Friday 12 October 2012

Μακαρονοσαλάτα με γιαούρτι

Μια δροσερή σαλάτα, με μια νόστιμη σος γιαουρτιού, την οποία άνετα μπορείτε να απολαύσετε και σαν κυρίως πιάτο.
Οι παρακάτω ποσότητες δίνουν μια μεγάλη χορταστική σαλάτα, γιατί συνήθως την φτιάχνω όταν την τρώμε με παρεϊτσα, εσείς προσαρμόστε ανάλογα!

Τα υλικά μας:
200 γρ. κοφτό μακαρονάκι
2 κουταλιές λάδι
200-250 γρ. καλαμπόκι βρασμένο
2 καρότα τριμμένα
4-5 αγγουράκια πίκλες ψιλοκομμένα
2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
5-6 φέτες ζαμπόν σε καρεδάκια
200 γρ. τυρί έμμενταλ σε κυβάκια
Για την σος:
220 γρ. γιαούρτι
160 γρ. μαγιονέζα
1 κουταλιά μπαλσάμικο λευκό
αλάτι – πιπέρι
Πάμε να την φτιάξουμε:
Βράζουμε το μακαρονάκι σε μπόλικο αλατισμένο νερό, το στραγγίζουμε, το περιχύνουμε με 2 κουταλιές ελαιόλαδο και το αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει καλά.
Αφού κρυώσει, ρίχνουμε στο μακαρονάκι και τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε καλά!
Ετοιμάζουμε την σος αναμειγνύοντας σε χωριστό μπολ όλα τα υλικά της.
Περιχύνουμε με την σος την σαλάτα, ανακατεύοντας ώστε να πάει παντού.
Βάζουμε την σαλάτα για μια ωρίτσα τουλάχιστον στο ψυγείο, να κρυώσει καλά.

Παραλλαγές:
1) Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όποιο ζυμαρικό «κοντό» μας αρέσει, πολλές φορές την φτιάχνω και με πένες.
2) Μπορούμε να αντικαταστήσουμε το ζαμπόν με κοτόπουλο ψητό ή βραστό, με τόνο ή ακόμα με μπέικον που το έχουμε περάσει πρώτα από το τηγάνι, ώστε να φύγει το πολύ λίπος και να γίνει κριτσανιστό.
3) Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αντί για έμμενταλ κάποιο άλλο τυρί, π.χ γκούντα ή κάποια γραβιέρα πικάντικη.
4) Μπορούμε να προσθέσουμε στην σαλάτα και άλλα λαχανικά, όπως κυβάκια ντομάτας ή αγγουριού.
Σε κάθε περίπτωση απολαμβάνουμε μια δροσερή και νόστιμη σαλάτα!
Καλή επιτυχία!

Το παρακάτω βραβείο χάρισε στους αναγνώστες της η Κατερίνα από το πολύ όμορφο blog Positive Thinking – Female Code.
Την ευχαριστούμε από καρδιάς!
Να έχετε μιαν όμορφη μέρα!

67 comments:

Anonymous said...

Καλημέρα.Φαίνεται τέλειο το φαγητό σας σήμερα.
Σας προτείνω ενα blog που αξίζει:
http://prokopisdoukas.blogspot.gr/
Διαβάστε τα κέιμενα που εχει.
Μ.

gwgw said...

Δειχνει νοστιμοτατη Ελενακι μου να εχεις μια ομορφη και καλη μερα,φιλακια πολλα!!!

Unknown said...

Καλημέρα Έλενα! Πολύ ωραία η σαλάτα σου! Είχα κι εγώ την ίδια ιδέα και έφτιαξα μακαρονοσαλάτα την οποία θα αναρτήσω αυτές τις ημέρες. Ευτυχώς όμως δεν είναι η ίδια συνταγή. Φιλάκια :)

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Καλημέρα Ελενα με τις ωραίες σαλάτες σου που είναι και πλήρες γεύμα!

Φιλιά σε όλα τα κορίτσια μου!

Conna said...

Μια χαρά είναι η σαλατούλα ... χορταστική και παράλληλα ελαφριά.

Ευχαριστούμε Ελενα

Φιλιά

Irene said...

δεν εχω φιαξει ζυμαρικα με σως γιαουρτι αλλα νομιζω οτι θα το δοκιμασω συντομα. με φιογκακια μαλλον!
καλη σου μερα και καλο σαββατοκυριακο.

ειρηνη

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, χορταστική η μακαρονοσαλάτα με το γιαούρτι, μια χαρά μπορεί να γίνει και κύριο γεύμα, όπως λες και εσύ. Ευέλικτη ως προς τα υλικά, μπορούμε να βάλουμε ότι μας αρέσει μέσα. Σαλάτα για όλες τις ώρες!!
Καλή ημέρα να έχουμε.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

καλημερα μου αρεσουν πολυ τα μακαρονια και το γιαουρτι
δεν το ειχα σκεφτει ούτε ακουσει ποτέ μακαρονοσαλατά
θα το τυπώσω να το δοκιμάσω να το κάνω
ευχαριστώ για την νέα συντάγη

SPYRIDOULA said...

