Tuesday 30 October 2012

Τυροτηγανίτες

Θυμάστε τις τυροτηγανίτες με τις οποίες είχαμε συνοδεύσει τα νόστιμα μπιφτεκάκια με μαγιονέζα??
Ηρθε η ώρα να σας δώσω κι αυτήν την συνταγή!
Αφράτες και νόστιμες, τρώγονται και μόνες τους σαν σνακ, αλλά άνετα μπορούν να συνοδεύσουν τα κρεατικά μας, τα λαδερά, τα όσπρια.
Πάμε να τις φτιάξουμε??

Θα χρειαστούμε:
200 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φακελάκι μαγιά ξερή
μισό κουταλάκι ζάχαρη
1 αυγό
250 ml γάλα φρέσκο
50 ml νερό
200 γρ. φέτα τριμμένη στο χοντρό του τρίφτη
100 γρ. κάποιο κίτρινο γλυκό τυρί τριμμένο (γκούντα, έμμενταλ κλπ)
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Προαιρετικά:
λίγα φυλλαράκια δυόσμου ή μαϊντανού ψιλοκομμένα
Στην πράξη:
Βάζουμε σε βαθύ μπολ το αλεύρι, την μαγιά και την ζάχαρη και τα ανακατεύουμε καλά.
Χτυπάμε σε χωριστό μπολ το αυγό με το γάλα και το προσθέτουμε στο μείγμα με το αλεύρι.
Προσθέτουμε και το νερό και ανακατεύουμε καλά με αυγοδάρτη, να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Τέλος προσθέτουμε τα τριμμένα τυριά, πασπαλίζουμε με πιπεράκι και ξανα-ανακατεύουμε.
Βάζουμε στο τηγάνι αρκετό λάδι να κάψει (συνήθως βάζω κάποιο ελαφρύ λάδι).
Με ένα κουτάλι ρίχνουμε στο τηγάνι κουταλιές από το μείγμα.
Ελέγχουμε με μια σπατουλίτσα αν ξεκολλάνε οι τηγανίτες από την κάτω μεριά και τις γυρίζουμε να τηγανιστούν και από την άλλη.
Χαμηλώνουμε λίγο την φωτιά για να μην μας αρπάξουν.
Δεν βάζουμε πολλές στο τηγάνι, για να έχουν χώρο να γυρίσουν και να τηγανιστούν καλά.
Μόλις πάρουν ένα όμορφο χρυσαφί χρώμα είναι έτοιμες!
Τις σερβίρουμε ζεστές και τις πασπαλίζουμε αν θέλουμε με τριμμένο τυράκι όσο είναι ακόμα ζεστές.
Καλή επιτυχία!

74 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, τις είχα δει τις τυροτηγανίτες σου, μαζί με τα μπιφτεκάκια και αναρωτιόμουν πότε θα βάλουμε την συνταγή. Και ιδού. Χρυσαφένιες, καλοψημένες, μας φωνάζουν: φάτε μας!!!!! Δεν λέμε όχι σε τέτοια μεζεδάκια!!! Τα τσακίζουμε!!!!
Καλή ημέρα να έχουμε.

Betty's Cuisine said...

Αχ Ελενάκι μου, αυτά τα αλμυρούτσικα μεζεδάκια σου!!!
Λαχταριστές φαίνονται, γειά στα χέρια σου!
Πολλά φιλιά, καλή σου μέρα.

Lila Xagorari said...

Πω, πω, πω, πω!!!!!!!! Θα φτιαχτούν το Σ/Κ οπωσδήποτε!!!

Eleni said...

Καλημέρα Ελενάκι μου!!!Υπέροχες δείχνουν πάρα πολύ λαχταριστές!Με φυλλαράκια δυόσμου θα είναι σκέτη τρέλα!
Φιλάκια πολλά!

gwgw said...

Ειναι πεντανοστιμες οι "ρουφιανες"τις φτιαχνω κι εγω αλλα αραια και που...γιατι ρουφανε πολυ λαδι και ας τις βαλεις σε χαρτι..την προσθηκη δυοσμου την συνιστω κι εγω γιατι τους παει πολυ...γεια στα χερακια σου παντως Ελενακι μου γινανε λαχταριστες..!!!
Πολλες καλημερες και φιλια!!!

