Wednesday 19 June 2013

Παγωτό με κερασάκια μαρασκίνο


Αυτή η εβδομάδα ξεκίνησε με τη θερμοκρασία να ανεβαίνει, καταλαβαίνουμε επιτέλους ότι έχουμε καλοκαίρι.
Σίγουρα αναζητούμε δροσιστικά επιδόρπια και πιο ελαφριά φαγητά αυτή τη περίοδο.
Λατρεύω τα κερασάκια μαρασκίνο, γι αυτό τα πρόσθεσα σε νόστιμα παγωτάκια, που ετοιμάζονται πανεύκολα και τα απολαμβάνουμε κάθε στιγμή της ημέρας!!
Πάμε να σας πω πως τα φτιάχνουμε!

Τα υλικά μας για 6-8 ατομικά ξυλάκια:
125 ml φρέσκο γάλα
200 ml κρέμα γάλακτος με 15% λιπαρά
3 κουταλιές σκόνη για κρέμα ζαχαροπλαστικής στιγμής βανίλια( θα την βρείτε στα σούπερ μάρκετς, π.χ ΓΙΩΤΗΣ, Morfat κ.α)
2 κουταλιές σιρόπι από γλυκό του κουταλιού κεράσι μαρασκίνο ή 1 κουταλιά σούπας γλυκόζη
8 κερασάκια μαρασκίνο, κομμένα σε κομματάκια
Στην πράξη:
Βάζουμε σε ένα μπολ όλα τα υλικά, εκτός από τα κερασάκια.
Δουλεύουμε με το μίξερ για 5-6 λεπτά.
Βάζουμε το μείγμα μαζί με το μπολ στη κατάψυξη για 20 λεπτά. Θα παγώσει ελαφρώς.
Στη συνέχεια προσθέτουμε τα κερασάκια ανακατεύουμε καλά με ένα κουτάλι και μοιράζουμε το μίγμα σε θηκάκια παγωτού.
Τα τοποθετούμε στην κατάψυξη για 3-4 ώρες περίπου.
Όταν τα βγάλουμε από την κατάψυξη, τα βυθίζουμε σε ζεστό νερό για λίγο (1-2 δευτερόλεπτα) και έτσι αφαιρούνται πολύ εύκολα τα θηκάκια.
Αν θέλουμε τα παγωτάκια μας να γίνουν πιο εντυπωσιακά, τα πασπαλίζουμε με λίγη τρούφα σοκολάτας ή τριμμένο μπισκότο στη πάνω ή κάτω πλευρά τους, λίγο πριν τα σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ.

40 comments:

mia maria said...

Ελένη μου, πραγματικά υπέροχο το παγωτό σου σήμερα! Και πολύ πολύ εμφανίσιμο!

κυκλάμινο said...

τρέχω για θηκούλες, Φιλάκια

Notoula said...

Καταπληκτικό!

Ειρήνη Ε. said...

Έπιασαν για τα καλά οι ζέστες και ένα ωραίο παγωτάκι σαν το αυτό, είναι μια ανάσα δροσιάς! Ελενάκι, τα κερασάκια μαρασκίνο μας αρέσουν. Δίνουν χρώμα και ωραία γεύση στα παγωτάκια μας!! Σίγουρα η μικρή σου, θα ξετρελάθηκε με αυτή την παγωμένη λιχουδιά!! Δεν την αδικώ! Και εγώ το ίδιο!
Καλή μας ημέρα.

Sophie said...

Τι πιο δροσιστικό από ένα γευστικό παγωτάκι τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού!!!!Φαίνεται υπέροχο!!!Φιλάκια!!!!

syros2js said...

Αχ, να 'χα 1-2 (καλά 5-6 εννοώ)!!!
;-)
Φιλάκια πολλά!!!
Καλημέρα!!!

Tante Kiki said...

Γεια στα χέρια σου Ελένη μου... τέλειο το παγωτάκι σου και με τη ζέστη που έχει σήμερα...απαραίτητο!!!
Φιλιά!

SpIrToKoYto said...

Δεν το συζητώ....Το απόλυτο must της κάθε κατάψυξης...!!!
Ελενάκι μου,τη δροσιά και τη γλύκα του να έχεις που μας δρόσισες...

Καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...-:)))

Εφη said...

Οτι πρέπει είναι τα παγωτάκια με αυτή την παλιοζέστη! Η πινελιά των μαρασκίνο πολύ όμορφη!
Καλημερούδια!

Vasia b. said...

Δροσιστικό και υπέροχο το παγωτάκι που μας κερνάς σήμερα Ελένη μου!!!
Το μαρασκίνο από τα αγαπημένα μας γλυκάκια και σε συνδυασμό με το παγωτό γίνεται τέλεια λιχουδιά!!!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Μαράκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Φιλάκια!!!

Eleni said...

Κυκλάμινο καλή επιτυχία!!!
Σε ευχαριστώ, φιλιά!!!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Νοτούλα μου!

Eleni said...

Ειρηνάκι μου πράγματι έπιασαν οι ζέστες και νομίζω πως τα παγωτάκια είναι ότι καλύτερο για να δροσιστούμε λιγάκι!Η μικρή ξετρελάθηκε, καλά κατάλαβες αλλά και οι υπόλοιποι στο σπίτι, μέσα σε λίγη ώρα εξαφανίστηκαν!
Σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!!!

Eleni said...

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου Σόφη μου.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!!!

Eleni said...

Γιάννα μου χαχαχα, και γω έτσι έπαθα!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Έτσι ακριβώς Κική μου!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Βιβίκα μου δίκιο έχεις είναι το απόλυτο must της κάθε κατάψυξης, έτσι!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια πολλά!!!Σμουτς

Eleni said...

