Friday 26 October 2012

Fudge σοκολάτας με baileys


Του Αγίου Δημητρίου σήμερα, ημέρα γιορτής στο σπίτι μας, μιας και γιορτάζει ο καλός μου!
Την αδυναμία που έχω στον συνδυασμό της σοκολάτας με το baileys την έχετε ίσως καταλάβει από άλλα γλυκά, κέικς, αλλά και παγωτά μου!
Αυτόν τον συνδυασμό λοιπόν διάλεξα σήμερα για να σας τρατάρω.
Σοκολατάκια μαλακά και πολύ πολύ νόστιμα, με την αγαπημένη γεύση της σοκολάτας να δένει γλυκά με το άρωμα του baileys!
Εύχομαι στον καλό μου να είναι πάντα γλυκαμένος, και σε όλες τις φίλες και τους φίλους που γιορτάζουν σήμερα, Χρόνια τους Πολλά και Καλά!!

Τα υλικά μας:
(συνταγή από εδώ)
500 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
76 γρ. ανάλατο βούτυρο
1 ζαχαρούχο γάλα
100 ml baileys
Στην πράξη:
Λιώνουμε σε μπεν μαρί ή στον μικροκυμάτων την κουβερτούρα.
Προσθέτουμε το βούτυρο και το ζαχαρούχο και ανακατεύουμε καλά να λιώσουν όλα τα υλικά και να πάρουμε ένα ομοιογενές μείγμα.
Αποσύρουμε από την φωτιά, προσθέτουμε το baileys και ανακατεύουμε δυνατά να γυαλίσει το μείγμα και να γίνει παχύρευστο.
Στρώνουμε με αντικολλητικό χαρτί ένα τετράγωνο ταψάκι 18cm (εγώ χρησιμοποίησα ένα μικρό ορθογώνιο πυρέξ) καλύπτοντας την βάση και τα πλαϊνά τοιχώματα.
Αδειάζουμε πάνω στο χαρτί το μείγμα και το βάζουμε στο ψυγείο για αρκετές ώρες, να στερεοποιηθεί καλά.
Κατόπιν το κόβουμε σε μικρά τετραγωνάκια.
Μπορούμε αν θέλουμε να τα εμπλουτίσουμε με ξηρούς καρπούς ή κερασάκια γλασέ ψιλοκομμένα.
Nα έχετε μιαν όμορφη μέρα!

48 comments:

gwgw said...

Καλημερα Ελενακι μου χρονια πολλα καλα,ευτυχισμενα και με υγεια στον αντρουλη σου,να τον χαιρεσαι και του χρονου...το γλυκο σου τα σπαει απο εμφανιση σιγουρα και σε γευση,πολλα φιλακια!!!

Unknown said...

Καλημέρα, κοπέλα μου!Πολύχρονος ο αντρούλης σου και η ζωή σας να είναι γεμάτη υγεία και γλύκα!Ο συνδυασμός που προτείνεις, σίγουρα θα μου αρέσει.Την κατεβάζω λοιπόν!Φιλάκια.

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, να τον χαίρεσαι τον αγαπημένο σου σύντροφο. Πολύχρονος, να έχει υγεία. Πάντα να είστε μαζί στην ζωή, ευτυχισμένοι να καμαρώνετε την οικογένειά σας. Ευχαριστούμε για το σοκολατένιο κέρασμα και του χρόνου.
Καλή σου ημέρα.

Unknown said...

Καλημέρα Ελενάκι...Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου και να σας χαίρεται κι εκείνος..πολύχρονος και με υγεία πάντα...Όσο για το κέρασμα...αγαπημένα τα σοκολατάκια. Θα το τιμήσω δεόντως το κέρασμα. Και του χρόνου να είστε όλοι καλά...Φιλιά πολλά

ΜΕΤΗ said...

Ελενάκι μου χρόνια πολλά , να τον χαίρεσαι τον Δημήτρη σου να είστε πάντα , με την οικογένεια σας γεροί και αγαπημένοι!!!!!