Taste Advisor said...

Λαχταριστές, αφράτες και πεντανόστιμες φαίνονται.
Καλημερούδια!

mia maria said...

Πολύ θα ήθελα να είχα μερικές τώρα!
Καλημέρα κοριτσάκια:)

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Τρελαίνομαι για τυράκι! Και τούτη η συνταγή δείχνει τόσο νόστιμη!!!!

Ερμιόνη said...

Και για πρωινό ή βραδινό εξαιρετικές μου φαίνονται!
Τι ωραίο χρώμα που έχουν πάντως!
Φιλιά πολλά Ελενάκι!

Maria B. said...

ουαου ουαου ουαου !!!! τι είναι αυτά σήμερα Ελενιώ μου ???? γιατι μου το κάνεις αυτό ??? θέλω θέλω, όλη την τηγανιά θέλω. Εννοείται ότι θα τα φτιάξω το σ/κ !!! α ρε γλέντια !!!! χχιχιιχχι!!!

ευχαριστουμε πολύ για την συνταγή !!!

φιλια πολλά

eleni said...

Ελενάκι,μ΄αρέσουν πολύυυυ!
Τις φτιάχνω τακτικά,βέβαια οι δικές σου είναι εμπλουτισμένες και θ΄ακολουθήσω τις οδηγίες σου την επόμενη φορά.
Μου αρέσουν με μέλι αλμυρόγλυκες χιχι...
Φιλιά!

Μαριλένα said...

πω πω!! είναι καταπληκτικές!!
χίλια μπράβο!!

φιλιά :) :)

ΕΥΗ said...

Ελένη μου θύμισες την γιαγιάκα μου ,πάντα μας περίμενε με ένα πιάτο ζεστές και λαχταριστές τηγανίτες σαν τις δικές σου..

Unknown said...

Έλενα μου φαίνονται τόσο λαχταριστές και τραγανές, που σίγουρα θα τους ξετρελάνουν στο σπίτι.ότι πρέπει για τις απογευματινές τους λιγούρες, πέρα από συνοδευτικό και φαίνονται πολύ εύκολες και γρήγορες!Κατεβάζω, τώρα τη συνταγή!Να είσαι καλά, κοπέλα μου και καλή γευστική συνέχεια!Φιλιά!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Πολύ νόστιμες, θα δοκιμαστούν οπωσδήποτε!

DIMI said...

Πολύ νόστιμη λυχουδιά Ελένη!Καί εύκολη!Θά δοκιμαστή σίγουρα!Καλημέρα!Φιλάκια!

Selcouth said...

Πώς και πώς τις περίμενα αυτές τις τυροτηγανίτες! Τέλειες φαίνονται κι αν κρίνω από τα υλικά θα είναι και πεντανόστιμες!
Μπαίνουν στα αγαπημένα και λίαν συντόμως θα τις γευτώ!
Πολλά φιλιά Έλενά μου! Καλό μεσημέρι!

Eri said...

Μα τι φανταστική ιδέα Έλενα, μου τρέχουν τα σάλια!

Katerina V *Pause blog* said...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ!
Ωραία συνταγή! καλό απόγευμα!!

Helen Gr said...

Ροδοκόκκινες και λαχταριστές οι τηγανίτες σου, Έλενά μου! Εγώ θα βάλω και τα αρωματικά χορταρικά που τα λατρεύω!
Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή.

Φιλάκια και καλό βράδυ.

Villy @ For the love of Feeding said...

ΤΕΛΕΙΕΣ!

Ροδανθη said...

Ελενάκι έμεινε καμία ή ήρθα τελευταία;;;Αλλιώς θα αναγκαστώ να φτιάξω μόνη μου(σαν απειλή ακούστηκε χιχιχιχι).Καλό σου βράδυ φιλιά!!!

Beauty Follower said...

Αχ μουρλια!

mm_skg said...

