Monday 22 October 2012

Τηγανιά κοτόπουλου

Καλή βδομάδα φίλοι μας!
Πάμε να μαγειρέψουμε σήμερα φαγάκι πολύ εύκολο και πολύ πολύ νόστιμο!
Αυτή είναι μια από τις αγαπημένες μας τηγανιές.
Τρυφερά κομμάτια κοτόπουλου, ανάμεσα στα οποία λιώνουν απολαυστικά κυβάκια κίτρινου τυριού και απογειώνουν την γεύση του πιάτου.
Μην σας ξεγελάει το κόκκινο χρώμα της σάλτσας μου, αυτό οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην καπνιστή πάπρικα που χρησιμοποίησα, το φαγητό δεν έχει καθόλου σάλτσα ντομάτας.
Δοκιμάστε μια πολύ νόστιμη τηγανιά, έτοιμη μέσα σε ελάχιστο χρόνο!
Πάμε να την φτιάξουμε!

Υλικά:
1 κιλό κοτόπουλο φιλέτο κομμένο σε κύβους
2 πράσινες πιπεριές
5-6 σκελίδες σκόρδο
150 ml κρασί λευκό
1 κουταλάκι θυμάρι
1 κουταλάκι ρίγανη
1 κουταλάκι σκόνη τζίντζερ
1 κουταλάκι πάπρικα καπνιστή ή γλυκιά
200 γρ. τυρί ρεγκάτο
αλάτι-πιπέρι
Στην πράξη:
Σε απλωτό βαθύ τηγάνι, σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τους κύβους του κοτόπουλου, τις πιπεριές κομμένες σε καρεδάκια και το σκόρδο κομμένο σε φετάκια.
Προσθέτουμε το κρασί, τα μυρωδικά, αλάτι με προσοχή, και πιπέρι.
Σκεπάζουμε το τηγάνι, χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε το φαγητό να μαγειρευτεί για 40 λεπτά ή μέχρι το κοτόπουλο να είναι έτοιμο.
Νερό δεν βάζουμε, εκτός αν δούμε ότι χρειάζεται κατά την διάρκεια του μαγειρέματος, οπότε προσθέτουμε λίγο.
Κόβουμε το ρεγκάτο σε κυβάκια.
Όταν το κοτόπουλο είναι έτοιμο, αποσύρουμε το τηγάνι από την φωτιά.
Μοιράζουμε τα κυβάκια του τυριού ανάμεσα στα κομμάτια του κοτόπουλου.
Ξαναβάζουμε το τηγάνι σε χαμηλή φωτιά, ίσα να λιώσει το τυρί.
Σερβίρουμε με τηγανητές πατατούλες ή έναν νόστιμο σπιτικό πουρέ.
Καλή επιτυχία, να έχετε μιαν όμορφη εβδομάδα!

67 comments:

ΑΧΤΙΔΑ said...

Καλημέρα φίλη μου με υπέροχη συνταγή..λατρεύω το κοτόπουλο..θα αφαιρέσω μόνο το σκόρδο που δεν το αγαπάω με το κοτόπουλο.

Γιώτα said...

μμμ μου μυρίζει θαύμα γεύση!!!
Φιλιά πολλά

gwgw said...

Καλημερα Ελενακι με το λαχταριστο φαγακι σου πρωι πρωι..με το που το ειδα αρχισε να γουργουριζει η κοιλια μου...χαχαχαχα..γεια στα χερια σου,δεν υπαρχει καμια αμφιβολια για την νοστιμια του το καλο πραγμα φαινεται....
Να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα,φιλακια πολλα!!!

Chrisi said...

Καλημέρα ,αγαπημένες γεύσεις και οι δύο και κοτόπουλο και πουρές πεντανόστιμο φαίνεται και με το τυρί μέσα,φιλάκια πολλά.

Tante Kiki said...

Καλημέρα Έλενά μου... τέλειο φαγητό!!! Υπέροχο, μοσχοβολιστό και πώς να του αντισταθείς;;;;;
Φιλιά και καλή εβδομάδα!

eleni said...

Τέλειο το πιάτο σου Έλενα μου!!! Στα γούστα μου!!!
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Ελενάκι και καλή εβδομάδα!
Μα πόσες αγαπημένες γεύσεις χώρεσες σε ένα και μόνο πιάτο!
Εξαιρετικό πραγματικά, από τα φαγητά που απλά δεν θέλεις να τελειώσουν!
Φιλιά πολλά!

Helen Gr said...

Καλά δεν παίζεσαι, Ελενάκι! Πρωτότυπη και λαχταριστή πρόταση, μπράβο. Πολλές αγαπημένες γεύσεις συνδυάστηκαν σ' αυτό το πιάτο, μαγαλείο!
Φιλάκια, καλή εβδομάδα.

Unknown said...

