος και φρεσκοτριμμενο πιπέρι και περιχύνουμε τα ριγκατονι.
Στρώνουμε τα υπόλοιπα φύλλα βουτυρώνοντας τα.
Προσπαθούμε να μην προεξέχουν τα πάνω φύλλα από το ταψί και ταυτόχρονα γυρίζουμε προς τα μέσα ότι περισσεύει από τα κάτω φύλλα. Τα δυο τελευταία πάνω φύλλα προσπαθούμε να είναι ακριβώς όσο είναι και το ταψί μας για να είναι η πίτα μας εμφανίσιμη.
Χαράζουμε ελαφρά την πίτα μας σε τετράγωνα κομμάτια αλλά όχι μέχρι κάτω ούτε άκρη άκρη και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 40 λεπτά στους 180 βαθμούς
Ανάλογα με τον φούρνο μας όπως πάντα.
Όταν κρυώσει την κόβουμε εκεί που την έχουμε χαράξει και την τσακίζουμε κανονικότατα.
Καλή επιτυχία!
Μέτη

32 comments:

γαστεροπληξ said...

πρωί-πρωί αρχίσαμε τους πειρασμούς, πως να αντισταθεί κανείς σ' αυτό το φαγάκι; έ;

Asteri (Maria) said...

Παίρνω το κομματάκι μου και φεύγωωωωω χεχε

Καλημέρα

Anonymous said...

Πω πωω ήταν η αγαπημένη του μπαμπά μου. Τι μου θύμησες τώρα, έχω πολλά χρόνια να την φάω !
sgr

ΙΟΥΛΙΑ said...

Δεν την έχω φτιάξει ποτέ, αλλά με τα υλικά που βλέπω ότι βάζεις πρέπει να γίνεται φοβερή!
Και θα πρέπει να είναι και πολύ εμφανίσιμη, σίγουρα κάτι διαφορετικό!

eleni said...

Μέτη,θα είναι πολύ νόστιμη-θα μοιάζει με παστίτσιο στη γεύση.Κάλλιστα μπορεί να φαγωθεί και σαν γεύμα.
Γαλοπούλα,τι εννοείς;Φέσκια ή ζαμπόν;
Φιλιά!

Betty's Cuisine said...

Τέλεια! Δύο σε ένα, ζυμαρικό και πίτα μαζί, τι άλλο να ζητήσω η γυναίκα; :))

Παίρνω τη μερίδα μου και την απολαμβάνω...

Καλή σου μέρα!

Magda^_^ said...

Συμφώνω με την κ.Μπέττυ από πάνω! Δύο σε ένα!Όνειρο!

Lila Xagorari said...

Γειά σου βρε Μέτη με τα ωραία σου!!
Στείλε κανένα κομματάκι προς τα εδώ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εμένα πως μου έχει ξεφύγει αυτή η πίτα???
Τι ωραία ιδέα Μετούλι, θα την δοκιμάσω λίαν συντόμως, μου έκανε κλικ!
Πολλά φιλάκια!

SpIrToKoYto said...

κλικ..κλικ..κλικ...
εμένα μου κανε 3 κλικ..
γεια στα χέρια σου συμμαθήτρια..
( ετοιμάσου για καφε το ΣΚ..κι εσύ κ'η ΒΟΥ..)

φιλιά μεσημεριανά..

Vasia b. said...

Πολύ ωραία η μακαρονόπιτα Μέτη μου!
Όλα τα υλικά που χρησιμοποιείς μας αρέσουν πολύ, άρα θα φτιαχτεί σύντομα!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

Maria B. said...

η μακαρονοπιτα είναι απο τα αγαπημενα μου Μετακι μου !!!
όπως κατάλαβες σε πρώτη ευκαιρία ΘΑ μου την φτιάξεις για να την απολαύσω απο τα χεράκια σου !! χιχιχιχιχιχιχιχιιχ

γεια στα χέρια σου μικρό μου


φιλια πολλά

Amali said...