Εφούλα μου χαίρομαι που σου άρεσαν!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Φιλάκια!

Eleni said...

Βάσια μου και γω τα λατρεύω τα μαρασκίνο είναι τραγανά και πολύ πολύ νόστιμα!Με το παγωτό πράγματι ταίριαξαν γάντι!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Φιλάκια πολλά!!!

eleni said...

Πολύ ωραίο το παγωτάκι σου,Ελένη με γεύση βανίλιας,που μ΄αρέσει!
Κράτησα τη βασική συνταγή σου,έβαλα σιρόπι βύσσινο και έτριψα digestive με σοκολάτα.
Μόνο τις όμορφες θηκούλες δεν έχω και το έβαλα σε μπολ,για να είνι έτοιμο το απόγευμα,που θα έρθει ο εγγονός μου.
Φιλιά!

Eleni said...

Ελένη μου εξαιρετική η ιδέα σου για τα digestive, είμαι σίγουρη πως θα γίνει εκπληκτικό αλλά και με το σιρόπι βύσσινο που πρόσθεσες!!!Μπράβο σου, μου άρεσε πολύ η ιδέα σου!Καλή επιτυχία!!!Θα αρέσει πολύ στον εγγονό σου είμαι σίγουρη!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια πολλά!!!

Helen Gr said...

Μα την αλήθεια, το ζήλεψα σαν μικρό παιδάκι! Πολύ ωραία ιδέα, θα την εφαρμόσω! Ευχαριστώ!
Φιλιά

Ερμιόνη said...

Ωραία ιδέα η προσθήκη αυτών των κερασιών!
Είναι και εύκολη συνταγή, κάτι το οποίο επίσης με χαροποιεί ιδιαίτερα!!
Φιλιά πολλά!

Kate'sCakeBox said...

Πάλι βλέπω με τρέλα να φτιάχνουμε παγωτάκι απο το Ελενάκι που φαίνεται άκρως yummy yummy και μας προκαλεί να το φτιάξουμε!και φυσικα και εννοείται με το σιρόπι βύσσινο που θα δώσει extra yummy yummy γεύση!!sorry για τα πολλά yummy yummy,αλλά ενθουσιάστηκε η Kate σήμερα!!φιλάκια άπειρα!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Σου μιλάει μια λάτρης του παγωτού...σε οποιαδήποτε γλύκό μπορώ να πώ όχι.. στο παγωτό ποτέ..ακομα και τον χειμώνα το θελω..χι.χι.. τέτοια εξάρτηση μιλαμε...και να ήμουνα και καμια παιδούλα..το παγωτακι σου Ελενη μου καταγράφεται....φιλακια πολλα και αλλες πολλες τέτοιες λιχουδιές...
Υ.Γ οπως καταγραφηκε και η συνταγή κοκυθακια με τζατζίκι..χι.χιχ. σούπερ....

Eleni said...

Ελενάκι μου να το εφαρμόσεις είναι καταπληκτικά!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια πολλά!!!

Eleni said...

Ερμιόνη μου γίνονται πανεύκολα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια πολλά!!!

Eleni said...

Kate μου μη ζητάς συγνώμη και εμείς yummy yummy λέγαμε όταν τα τρώγαμε!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

DIMI said...

Ελένη μου,ζωγράφισες πάλι!!!Καταπληκτική συνταγή!!Η Ελένη ήδη τήν δοκίμασε γιά τόν εγγονό της!!!Καί εγώ αυτό τό Σ/Κ,αφού πάρω υλικά καί τίς θήκες,θά τήν εφαρμόσω σίγουρα!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

Eleni said...

Ρούλα μου εννοείται πως δεν αντιστέκομαι και γω σε κανένα παγωτό χειμώνα- καλοκαίρι!!!
Σε ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Eleni said...

DIMI μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, καλή επιτυχία σου εύχομαι, περιμένω εντυπώσεις!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Elliniko Xreos sti Gastronomia said...

Λαχταριστό, πανεύκολο και άκρως καλοκαιρινό! Μπράβο!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Create Taste!!!

Anonymous said...

πολύ ωραία ότι έπρεπε...να σαι καλά

Martha said...

Γλύκες είναι, αυτό έχω μόνο να πω! Μετά θα τις φάω τις γλύκες και θα τελειώσουμε γλυκά!

Maria B. said...

Καλημερούδια!!!!! σήμερα μετά απο τόσες μέρες μακριά απο όλα έρχομαι και βρίσκω και φαγάκι και στικάκια και παγωτάκια, πω πω τι τυχερή είμαι !!!!! γύρισα Λενάκι όπως ξέρεις απο τις ολιγοήμερες διακοπές μου και θα απολαύσω το υπέροχο παγωτάκι σου, εμένα κυρία παρακαλώ να μου δώσετε αυτό με την τρούφα !!!!!!!!!!! χιχιχι

χαίρομαι πολύ που σας ξαναβρίσκω !!!

φιλια πολλά πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Μα τι ονειρεμένα παγωτάκια είναι αυτά Ελενάκι μου, σκέτη ζωγραφιά!!
Για άλλη μια φορά μας εντυπωσίασες!!!
Φιλιά πολλά πολλά!

Taelia88 said...

Πολύ νόστιμο φαίνεται το παγωτάκι σου, Ελένη!! Πολύ εντυπωσιακή η εμφάνισή του και το αποτέλεσμα πιστεύω τη συναγωνίζεται σε υπεροχή!
Φιλιά!!

Unknown said...

Εξαιρετικό το παγωτό σου Ελένη μου...και από γεύση υποθέτω και με τα κεράσια μαρασκίνο εξαιρετικό...Καταγράφεται...
Φιλιά Καλό Σ/Κ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...