Τα σοκολατακια σου πανεύκολα και καταπληκτικά!!!!!!!!!!!!!

Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!!!

mirsini's creations said...

Καλημέρα Ελένη !!! Να τον χαίρεσαι τον άντρα σου...χρόνια του πολλά και να είσαστε πάντα καλά !!
Μμμμ....τί υπέροχο σοκολατένιο κέρασμα...πρέπει να έχουν υπέροχη γέυση και φαίνονται εύκολα !!!
Φιλιά πολλά...να περνάτε όμορφααα !!! :ο))

Irene said...

χρονια πολλα ελενακι.
να τον χαιρεσαι, να σου ζησει. κερασμα θα παρω οπωσδηποτε. :)
υπεροχα φαινονται.

ειρηνη

Maria B. said...

Καλημέρα !!!!!!!!!!!! Λενακι μου χρόνια πολλά στο Δημήτρη μας !!!! να τον χαιρόσαστε και είναι πάντα καλά !!!! το γλυκάκι που μας κερνάς είναι ανάλογο της ημέρας! λαμπερό - όμορφο και πεντανόστιμο !!!!

θα πάρω και τον Μήτσο μας κατ'ιδιαν για να του ευχηθώ !!!

φιλια πολλά και καλός πολίτης ο πρωτότοκος !!!!

Selcouth said...

Ωωωω! Να τον χαίρεσαι Έλενά μου! Να είναι πάντα υγιής κι ευτυχισμένος!
Εννοείται ότι παίρνω ένα κομματάκι, από αυτό το σοκολατένιο γλυκό! Πολύ μου άρεσε που τα υλικά του είναι τόσο λίγα. Εύκολο, αλλά κι εντυπωσιακό παράλληλα!
Και πάλι χρόνια πολλά, να περάσετε πολύ πολύ όμορφα! Φιλάκια και καλημέρες!

Conna said...

Ελενά μας ... πολύχρονος ο σύζυγος ... να τον χαίρεσαι!

Οσο για το γλυκάκι ... του απιστεύτου ... παίρνω ένα κομματάκι να δοκιμάσω τον συνδυασμό ... χιιχιχ

Φιλιά πολλά

Katrina said...

Ελενη μου να τον χαιρεσαι!!!Το γλυκακι σου τελειο και πολυ ευκολο παω τωρα να το κανω για τον ανηψιο μου που γιορταζει!!!!

Ξανθή said...

Ήρθα να κεραστώ και να ευχηθώ.
Χρόνια του Πολλά!!

ElenaG said...

με πυροβόλησες!!!!!!! κατευθεία στην καρδια!!!!!!ΧΑ!ΧΑ!!!!!

Χρονια πολλά στον καλο σου και σε όσους γιορτάζουν!!!!!

η φωτό τέλεια!!!!!!!!!

Unknown said...

Χρόνια πολλά!!! Με υγεία και κάθε ευχή! Υπέροχο υπέροχο απλά το γλυκό!:)

Μαριλένα said...

Ελενα μου, να τον χαίρεστε!! να είναι πάντα καλά!!
τα φιλιά και τις ευχές μου!!!
:))

Lila Xagorari said...

Nα χαίρεσαι τον αντρούλη σου παίρνω και διπλή μερίδα, σε φιλώ φιλενάδα και φεύγω!!!!

margarita said...

Να τπυς χαιρομαστε!!!!
ΘΑ παρω στο σοκολατακι μου και θα σου ευχηθω τα καλυτερα για τον αντρα σου και την οικογενεια σου!!!!
Φιλάκια

DIMI said...

Καλημέρα Ελενα!Πολύχρονος ο αντρούλης σου!Πολύ όμορφη καί αυτή η συνταγή!Ευχαριστώ γιά τό κέρασμα!Καλά νά περάσετε!Φιλάκια!(Εφτιαξα τό τυραμισού!!Φανταστικό!!!)

Ερμιόνη said...

