Monday 8 October 2012

Cookies μαρεγκάτα

Μια ακόμα συνταγή για cookies θα σκεφτείτε και ίσως την προσπεράσετε αδιάφορα!
Εεεεεε…. που πάτε??
Μη φεύγετε, σταθείτε να σας πω γιατί αυτά τα cookies δεν είναι σαν τα άλλα.
Πρώτα απ’ όλα δεν έχουν καθόλου αλεύρι και καθόλου βούτυρο, άρα είναι πιο υγιεινά.
Είναι τραγανά εξωτερικά, μαστιχωτά και μαλακά όταν τα δαγκώνεις και απίστευτα σοκολατένια!
Είναι πανεύκολα να τα φτιάξετε.
Είναι το τέλειο μπισκοτάκι για να συνοδεύσετε το καφεδάκι σας, γιατί η γεύση του αναδεικνύει και κάνει ακόμα πιο απολαυστική την γεύση και το άρωμα του καφέ σας!
Σας έπεισα????
Πάμε τότε να τα φτιάξουμε!
(προσαρμογή συνταγής από εδώ)

Χρειαζόμαστε:
300 γρ. ζάχαρη άχνη
40 γρ. κακάο άγλυκο κοσκινισμένο
4 ασπράδια αυγών
2 βανίλιες άρωμα
1/4 κουταλάκι αλάτι
100 γρ. κουβερτούρα σε νιφάδες ή κουβερτούρα σε σταγόνες ή τριμμένη κουβερτούρα
Στην πράξη:
Κοσκινίζουμε με ένα σουρωτήρι το κακάο.
Αυτό το κάνουμε πάντα όταν χρησιμοποιούμε κακάο σε μια συνταγή, δεν το παραλείπουμε ποτέ.
Βάζουμε το κακάο σε ένα μπολ μαζί με την ζάχαρη άχνη και τις βανίλιες και τα ανακατεύουμε όλα καλά να ενωθούν μεταξύ τους.
Χτυπάμε ελαφρά τα ασπράδια και τα προσθέτουμε στο παραπάνω μείγμα.
Ανακατεύουμε πολύ καλά, ώστε να υγρανθεί το μείγμα το στερεών υλικών και να γίνει λείο.
Τέλος προσθέτουμε και τις νιφάδες ή σταγόνες κουβερτούρας, ή την τριμμένη σοκολάτα.
Στρώνουμε χάρτινα θηκάκια στο μαφινοταψάκι και τα βουτυρώνουμε ελαφρά με ένα πινέλο από την εσωτερική μεριά.
Αυτό το κάνουμε γιατί το μείγμα των cookies έχει την ιδιότητα να κολλάει.
«Υγραίνοντας» όμως τα χάρτινα θηκάκια, δεν θα έχουμε πρόβλημα μετά το ψήσιμο.
Σε κάθε θηκάκι βάζουμε μια γεμάτη κουταλιά από το μείγμα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 175 βαθμούς, στον αέρα, για 15 λεπτά.
Όταν τα βγάλουμε από τον φούρνο, τα αφήνουμε λίγο να κρυώσουν και προσεκτικά αφαιρούμε τα χάρτινα θηκάκια.
Τα φυλάμε σε κουτί μπισκότων.
Καλή επιτυχία, να έχετε μιαν όμορφη εβδομάδα!

70 comments:

Lila Xagorari said...

Μα που τα βρίσκεις πια όλα αυτά τα ωραία???? Θα τα φτιάξω, το υπόσχομαι!!!

Anonymous said...

Έχω φάει τέτοια!Είναι πεντανόστιμα!!

Unknown said...

