Tuesday 16 October 2012

Μπιφτέκια με μαγιονέζα

Τα μπιφτέκια για μένα είναι ένα αρκετά ….. περίπλοκο φαγητό.
Και εξηγούμαι τι ακριβώς εννοώ.
Όλοι σας φαντάζομαι έχετε μια συγκεκριμένη συνταγή, την αγαπημένη σας, για τα μπιφτεκάκια σας.
Η μητέρα μου ας πούμε, θυμάμαι πάντα να κάνει τα ίδια μπιφτέκια, η γεύση τους μου φαινόταν όλα τα χρόνια ακριβώς η ίδια.
Εγώ όμως όσα χρόνια μαγειρεύω, δεν θυμάμαι να έχω κάνει ποτέ τα ίδια μπιφτέκια.
Με εξαίρεση τα αλλιώτικα μπιφτεκάκια μου, όπου την συνταγή αυτή την ακολουθώ με ευλάβεια όποτε τα φτιάχνω, πάντα κάποιο υλικό θα αλλάξω, κάτι θα προσθέσω ή θα αφαιρέσω, έτσι ώστε το γευστικό αποτέλεσμα να είναι τελείως διαφορετικό.
Όπως καταλάβατε λοιπόν, μου αρέσει πολύ να πειραματίζομαι όταν φτιάχνω μπιφτέκια, έτσι …. για ποικιλία!
Κάπως έτσι μου προέκυψε και η παρακάτω συνταγή.
Η μαγιονέζα μέσα στον κιμά αντικαθιστά το αυγό και το λάδι και κάνει τα μπιφτεκάκια αυτά πάρα πολύ αφράτα.
Όπως θα διαπιστώσετε από τα υλικά και την εκτέλεση της συνταγής, δεν είναι μια συνηθισμένη συνταγή για μπιφτέκια, σας εγγυώμαι όμως ότι είναι πολύ πολύ νόστιμα!
Δοκιμάστε τα και θα με θυμηθείτε! Έτσι…… για ποικιλία!
Πάμε να τα φτιάξουμε:
Χρειαζόμαστε:
750 γρ. κιμά μοσχαρίσιο
1 μέτρια πατάτα
2 κουταλιές πατέ ελιάς
1 κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
1 μικρή ντομάτα
2-3 κουταλιές τριμμένο κίτρινο τυρί
3 γεμάτες κουταλιές μαγιονέζα
3 κουταλιές μαϊντανό ψιλοκομμένο
λίγα φυλλαράκια φρέσκου δυόσμου
μισό φλιτζάνι φρυγανιά τριμμένη
αλάτι-πιπέρι
Στην πράξη:
Καθαρίζουμε την πατάτα και την τρίβουμε στο χοντρό του τρίφτη.
Ξεφλουδίζουμε την ντομάτα, αφαιρούμε τα σπόρια και την στύβουμε ανάμεσα στα χέρια μας, να αφαιρέσουμε όσο πιο πολλά υγρά μπορούμε.
Βάζουμε στο μούλτι το κρεμμύδι, το σκόρδο, τον μαϊντανό, τον δυόσμο, την ντομάτα, το πατέ ελιάς και την μαγιονέζα.
Τα χτυπάμε καλά να γίνουν αλοιφή.
Βάζουμε τον κιμά σε ένα μπολ και αδειάζουμε πάνω από αυτόν το μείγμα της μαγιονέζας.
Προσθέτουμε την τριμμένη πατάτα, την τριμμένη φρυγανιά, το τριμμένο τυρί, αλάτι και πιπέρι, και αρχίζουμε να ζυμώνουμε το μείγμα.
Στην αρχή το μείγμα θα σας δώσει την εντύπωση ότι θέλει κι άλλη φρυγανιά, όσο όμως συνεχίζετε να ζυμώνετε, θα δείτε ότι αρχίζει να σφίγγει.
Πλάθουμε μπιφτεκάκια, τα αραδιάζουμε σε λαδωμένο ταψί και τα ψήνουμε για 30-40 λεπτά, ανάλογα με τον φούρνο μας.
Τα απολαμβάνουμε με τηγανιτές πατατούλες ή όποιο άλλο συνοδευτικό προτιμάμε.
Εμείς τα συνοδεύσαμε με αφράτες τυροτηγανίτες
Καλή επιτυχία!