Ονειρο ειναι Ελενακι, και μου αρεσουν ολα τα τυροεδεμσατα... Ομωες δεν αποφασιζω να τις φτιαξω γιατι οι αντρες μου δεν συμπαθουν το τυρι... Οταν ξαναφιταξεις στειλε μου μερικες ... please!

Chrisi said...

Αγαπημένες μου είναι αυτές,πολύ νόστιμο μεζεδάκι,καλό βράδυ,φιλιά.

Μarion, said...

Ελενα υπέροχες οι τυροτιγανίτες σου.
Μεζεδάκι τέλειο.
Εγώ θα τις προτιμίσω με το έξτρα τυράκι από πάνω μόλις βγουν ζεστές.

Φιλιά

Unknown said...

Έλενα επιτέλους έγινε η πολυπόθητη-τουλάχιστον για μένα,αλλά και για πολλες άλλες φίλες παρατηρώ-ανάρτηση!!!Την περίμενα πως και πως,μια που οι τηγανίτες,οι κρέπες και γενικά ολες οι αλμυρές ζυμαρόπιτες ειναι οι αγαπημένη μου λιχουδια!!
Τι υπέροχες που είναι και πόσο λαχταριστές!!!Θα τις κάνω οπωσδήποτε και μάλιστα πολύ σύντομα!!!Το μόνο που με απασχολεί είναι μήπως απορροφούν πολύ λάδι και γίνουν βαριές..Τι λές Έλενα,τι τρόπος μπορεί να υπάρχει για να αποφύγουμε τη βαριά επίγευση που αφήνει το τηγανισμένο λάδι?Φιλιά πολλά,πολλά.

mia said...

Ωραίες που θα είναι!!! Ζεστές ζεστές...κααλησπέρα..Ελενα μου

Unknown said...

Μου φαίνονται υπέροχες Ελενάκι οι τυροτηγανίτες....θα τις δοκιμάσω οπωσδήποτε..και με τα μπιφτεκάκια θα είναι απίθανες....
Φιλάκια

margarita said...

Λατρεύω αυτη την συνταγη οχι οτι την εχω κανει η γιαγι μου κανει κατι παρομοιο , απλά μου αρεσουν πολυ τα υλικα πανευκολη θα δοκιμαστει στα προσεχως

ΕΛΕΝΑ said...

Eιρηνάκι μου τα τσακίζουμε δεν λες τίποτα!
Και πολύ καλά τους κάνουμε!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπετούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι δοκίμασέ τα!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου συμφωνώ!
Ο δυόσμος τους ταιριάζει πολύ, μοσχοβολάνε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου αυτό έλεγα και πιο πάνω, ο δυόσμος τους ταιριάζει πολύ όμορφα.
Δεν ρουφάνε περισσότερο λάδι από τις πάσης φύσεως τηγανίτες, σε ελαιόλαδο πιστεύω γίνονται πιο βαριές, γι αυτό προτιμώ να τις τηγανίζω σε ένα πιο ελαφρύ λάδι
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Καλώς την Πόπη μας!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου για σένα όσες θέλεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία, είναι τυρονόστιμη!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ερμιονάκι μου!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου, γλέντια τρελά λέμε χα χα χααα
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου κι εγώ τρελαίνομαι για αλμυρόγλυκες, αυτές συνήθως τις φτιάχνω με λίγη φέτα και ανθότυρο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλένα μου, κοκκινίζω!!!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εύη μου, χαίρομαι που οι τυροτηγανίτες μου σου έφεραν γλυκές θύμησες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αρμονία μου είναι πραγματικά πανεύκολες, χωρίς καθόλου κόπο έχουμε ένα νόστιμο μεζεδάκι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασούλα μου να τις δοκιμάσεις, γίνονται πανεύκολα
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Dimi μου σε ευχαριστώ, να σαι καλά!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel, προκομμένο μου κορίτσι εσύ, είμαι σίγορη ότι δεν θα σου ξεφύγουν!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ερη μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου, ευκαιρία να τις δοκιμάσεις λοιπόν!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, να βάλεις, να βάλεις!!!
Θα γίνουν ακόμα πιο σούπερ!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Villy μου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδάνθη, μην μας απειλείς εμάς χα χα χαααα!!!
Γιατί θα σε απειλήσουμε ότι θα σε κεράσουμε πολλές τυροτηγανιτες!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Beauty μου σε ευχαριστώ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρινάκι, έχω ένα φιλικό ζευγάρι που δεν τρώει ποτέ οτιδήποτε έχει τυρί, οπότε σε καταλαβαίνω!
Εεμείς πάλι το λατρεύουμε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό βράδυ Νέλλη μου, σε ευχαριστώ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion σωστή!!!
Με έξτρα τυράκι, ζεστές ζεστές, είναι το κάτι άλλο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωτεινούλα μου, όταν θα τις φτιάξεις, θα δεις ότι δεν αφήνει καμιά βαριά επίγευση το λάδι
Δεν θέλουν πολύ τηγάνισμα, ίσα να χρυσίσουν.
Χρησιμοποίησε ένα ελαφρύ λάδι (εγώ βάζω ηλιέλαιο) και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλώς την Mia μας, φιλιά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι, που σαι συ καλό μου??
Ελα να σε κεράσω!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαργαριτούλα μου, αν τις έχεις φάει από τα χεράκια της χρυσοχέρας γιαγιούλας, είσαι τυχερή!
Φιλάκια!