Καλημέρα Έλενα.
Φυσικά και δεν θα μπορούσα να προσπεράσω τα ΄ιδιότροπα΄ αυτά cookies!!Εξαιρετικά πρωτότυπα και εύκολα όπως μας υποσχέθηκες,μέλλουν να ομορφύνουν τις καθημερινές μας μικροστιγμές και να δώσουν άλλη διάσταση στην απόλαυση του καφέ μας.Μένω ιδίαίτερα στην ρωγμώδη και προκλητική επιφάνεια του μισο δαγκωμένου μπισκότου της τελευταίας φωτογραφίας και ονειροφαντασιώνομαι για την ντελικάτη και ταυτόχρονα πλούσια γεύση τους!Το μυστικό,κατα τη γνώμη μου,βρίσκεται στα ασπράδια που προσδίδουν αυτή την υπέροχη μαστιχωτή υφή.Συγχαρητήρια Έλενα και καλή σου εβδομάδα!

Ειρήνη Ε. said...

Ότι κάθησα να πιω το πρωινό μου καφεδάκι και νάσου, έπεσα πάνω στα αφράτα μαρεγκάτα κούκις σου!! Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να τα έχω και σε ένα πιατάκι δίπλα μου, να τσιμπολογάω, αλλά από το ολότελα.... Και οι φωτογραφίες καλές είναι. Αλλά τόσο εύκολα που είναι, δεν ξεκινάμε να τα φτιάξουμε, να τα απολαύσουμε και στην πραγματικότητα, να μοσχομυρίσει σοκολάτα και η κουζίνα μας;;!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε.

mia maria said...

Πολύ πρωτότυπα! Μου αρέσουν πολύ,μακάρι να είχα μερικά! Θα τα φτιάξω οπωσδήποτε!
Καλή εβδομάδα:)

Chrisi said...

Πολύ νόστιμα μου φαίνονται κάποιοι θα τα τιμήσουν δεόντως ,λογω σοκολάτας ,θα τα φτιάξω οπωσδηποτε φιλια και καλή εβδομάδα.

Charalampidou Elpida said...

Τέλειαααα!!!!Φαίνονται πεντανόστιμα!!!!Να είχα τώρα με τον καφέ!!!!Θα τα δοκιμάσω σίγουρα!!!!!
Φιλάκια!!!!!

Helen Gr said...

Διάβασα τα υλικά και δεν το πίστευα! Χωρίς αλεύρι; Κι όμως φαίνονται υπέροχα, λαχταριστά θα έλεγα! Μπράβο, Έλενα!
Στείλε μερικά προς τα εδώ, αν βέβαια έμμειναν που πολύ αμφιβάλλω!

Φιλάκια, καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα.

Ερμιόνη said...

Ελενάκι, όπως ξέρεις τα μπισκότα και τη nutella δεν τα σνομπάρω ποτέ!
Τα συγκεκριμένα μπισκοτάκια είναι πραγματικά πολύ νόστιμα! έχω φτιάξει κάτι ανάλογο και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είναι πάρα πολύ εύκολα και υπέροχα σοκολατένια!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

eleni said...

Έλενα,δεν έχω ξαναδει κάτι παρόμοιο-χωρίς αλεύρι;
Τέλεια η γεύση τους,σοκολατένια,λαχταριστή!
Καλή εβδομάδα-φιλιά!

Selcouth said...

Έλειψα 2 μέρες και έγινε σοκολατο-επίθεση! Να κάνω κι εγώ μια τώρα, παίρνοντας ένα cookie; Χι,χι,χι!
Πολύ ωραία και εύκολη συνταγή Έλενα!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!

Giorgos Varvakis said...

Δείχνουν πολύ ιδιαίτερα κι απολαυστικά!!!!!!!
Κρατείστε μου μια παρτίδα :)
γεια στα χέρια σου Λενάκι
Φιλιά!!

Unknown said...

Πρέπειν να είναι πολύ νόστιμα!!!Πολύ ωραία πρόταση!!!:)

Μαριλένα said...

πω πω εξαιρετικά! αντικαθιστώντας μάλιστα την άχνη με στέβια, τα τρώω ακόμα κι εγώ!!
σήμερα ή αύριο το πρωί, σίγουρα θα τα φτιάξω!
σε φιλώ! :))

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ , ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!