Καλή εβδομάδα Έλενα!
Πολύ νόστιμος και ιδιαίτερα απλός αυτός ο τρόπος παρασκευής του κοτόπουλου!Σε σύντομο χρονικό διάστημα έχουμε ένα εξαιρετικό πιάτο που ενθουσιάζει με την φίνα γεύση του!Κάπως έτσι το μαγειρεύω και εγώ με τη διαφορά που δεν βάζω το τυρί.Ωστόσο πιστεύω στην έχτρα γεύση που δίνει και την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω..Είμαι σίγουρη για το άριστο αποτέλεσμα!!Φιλιά πολλά,πολλά Έλενα.

DIMI said...

Καλημέρα Ελενα!Πολύ νόστιμη συνταγή!Τηγανιά κοτόπουλου δέν ήξερα!Θά τήν δοκιμάσω!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, μπορεί να είναι απλό στην ετοιμασία του, το κοτοπουλάκι αυτό, αλλά αν λάβουμε υπ' όψιν τα υλικά και τα ωραία μυρωδικά του, είναι σίγουρα μοσχοβολιστό. Και μια "ιδεα" πικάντικο θα έλεγα, κάτι που μου αρέσει στο κοτόπουλο. Ο σπιτικός πουρές, δεν το συζητώ, σε πρώτη προτίμηση. Και με αυτή την σάλτσα μάλιστα....
Καλή εβδομάδα.

Crazy Tourists said...

Πολύ καλή ιδέα για κάτι ξεχασμένα φιλετάκια κοτόπουλο στο ψυγείο μου!!

Τρελοτουρίστρια

Kamikaze said...

Με κοτοπουλάκι και πουρεδάκι θα παέι καλά η εβδομάδα μας.Χαιρετίσματα πολλά.(τα φιλετάκια δεν τα μασάω καθόλου απλα τα καταπίνω!πειράζει?

paraxeno pirouni said...

Πολύ ωραίο και πολύ εύκολο φαγητό! Μου αρέσει περισσότερο έτσι χωρίς ντομάτα γιατί θα νιώθεις και καλύτερα τα ωραία μπαχαρικά που περιέχει το πιάτο!
Καλά, το λιωμένο κίτρινο τυρί δεν θα το αφαιρούσα με τίποτα! :)
Φιλιά, καλή & νόστιμη βδομάδα!

mm_skg said...

Απλη και απολαυστικη!
Μου ανοιξες την ορεξη, πως θα φαω τωρα τα φασολακια που εχουμε για σημερα?
Φιλια!

Conna said...

Πεινάωωωωωωωωωωωωωωω !!

Φιλιά

Selcouth said...

Αν το ήξερα θα κράταγα το κοτόπουλο που έφτιαξα εχθές κοκκινιστό, για να το μαγειρέψω έτσι όπως το έχεις στη συνταγή σου! Αυτό με το λιωμένο τυρί με έχει κάνει να θέλω να ξαναφάω πριν φύγω για δουλειά. Σλουρπ!
Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά Έλενά μου!

ElenaG said...

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!

πιστεύω πως ο συνδυασμός με πουρέ είναι όλα τα λεφτά!!!! πως και δεν το είχα σκεφτεί μου λες!!!!ΧΑ!

Μαριλένα said...

πω πω Ελενα μου..

ποίηση.. :D

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

καλημέρα και καλή εβδομάδα
μου φαίνεται ενδιαφέρον φαγητό ,αλλά επειδή αποφεύγω τα τηγανητά θα το δοκιμάσω με άλλο τρόπο

Maria B. said...

Ελενάκι μου γλυκό, θα πάω να κάτσω και εγώ παρέα με την αχτιδούλα και θα περιμένω την μεριδούλα μας χωρίς το σκόρδο ! περιμένω με μεγαλη ανυπομονησία να αρχίσω τις βούτες στην πολύ γιαμ γιαμ σαλτσούλα του !!!! πολύ καλή η εμπνευσή σου φιλεναδίτσα - ως συνήθως βεβαίως βεβαίως !!!!!!!!χιχι


σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

Eleni said...

Ελενάκι τι να πω...!!!Εχω μείνει στο σημείο που περιγράφεις πως λιώνει το τυρί ανάμεσα στα κομμάτια κοτόπουλου...!!!!Τέλειο, μπράβο!!!!!!Η φωτογραφία με το πιάτο είναι άκρως εθιστική και υπέροχη!
Καλή εβδομάδα!
Πολλά φιλάκια!

Γευστικές Απολαύσεις said...

Πολύ λαχταριστό… και αυτή η σαλτσούλα πάνω στον πουρέ….

Ξανθή said...

Καλή εβδομάδα κορίτσια!!
Σήμερα η μέρα είναι πολύ πλούσια σε προτάσεις κι εγώ δεν έχω φάει ακόμη!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ λαχταριστό φαίνεται!!!! Καλή εβδομάδα!

Ροδανθη said...

