Monday 1 October 2012

Τυροσουφλέ με πιπεριές

Ειλικρινά δεν έχω λόγια να σας περιγράψω το συγκεκριμένο σουφλέ!
Είναι στ’ αλήθεια «αφρός»!!
Θυμίζει τα παλιά μαμαδίστικα σουφλέ, που η γεύση τους παραμένει αλησμόνητη όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Η κάθε μπουκιά είναι ένα ανάλαφρος γευστικός πειρασμός, που λιώνει στο στόμα και σε κάνει να ανυπομονείς για την επόμενη.
Το άρωμα και η γεύση της πιπεριάς δίνει την έξτρα πινελιά και το τελικό αποτέλεσμα είναι μια χρυσαφένια νοστιμιά!
Το απολαμβάνουμε ζεστό, όπως και όλα τα σουφλέ εξάλλου!
Πάμε χωρίς πολλά περιττά λόγια να το φτιάξουμε!

Τα υλικά μας:
2 κόκκινες πιπεριές Φλωρίνης (όχι από βάζο)
1 μεγάλη πράσινη πιπεριά ή 2 μέτριες
4 αυγά
160 γρ. αλεύρι φαρίνα (που φουσκώνει μόνο του)
300 γρ. ανθότυρο
200 γρ. φέτα
150 γρ. βούτυρο
200 ml γάλα
250 ml κρέμα γάλακτος
λίγο πιπεράκι
Στην πράξη:
Κόβουμε τις πιπεριές, πράσινες και κόκκινες, σε λεπτές λωρίδες.
Λιώνουμε με ένα πιρούνι το ανθότυρο και το αναμειγνύουμε με την φέτα τριμμένη στο χοντρό του τρίφτη.
Λιώνουμε το βούτυρο, χωρίς να κάψει.
Σε ένα βαθύ μπολ χτυπάμε με μίξερ χειρός τα αυγά, το βούτυρο, το γάλα και την κρέμα γάλακτος, να αφρατέψουν.
Προσθέτουμε το αλεύρι και λίγο πιπεράκι, και συνεχίζουμε το χτύπημα.
Τελευταία προσθέτουμε τα τυριά και τις πιπεριές και ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά.
Τώρα έχουμε 2 επιλογές.
Η μοιράζουμε το μείγμα σε 2 καλά βουτυρωμένα σκεύη για σουφλέ ή το αδειάζουμε σε ένα καλά βουτυρωμένο πυρέξ.
Συνήθως προτιμώ την δεύτερη λύση, για να το σερβίρω πιο εύκολα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, στον αέρα, για 50 λεπτά (ψήσιμο ανάλογα με τον φούρνο μας).
Όταν το βγάλουμε από τον φούρνο, αφήνουμε να πάρει μιαν ανάσα πριν το σερβίρουμε και το απολαύσουμε.
Καλή επιτυχία!
Ως συνήθως καθυστερήσαμε και πάλι να αναρτήσουμε τα βραβεία των φίλων μας, και μας συγχωρείτε πολύ γι αυτό!
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλες τις φίλες που μας τίμησαν με τόσο όμορφα βραβεία!
Χαρισμένα σε όλους σας με πολλή αγάπη!

Από την γλυκιά μας Ροδούλα
Από την αγαπημένη μας Beauty Str
Από την φιλενάδα μας Selcouth
Από την Elena μας την αγαπημένη
Από την γλυκύτατη Neli
Και ένα βραβείο που χάρισε σε όλους τους φίλους της η γλυκιά Αρμονία
Τέλος θα ήθελα να κλείσω την ανάρτησή μου με μία έκκληση για βοήθεια.
Κάποια παιδάκια δεν γεννήθηκαν τόσο τυχερά σαν τα δικά μας.
Δείτε εδώ την ανάρτηση της φίλης Νάντιας, η οποία κάνει μια αξιέπαινη προσπάθεια να συγκεντρώσει ρουχαλάκια, παπούτσια και παιχνιδάκια για παιδιά που τα έχουν πραγματικά ανάγκη.
Αν κάποιος φίλος ή φίλη έχουν κάτι από τα παραπάνω που δεν είναι πια χρειαζούμενα για τα δικά του παιδάκια, ας επικοινωνήσει με την Νάντια και ας βοηθήσει στην προσπάθειά της αυτή.
Καλό μήνα σας ευχόμαστε και καλή σας εβδομάδα!

70 comments:

Σοφία Ζ. said...

Καλό μήνα Έλενα, καλή εβδομάδα και καλημέρα με υπέροχο αφράτο τυροσουφλέ. Τα αξίξετε τα βραβεία! Συγχαρητήρια. Αξιέπαινη και η προσπάθεια της Νάντιας

gwgw said...