64 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, πραγματικά, διαφορετικά τα μπιφτεκάκια σου. Αφράτα και νόστιμα, κρίνοντας από τα ύλικά της συνταγής. Εκτός από την μαγιονέζα, η τριμμένη πατάτα και η ντομάτα, αφρατεύουν επίσης την ζύμη των μπιφτεκιών.
Σημειώνω την συνταγή για την Κυριακή.
Καλή ημέρα να έχουμε.

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ελενα καλημέρα!
Αφράτα και νόστιμα καταγράφονται για τις συνάξεις!
Τους κάνω και την... προκομμένη!χα!

Φιλιά σε όλα τα κορίτσια μου!!!

gwgw said...

Μμμμμμμ....γιατι οχι και τετοια μπιφτεκια...???οσο ζεις μαθαινεις..
Ευχαριστουμε πολυ Ελενακι μου,να εχεις μια ομορφη μερα..
Πολλα φιλακια!!!

Unknown said...

Διαφορετική και ιδιαίτερα θελκτική η πρότασή σου Έλενα μου!!Όπως άλλωστε με έχεις συνηθίσει το μικρό χρονικό διάστημα που παρακολουθώ το γενναιόδωρο blog σας!Όλοι μας κάποιες φορές πασχίζουμε να φύγουμε από τα τετριμμένα,να προσφέρουμε πρώτα στον εαυτό μας και μετά στους άλλους την έκπληξη,τη διάθεση για αλλαγή στην καθημερινότητα..να ψάξουμε την κρυμμένη ικανοποίηση στα πρόσωπα των αγαπημένων μας..και η σημερινή σου πρόταση αυτό θα προσφέρει..τον αέρα αλλαγής, σε ένα κατά κοινή ομολογία απλό φαγητό με εξαντλημένα τα όρια ανανέωσης.Φρεσκάδα γενναιόδωρη λοιπόν στην κουζίνα μας με μία υπέροχη και σκανδαλιστικά νόστιμη συνταγή για ένα φαγητό που ίσως χρειάζεται ενδυνάμωμα για να ξεφύγει από τα πεπατημένα.Φιλιά πολλά,πολλά Έλενα.

mari beika said...

Πολύ νόστιμα υλικά έχουν μέσα τα μπιφτεκάκια σου Έλενα. Έχω χρησιμοποιήσει μαγιονέζα μέσα στα μπιφτέκια και γίνονται πολύ νόστιμα, αλλά και η προσθήκη των υπόλοιπων υλικών τα καθιστούν ιδιαίτερα!!!
Φιλιά πολλά!!

painter said...

Πολύ πρωτότυπα τα μπιφτεκάκια σου, φαίνονται πεντανόστιμα!!!
Την καλημέρα μου...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

ΚΑΛΗΜΈΡΑ
χαίρομαι που είδες από κοντά δελφινάκι και τα άγγιξες, δυστυχώς δεν γνώριζα ότι υπάρχει αυτός το seaquarium για να πήγαινα

η μαγιονέζα μου αρέσει πολύ :))
σ ευχαριστώ που περνάς από τοσπιτάκι μου

mia maria said...

Πρωτότυπα τα μπιφτεκάκια σου σήμερα Έλενα. Φαντάζομαι όμως τη νοστιμιά τους και τα λαχταρώ!

Eleni said...

Καλημέρα Ελενάκι!Υπέροχη συνταγή και πολύ διαφορετική.Φαντάζομαι πόσο νόστιμα και πόσο αφράτα γίνονται!
Φιλάκια πολλά!

Εφη said...