Ελενάκι φοβερό το φαγάκι σου μόλις το είδα το ερωτεύτικα και μη σου πω οτι θα το φτιάξω απόψε κιόλας.
Να είσαι καλά καλή σου εβδομάδα φιλιά!!!!

Eri said...

Τι ν απω η ερμη, που το είδα παο το πρωί κ έπαθα την ζημείά μου. Πεθάινω για τηγανιά αλλά και υτο το πουρεδάκι ρε παιδι μου, πεθαίνω!
φιλάκια Έλενα μου!

Dorothy said...

Μμμμμ! Ωραία φαίνεται! Εγώ ξέρω μόνο την... κλασική :)
Φιλιά, καλή εβδομάδα!

Rena said...

Πω πω τι πιάτο είναι αυτό,λαχταριστό,λαχταριστό!!!!!!
Φιλιά!!!!

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Εξαιρετικά νόστιμο και υγιεινό, Ελένα μου!!
Φιλιά.

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημέρα Αχτιδούλα μου, να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώτα μου καλά σου μύρισε χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου τι να σου κάνω που μου .... ξενιτεύτηκες!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Νέλλη μου το τυράκι ταιράζει πολύ όμορφα στο φαγάκι αυτό!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα και σε σένα Κικίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου ένα μεγάλο πιάτο για σένα και την μπουμπού!!
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελένη μου είναι πραγματικά ένα πιάτο που το τιμάνε όλοι χωρίς δεύτερη κουβέντα στο σπίτι, άσε που γίνεται και γρήγορα, καθόλου μπελαλίδικο δηλαδή!!
Πολλά φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μου βάλε και τυράκι την επόμενη φορά και θα με θυμηθείς!
Οι γιοι μου όταν ήταν μικροί, όταν το έφτιαχνα χωρίς τυρί, μου έλεγαν "Ξέχασες να βάλεις .... σαγανάκι" χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dimi μου δοκίμασέ την, πανεύκολο φαγάκι!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου είναι πραγματικά πικάντικο φαγάκι, από αυτά που δεν μένει ούτε ψιχουλάκι!
Φιλιά, καλή μας εβδομάδα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Τρελοτουρίστρια μια χαρά τρόπος για να αξιοποιήσεις ξεχασμένο κοτοπουλάκι!!
Φιλιά, καλή βδομάδα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Kamikaze, με τρομάζεις, να το ξέρεις χα χα χααα!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα, το τυράκι δεν αφαιρείται με τίποτα εννοείται, δίνει έξτρα νοστιμιά στο φαγάκι!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρινάκι μου, εγώ τα φασολάκια τα λατρεύω, έλα να μοιράσουμε τα φαγάκια μας!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κόννα, έλααααααααααααα!!!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel δοκίμασέ το, ξέρεις, είναι από αυτά τα φαγάκια που με ελάχιστο κόπο δίνουν τέλειο αποτέλεσμα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι, be my guest!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι, τώρα θα αρχίσω να απαγγέλω χα χα χααα!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μου, δεν είναι τηγανιτό, τουλάχιστον όχι τελείως.
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι, κάθισε δίπλα στην Αχτίδα και σε μισό λεπτό σερβίρω!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!
Φιλιά πολλά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γευστικές απολαύσεις, σε ευχαριστώ!
Καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα και σε σένα Ξανθή μου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασούλα μου να σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδάνθη μου φτιάξτο, φτιάξτο!
Δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Ερη μου, μακάρι να είμασταν κοντά να καλοτρώγαμε!!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Dorothy μου, όλες οι τηγανιές έχουν την δική τους νοστιμιά!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι, κόπιασε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Στελίτσα μου!
Να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!
Φιλιά!

mia maria said...

Πολύ όμορφη η τηγανιά σου, μοσχομυρωδάτη και λαχταριστή! Με τον πουρέ θα είναι σίγουρα από τα αγαπημένα μου φαγητα!
Καλή εβδομάδα:)

mari beika said...

Πολύ νόστιμο φαγητό Έλενα, μην σου πω ότι θα το φτιάξω αύριο!!!
Πολλά φιλιά

Villy @ For the love of Feeding said...

Νοστιμότατο! Μου αρέσει πολύ που του έβαλες τον πουρέ δίπλα!

cook said...

Σούπερ Έλενα!
έφτιαξες πολύ αγαπημένο πιάτο,μου αρέσει που βάζεις και τζίντζερ!

Unknown said...

Αυτό είναι υπέροχο φαγητό Ελενάκι...Το φτιάχνω κάπως έτσι αλλά με το τυρί θα είναι άπαιχτο...Θα το δοκιμάσω...φιλάκια

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ said...

Φαίνεται πεντανόστιμο!!!!!

Katerina V *Pause blog* said...

Γεια σου Έλενα! Μου άνοιξες την όρεξη!!Λατρεύω κοτόπουλο και τηγανιά! Καλή εβδομάδα :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...