Wednesday 24 October 2012

Ρύζι σε στυλ κινέζικο

Στην προσπάθεια να βρω τι να μαγειρέψω σήμερα, βρήκα κάποια υλικά στο ψυγείο και στο ντουλάπι μου και ξεκίνησα να δημιουργώ!
Το αποτέλεσμα με αποζημίωσε, διότι βγήκε ένα πολύ γευστικό πιάτο!!!
Μου θύμισε λίγο το ρύζι με τηγανητό αυγό που τρώω συχνά όταν πηγαίνω σε κινέζικο εστιατόριο, αλλά με μια ελληνική πινελιά!!!
Για να δούμε πως το έκανα.....

Υλικά για 4 μερίδες
1 στήθος κοτόπουλου
3 αυγά
3 φακελάκια ρύζι Μπάρμπα Μπεν
1 κούπα αρακά
1 πιπεριά κόκκινη
1 κρεμμύδι ξερό μέτριο
3-4 κλωναράκια άνηθο
μισό κουταλάκι κάρυ
μισό κουταλάκι τζίντζερ
1 κουταλιά βούτυρο φυτίνη
3-4 σταγόνες ταμπάσκο
2 κουταλιές μπαλσάμικο
3/4 ποτήρι του κρασιού νερό
αλάτι, πιπέρι
Επί τω έργω:
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα νερό, ρίχνουμε αλάτι και μόλις πάρει βράση βυθίζουμε τα σακουλάκια του ρυζιού και τα αφήνουμε για 15 λεπτά, να μαγειρευτεί το ρύζι.
Ξεπλένουμε τον αρακά αν είναι κατεψυγμένος και τον αφήνουμε στην άκρη να ξεπαγώσει.
Κόβουμε το στήθος κοτόπουλου σε μικρά κυβάκια, το πλένουμε καλά, το στραγγίζουμε και το βάζουμε στο τηγάνι με το βούτυρο να τσιγαριστεί.
Στη συνέχεια ρίχνουμε το κρεμμύδι ψιλοκομμένο, τον αρακά, την πιπεριά κομμένη καρεδάκια, τον άνηθο ψιλοκομμένο, το κάρυ ,το τζίντζερ, το μπαλσάμικο και το ταμπάσκο.
Προσθέτουμε και το νερό και τα αφήνουμε όλα να βράσουν σε μέτρια φωτιά μέχρι να πιουν τα υγρά τους, για περίπου 10-15 λεπτά!
Χτυπάμε τα αυγά σε ένα μπολ και τα τηγανίζουμε ομελέτα.
Όταν είναι έτοιμη η ομελέτα, την κόβουμε σε πολύ μικρά τετράγωνα κομματάκια.
Μόλις ετοιμαστεί το ρύζι το σουρώνουμε και το αδειάζουμε από τα σακουλάκια του στην κατσαρόλα.
Εκεί προσθέτουμε και το περιεχόμενο του τηγανιού και την τεμαχισμένη ομελέτα και ανακατεύουμε καλά.
Σερβίρουμε με πράσινη σαλάτα.
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

36 comments:

Ροδανθη said...

Μμμμ αγαπημένο φαγάκι απλό και πολύ νόστιμο αλλά δυστυχώς ο άντρας μου δεν τρελαίνεται ιδιαίτερα οπότε δεν το φτιάχνω συχνά.Να είσαι καλά Βάσια μου καλή σου μέρα!!!

Tante Kiki said...

Καλημέρα Βάσια... πολύ ωραίο φαγητό ετοίμασες! Μπράβο!! Απλό και νοστιμότατο!

Maria B. said...

Καλημέρα Βασάκι μου !!! Πολύ χαίρομαι που είσαι πάλι μαζί μας !!!! εγω μικρουλι μου όπως ξέρεις με τις ξένες κουζίνες δεν τα πάω και πολύ καλά αλλά όταν τύχει να βρεθώ σε κινέζικο αυτό που μας κερνάς σήμερα, το παραγγελνω πάντα γιατί είναι εκ του ασφαλούς !!! ασε που αρεσει και στον περίεργο το γιό μου ! οπότε θα την τιμήσουμε δεόντως την συνταγή σου !!!!! σε φιλώ πολύ πολύ !!!