Υπέροχη η μακαρονοσαλάτα!Γευστική και δροσερή, τέλεια!Φιλάκια!

Ερμιόνη said...

Οι μακαρονοσαλάτες μου αρέσουν πάρα πολύ και σχεδόν ποτέ δεν λείπουν από ένα μπουφέ ή γιορτινό τραπέζι!
Η παραλλαγή σου Έλενα έχει ωραία υλικά και η σος γιαουρτιού την κάνει πιο ανάλαφρη!
Φιλιά πολλά!

Betty's Cuisine said...

Καλημέρα Ελενάκι με τις πεντανόστιμες ιδέες σου!
Φιλάκια, καλό Σ/Κ σε όλες σας!!!

Katerina V *Pause blog* said...

Καλημέρα Έλενα! Μπήκα να δω την συνταγή σου και μετά βλέπω ότι έβαλες και το βραβειάκι-εκτίμησης!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή συνέχεια!

syros2js said...

Μπράβο, κοριτσάκι μου!!!
Φαίνεται υπέροχο το δημιούργημά σου!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Μαριλένα said...

Ελενα, υπέροχη, υπέροχη η σαλάτα σου!!
απ' αυτές, που ναι μεν χορταίνεις αλλά δεν σε "βαραίνουν" κιόλας!
μπράβο!!
φιλιά πολλά
καλό μας Σαββατοκύριακο :))

Magia da Inês said...

♪彡♪♫°¸.•♫°`

Muito bom... uma delícia!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil

♪♫♫°✿°`╮

Selcouth said...

Ζυμαρικό και να λείπω; Δύσκολο! Πολύ ωραία μακαρονοσαλάτα!! Μου αρέσει επίσης που μπορούμε να κάνουμε και πολλές παραλλαγες!
Έξυπνη συνταγή!
Καλό μεσημέρι και πολλά φιλιά Έλενά μου!

DIMI said...

Καλημέρα!Πολύ όμορφη συνταγή!Μού αρέσουν οι μακαρονοσαλάτες,η δικιά σου έχη καί πολύ ωραίο dressing!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

Summertime Blues said...

καλημέρα!
ωραία μου ακούγεται η μακαρονοσαλάτα.
φιλάκια.

Unknown said...

Κλασσικό συνοδευτικό για κάθε είδους κρεατικό ή ψάρι η υπέροχη αυτή σαλάτα επιδέχεται οποιαδήποτε σχεδόν προσθήκη υλικών,αρωματικών και καμαρώνει αυτάρεσκα σε κάθε νέα αλλαγή sauce!Προσωπικά βρίσκω θαυμάσια την προσθήκη του γιαουρτιού για την ανάλαφρη και υπόξινη επίγευση που αδιόρατα αφήνει.Έλενα καλό σου απόγευμα!Φιλιά πολλά,πολλά.

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Μου αρέσουν πολύ οι μακαρονοσαλάτες!!! Εμείς το καλοκαίρι συνήθως τις τρώμε και σαν κυρίως πιάτο!!!

Πολύ νόστιμη η σαλάτα σου!!!

Helen Gr said...

Εύκολη αλλά πολύ ευπαρουσίαστη και νόστιμη η σαλάτα σου Ελενάκι! πολύ ωραία τα υλικά αλλά θα προτιμήσω μόνο το γιαουρτάκι, χωρίς μαγιονέζα.
Λατρεύω όλες τις μακαρονοσαλάτες αλλά τις τρώω μόνη μου!
Φιλάκια, καλό βράδυ.

spoon_n_love said...

Φανταστική η σημερινή σου πρόταση,υπέροχα υλικά φανταστική γεύση,το γιαούρτι σαφώς καλύτερο από τη μαγιονέζα.Αχ και να χα ένα πιατάκι τώρα.Καλό σαββατοκύριακο

Taste Advisor said...

Πάντα μου άρεσαν οι μακαρονοσαλάτες.
Σούπερ υλικά άρα τέλειο αποτέλεσμα!

Unknown said...

Πολύ ωραία και νόστιμη πρόταση!:)

Anonymous said...

Aγαπημένο φαγητό!Μ αρέσει πάρα πολύ!!!

Eleni said...

Ελενάκι η μακαρονοσαλάτα σου είναι καταπληκτική ιδίως με τη σος γιαουρτιού, τέλεια!!!
Φιλάκια!

Eri said...

Yummy Έλενα αν την έφτιαχνα δεν θα έμενε τίποτα μέχρι να έρθει ο άντρας μου απο την δουλειά!

Chrisi said...

