Saturday 15 June 2013

Μοσχαράκι με ..... μανιταρόσουπα


Για το Σαββατοκύριακο, ας μαγειρέψουμε ένα ξεχωριστό και σπέσιαλ φαγάκι!!
Νομίζω ότι δεν μπορώ να σας περιγράψω με λόγια, μα ούτε και με φωτογραφίες, την νοστιμιά αυτού του φαγητού!
Το φαγάκι αυτό έχει την εξής ιδιαιτερότητα:
Μαγειρεύεται μέσα σε … μανιταρόσουπα και μέσα σε … sprite!!
Και τα δύο αυτά υλικά δίνουν ένα πολύ τρυφερό κρέας μα και μια νόστιμα χυλωμένη μανιταροσάλτσα, που κάνουν το μοσχαράκι μας ακαταμάχητο!!
Χωρίς πολλά λόγια πάμε να σας πω πως θα το φτιάξουμε!

Θα χρειαστούμε:
1200 γρ. μοσχαράκι κομμένο σε κυβάκια
1 φάκελο μανιταρόσουπα (όχι στιγμής)
250 γρ. μανιτάρια τεμαχισμένα
2 σκελίδες σκόρδο
1 κουταλάκι εστραγκόν
1 κουταλάκι σκόνη σκόρδου
1 κουτάκι sprite (330 ml)
ελαιόλαδο και 1 κουταλιά βούτυρο
αλάτι – πιπέρι
Στην πράξη:
Βάζουμε στην κατσαρόλα μας ελαιόλαδο και 1 κουταλιά βούτυρο και σωτάρουμε τα μανιτάρια για 2-3 λεπτά, να μαλακώσουν λίγο.
Προσθέτουμε το κρέας, και τα φέρνουμε όλα 2-3 βόλτες. Προτιμάμε ποντίκι ή άλλο τρυφερό κομμάτι από το μοσχαράκι για την συνταγή μας.
Προσθέτουμε στην κατσαρόλα το σκόρδο κομμένο σε φετάκια, την σκόνη σκόρδου, το εστραγκόν, αλάτι (λίγο), πιπέρι, το sprite και 250 ml νερό.
Αφού πάρουν όλα μια βράση, χαμηλώνουμε την φωτιά, κλείνουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε το φαγητό να σιγομαγειρευτεί για 1,5 ώρα.
Στην συνέχεια προσθέτουμε στην κατσαρόλα την μανιταρόσουπα και άλλα 100 ml νερό, και συνεχίζουμε το μαγείρεμα για άλλα 7-10 λεπτά.
Φροντίζουμε να ανακατεύουμε συχνά το φαγητό αυτά τα τελευταία λεπτά, για να μην μας κολλήσει αυτή η υπέροχη σαλτσούλα!
Ιδανική παρέα για το φαγάκι μας, ένα άσπρο σπυρωτό ρυζάκι.
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

46 comments:

paraxeno pirouni said...

Η σκόνη της μανιταρόσουπας χρησιμοποιείται σαν μπαχαρικό δηλαδή! Για ένα πείραμα γιατί όχι? Ενδιαφέρον πιάτο/ιδέα και η srite θα το γλυκίζει (να κάνει και η zero άραγε?)
Πολλά φιλιά Έλενα, καλό Σ/Κ να έχεις!

SPYRIDOULA said...

Υπέροχο το πιάτο σου και πολύ πρωτότυπο!Πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

Anonymous said...

υπέροχη συνταγή.....και εξαιρετική ιδέα....την καλημέρα μου να σαικαλά

syros2js said...

Ω, τί πρωτότυπο πιάτο!!!
Μου άρεσε η ιδέα σου!!!
Μπράβο σου, κούκλα μου!!!
Φιλάκια!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Eleni said...

Ελενάκι μου τι υπέροχο φαγάκι είναι αυτό πάλι?Πρωτότυπο και εντελώς διαφορετικό απο τα συνηθισμένα!!!Φαντάζομαι πόσο τρυφερό και νόστιμο είναι μμμμ!!!!
Καλό Σαββατοκύριακο, φιλάκια πολλά!!!!

Lila Xagorari said...

Αυτό με τη sprite με ξενίζει αλλά δεν λέω ποτέ όχι σε πρωτότυπα και πολύ διαφορετικά πιάτα!!!!

Helen Gr said...

Καλά, αυτό κι αν είναι πρωτότυπο πιάτο κα, όπως φαίνεται, νοστιμότατο! Έλενά μου διάλεξες πολύ ασυνήθιστα υλικά και μας έκανες μια πολύ δελεαστική πρόταση! Να είσαι καλά!
Φιλάκια πολλά

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Τέλειο πιάτο Έλενά μου!!!
Θα το δοκιμάσω. Πολύ μου άρεσε η ιδέα με τα μανιτάρια!!!
Πολλά φιλάκια!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

eleni said...

Έλενα,τι φαγάκι πρωτότυπο μας έφτιαξε για Σαββατοκύριακο!
Διφορετικό,αλλά σίγουρα θα δένει η γεύση με τα μανιτάρια,για το sprite δεν ξέρω,αλλά εμπιστεύομαι τις προτάσεις σου!
Καλό Σ/Κ-φιλιά!

κορδονέτο said...

Πρωτότυπη συνταγή,θα΄θελα να τη δοκιμάσω,γιατί μου φαίνεται ότι θα'ναι πολύ νόστιμη. Φιλάκια πολλά!

Tante Kiki said...

Σπέσιαλ πρωτοτυπία και γεύση μας έχεις σήμερα Ελενάκι μου!!!
Πολύ νόστιμο και ξεχωριστό φαγάκι!!!
Φιλάκια!

mm_skg said...