καλημέρα σε όλους !!!

Ερμιόνη said...

Όταν η μαγείρισσα έχει κέφια, κάνει πραγματικά αριστουργήματα!
Φαγάκι εύκολο και πολύ χορταστικό, με γεύσεις και υλικά που οι περισσότεροι αγαπούν!
Φιλιά!

Lila Xagorari said...

Βάσια μου τι ωραίο πιάτο...οι συνδυασμοί σου είναι τέλειοι!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Πολύ νόστιμο και χορταστικό το φαγητό σου!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Επειδή το είδα αργά αλλά με δελέασες θα το φτιάξω δίχως το κοτόπουλο.
Πάω για το βρασμό του φακέλου!

Φιλιά σε ΟΛΑ τα κορίτσια μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου όποτε πηγαίνω στο κινέζικο, το ρυζάκι αυτό το ταράζω, δεν το συζητάω.
Η δική σου εκδοχή γευστικά δεν πρέπει να έχει μεγάλες αποκλίσεις, μην σου πω φαίνεται και πιο νόστιμο!
Σέρβιρέ μου γενναία μερίδα!
Φιλιά!

Ειρήνη Ε. said...

Βάσια, ωραίο το κοτοπουλάκι που μας σερβίρεις σήμερα. Το έχεις καρυκεύσει όπως ακριβώς μου αρέσει. Πικάντικο όσο πρέπει. Το ρυζάκι του πάει πολύ. Νόστιμο πιάτο, θα εξαφανιστεί μέχρι και ο τελευταίος κόκκος ρυζιού!!
Καλό μεσημέρι.

Martha said...

Αυτό είναι δημιουργία στην κουζίνα!

Chrisi said...

Βγαίνουν πολύ ωραία κάτι τέτοια πιάτα ,σήμερα εφτιαξα κάτι παρόμοιο,πολυ ωραίο φαίνεται να σου έγινε,καλό απόγευμα και φιλάκια.

Rena said...

Ξεφεύγει από τα συνηθισμένα!!!!

Unknown said...

Φιλενάδα μου είσαι πάντα ευρυματική με τις γεύσεις. Και εγώ θα πω τα ίδια με την Μαρία για τις ξένες κουζίνες και την παραξενιά που με δέρνει....αλλά άμα είναι από τα χεράκια σου θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε...

DIMI said...

Πολύ πρωτότυπο καί νόστιμο!Πολύ όμορφη συνταγή!Καλό βράδυ!

Vasia b. said...

Ροδάνθη μου, είναι εύκολο και γρήγορο φαγάκι αλλά αν δεν το αγαπούν όλα τα μέλη της οικογένειας δεν αποφασίζεις να το φτιάξεις!!!!
Καλό σου βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Kiki μου, η απλότητα καμιά φορά μας δίνει και ικανοποιητικά γευστικά αποτελέσματα!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου γλυκό ,ξέρω τις γευστικές σου ιδιαιτερότητες και είμαι σίγουρη ότι αυτό το φαγάκι θα σου αρέσει πολύ!!!
Πολλά φιλάκια μωρό μου!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ερμιόνη μου,με την απλότητα, την ευκολία του,και τα αρώματα του,το συγκεκριμένο πιάτο γίνεται πολύ αγαπητό!!!
Φιλιά!!!Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Λίλα μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
Πράγματι ο συνδυασμός των υλικών δίνει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα!!!
Φιλιά πολλά!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Βάσω μου,είναι χορταστικό και πολύ γρήγορο στην παρασκευή του!!!
Καλό σου βράδυ!!

Eleni said...

Βάσια νόστιμο, ωραίο και απλό!
Πολύ ωραία έμπνευση!!!Αυτές οι συνταγές της στιγμής είναι και οι καλύτερες!
Φιλιά!