Μαγιονέζα έχω ξαναβάλει και γίνονται πολύ ωραία. Αλλά εσύ τα έκανες υπερπαραγωγή! Τον έχω ζυμώσει από το πρωί αλλιώς δεν μου γλιτώνανε. Η επόμενη φορά θα είναι αφιερωμένη σε σένα! Καλημέρα!

Taste Advisor said...

αφράτα νόστιμα και διαφορετικά
καλημέρα

syros2js said...

Έλενά μου, σίγουρα θα τη δοκιμάσω τη συνταγή σου!!!
Φαίνεται τελείως ξεχωριστή!!!
Ευχαριστώ για την ιδέα!!!
Για το πιο κάτω γλυκάκι, δεν κάνω σχόλιο!!! (Ούτε εγώ δεν το πιστεύω αυτό που μόλις έγραψα!!!)
;-)
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
Καλημέρα!!!

Maria B. said...


Καλημέρα !!! η διαφορετικότητα στο πιάτο μας ! πηγή εμπνευσης η κουζίνα σου Λενάκι μου !! θαυμάζω πάντα πως μπορείς και συνδιάζεις έτσι τα υλικά και το αποτέλεσμα βγαίνει τόσο καλό !! εγω δεν νομιζω ότι έχω αυτήν την ευχέρια !

όσο για τις τυροτηγανίτες, τι να πω, περιμένω πως και πως την συνταγή.

σε φιλώ πολύ πολύ


καλή συνέχεια σε όλους !!!

Ξανθή said...

Καλημέρα Έλενα, μα δεν είναι μόνο η μαγιονέζα είναι και η πατάτα που δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα.
Καλό μεσημέρι

paraxeno pirouni said...

Πολύ πρωτότυπη μπιφτεκο-συνταγή! Αυτό για την τριμμένη πατάτα δεν το ήξερα, η μαγιονέζα πάλι ανακατεμένη έτσι με ντομάτα, πατέ ελιάς και όλα τα υπόλοιπα υλικά φαντάζομαι πως δεν θα διακρίνεται, άρα είναι μια καλή ευκαιρία για να την φάω κι εγώ (επειδή σκέτη δεν μου αρέσει).
Καλή βδομάδα να έχουμε όλοι, είχα καιρό να περάσω από τη blogo-γειτονιά μας! :)

Vasia b. said...

Πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η διαφορετική ζύμη για μπιφτεκάκια!!!
Μας αρέσουν πολύ τα μπιφτέκια ..μας αρέσουν και οι αλλαγές ....οπότε θα δοκιμαστεί άμεσα!!!
Πολλά φιλάκια Λενάκι!!!

Conna said...

Τι μου κάνεις τώρα ... προχθές είχα μπιφτέκια ... ομως νομίζω ότι τέτοια συνταγή αξίζει να την δοκιμάσω.

Φιλιά

Unknown said...

Ωραία τα μπιφτεκάκια σου Έλενα και πρωτότυπα...και επειδή μου αρέσει να αλλάζω γεύσεις στα μπιφτέκια ειδικά, θα τα δοκιμάσω σίγουρα....και βέβαια περιμένω και τις τηρογανίτες και εγώ οπωσδήποτε...φιλάκια

Selcouth said...

Καινούργια μπιφτεκάκια;;; Ααα, σε εμπιστεύομαι απόλυτα! Θα τα φτιάξω κι αυτά σίγουρα. Φαίνονται φανταστικά! Εννοείται ότι περιμένω και τη συνταγή για τις τυροτηγανίτες!
Πολλά πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι!

Betty's Cuisine said...

Είμαι σίγουρη ότι το πατέ και η μαγιονέζα κάνουν διαφορά!
Είναι τα μόνο από τα υλικά που αναφέρεις που δεν έχω χρησιμοποιήσει σε μπιφτέκια, είμαι σίγουρη όμως ότι μια δοκιμή επιβάλλεται!
Καλό μεσημέρι...
Φιλιά!

Ερμιόνη said...