Αν σου πω ότι είναι η πιό αγαπημένη μου εκδοχή μαγειρέματος των μακαρονιών,πεθαίνω για μακαρονοσαλάτα,τέλεια!!!!!!!!!!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Τη θέλω τώρα! Και πεινάω.....!

ΕΛΕΝΑ said...

Ανώνυμε!
Σε ευχαριστούμε για την πρότασή σου, η οποία όμως θα προτιμούσαμε να γίνει επώνυμα.
Καλό σου Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ καλή μου Γωγούλα!
Φιλιά πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Ιρμα μου, η μακαρονοσαλάτα είναι πάντα μια εύκολη και νόστιμη λύση!
Περιμένω να κεραστώ και από την δική σου, η οποία και ολόϊδια να ήταν, δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγόνη μου, φιλιά πολλά σου στέλνουμε όλες μας!
Να είσαι καλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κόννα μου είδες πως σας φροντίζω βρε?? χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου και με φιογκάκια θα γίνεται ωραιότατη!
Το γιαουρτάκι ταιριάζει όμορφα στις μακαρονοσαλάτες, σε συνδυασμό με την μαγιονέζα!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι, επιδέχεται πολλές παραλλαγές, με τα υλικά που προτιμάμε!
Αυτό που την κάνει πολλή γευστική, είναι η γιαουρτένια σως της!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μου, εμείς σε ευχαριστούμε για την επίσκεψή σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Να σαι καλά Σπυριδούλα μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου είναι οι σαλάτες που ποτέ δεν λείπουν και από τους δικούς μου μπουφέδες ομολογώ!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό Σαββατοκύριακο Μπετούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου, ήταν δυνατόν να μην το βάλω??
Εμείς σε ευχαριστούμε πολύ που μας τίμησες!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

syros2js σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ Μαριλενάκι μου για τα πάντα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Magia, bom fim de semana!
Thanks for your visiting!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel μου, ένα σωρό παραλλαγές επιδέχεται αυτή η σαλάτα, με τα υλικά που προτιμάς!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Dimi σε ευχαριστώ πολύ!
Καλό σου Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues μου και ακούγεται και είναι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μου, το γιαουρτάκι δένει υπέροχα με τα υπόλοιπα υλικά αυτής της σαλάτας!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βάσω μου το καλοκαιράκι μια χαρά τις απολαμβάνουμε ως κυρίως πιάτο, συμφωνώ!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου δεν ξέρω πως θα είναι μόνο με γιαουρτάκι, αλλά γιατί όχι??
Η αλήθεια είναι όμως ότι η μαγιονέζα προσθέτει στην γεύση της!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάντια μου, ένα ολόκληρο πιάτο, όλο για σένα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη μου σε ευχαριστώ, να σαι καλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάριόν μου είναι στ' αλήθεια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσούλα, χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σε ευχαριστώ!!
Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι, χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου, ένα μικρό πιατάκι θα του φυλάγαμε κι αυτού!! χα χα χαα
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νέλη μου έλα να σε κεράσω, μιας και τ' αγαπάς!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου, σερβίρω λοιπόν τώρα!!!!
Πολλά φιλιά!

Kamikaze said...

Είναι απερίγραπτα νόστιμη...έχω φάει ατελείωτες παραλλαγές στο εξωτερικό κατα καιρούς .......
Τέλειο.
Καλή συνέχεια.

ΕΛΕΝΑ said...

Kamikaze μου σε ευχαριστώ!
Καλό σου βράδυ!

Anonymous said...

Είναι ιδανική για το καλοκαίρι!!!! Φτιάχνω και εγώ μία παρόμοια! Φιλάκια!!!!

Paraskevi Lamprini M. said...

μου λείψατε σήμερα.. αναπληρώνω!! καλή μας όρεξη!!!

Martha said...

Η σαλάτα αυτή είναι παντός καιρού, και σίγουρα του γούστου μου! Τέλεια!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ said...

Τη φάγαμε σήμερα!!!!! Πρέπει να ομολογήσω πως την θεωρώ πια κανονικό γεύμα και όχι σαλάτα. Νόστιμη και χορταστική και άρεσε και στα παιδιά. Τι άλλο να θες από ένα φαγητό;;;

mia said...

Έλενα μου...Καλησπέρα...Ωραιότατη πρόταση...θα την δοκιμάσω αύριο...φαίνεται και ελαφριά...

Effie's Sweet Home Designs said...

Ελενα, μου αρέσει αυτή η σαλάτα!!!!!!!!!
Καλή εβδομάδα και φιλάκια!!!!!!!!!!!!

Maria B. said...

Ελενιώ μου οι μακαρονοσαλάτες σου είναι πάντα λύση για γρήγορα, νόστιμα και χορταστικά γεύματα !! γεια στα χεράκια σου !!!

καλή μέρα !!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...