Ελενακι τελεια η πιτουλα σουφλε..την ζηλεψα η γυναικα...γεια στα χερακια σου.
Συγχαρητηρια για τα βραβεια σας και ευχομαι σε ολες σας εναν υπεροχο μηνα!
Την καλημερα μου και τα φιλια μου!!!

Irene said...

ωραια το τυροσουφλε. εχω κατι χρονια να φιαξω σουφλε!!!!
συγχαρητηρια για τα βραβεια που τα αξιζετε, το μπλογκ σας ειναι απο τα πιο πλουσια και ωραια.
καλο μηνα σε ολα τα κοριτσια!

ειρηνη

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Αφρός φαίνεται, αφρός και πειρασμός!!! Καλημέρα.

Chrisi said...

Καλό μήνα ,ωραίο το σουφλέ , συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σας.Πάντα επιτυχίες και ωραίες συνταγες,φιλιά.

Eleni said...

Καλημέρα Ελενάκι!!!Το σουφλέ σου καταπληκτικό, φαίνεται πολύ αφράτο (αχ τι μας κάνεις πρωι-πρωι)!!!
Συγχαρητήρια για τα βραβεία σας αλλά και ένα μεγάλο μπράβο στην κίνηση της Νάντιας!
Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

Ξανθή said...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα.
Αρωματικό το φαγητό σας!!

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, καλημέρα και καλό μας μήνα. Πιπεροτυρένιο σουφλεδάκι ΑΑΑ!!! Αφράτο και νόστιμο!!
Και τι όμορφα βραβειάκια που πήραμε. Ευχαριστούμε τις φίλες μας, που μας τα έδωσαν.
Αξιόλογη η προσπάθεια της Νάντιας, για την συγκέντρωση ρούχων και παιχνιδιών. Ας συνεισφέρουμε όπως μπορούμε ο καθένας, δείχνοντας αγάπη και υποστήριξη, στα μικρά παιδιά που την χρειάζονται!!
Καλή μας μέρα και καλή εβδομάδα.

Unknown said...

Καλημέρα και καλό μήνα Έλενα
Υπέροχη πρόταση με πολύχρωμες πινελιές από πιπεριές, που όχι μόνο δίνουν χρώμα,αλλά και ιδιαίτερη γεύση στο τυρένιο προκλητικό,αφράτο σουφλέ!
Δπλή και τριπλή απόλαυση επομένως,μια που η συγκεκριμένη λιχουδιά είναι τόσο πλούσια σε υλικά αλλά και σε μεράκι!!!
Συγχαρητήρια πρώτα από όλα για την πρωτοβουλία της ανάρτησης σχετικά με την συγκέντρωση ρούχων και άλλων αντικειμένων για τα παιδάκια,σαν μία επιπλέον χαρά!Και κατά δεύτερον,η απονομή τόσων πολλών βραβείων που εμένα προσωπικά με εντυπωσίασε!!Και σε ανώτερα!!Φιλιά πολλά,πολλά.

Unknown said...

Πλούσια η ανάρτηση! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!! Εύχομαι πολλά πολλά ακόμη!!! Ακόμα, πολύ σημαντική η προσπάθεια για βοήθεια! Όσο για το τυροσουφλέ με πιπεριές, είναι πεντανόστιμο και πολύ ωραία πρόταση! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!:)

Μαριλένα said...

καλό μήνα, καλή βδομάδα!! υπέροχο το σουφλέ!!
όλο αυτό το τυρί, αχ..
και τα βραβεία υπέροχα! :D
φιλιά πολλά και μπράβο σας! :))

Summertime Blues said...

πάμε τραγουδιστά:
τυροσουφλέ, τυροσουφλέ, τυροσουφλέ!!!
καλά τι ανθοδέσμη βραβείων είναι τούτη!!
καλό μήνα!!

SpIrToKoYto said...

επειδή το βράδυ στhν εκ_Πομπή έχω καλεσμένο και κυρίως επειδή το sουφλέ μου έσπασε τη μύτη,πάω να το φτιάξω τώρα και θα το ψήσω το βράδυ...
θα ακούσετε εντυπώσεις On Air...

φιλιά και καλό μήνα σε όλες σαααααααας...-:))

Ερμιόνη said...

Ελενάκι, ειλικρινά ευτυχώς που δεν περιέγραψες περισσότερο το σουφλέ γιατί είναι και δύσκολη ώρα και πόσο να άντεχα πια στην κατάστασή μου;
Δεν το συζητώ, με τέτοια υλικά θα είναι πραγματικά μπουκιά και απόλαυση! Οι πιπεριές δίνουν φανταστική γεύση όπου και αν μπουν, ενώ ποιος λέει όχι σε πολλά τυράκια;;;
Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

Selcouth said...