Irene said...

μου φαινονται ο,τι πρεπει. επισης και για να χρησιμοποιησω κατι ασπραδια που εχω στην καταψυξη.
φιλακια
καλη εβδομαδα

ειρηνη

Maria B. said...

Ελενάκι μου κράτησε μου αρκετά σε παρακαλώ για να πάνε κάτω τα φαρμάκια !!!!!!! Πρέπει να είναι πεντανόστιμα !!!! γεια στα χεράκια σου, όλο λιχουδιές μας κερνάς !!


καλό απόγευμα και φιλια πολλά

Eleni said...

Ελενα δεν υπήρχε περίπτωση να φύγω και να τα προσπεράσω!!!Φαίνονται καταπληκτικά, αν σου λείψουν μερικά μη τα ψάχνεις εγώ τα πήρα!!!
Φιλάκια πολλά!
Καλή εβδομάδα!

mm_skg said...

Καταπληκτια φαινονται αυτα τα μπισκοτα Ελενα! Ασε που ειναι και ενας ωραιος τροπος να ξεφορτωθω τα ασπραδια που εχουν κατακλισει τον καταψυκτη μου...
Φιλια!

showgirl said...

Μιαμ μιαμ μιαμ!
Τι ωραία;;; Και εύκολα!!!!!
Θα είναι το επόμενο γλυκό!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Πολύ πρωτότυπα και θα δοκιμαστουν!!!!

Rena said...

Φαίνονται λαχταριστά και πολύ σοκολατένια!!!

gwgw said...

Φαινοντε υπεροχα Ελενακι μου..ευκαιρια να τα δοκιμασω κι εγω μιας και φτιαχνω κουλουρακια-μπισκοτακια για τον καφε μας..
Γεια στα χερακια σου!!!
Καλο βραδυ και καλη εβδομαδα να εχεις φιλακια πολλα πολλα:!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Που να φύγουμε να πάμε καλέ??? εγώ συνταγή για cookies δεν προσπερνώ ποτέ!! είναι κατά των αρχών μου!! θα τα δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!
φιλάκια πολλά!!!!!! ματς!

kiki said...

Γιάμι φαίνονται!

Betty's Cuisine said...

Να μην μπορώ να αντισταθώ σε μπισκότα... μα καθόλου όμως! :)
Γειά στα χέρια σου Ελενάκι, και μόνο η φωτό δεν σε αφήνει να τα προσπεράσεις!
Καλή βδομάδα, φιλιά...

Unknown said...

Φοβερή συνταγή!Την κρατάω και θα την κάνω σύντομα γιατί δεν έχει αλεύρι και έχω δυσανεξία στη γλουτένη!Πάντα όμορφες δημιουργίες από τα χεράκια σας!Καλό σας βράδυ!

Anonymous said...

Δεν υπήρχε περίπτωση να την προσπεράσω!!!! Μου κίνησε την περιέργια που δεν είχε αλέυρι. Θα τα δοκιμάσω...!!!!

mia said...

πΩ ΠΩ...Ό μορφα που φαίνονται...φαντάσου να τα τρως κιόλας...Γεια σου Ελενάκι μου..

Martha said...

Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά, εδώ θα μείνωωωωωω!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι να τα φτιάξεις!
Του πανευκόλου είναι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσούλα μου αν τα έχεις δοκιμάσει, ξέρεις πόσο νόστιμα είναι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μυ εκεί ακριβώς είναι το μυστικό, στα ασπράδια που δίνουν στα μπισκοτάκια μια υπέροχη μαστιχωτή γεύση!
Να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα, φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου τι πιο όμορφη παρέα για το καφεδάκι μας από μερικά νόστιμα cookies??
Πολύ περισσότερο αν είναι και σοκολατονόστιμα!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Νέλλη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπίδα μου συνοδεύουν γλυκά το καφεδάκι μας!
Να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου αυτό το "χωρίς αλεύρι" με ξεσήκωσε και μένα να τα φτιάξω και ομολογώ ενθουσιάστηκα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ετσι ακριβώς Ερμιονάκι μου, πανεύκολα και σοκολατονόστιμα!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου κι όμως.... δεν έχουν καθόλου αλεύρι!
Θα σου αρέσουν πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel, εννοείται!
Ξεκίνα τις επιθέσεις χα χα χααα!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργη η παρτίδα σου σε περιμένει!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion μου είναι πράγματι!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιδέα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα και σε σένα Εφάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου μια χαρά ευκαιρία να αξιοποιήσεις τα σπράδια!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, έλα να σε γλυκάνω εγώ που μου είσαι στεναχωρημένο!
Ολα καλά θα πάνε βρε, θα το δεις!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κανθαράκο, thanks and kisses!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου δεν τα ψάχνω και πολύ καλά θα κάνεις να τα πάρεις χα χα χαα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρίνα μου το ίδιο έλεγα και στην Ειρήνη, είναι μια καλή ευκαιρία να αξιοποιήσουμε περισσευούμενα ασπράδια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Showgirl, δοκίμασέ τα, πιστεύω θα σου αρέσουν πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ Βασούλα μου, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι όντως είναι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Να σαι καλά Γωγούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου εβδομάδα, φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πέλα, γι αυτό μ' αρέσεις!
Γιατί είσαι κορίτσι με αρχές χα χα χαα!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου και φαίνονται και είναι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ μου, του αυτού αδυνάτου χαρακτήρος είμαι κι εγώ;-)
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αρμονία μου αν έχεις δυσανεξία στην γλουτένη, βρήκες την συνταγή σου!
Δοκίμασέ τα!
Φιλιά πολλα!

ΕΛΕΝΑ said...

Beauty μου κι εμένα αυτό μου κίνησε την περιέργεια και τα έφτιαξα!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia μου γλυκιά σ' ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάρθα, την καλύτερη δουλειά θα κάνεις, κάτσε εδώ να μασουλήσουμε μπισκοτάκια!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

Unknown said...

Ελενάκι είδες τι ώρα ήρθα να σχολιάσω? Αργά πολύ αργά...γιατί τόσην ώρα προσπαθώ να μην δοκιμάσω ούτε ένα...αλλά μπορώ? Τα έχω εκεί τα κοιτάζω και σκέφτομαι ότι το μόνο που σκέφτομαι είναι cookies μαρεγκάτα..Πω πω..σαν τρελή τώρα θα έτρωγα ένα...Την παίρνω την συνταγή και θα την φτιάξω οπωσδήποτε....Φιλιά...

Beauty Follower said...

Σοκολατενιο να ειναι και το εχω εξαφανισει χα χα!

mari beika said...

Μια χαρά τα μπισκοτάκια!! λαχταριστά!!λαχταριστά!! και σοκολατένια!! δηλαδή τέλεια!!
Φιλιά πολλά.

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου ότι ώρα και να έρθεις, το κερασματάκι σου εδώ θα είαι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Beauty μου, ομοιοπαθείς είμαστε χα χα χαα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

Craftlandgr said...

θα τα δοκιμασω για την κορουλα μου που εχει αλλεργια στην γλουτενη και δεν τρωει αλευρακι...

alexs said...

´Οταν λες χτυπάμε ελαφρά τα ασπράδια, εννοείς ίσα να ενωθούν τα υλικά ? το μίγμα παραμένει ρευστό έτσι δεν είναι ?

ΕΛΕΝΑ said...

Alexs τα ασπράδια μόνα τους τα χτυπάω ελαφρά και τα προσθέτω στα στερεά υλικά, φροντίζοντας να υγρανθούν καλά όπως αναφέρω.
Φυσικά το μείγμα των ασπραδιών είναι ρευστό, δεν τα χτυπάω σε μαρέγκα.
Καλό βράδυ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...