Thursday 6 June 2013

Παγωτό με φυστικοβούτυρο και μπανάνες


Αν σας αρέσει το φυστικοβούτυρο (ο γιος μου ο μεγάλος το … κουταλίζει), βρήκατε ένα παγωτάκι που θα σας ικανοποιήσει απόλυτα.
Με αρκετά ιδιαίτερη γεύση, με το φυστικοβούτυρο να κυριαρχεί, δεμένο αρμονικά με σιρόπι σοκολάτας με το οποίο ταιριάζει πολύ!
Μια γλυκιά μπανανούλα θα συμπληρώσει γευστικά τον συνδυασμό όλων.
Τολμήστε ένα διαφορετικό παγωτάκι, απολαύστε το και δροσιστείτε γλυκά!

Θα χρειαστούμε:
500 ml κρέμα γάλακτος
1 ζαχαρούχο γάλα (400 γρ. περίπου)
1 μεγάλη μπανάνα ή 2 μικρές
4 γεμάτες κουταλιές φυστικοβούτυρο
1 κουταλιά σιρόπι σοκολάτας (θα το βρείτε στα ΣΜ)
Για την διακόσμηση
σιρόπι σοκολάτας
chocolate chips
Στην πράξη:
Βάζουμε στο μπλέντερ την κρέμα γάλακτος, το ζαχαρούχο και την μπανάνα και τα χτυπάμε σε μέτρια ταχύτητα.
Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και τα χτυπάμε σε δυνατότερη ταχύτητα.
Αδειάζουμε το μείγμα σε τάπερ ή μπολ παγωτού, και το βάζουμε στην κατάψυξη.
Άλλο χτύπημα δεν χρειάζεται, το παγωτό γίνεται αρκετά «αφράτο», εγώ πάντως καλού κακού το ξαναχτύπησα άλλη μια φορά μετά από μία ώρα.
Όταν το παγωτάκι μας κρυώσει, σερβίρουμε περιχύνοντάς το με σιρόπι σοκολάτας (του πάει πολύ) και πασπαλίζοντάς το με λίγα chocolate chips.
Καλή επιτυχία!

56 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, καλημέρα. Επιτέλους, μετά από ένα δεκαήμερο, εδέησαν να μας συνδέσουν το ίντερνετ! Και έπεσα πάνω στο ωραίο σου παγωτάκι!! Πως να αντισταθώ η παγωτολάτρης;;!! Λύγισα, υπό το βάρος της νοστιμιάς του φυστικοβούτυρου και της μπανάνας! Η δε σοκολάτα, με αποτελείωσε!!! Τουλάχιστον ανταμείφθηκα για την υπομονή μου να περιμένω τόσες ημέρες να μας συνδέσουν.
Πολλά φιλιά. Καλημέρα σε όλους μας.

Anonymous said...

ενα παγωτάκι ότι έπρεπε.....πολύ νόστιμο να σαι καλά.....

τέσσερεις μπάλες παρακαλώ.....

SpIrToKoYto said...

Φυστικοβούτυρο ε...???...Αν και δεν το έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση μεταξύ μας και να μη βγει παραέξω,ωστόσο θα σε εμπιστευτώ μικρή Ελενα και θα το δοκιμάσω...

Καλημέραααααααααααα και φιλιά πολλά σε όλες σας.,..-:))))

SpIrToKoYto said...

υ.γ.1 Ειρηνάκι μου,επιτέλους...Μας έλειψες...

υ.γ.2 Παναγή άσε κάτω το μπωλ,σε βλέπουμε...

Sofia said...

Αν και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ φυστικοβούτυρο φαίνεται πεντανόστημο!! Θα το δοκιμάσω! Πολλά φιλούθκια :)

Maria B. said...

Καλημερούδια !!!!!
Μόλις είδα στην οθόνη παγωτό λέω- αυτό το πόστ είναι σίγουρα της Ελενας !!!!!!!!

Εχεις φτιάξει ατέλειωτα και απίστευτα παγωτά πιστεύω ότι θα σου χαρίσω απλόχερα τον τίτλο της ''παγωτού'' !!!!!χιχιχιχιχιχιχι

Ελενακι μου είχες δεν είχες μας δρόσισες πάλι, παίρνω το/α κουπακι/α μου και πάω να κάτσω δίπλα στο Βιβάκο και το Ρηνιώ που κοιτάνε τον Παναή που απολαμβάνει το παγωτό του !!!!