Συγνώμη κυρία μου, αληθινό είναι αυτό το γλυκό;;; Ούτε με αλφάδι αν το έφτιαχνες δεν θα έβγαινε τόσο ωραίο!
Το ότι είναι του γούστου μου το καταλαβαίνεις νομίζω! Έχε χάρη που είναι χρονιάρα μέρα, αλλιώς θα σε μάλωνα που μου βάζεις τέτοιες φωτογραφίες και δεν με λυπάσαι ούτε λίγο!!
Να τον χαίρεσαι λοιπόν τον αντρούλη σου, να του κάνεις μια υπερ-απίθανη γιορτή με τα φανταστικά σου καλούδια και να περάσετε υπέροχα!!
Φιλάκια πολλά Ελενάκι!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...
This comment has been removed by the author.
paraxeno pirouni said...

Πράγματι εύκολο αλλά πολύ λαχταριστό γλυκό και το baileys του ταιριάζει άψογα!
Εμφανισιακά τέλειο, αλήθεια είναι σαν ψεύτικο!!
Να τον χαίρεσαι τον καλό σου Έλενα, να περάσετε σούπερ σήμερα και πάντα γλυκές στιγμές να έχετε!

Taste Advisor said...

να τον χαίρεσαι και το γλυκό αριστούργημα!

Villy @ For the love of Feeding said...

Πολύχρονος και να χαίρεται τα καλουδια που του φτιάχνεις! Όπως αυτά τα σοκολατάκια!

Helen Gr said...

Χρόνια του πολλά κι από εδώ, να είναι γερός και ευτυχισμένος κοντά σου, Έλενά μου! Κι εσύ πάντα να φτιάχνεις υπέροχα γλυκάκια για να μας κερνάς.
Φιλάκια.

Eleni said...

Χρόνια πολλά Ελενάκι να χαίρεσαι τον αντρούλη σου να είστε πάντα ευτυχισμένοι, γεροί και αγαπημένοι!!!Να χαίρεστε την οικογένειά σας!Το κέρασμα είναι καταπληκτικό, αυτές οι καρδούλες επάνω απο τα σοκολατάκια με έχουν ξετρελάνει!Μπράβο!
Φιλάκια πολλά!

Unknown said...

Έλενα μου
Χρόνια πολλά για τον συνοδοιπόρο της ζωής σου!!Να χαίρεστε την οικογένειά σας με χαρές και ευλογία,να είστε υγιείς και δημιουργικοί!!
Η μέρα είναι γιορτινή σήμερα και προϋποθέτει καλή και χαρούμενη διάθεση,αλλά και ένα φίνο κέρασμα!!!Σοκολατένια ,πλούσια γεύση από ένα ένα λιτό και ντελικάτο γλύκισμα,με βουνό νοστιμιάς και εμφάνιση εντυπωσιακή-με την κόψη του ξυραφιού κόπηκε?????-.Συγχαρητήρια Έλενα!!Σου στέλνω πολλά,πολλά γιορτινά φιλιά.

Vasia b. said...

Χρόνια πολλά Ελενάκι μου να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου,να είναι γερός και ευτυχισμένος!!!!
Να είστε μαζί πάντα αγαπημένοι και να χαίρεστε την οικογένεια σας!!!!
Υπέροχα τα σοκολατάκια που μας κερνάς αλλά τα θέλω κι από κοντά σύντομα!!!χαχα!!
Πολλά φιλάκια!!!!!

Martha said...

Έλενά μου, να τον χαίρεσαι τον καλο σου και να χαίρεται κι αυτός που τού φτιάχνεις τέτοια καλούδια. Τι λες; Να το κάνω το γλυκάκι σου με Tia Maria , γιατί αυτό μού βρίσκεται; Φιλιά!!!

Peter M said...

O Parliaros den exei tipota enanti me'sena Elena...telia!

Dorothy said...

Πολύχρονος ο καλός σου Έλενα! Να τον χαίρεσαι!
Λατρεύω το baileys, γι'αυτό παίρνω ολόκληρο το πιάτο με τα σοκολατάκια :))))
Φιλιά!

