Tuesday 11 June 2013

Αλμυρό κέικ με κολοκυθάκια


Τα κολοκυθάκια είναι στα καλύτερά τους αυτήν την εποχή!
Μείνετε συντονισμένοι, θα ακολουθήσουν πολλές κολοκυθο-νοστιμιές τις προσεχείς ημέρες!
Το σημερινό κεκάκι με κολοκυθάκια, άνηθο, φρέσκα κρεμμυδάκια και φέτα, μοσχοβολάει δυόσμο, γίνεται αφράτο και νόστιμο και είναι ιδανικό για ένα κολατσιό, για το σχολείο ή το γραφείο, αλλά και για να συνοδεύσει το τσάι ή τον χυμό μας ακόμα.
Κεκάκια αλμυρά θα βρείτε κι άλλα στο blog μας, διαλέξτε και απολαύστε όποιο σας αρέσει!
Για να δούμε πως θα φτιάξουμε το σημερινό!

Τα υλικά μας:
2 μέτρια κολοκυθάκια (350 γρ. περίπου)
150 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλάκια μπέικιν
μισό κουταλάκι ζάχαρη
1 κουταλάκι αλάτι
2 κουταλάκια δυόσμο ξερό
2 κουταλιές άνηθο ψιλοκομμένο
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
150 γρ. φέτα χοντροτριμμένη
4 αυγά
45 γρ. ελαιόλαδο
Πάμε να το φτιάξουμε:
Πλένουμε καλά τα κολοκυθάκια, κόβουμε τις άκρες τους και τα τρίβουμε στο χοντρό του τρίφτη. Τα στύβουμε ανάμεσα στα χέρια μας, να φύγουν όσο πιο πολλά νερά γίνεται.
Σε ένα βαθύ μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι, το μπέικιν, το αλάτι, την ζάχαρη και τον δυόσμο.
Σε ένα άλλο μπολ χτυπάμε τα αυγά, το λάδι και 2 κουταλιές νερό.
Προσθέτουμε τα κολοκυθάκια, αφού τα ξαναστύψουμε όσο πιο πολύ γίνεται, τα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα και τον άνηθο. Ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε το μείγμα αυτό στο μπολ με το αλεύρι και ανακατεύουμε να ενωθούν όλα τα υλικά.
Τελευταία προσθέτουμε την φέτα.
Λαδώνουμε μια μικρή μακρόστενη φόρμα (μην χρησιμοποιήσετε πολύ μεγάλη), την αλευρώνουμε και τινάζουμε την περίσσεια του αλευριού.
Αδειάζουμε το μείγμα στην φόρμα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 175-180 βαθμούς, για 35-40 λεπτά (ψήσιμο πάντα ανάλογα με τον φούρνο μας).
Βγάζουμε την φόρμα από τον φούρνο και αφήνουμε το κέικ μέσα στην φόρμα για 10-15 λεπτά.
Μετά ξεφορμάρουμε και το τοποθετούμε πάνω σε σχάρα, να κρυώσει καλά και να μην κρατήσει υγρασία.
Κόβουμε σε φέτες, και απολαμβάνουμε το νόστιμο κεκάκι μας.
Καλή επιτυχία!

27 comments:

κυκλάμινο said...

μου άρεσε η ιδέα μπαίνει στο πρόγραμμα. Καλημέρα

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Καλημέρα Ελενα μου..πάντα σας διαβάζω όλες τις αναρτήσεις/συνταγές/από όλες τις κοπέλες ασχετα αν δεν σχολιάζω πάντα

πρώτη φορά ακούω κέικ με κολοκύθια
ταιριάζει το κολοκύθι σε κέικ;
από την άλλη θα μου πεις και οι μάγειρες/σεφ με πειράματα βρίσκουν νεες συνταγές :)

Unknown said...