Σλουουρπ! Άπαιχτο το σουφλέ Έλενά μου! Μ'αρέσουν όλα τα υλικά, οπότε σύντομα θα έχει την τιμητική του και στη δική μου κουζίνα!
Συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία κορίτσια! Τα αξίζετε και με το παραπάνω.
Καλό και δημιουργικό μήνα να έχετε! Φιλιά!

mari beika said...

Το τσέκαρα!!όλα τα υλικά τα έχω, δεν θα μου ξεφύγει!!!θα την φτιάξω την συνταγή, γιατί μου τρέχουν τα σάλια!!
Καλό μήνα, φιλιά πολλά.

Villy @ For the love of Feeding said...

Πολύ νόστιμο φαίνεται! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!

Giorgos Varvakis said...

Καλό μήνα Λενάκι, με τέτοιες κι άλλες υπέροχες αναρτήσεις!!!!!!
Τα υλικά, ο συνδυασμός τους, η ..."εξουθενωτική" περιγραφή, κάνουν επιτακτική την ανάγκη για άμεση υλοποίηση!!!!!!
Που πάει να πει: "το θέλω ΤΩΡΑ"!!
Φιλιά :)

Tante Kiki said...

Καλό μήνα Έλενά μου και καλή εβδομάδα!
Πωππώωωωωωω τι υπέροχο σουφλέ!!!! Μοσχοβόλησε ως εδώ μ' αυτόν τον υπέροχο συνδυασμό υλικών ...πειράζει που το θέλω ...χλιαρό και όχι ζεστό;;;
Συγχαρητήρια και για τα βραβεία ...τα αξίζετε!!!!
Πολλά φιλιά!

Lila Xagorari said...

Εγώ θα το φτιάξω αλλά χωρίς πιπεριές, τα αγόρια μου δεν τις τρώνε!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!

peps said...

ωραιότατη και με πιπεριές φλωρίνης που μ'αρέσουν πολύ!!!!

margarita said...

Πολυ νοστιμο φαινετε το σουφλεδακι... οταν θα κατεβασω τα χειμερινα ελπιζω να μπορεσω να στειλω καποια ρουχα

Eri said...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία και πολύ μου αρέσει το σουφλεδάκι!
Καλό μήνα κορίτσια!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Kαλέ τι σωρεία βραβείων είναι αυτή!!! μπράβο κορίτσια και για τα βραβεία και για το σουφλεδάκι που με ξελίγωσε!!!!!!!!!!!!!
φιλάκια πολλά και καλό μήνα!
ΣΛΟΥΡΠ!

Maria B. said...

ουφ! ουφ ! ουφ ! ήρθα τρέχοντας και καταϊδρωμένη!!!! πρόλαβα τίποτα απ'αυτό το ονειρο Λενάκι μου ????? το τι έχω τραβήξει αυτό το σ/κ και σήμερα στο γραφείο δεν λέγεται !!!!!!!! αστα να πάνε.

Λοιπόν παίρνω σουφλεδάκι και πάω να πάρω και λίγα απο τα κουκιες της Ειρήνης για τον καφέ μου μήπως και ερθω στα ίσα μου !!!!!!

Φιλιά πολλά πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό μήνα Σοφάκι μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
Η προσπάθεια της Νάντιας σίγουρα αξίζει την στήριξή μας!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστούμε πολύ Γωγούλα μου!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
Εγώ πάλι τα φτιάχνω συχνά τα σουφλεδάκια, ειδικά αν περιμένω παρείτσα!
Φιλιά, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου είναι πραγματικά αφρός!
Από τα πιο αφράτα σουφλέ μου νομίζω!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νέλλη μου καλό μήνα!
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, έλα να σου δώσω σουφλεδάκι να δώσεις στην κορούλα, να μην μας είναι παραπονιάρα!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό μήνα και σε σένα Ξανθή μου, σε ευχαριστούμε πολύ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου είδες τι όμορφα βραβεία μας χάρισαν οι φίλοι μας??
Μακάρι να βοηθήσουν όσο πιο πολλά άτομα γίνεται την προσπάθεια της Νάντιας!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μου σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια, μας τιμάς πολύ!
Να έχεις έναν όμορφο μήνα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό μήνα και σε σένα Marion μου, να σαι καλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Thank you Μαριλενάκι μου, thank you!
Θα χαρώ πολύ να πάρεις όλα τα βραβεία και ακόμα πιο πολύ θα χαρώ να τα δω στολισμένα στο "σπιτάκι" σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues, δώσε τον ρυθμό και πάμε!!!!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μου καλή επιτυχία, ελπίω να τα καταφέρω να παρακολουθήσω και μια σοβαρή εκπομπή σου σήμερα;-)
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου κι εγώ πιστεύω ότι οι πιπερίτσες κάνουν την διαφορά σε αυτό το αφράτο τυροσουφλεδάκι!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel, σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι να το φτιάξεις, γίνεται αφράτο και πεντανόστιμο!
Ασε που είναι και πανεύκολο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστούμε πολύ Villy μου!
Καλό σου μήνα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου, τώρα, τώρα, τώρα!!
Κερασμένο από καρδιάς!
Φιλιάααααααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου χλιαρό το προτιμώ κι εγώ είναι η αλήθεια!
Πολλά φιλάκια, καλό σου μήνα!