πολλές πολλές φιλούπες !!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

καλημερα..δε δοκιμασα ποτε τετοιο συνδυασμο...τα παγωτα μου αρεσουν..προτιμηση στα σοκολατένια

purpleleath said...

Πω, πω, πω!!! Παγωτάκι είδα και σιγά να μην το έχανα!!! Τέλειο φαίνεται... Πολλά φιλάκια!!!

Lila Xagorari said...

Εγώ ως γνωστόν, παγωτό να είναι και ότι να είναι!!!!!
Οπότε τριπλή μερίδα και γρήγορα!!!!

syros2js said...

Μα, να μην έχω δοκιμάσει ποτέ φυστικοβούτυρο?
Χμμμμμ!!!
Φαίνεται τόσο yummy το παγωτό σου!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
Καλημέραααα!!!

Anonymous said...

Υπέροχο!Συνδιάζει όλες τις αδυναμίες μου μαζί!Αλήθεια είναι τόσο εύκολο όσο το περιγράφετε;
Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω παγωτό, αν και είμαι περιβόητη γλυκατζού, αλλά το συγκεκριμένο με έχει βάλει σε μεγάλο πειρασμό, άσε που έχω και τα ίδια μπολάκια!
Δεν ξέρω αν θα έχει την ίδια γεύση, αλλά στο σερβίρισμα δεν θα αποτύχω, είμαι σίγουρη!
Νίκη.

ΕΛΕΝΑ said...

Ελα βρε Ειρηνάκι και μας έλειψες πολύ!!
Επιτέλους σε βλέπουμε ξανά κοντά μας!!!
Σου σερβίρω διπλή μερίδα, ξέρω ότι αγαπάς πολύ το φυστικοβούτυρο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου για σένα, όσες μπάλες θέλεις!
Ελα να σε δροσίσουμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβή τραστ μι (ξέρεις τώρα τι γλώσσα μιλάω, την γνωστή, του χωριού μας)
Και άσε τον Παναγιώτη να εκφραστεί, μην μου τον καταπιέζεις!
Σμουάααατςςς!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασιλικ΄΄η μου η αλήθεια είναι οτι το φυστικοβούτυρο έχεις φανατικούς φίλους και εχθρούς, κάτι σαν το ροκφόρ ένα πράμα χα χα χαα
Αν δοκιμάσεις και σου αρέσει, θα σου αρέσει και το συγκεκριμένο παγωτάκι.
Καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου σερβιρισε τον κόσμο, σερβιρίσου κι εσύ, και έρχομαι σε λίγο στην παρέα σας!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μου αφού σου αρέσουν τα σοκολατένια παγωτάκια, ρίξε μια ματιά στις Κατηγορίες μας, θα βρεις υπέροχα σοκολατένια παγωτάκια εκεί!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Purpleleath κόπιασε να σε δροσίσουμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, τριπλή μερίδα έφτασεεεεε!!!
Καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Γάννα μου σοβαρά???
Δοκίμασέ το, το φυστικοβούτυρο έχει αρκετά ιδιαίτερη γεύση, πιστεύω θα σ' αρέσει!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη, αυτό το παγωτάκι δεν είναι απλά εύκολο, είναι απελπιστικά εύκολο!!!!
Αν σου αρέσει το φυστικοβούτυρο (γιατί έχει έντονη την γεύση του) δοκίμασέ το οπωσδήποτε!
Πείπτωση αποτυχίας δεν υπάρχει, δεν έχει τίποτε δύσκολο η συνταγή.
Δες και τα άλλα παγωτά μας, όλα εύκολα είναι, και θα ανακαλύψεις ένα σωρό γεύσεις, ωστε να μην χρειαστεί να αγοράσεις ποτέ πια έτοιμο παγωτό, αφού θα τα φτιάχνεις στην στιγμή με τα χεράκια σου.
Καλή επιτυχία αν το δοκιμάσεις!

eleni said...