Kαλημέρα Έλενα!
Πολύ ωραία αλμυρή πρόταση!Και να πω την αλήθεια ,πολλές φορές επιθυμώ τα ροφήματά μου να τα συνοδεύω με αλμυρά!Ακόμα και το βραδυνό μου,με ένα ωραίο δροσερό γιαούρτι.
Τα κολοκυθάκια πράγματι αυτή την εποχή είναι στα καλύτερά τους!Το μόνο που θα με απασχολούσε είναι η πιθανή υγρασία που θα εγκλώβιζε το κέικ από αυτά.
Γιατί μπορεί πολλές φορές να αποζητούμε την υγρασία στα γλυκά μας,αλλά στα αλμυρά,δίνει την αίσθηση του άψητου.Ελπίζω να μη συμβαίνει στο ωραιότατα κέικ που μας προτείνεις σήμερα.Θα το κάνω οπωσδήποτε,αφού οι γεύσεις αυτές είναι αρεστές σε όλη την οικογένεια!
Φιλιά πολλά,πολλά.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, κατά σύμπτωση σκεφτόμουν τελευταία να φτιάξω ένα κέικ με κολοκυθάκια, γιατί από εδώ και εμπρός θα έχουμε ωραία κολοκύθια στην αγορά. Και ιδού η πλούσια συνταγή εμπρός μου, φτιαγμένη από τα χεράκια σου! Μοσχοβόλησε ο δυόσμος, πρωί πρωί!! Κερνιέμαι ένα κομμάτι. Μου αρέσουν οι αλμυρές γεύσεις με τον καφέ μου.
Καλή ημέρα να έχουμε.

SpIrToKoYto said...

Αγαπητό συνμέλος,επειδή έχω δοκιμάσει από τα χεράκια σου και άλλα αλμυρά κέικ και με άλλα λαχανικά - ονειρεμένο αυτό με τις πιπεριές - είμαι σίγουρη πως και αυτό θα είναι του ονείρου...
Πολύ καλή ιδέα,όταν μαζί με το γλυκό,θέλουμε να έχουμε και ένα αλμυρό στο τραπέζι μας...

μάτσα μουτσα μουτς σε σένα και φιλιά σε όλες...-:)))

Tante Kiki said...

Τέλειο το αλμυρό κέικ με τα κολοκυθάκια...τα αρωματικά που του πρόσθεσες Ελενάκι μου το απογειώνουν... είναι ένα νοστιμότατο σνακ, εντελώς καλοκαιρινό!!!
Φιλάκια πολλά!

Lila Xagorari said...

Ωραία πρόταση, εύκολη, οικονομική και πολύ νόστιμη είμαι σίγουρη!!!!!

Vasia b. said...

Εξαιρετικό το αλμυρό σου κεικ με την αγαπημένη συμμετοχή κολοκυθιών και λοιπών λατρεμένων μυρωδικών!!!!!
Θα μπει στα υπόψιν άμεσα....
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

Selcouth said...

Αυτό θέλω πολύ να το φτιάξω! Μ'αρέσουν τα αλμυρά κεκάκια. Άσε που τρώγονται εύκολα στη δουλειά, χωρίς να σε παίρνει χαμπάρι κανείς!
Και φαίνεται και εύκολο... Θα "παίξει" σύντομα!
Πολλά φιλάκια Έλενά μου! Καλό μεσημέρι και φυσικά... καλή όρεξη!

paraxeno pirouni said...

Μμμ, και πεινάω τώρα! Μου αρέσουν πολύ αυτά τα κέικ, κάτι μεταξύ κέικ και πίτα χωρίς φύλλο που τρώγεται όλες τις ώρες όντως!
Για να δω και τα υπόλοιπα κολοκυθοπιάτα λοιπόν!
Καλό μεσημέρι!

Nena said...

ΤΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΑΩ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ! ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ

Ερμιόνη said...

Πραγματικά είναι από τις συνταγές που δεν θα άλλαζα ούτε το παραμικρό!
Όλα τα υλικά που έχεις επιλέξει Έλενα δένουν τόσο υπέροχα μεταξύ τους και το αποτέλεσμα είναι ένα άκρως καλοκαιρινό σνακ για όλες τις ώρες!
Φιλιά πολλά!

Mary said...

Άντε βρε χρυσοχέρικο και να δω τι θα κάνω με σένα... Μια λιγουρίτσα την έχω εδώ που τα λέμε κι έπεσα πάνω σε λαχταριστή συνταγή! Από τα υλικά και την ωραία εμφάνιση φαίνεται πολύ νόστιμο!