Ελενάκι έχω ακριβώς το ίδιο θέμα με τα μπιφτέκια! Κάθε φορά τα κάνω με διαφορετικό τρόπο!
Με μαγιονέζα δεν είχε τύχει να ξαναδώ, φαίνονται πολύ πρωτότυπα και θα είναι και αφράτα φαντάζομαι!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου όπως τα λες!
Ολα τα υλικά συμβάλουν ώστε να πετύχουμε εξαιρετικά αφράτα μπιφτεκάκια!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγονάκι μου, δεν τους κάνεις την προκομμένη, είσαι προκομμένη και πολύ πολύ ταλαντούχα!
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου, εγώ ειδικά, όσο ζω κάνω διατριβές πάνω στα μπιφτέκια χα χα χααα!!!
Μονίμως τα "πειράζω"
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινουλα μου, με σκλαβώνεις κάθε φορά με τα γλυκά σου λόγια!
Ολόκληρη η πιατέλα με τα μπιφτεκάκια, δική σου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρί μου και η μαγιονέζα, αλλά και η πατάτα με την ντομάτα τα αφρατεύουν πολύ!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Painter σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μου, το Sequarium είναι στο Miami για την ακρίβεια, αν ποτέ ξανα-επισκεφτείς αυτά τα μέρη, αξίζει να πας κι εκεί, θα ευχαριστηθείς δελφινάκια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia Maria, Μαράκι μου εκτός από διαφορετικά γίνονται αφράτα και πολύ νόστιμα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!
Σε φιλώ, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι δοκίμασέ τα την επόμενη φορά, και δεν θα χάσεις!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλώς την Πόπη μας!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Syros2js να μου πεις εντυπώσεις όταν τα φτιάξεις, ελπίζω να τα ευχαριστηθείς!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, νομίζω ότι ψαρεύεις κομπλιμέντα χα χα χααα!
Αφού όλοι ξέρουμε τι χρυσοχέρα είσαι!!!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή συμφωνώ μαζί σου!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα, ελπίζω όλα καλά, χαιρόμαστε πάντα όταν σε βλέπουμε.
Η μαγιονέζα ούτε που φαίνεται στην γεύση, απλά κάνει τα μπιφτεκάκια πολύ πολύ αφράτα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου αν σου αρέσει το κάτι το διαφορετικό στα μπιφτεκάκια, σου τα προτείνω ανεπιφύλακτα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κόννα μου αξίζει, αξίζει!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι την άλλη βδομάδα πιστεύω θα μπουν και οι τυροτηγανίτες, για να συμπληρώσουμε το πιάτο!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel μου εσύ που έχεις δοκιμάσει τα άλλα μπιφτεκάκια μου, πιστεύω θα ενθουσιαστείς και μ' αυτά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ μου δοκίμασέ τα, πιστεύω θα σου αρέσουν πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου κι εσύ??
Καλό είναι να χουμε ποικιλία στα μπιφτεκάκια μας χα χα χαα!
Φιλάκια!

Lila Xagorari said...

Eλενάκι μου, από τον καναπέ του πόνου διαβάζω τη συνταγή και νοερά μετράω τα υλικά που έχω, μόλις σταθώ στα πόδια μου θα τα φτιάξω!!!

Eri said...

πωπω και μπιφτέκια και τυροτηγανίτες όλα τα λεφτά ελενάκι μου γεια στα χέρια σου!

Amali said...

Έλανα σήμερα είχα προγραμματίσει να φτιάξω τα άλλα τα μπιφτέκια σου, πραγματικά με δελέασες μπορώ να πω, αλλά λόγω έλλειψης καποιων υλικών δεν τα έκανα επόμενη ηφορά θα προγραμματιστούν και έτσι!!!!

**Και τα αλλιώτικα όμως φοβερά εεεε

Helen Gr said...