Vita said...

Να τον χαίρεσαι Έλενα . Να είστε ευτυχισμένοι και υγιείς και να τον γιορτάζεις πολλά πολλά χρόνια!
Το κέρασμά σου υπέροχο!
Τέλεια η ιδέα του bailys στο fudge!

Eri said...

Γλυκιά μου Έλενα να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου! Υπέροχο το fudge σου!

χαραυγή said...

Ελένη μου, να σου ζήσει ο αντρούλης σου!! Και του χρόνου με υγεία!! Καλό ΣΚ!!

Δημιουργία said...

Χρόνια πολλά Έλενα, να χαίρεσαι τον καλό σου,να είστε καλά και ευτυχισμένοι.

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ φίλοι μου για τις ευχές σας και τα τόσο καλά σας λόγια!
Εύχομαι κάθε χαρά στα σπιτικά σας και κάθε καλό στις οικογένειές σας!
Πολλά φιλιά!!

spoon_n_love said...

Να τον χαίρεσαι να είστε πάντα καλά,τέλειο το γλυκάκι

Kamikaze said...

Να χαίρεσαι τον καλό σου ...... όσο για το γλυκό απλά καταπληκτικό ως συνήθως!

Ειρηνη Σ said...

να τον χαιρεσαι , παντα αγαπημενοι και γλυκαμενοι
σευχαριστω για την συνταγη εχει τ 2 αγαπημενα μου υλικα
να εισαι καλα

marimar said...

Έλενα μου να τον χαίρεσαι, και από εδώ. Ευτυχώς βρήκα σοκολατάκι. Άψογο!!!!!

Ροδανθη said...

Καλημέρα Έλενά μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι τον αντρούλη σου να είναι γερός κι ευτυχισμένος.Το γλυκάκι σου όλα τα λεφτά χικ!!!Αν περίσσεψε κανένα κομμάτι δεν λέμε οχι χαχαχα!!!Φιλιά πολλά!!!

Tante Kiki said...

Καλή σου μέρα Ελενά μου! Κατέφτασα κι εγώ έστω και καθυστερημένα... λόγω μιας ίωσης που με ταλαιπωρεί εδώ και μια βδομάδα.
Χρόνια πολλά,να τον χαίρεσαι τον καλό σου. Γερός και χαρούμενος πάντα κι εσύ καλά να τον χαίρεσαι.
Και του χρόνου!

Katerina V *Pause blog* said...

Χρόνια του πολλά με υγεία!!Να τον χαίρεσαι!! Τι φοβερό γλυκό..κι έχω τρέλα με τα γλυκά..baileys έπινα παλιά, είμαι σίγουρη πως θα βγήκε καταπληκτικό!Καλό απόγευμα Έλενα!!

eleni said...

Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Να τον χαίρεσαι αν και λίγο καθυστερημένα, τέλειο το γλυκάκι!!!
Φιλια!!!

eleni said...

Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Να τον χαίρεσαι αν και λίγο καθυστερημένα, τέλειο το γλυκάκι!!!
Φιλια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Kαι πάλι σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας!
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
Φιλάκια!

mari beika said...

Χρόνια πολλά, να τον χαίρεσαι τον σύζυγο, ευχαριστούμε για το νόστιμο κέρασμα!! Φιλιά.

Anonymous said...

Έλενα να χαίρεσαι τον καλό σου, πάντα χαρές κι υγεία στο σπίτι σας! Πολύ ωραίο το fudge σου, το Baileys δένει εξαιρετικά με σοκολάτα. Πολύ ωραία κι η φωτογράφιση! Καλό βράδυ!

Γιώτα said...

Λίγο καθυστερημένα σας εύχομαι ότι καλύτερο!
Τι ωραία που φαίνονται τα γλυκά!!!
Επαγγελματική δουλειά. Θα πάρω αυτό με την γαλάζια καρδιά.
Φιλιά πολλά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...