Εγώ δεν έχω άποψη,
δεν έτυχα, αλλά νομίζω ότι όταν τύχει θα έχω την άποψη της Μαριώς από πάνω... φέρτη σε κανα ας μπέτα να τη δοκιμάσω!!!! (και καλά!!!!)

πολλά φιλιά

Rena said...

Η κόρη μου τρελαίνεται για μακαρονόπιτα!

Irini said...

Μου αρέσει πολύ η μακαρονόπιτα,την έφτιαχνε ο μπαμπάς μου όταν ήμουν μικρή.

Phivos Nicolaides said...

Θα το δοκιμάσουμε και αυτό!! Καλή σας μέρα!

ΜΕΤΗ said...

γαστεροπληξ ειναι νοστιμοι αυτοι οι πειρασμοι ομως και δεν χρειαζεται να αντισταθεις ...!!!!
Καλημερα!!!!!

ΜΕΤΗ said...

Asteri παρε 2 κομματακια!!!!
καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

sgr ειναι τοσο ευκολη που μπορεις και τωρα να την φτιαξεις!!!!
Καλη σου μερα!!!

ΜΕΤΗ said...

ΙΟΥΛΙΑ ειναι πολυ νοστιμη, κατι σαν παστιτσιο χωρις κιμα ή σαν καρμποναρα με φυλλο!!!!!
καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

eleni η μακαρονοπιτα περισσοτερο φερνει σε καρμποναρα με φυλλο, λογω των υλικων της.
Οσο για την γαλοπουλα, βαζω ζαμπον γαλοπουλας κατα προτιμηση καπνιστη!!!!!
Φιλια καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

Betty's Cuisine αυτο το φαγητο εχει και τα δυο, πιτα και μακαρονια , αγαπημενα και τα δυο!!!!
Καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

Magda^_^ καλημερα και σε σενα!!!!!!

ΜΕΤΗ said...

Λίλα μου εφτασεεεεεεεεεεεε!!!!!!
φιλακια καλημερα!!!!!

ΜΕΤΗ said...

Ελενα μου ειναι η πιο ευκολη πιτα και ειναι και πολυ νοστιμη κυριως για οσους αγαπουν τα ζυμαρικα....βλεπε εμενα....!!!!!
φιλακια καλημερα!!!!!

ΜΕΤΗ said...

Αγαπητο μου spirtokoytaki και αξια συμμαθητρια , τι εκανες??? εφτιαξες τιποτα νεο???
περιμενω να δω τα νεα επιτευγματα σου!!!!!
Φιλακια Βιβικα μου!!!!!

ΜΕΤΗ said...

Βασια μου φτιαξτη στους αντρες σου θα τους αρεσει πολυ!!!!
Φιλακια πολλα , καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

Μαρακι μου για σενα και 1 και 2 και 3 , 4 , 5........ταψια θα σου φτιαξω!!!!!
Φιλακια πολλα μωρο μου!!!!

ΜΕΤΗ said...

Aμαλια νομιζω πως σε πετυχα αυτη την φορα, εχει τα υλικα που νομιζω σου αρεσουν αρα για σενα δυο κομματακια σημερα!!!!!!
Αντε να κανονισουμε κανα ας μπέτα, καιρος του ειναι , πρεπει να οργανωθουμε!!!!!
Φιλακια , καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

rena να η ευκαιρια να της την φτιαξεις αφου του αρεσει του παιδιου!!!!!!
καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

irini κατι ηξερε ο μπαμπας με την μακαρονοπιτα, ευκολη , γρηγορη και κυριως νοστιμη!!!!
καλη σου μερα!!!

ΜΕΤΗ said...

Phivo δοκιμασε την και δεν θα χασεις , ειναι πολυ νοστιμη και λιγο διαφορετικη πιτα απο αυτες που εχουμε συνηθισει!!!!
Καλη σου μερα!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...