Τι ωραίο παγωτάκι,Έλενα!
Όμορφη θα είναι η γεύση του,αλλά με τη σοκολατίτσα απογειώνεται!
Φιλιά!

Unknown said...

Τι ωραίος συνδυασμός γεύσεων!Πόσο πλούσια γεύση πρέπει να έχει Έλενα το υπέροχο αυτό παγωτό!Μιας που ποτέ δεν έχω κάνει κάτι παρόμοιο θα το επιχειρήσω..εξάλλου η απλή διαδικασία παρασκευής του, επιταχύνει την απόφαση!!!
Καλή σου μέρα !Φιλιά πολλά,πολλά.

Paraskevi Lamprini M. said...

τέτοια μας βάζετε... και σιγά μην αδυνατίσουμε!! χαχαχα.. θαυμάσιο!!!

Vasia b. said...

Η αλήθεια κι εγώ όταν άνοιξα και είδα το ποστ κατάλαβα ότι είναι δικό σου Ελενάκι μου!!!!!
Με τις ωραίες και γρήγορες συνταγές για παγωτά που έχεις μοιραστεί μαζί μας σίγουρα θα κερδίσεις το τίτλο που σου δίνει η Μαρία!!!!!
Απορία : Μπορώ να αντικαταστήσω το φυστικοβούτυρο με κάτι άλλο ...με απλό βούτυρο ας πούμε??
Φιλάκια πολλά πολλά !!!!!!!

κορδονέτο said...

Θα τολμήσω να κάνω αυτό το διαφορετικό παγωτάκι,γιατί μου φαίνεται λαχταριστό και εύκολο. Φιλάκια και καλό απόγευμα!

Ερμιόνη said...

Πανεύκολο παγωτό με σούπερ υφή!
Πράγματι, τα παγωτά που φτιάχνονται με ζαχαρούχο και κρέμα γάλακτος δεν χρειάζονται παρά μόνο ένα χτύπημα.
Ο δε συνδυασμός φυστικοβούτυρου και μπανάνας είναι αγαπημένος και η σοκολάτα απλά τον εξυψώνει!
Φιλιά πολλά!

DIMI said...

Καλησπέρα Ελενά μου!!Τό φυστικοβούτυρο ,πολύ αγαπημένη γεύση!!!Οπως καί η μπανάνα!!!Ωραίο τό παγωτάκι σου,καί πολύ εύκολη η συνταγή!!!Θά δοκιμαστεί!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

paraxeno pirouni said...

Μμμ υπέροχο, μπράβο και πάλι μπράβο! Το peanut butter cup της γνωστής αμερικάνικης παγωτοεταιρείας έγινε το αγαπημένο μου για φέτος, αυτό που είναι και σπιτικό είμαι σίγουρη πως θα γίνεται εξαίσιο!
Η σοκολάτα του πάει τρελά, όντως. Θα του βάλω και λίγη κανέλα που μου αρέσει όμως, ναι?
Ευχαριστούμε για την ωραία, λιμπιστική συνταγή, πολλά φιλιά Έλενα!

Δημιουργία said...

Παγωτό με ιδιαίτερη γεύση είδα και έτρεξα Έλενα.Λατρεύω το παγωτό ακόμα και το καταχείμωνο.

mookies said...