Dorothy said...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!
Δεν έφτανε το φωτογραφικό υλικό, κατακολάστηκα και με την περιγραφή :) "Αφρός" λέει, πειρασμός λέει... Αχ!
Φιλιά!

SpIrToKoYto said...

Ελενα...θα σου απαντήσω εξ ίσου σοβαρά...

ppppppppp....!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα εννοείται να το φτιάξεις όπως το προτιμάνε τα αγόρια σου!
Τα δικά μου πάλι τις αγαπάνε πολύ τις πιπερίτσες, ο μεγάλος μου τις τρώει και σκέτες ωμές!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Πέπη μου συμφωνώ, οι πιπεριές Φλωρίνης ταιριάζουν πολύ όμορφα!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαργαριτούλα μου όταν κατεβάσεις τα χειμωνιάτικα, δες αν υπάρχει κάτι και για τα παιδάκια!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό μήνα Ερη μου, σε ευχαριστούμε πολυ!
Φιλάκια, καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Πέλα είδες Οσκαρ και κακό?? χα χα χααα!
Σας ευχαριστούμε πολύ όλους που μας τιμάτε!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου το φαντάζομαι τι τραβάς, κουραγιο φιλενάδα!
Ελα να σε τρατάρουμε και οι δύο να πάρεις μιαν ανάσα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Dorothy μου μα τι οίστρο μου δημιουργησε πια αυτό το σουφλέ?? χα χα χαα
Φιλιά πολλά, καλό σου μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβή, είμαι σοβαρή εγώ, παρά τα όσα ακούγονται από άτομα που ζηλεύουν την σοβαρότητά μου:PPP

Vasia B. said...

Ελενάκι μου τέλειο το πιπεροτυρένιο σου!!!!Σκέτος πειρασμός!!
Ευχαριστούμε πολύ τις φίλες για τα βραβεία που μας χάρισαν!!!
Καλό μήνα και πολλά φιλιά!!!!

eleni said...

Καλό μήνα,'Ελενα και σε όλα τα κορίτσια!
Μμμμ,υπέροχο φαίνεται!
Φιλιά!

Δημιουργία said...

Καλό μήνα με νοστιμιά σπέσιαλ μας είπες Έλενα.Με γεια και με χαρά τα βραβεία σας,καλό μήνα να έχετε όλες οι κοπελιές.

ElenaG said...

η μυρωδιά έχει φτάσει μέχρι εδώ Έλενα μου...η συνταγή αποθηκεύεται για ώρα ανάγκης!!!!!

Καλο μηνα σε όλα τα κορίτσια!

καλά για τα βραβεία θα πρέπει να φτιάξετε άλλο σπιτάκι...τα αξίζετε όμως!

simonmad said...

Βρε κορίτσια, μου είναι αδύνατον ν' αντισταθώ στις συνταγές σας! Μα, πιπεριές και τυρί; πιπεριές και τυρί;;; Είστε η καταστροφή μας! Έλα όμως που μας αρέσει!!!
Φιλάκια και καλά μαγειρέματα :-)

Fanypap said...

Τρελαίνομαι!!Τέλεια!!Την ξέρω...και δεν κάνει να φάω ούτε ψίχουλο!!!Αύριο πρωί θα το κάνω... για τους δικούς μου!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!φιλάκια.

Helen Gr said...

Έφτασα λίγο αργά και πάει το σουφλέ που πρέπει να σου έγινε αφράτο και νόστιμο πολύ! Καλά να πάθω!
Συγχαρητήρια για τα βραβεία, τα αξίζετε όλα αυτά και ακόμα περισσότερα!
Φιλάκια, καλό μήνα!

syros2js said...

Μου άνοιξες την όρεξη...
Έλααα κ' δεν έχει σχολάσει ακόμα ο Γιάννης!!!
;-)
'Γεια στα χέρια σου, Έλενα μου!!!
Πολλά φιλάκια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου έλα να σε κεράσω!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου καλό μήνα και σε σένα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα μου!
Καλό σου μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενά μου τα βραβεία των φίλων είναι τιμή για μας, και χωράνε όλα στο σπιτάκι μας!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad μου σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Φανή μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
Καλό σου μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου ποτέ δεν είναι αργά, πάντα υπάρχει κερασματάκι καρδιάς για σένα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Πάρε πιατάκι και για τον Γιάννη!
Φιλιά και στους δυο σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...