Αφράτα πολύ και λαχταριστά τα βλέπω τα μπιφτεκάκια σου, Ελενάκι, με υπέροχα υλικά!
Τώρα, τι να κάνω με τη μαγιονέζα που δεν την χρησιμοποιώ καθόλου; Πώς να την αντικαταστήσω; Ίσως με γιαούρτι; Τι λες;

Φιλάκια πολλά.

Magda said...

Πολύ πρωτότυπος συνδυασμός υλικών. Φτιάχνω συχνά μπιφτέκια και πρέπει να τον δοκιμάσω!

dhmhtra said...

Καλή η ιδέα σου...να αλλάξουμε λίγο γεύσεις!

Unknown said...

Έλενα Καλησπέρα! Φοβερή η ιδέα σου. Μου αρέσει και η ιδέα της μαγιονέζας που δεν έχω ξαναδεί πουθενά αλλά και το τυρί το τριμμένο που πραγματικά πάει στον κιμά. Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε. Φιλιά :))

Μαριλένα said...

ωραιότατη και πολύπολύ χρήσιμη ιδέα!
μπράβο Ελενα!
φιλιά
καληνύχτα :))

(τι ζέστη κι αυτή, ε;)

Ροδανθη said...

Γιατί οχι κι έτσι;;;;;Θα τα δοκιμάσω σίγουρα Έλενά μου αφού να φανταστείς πρώτα την έδειξα του άντρα μου και μετά έγραψα το σχόλιο.
Να είσαι καλά καλό σου βράδυ,φιλιά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι μου περαστικούλια σου!
Μακάρι να είμασταν κοντά, να σε φρόντιζα να γιάννεις και να σου μαγείρευα εγώ μέχρι να γίνεις καλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου οι τυροτηγανίτες γίνονται φοβερές κι αυτές, την άλλη βδομάδα θα τις "σερβίρω"
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτα μου και τα αλλιώτικα μπιφτεκάκια φοβερά, όσοι τα έφτιαξαν τα ξαναέφτιαξαν πολλές φορές!
Αλλά και αυτά καταπληκτικά γίνονται, να τα δοκιμάσεις με πρώτη ευκαιρία!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου την μαγιονέζα δεν την καταλαβαίνεις καθόλου, μα καθόλου στην γεύση, απλά βοηθάει να γίνουν αφράτα τα μπιφτεκάκια!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάγδα μου να τα δοκιμάσεις, θα σε εκπλήξουν ευχάριστα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιρμα μου πιστεύω θα σου αρέσουν πολύ, εμείς πάντως τα κατατάξαμε στα αγαπημένα μας!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δήμητρά μου συμφωνώ, η αλλαγή και η ποικιλία χρειάζονται!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου σε ευχαριστώ!
Με την ζέστη, άστα να πάνε!
Αρκεί να σου πω ότι ακόμα με αιρ κοντίσιον κοιμάμαι το βράδυ!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδάνθη μου να τα φτιάξεις του αντρούλη σου και να τα ευχαριστηθείτε παρείτσα!
Πολλά φιλάκια!

Giorgos Varvakis said...

Εδώ υπάρχουν τουλάχιστον 4 υλικά που δεν τα έχω αναμείξει ποτέ με κιμά...!!! Αυτό κι αν είναι πρόκληση :)
Γεια στα χέρια σου Λενάκι μου !
Φιλιά πολλά
Καλό βράδυ

Effie's Sweet Home Designs said...

Μέσα μαγιονέζα λοιπόν!!!!!!!!
Θα τα δοκιμάσω κι έτσι!!!!!!!!!
Έλενα, φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

DIMI said...

Πολύ όμορφη η συνταγή σου φίλη Ελενα!Είμαι λάτρης της μαγιονέζας!Θά τήν δοκιμάσω προσεχώς!Καλό βράδυ!Φιλιά!

Tante Kiki said...

Πραγματικά Έλενά μου διαφορετικά τα μπιφτεκάκια σου με όλη τη νοστιμιά που τους χαρίζει ο συνδυασμός των υλικών. Γεια στα χέρια σου!
Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...