Φιλάκια πολλά γλυκούλι μου!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Και ότι γύρευα Ελενα μου...μια αλμυρή συνταγή γιατί έχουμε κόψει τα γλύκά..χι..χι. άλλος όχι εγώ να εξηγιόμαστε.. απλώς του κανω συμπαράσταση..χιχ.χ. ωραία μου ακούγεται..!!!! έφτιαξα και την συνταγή με το ζαμπόν και το κεφαλοτύρι πολύ νόστιμο μπορεί να μην σχολιαζω πολύ εδώ .. λαθος μου.. Ελενακι μου...αλλα εχω πολλες φορες ζητησει τα φωτα σας...φιλακια πολλα

κορδονέτο said...

Πολύ ωραία η ιδέα για κέικ με κολοκυθάκια,να ξεφύγουμε λίγο από τους κολοκυθοκεφτέδες. Φιλάκια πολλά!

DIMI said...

Πολύ όμορφη συνταγή Ελενά μου!!!Καί η επιλογή τών υλικών,τέλεια!!Εύκολο καί γρήγορο τό κεκάκι σου,τού ταιριάζη ένα ποτήρι μπύρα παγωμένη!!!Θά τό φτιάξω πολύ σύντομα!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

Eleni said...

Ελενάκι μου τέλειο το κεκάκι σου.Φαίνεται πολύ αφράτο και έτσι όπως κόβονται τα κομμάτια ξεχωρίζεις τα υλικά του!Όσο για τα μυρωδικά που χρησιμοποίησες του ταιριάζουν απόλυτα!!!Θα δοκιμαστεί σίγουρα!
Φιλάκια πολλά!!!!!

eleni said...

Έλενα,αυτή η γεύση και το άρωμα μόνο καλοκαίρι θυμίζει!
Όπως και η πίτα,έτσι και το κέικ θα έχει τέλεια γεύση!
Φιλιά!

mookies said...

Φανταστικό το αλμυρό σου κέικ Έλενα. Τα κολοκυθάκια μου αρέσουν πολύ και τα συνδύασες με πολύ νόστιμα μυρωδικά.
Σίγουρα θα δοκιμαστεί!
Φιλιά

Δημιουργία said...

Μου αρέσει Έλενα που δίνετε συνταγές για όλα τα γούστα.Το αλμυρό κεκάκι σου είναι γεμάτο καλοκαιρινά αρώματα.

marimar said...

Πολύ ωραία πρόταση, και λατρεύω τα κολοκυθάκια.....
Στα προσεχώς και το κρίμα (κιλά) στο λαιμό .... σου!!!!
Φιλάκια

dhmhtra said...

Καλημέρα...όπως σας έγραψα και άλλη φορά μπορεί να μην σχολιάζω τις συνταγές σας όμως σας παρακολουθώ καθημερινά. Να είστε καλά!

mia xara said...

Καλημέρα Ελένη μου, πολύ νόστιμο δείχνει το σημερινό κέικ!!!Έχω αδυναμία στις αλμυρές νοστιμιές καθώς και στα κολοκυθάκια!!Παίρνω τεμάχιο και αναχωρώ ευτυχισμένη!Πολλά φιλιά!

Kate'sCakeBox said...

Είδα λίγο πριν το χοιρινό με τις μελιτζάνες μου κάνει κλίκ με τη μία και όταν παω να φύγω απο δώ βλέπω και το κέικ που δεν είχα δεί την ανάρτηση!!πολυ πρωτότυπο Ελενά μου το κεκάκι!!με εξιτάρισε το κολοκύθι..δεν σας προλαβαίνω βρε κορίτσια!!!αστέρια!!!φιλάκια και καλό βραδάκι!!

FELITSIA said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ .ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΙΤΑ ΧΩΡΙΣ ΦΥΛΛΟ .

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα καλά σας λόγια!!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που τόσο πολλοί φίλοι μου γράψανε στο facebook ότι το φτιάξανε, και μάλιστα δημοσίευσαν και φωτογραφίες από τα κεκάκια τους!
Ακόμα πιο πολύ χαίρομαι που όχι μόνο το φτιάξανε, αλλά και τους άρεσε πολύ όπως μου είπαν!
Η αλήθεια είναι ότι γίνεται πολύ νόστιμο αυτό το κεκάκι!

* Φωτεινή μου δεν εγκλωβίζει καθόλου υγρασία, γι αυτό τράβηξα από κοντά τις φωτογραφίες, για να φανεί το ψήσιμο.
Γίνεται πολύ αφράτο και νόστιμο, και κόβεται ωραιότατα σε κομμάτια!!

Φιλιά πολλά σε όλους!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...