Πολυ πρωτοτυπο πιατο ΕΛενακι!
Κατι μου λεει οτι ειναι και πολυ νοστιμο!
Καλο Σ/Κ!
Φιλια!

DIMI said...

Καλησπέρα Ελενά μου!!!Τί υπέροχη συνταγή!!!Πολύ πρωτότυπο πιάτο!!!Φοβερή η ιδέα τής σπράιτ καί τής μανιταρόσουπας!!!Φαντάζομαι τήν γεύση του!!!!Θεσπέσια!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

Taelia88 said...

Πολύ πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα ιδέα!! Πιστεύω θα μου αρέσει πολύ! Εκτός από το εστραγκόν. Δεν μου αρέσει καθόλου, οπότε ελπίζω να μην είναι μεγάλη παράλειψη! χιχι!
Καλό σ/κο!!
Φιλιά!

Chrisi said...

Σπράιτ ε?πολυ προτότυπο,θα έχει οντως ιδιαίτερη γεύση,θα το φτιάξω,μ αρεσει το μοσχαρι,και με το σπυρωτό ρύζι θα είναι όντως ένα ωραίο πιάτο καλή Κυριακή.

Anonymous said...

πολυ καλη συνταγη!θα την δοκιμασω με sprite!!Το εχω κανει με μπυρα και γινεται super special φαγακι!!

SpIrToKoYto said...

Αχ....τέλεια...!!!
Επειδή λόγω του χθεσινού ξενυχτιού έχω βγάλει δύο απλές μπριζολίτσες,ερχόμαστε να μας κάνεις το τραπέζι...
Εχε το νου σου,θα σου χτυπήσω το κουδούνι...

Φιλιά πολλά πολλά και καλή Κυριακή σε όλες σας...-:)))))

Magia da Inês said...

¸.•°✿✿⊱彡

Tudo de bom!!!

✿º° Bom domingo!
º°♪ Boa semana!
Beijinhos .♫º

Ερμιόνη said...

Μανιταρόσουπα, sprite, πολύ προχωρημένο το πιάτο σου Ελενάκι!
Σίγουρα με το αναψυκτικό θα γίνεται πιο τρυφερό το μοσχάρι!
Και τα μανιτάρια του πάνε πολύ!
Φιλιά πολλά!

DE-PROPOSITO said...

Estive por aqui.
E, desejo FELICIDADES

Nanuel

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι αφού με ξέρεις!
Οτι περίεργο στο φαγητό, θα το δοκιμάσω χα χα χααα
Πιστεύω πως μια χαρά θα κανει οποιοδήποτε αναψυκτικό με ανθρακικό.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου, να σαι καλά!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλώς τον Παναγιώτη!
Το πιάτο σου σε περιμένει σερβιρισμένο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλιά πολλά Γιάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου έγινε φο-βε-ρό!!!!!!
Το ξανάφτιαξα άλλες δυο φορές από τότε!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα δεν καταλαβαίνεις την γεύση της sprite, συντελεί απλά στο να κάνει τρυφερό το μοσχαράκι!
Καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει πολύ, αν το φτιάξεις!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου σε ευχαριστώ!!!
Μου έχεις λείψει!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου εμπιστέψου με στο θέμα της sprite, κάνει το κρεατάκι λουκούμι!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κορδονέτο μου είναι, είναι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρινάκι, και πολύ σωστά στο λέει χα χα χαα
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ντίμη μου σ' ευχαριστώ, να σαι καλά!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Τίνα μου παράλειψέ το το εστραγκόν, αν και δίνει πολύ ωραίο άρωμα στο φαγάκι!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή Κυριακή Νέλη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ανώνυμη/ε, και με μπύρα το μοσχαράκι μαγειρεύεται πολύ νόστιμα, δοκίμασέ το και με sprite, πιστεύω θα σ' αρέσει!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα, το σπίτι μου as you know, είναι πάντα ανοιχτό για σένα!!
Φιλιά πολλά, πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Hola Magia:)
Have a nice week!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι, είδες τι προχώ είμαι??
Οχι πες!!!! χα χα χαα
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Nanuel, thanks for your visit!
Have a nice week!

Roula Tofea said...

Πεντανόστιμο φαίνεται κορίτσι μου!!!
Φιλάκια.

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου!
Φιλιά πολλά!

Ειρήνη Ε. said...

Αυτός ο συνδιασμός μανιταρόσουπας - σπράϊτ και κρέατος, είναι ασυνήθιστος κα ιδιαίτερος, Ελενάκι. Πρωτοτυπία στην νοστιμιά, γι' αυτό και μας αρέσει! Σίγουρα το κρεατάκι, έγινε σκέτο λουκουμάκι!!
Καλή μας εβδομάδα.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα καλή μου Ελενα..περασα και γω , παντα περνώ όσους περνούν από το σπιτάκι μου , ισως σε στενοχωρήσω αλλά δε μου αρέσουν ούτε το μοσχάρι ούτε τα μανιτάρια δεν έφαγα ποτέ μου...Περασα για να μη νομίζεις ότι σε ξεχνώ

mookies said...

Ξεχωριστά και ασυνήθιστα τα υλικά που χρησιμοποίησες Έλενα.
Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω, καθότι λάτρης των μανιταριών.
Φιλιά

Mary said...

Άντε να δω τι θα σε κάνω βρε μικρό ζουζουνάκι με τις πρωτότυπες νοστιμιές σου! Ούτε που θα πήγαινε το μυαλό μου στο αναψυκτικό για τρυφερό κρέας!

Σε γλυκοφιλώ και σου τσιμπάω τα μαγουλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...