Vasia b. said...

Γιαγιά Αντιγόνη, ελπίζω να σου έγινε πολύ ωραίο και χωρίς το κοτόπουλο!!!
Μπορείς να του βάλεις και μανιτάρια και ότι άλλο σε ζαρζαβατικό σου αρέσει!!!!
Φιλιά πολλά!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ελενάκι μου κι εγώ το ίδιο!!!Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε κινέζικο και να μην παραγγείλω αυτό το ρυζάκι!!
Μπορώ να σου πω ότι έγινε αρκετά νόστιμο και πλησίασε αρκετά στην γεύση το γνήσιο κινέζικο!!!
Θα σε κεράσω όμως για να το διαπιστώσεις και μόνη σου!!!
Πολλά φιλιά!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ειρήνη μου είναι ένα πολύ εύκολο στην παρασκευή του αλλά και πολύ νόστιμο στην γεύση του φαγητό!!!Σε βγάζει από την σκέψη του τι να μαγειρέψω σήμερα και μένουν και όλοι ικανοποιημένοι!!!
Φιλιά!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Μάρθα μου ,πράγματι όταν πια δεν ξέρεις τι να μαγειρέψεις έρχονται στο μυαλό δημιουργικές ιδέες!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...
This comment has been removed by the author.
Vasia b. said...

Νέλη μου ,ναι , από εκεί που δεν το περιμένεις μπορεί να δημιουργήσεις κάτι πολύ νόστιμο και καμιά φορά και εντυπωσιακό!!!
Φιλιά!!!Καλό σου βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Ρένα μου, με απλά υλικά φτιάχνεις κάτι το διαφορετικό και πράγματι ξεφεύγεις λίγο από τις συνηθισμένες γεύσεις!!!
Καλό σου βράδυ!!

Vasia b. said...

Health Over All,γίνομαι ευρηματική από την ανάγκη να ξεφύγουμε λίγο από τις συνηθισμένες γεύσεις!!!
Το Μαράκι μας είναι αρκετά δύσκολο θα έλεγα με τις ξένες κουζίνες αλλά είμαι σίγουρη ότι αυτό το πιάτο θ' αρέσει και σε σένα και σε κείνη!!!
Έχω δώσει ελληνική πινελιά και αυτό κάνει την διαφορά!!!
Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
Πολλά φιλιά!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

DIMI σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ελένη μου θα συμφωνήσω μαζί σου!!!
Αυτές οι συνταγές της στιγμής που κυριολεκτικά δημιουργείς γίνονται οι καλύτερες!!!
Πολλά φιλιά!!!Καλό σου βράδυ!!!

Anonymous said...

Πολύ μ αρέσουν τα υλικά που χρησιμοποιήσες!Μπράβο σου!Ωραίο αποτέλεσμα!

Selcouth said...

Καταρχήν μου αρέσουν τα υλικά! Ειδικότερα τρελαίνομαι για κοτόπουλο και πάντα ψάχνω για συνταγές που να το κάνουν λίγο διαφορετικό.
Πολύ ωραίο το πιάτο σου Βάσια! Αν και άργησα, θα το τιμήσω δεόντως όταν ξαναφτιάξω κοτοπουλάκι!
Καλό μεσημέρι!

Vasia b. said...

Σ΄ευχαριστώ Χρυσούλα μου!!!!!
Αν σου αρέσουν τα υλικά γίνεται πανεύκολα, να το επιχειρήσεις!!
Καλό σου βράδυ!!

Vasia b. said...

Selcouth ,είναι μια γρήγορη συνταγή στην οποία μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις υλικά για να έχεις το δικό σου γευστικό αποτέλεσμα!!!
Προσπάθησα να ξεφύγω λίγο από τα συνηθισμένα και χαίρομαι που σου άρεσε!!
Καλό σου βράδυ!!!

Beauty Follower said...

Πω πω και πειναω!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...