Δεν τρελαίνομαι για φυστικοβούτυρο, αλλά σε κάποιες συνταγές όταν συνδυάζεται με μαρμελάδα ή με σοκολάτα μου άρεσε πολύ. Στο παγωτό σου, μαζί με τη μπανάνα και τη σοκολάτα πρέπει να έγινε εξαιρετικό! Πού ιδιαίτερη γεύση για παγωτό, βλέπω να το φτιάχνω σύντομα.
Πολλά φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου πραγματικά, η σοκολατίτσα το απογειώνει, ταιριάζει απίστευτα με το φυστικοβούτυρο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μου πιο απλή δεν γίνεται, ξέρεις πόσο της ευκολίας είμαι εγώ χα χα χαα
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Λαμπρινούλααααααααααα!!!
Δίαιτα?? Last year χα χα χαα
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου μπαμ κάνουν οι δικές μου συνταγές ε?? χα χα χααα
Και ένα πιτσιρίκι μπορεί να τις φτιάξει;-)
Το φυστικοβούτυρο αν δεν σ' αρέσει, αντικατέστησέ το με μερέντα, όχι με βούτυρο.
Μην μου πεις ότι δεν σ' αρέσει και η μερέντα, ε??
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κορδονέτο να το τολμήσεις, αξίζει πραγματικά!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου θενκ γιου, θενκ γιου!
Αντε να δω αν φέτος θα αποφασίσω να πάρω παγωτομηχανή κι εγώ!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ντίμη μου πιο εύκολο παγωτάκι, δεν γίνεται!
Σε φιλώ, καλό βάδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα μου πιστεύω ότι η κανελίτσα θα το απογειώσει, και πολύ καλά θα κάνεις να την προσθέσεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου τα παγωτά δεν έχουν εποχή πιστεύω, κι εγώ δεν τα σνομπάρω καθόλου τον χειμώνα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mookies συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!
Ο συνδυασμός στην προκειμένη περίπτωση, δίνει πολύ καλό αποτέλεσμα!
Φιλιά, καλό βράδυ!

Chrisi said...

Ωραιότατο το παγωτάκι σου,θα το δοκιμάσω και εγώ γιατι και εδώ έχουμε λατρεις του παγωτού θα το τιμήσουν ιδιαίτερα,πολλα φιλια.

Eleni said...

Τι ωραία πράγματα μας έφτιαξες πάλι!!!Ελενάκι τέλειο το παγωτάκι σου, απλή η διαδικασία παρασκευής και με υλικά που λατρεύω!!!Παίρνω ένα μπολάκι και σε φιλώ!!!
Σματς σμουτς!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Νέλλη μου και σε ποιον δεν αρέσει ένα σπιτικό παγωτάκι??
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι το μπολάκι σου στο έχω φυλαγμένο εννοείται!
Πολλά φιλάκια!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Σήμερα εγκαινίασα την παγωτομηχανή μας! Σημειώνω τη συνταγή για τα προσεχώς... Φιλάκια!

Roula Tofea said...

Τι τέλειο παγωτάκι!!!
Θα το κάνω Ελένη μου.
Φιλάκια.

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου εγώ να δω πότε θα αξιωθώ να πάρω παγωτομηχανή χα χα χαα
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρουλάκι μου φιλιά πολλά!
Καλό βράδυ!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ said...

τελεια ιδεα!εχω ενα βαζο φυστικοβουτυρο 2 μηνες(το πηρα μηπως δοκιμασει ο χαρης αλλα που;)
εμενα δεν μ'αρεσει το φυστικοβουτυρο αλλα θα φτιαξω το παγωτακι για την αδελφη μου που τρελαινεται!!!φιλια πολλα!

Mary said...

Φυστικοβούτυρο, ε; Μια φορά δοκίμασα και δε με ενθουσίασε, αλλά έτσι που το θεοποίησες παγωτιστί (χεχε) πως να αντισταθώ; Γεια στα χεράκια σου Ελενάκι μου!

Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!

Katerina V *Pause blog* said...

Καλημέρα Έλενα!! Όλο λέω να δοκιμάσω φυστικοβούτυρο να δω πως είναι και όλο το ξεχνάω!! Πολύ ωραία συνταγή! Άσχετο μου άρεσαν πολύ τα κουτάλια.. που τα βρίσκει κανείς;; Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Πλεχτό Μπισκότο, αν η αδελφούλα αγαπά το φυστικοβούτυρο, θα της αρέσει πολύ και αυτό το παγωτάκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαιρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!
Φιλιά γλυκιά μου!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου, τα κουταλάκια μαζί με τα μπολάκια, τα πήρα από το Jumbo.
Eίναι πολύ βολικά και ήταν και σε πολύ οικονομική τιμή.
Φιλιά!

Unknown said...

Ελενάκι παγωτό με φυστικοβούτυρο δεν έχω φάει...Βασικά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ φυστικοβούτυρο.
Ξέρετε ξέρετε δεν είμαι εύκολη να δοκιμάζω πράγματα...είμαι των κλασικών γεύσεων...
Δεν θα πω όμως όχι στο παγωτάκι σου....Φιλάκια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...