Tante Kiki said...

Υπέροχες οι τηγανίτες σου Ελενά μου άσε που λατρεύω το τυρί... Υιοθετούνται αμέσως για αύριο μιας και φαντάζομαι δεν έμεινε τίποτε για να ...πάρω!!!
Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ κι από δω!

Giorgos Varvakis said...

Τι ομορφιές είναι αυτές Λενάκι μου;;;;; Γουργουρίζει το στομάχι μου από την ώρα που τις αντίκρισα :)))
Γεια στα χέρια σου
πολλά φιλιά
Καλημέρα!!!!

Συνταγές, αναμνήσεις, στιγμές said...

Φοβερές οι τυροτηγανίτες σου! Και μόνο που τις βλέπω τις λιμπίζομαι!!!!!

Charalampidou Elpida said...

Φανταστικές και πολύ πολύ
λαχταριστές!!!!
φιλάκια!!!!

syros2js said...

Αχ, αυτά τα πειρασμο-μεζεδάκια σου!!!
Καλό μήνα, Έλενά μου!!!

Athina(Sugar Buzz) said...

Έψαχνα κάτι κ έπεσα σ αυτές τις λαχταριστές τυροτηγανίτες!είναι μεγάλος πειρασμός!!

Anonymous said...

Mono emena de mou aresan dhladh? :-/ h syntagh mou thumise kolokuthokeftedes. Enw hthela tis thganites aytes p einai sa pswmaki me tyri...alla oxi toso entonh th geush tou turiou..

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου είμαι σίγουρη ότι αν τις φτιάξεις θα τις ευχαριστηθείς!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Τετράδιο Συνταγών, έλα να σε κεράσουμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπίδα μου σ' ευχαριστώ, να σαι καλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιάννα μου κόπιασε για μεζεδάκι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αθηνούλα πειρασμός δεν θα πει τίποτα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ανώνυμη/ε (πες μας και το ονοματάκι σου ντε)
Πιστεύω πως άλλη συνταγή έψαχνες και όχι τυροτηγανίτες.
Οι τυροτηγανίτες δύσκολο να θυμίζουν ψωμάκι με τυράκι, δεν είναι τηγανόψωμο, τηγανίτες είναι.
Επίσης λίγο δύσκολο να θυμίζουν κολοκυθοκεφτέδες, μιας και δεν έχουν καθόλου κολοκύθι στα υλικά τους.
Οσο για την έντονη γεύση του τυριού, τυροτηγανίτες σερβίραμε, αυτό είναι το βασικό συστατικό τους, τι γεύση περίμενες ότι θα είχαν??
Σε κάθε περίπτωση όμως, μπορείς να μειώσεις την ποσότητα του τυριού.
Καλό σου απόγευμα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...