Wednesday 26 June 2013

Σουφλέ με κολοκυθάκια και γιαούρτι


Ένα σουφλέ σκέτος αφρός!!
Τόσο αφράτο και νόστιμο, που δεν θα σταματήσετε με τίποτε στο ένα κομμάτι.
Την συνταγή ανακάλυψα πριν 3 χρόνια σε ένα ένθετο με συνταγές του Βασίλη Καλλίδη, και έκτοτε την έχω φτιάξει πολλές φορές με κάποιες τροποποιήσεις που έκανα, όπως το χω συνήθειο.
Εκτός από πράσινα κολοκυθάκια, έχω φτιάξει το σουφλέ και με κίτρινη κολοκύθα όταν είναι η εποχή της, γίνεται εξίσου νόστιμο.
Το σουφλέ αυτό μπορεί να σταθεί επάξια σε οποιοδήποτε τραπέζι κάνετε, ή απλά μπορείτε να το απολαύσετε με μια παγωμένη μπυρίτσα και καλή παρέα.
Πάμε να το φτιάξουμε!

Θα χρειαστούμε:
1 κιλό κολοκυθάκια
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι
3/4 κούπας άνηθο ψιλοκομμένο
1/4 κούπας δυόσμο φρέσκο ψιλοκομμένο
400 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
250 γρ. φέτα
150 γρ. σιμιγδάλι ψιλό
λίγο πιπεράκι
Επιπλέον
λίγο έξτρα σιμιγδάλι για το πασπάλισμα
Στην πράξη:
Βάζουμε το κρεμμύδι στο μούλτι και το πολτοποιούμε.
Χοντροτρίβουμε την φέτα.
Τρίβουμε τα κολοκυθάκια στο χοντρό του τρίφτη. Τα στύβουμε πολύ καλά, να αποβάλλουν όσα περισσότερα υγρά γίνεται.
Τα βάζουμε σε βαθύ μπολ μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά.
Ανακατεύουμε πολύ καλά, να ενωθούν τα υλικά μεταξύ τους.
Αλάτι δεν βάζω λόγω της φέτας, αν όμως θέλετε, προσθέστε λίγο αλατάκι.
Λαδώνουμε καλά ένα πυρέξ μεσαίου μεγέθους.
Αδειάζουμε εκεί το μείγμα με τα κολοκυθάκια.
Ισιώνουμε την επιφάνεια και την πασπαλίζουμε με λίγο σιμιγδάλι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς με αέρα, για 40-50 λεπτά (ψήσιμο ανάλογα με τον φούρνο σας)
Βγάζουμε το πυρέξ από τον φούρνο και το αφήνουμε λίγο να κρυώσει, ώστε να μπορέσουμε να το κόψουμε εύκολα σε κομμάτια και να το σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία!

58 comments:

Amelie said...

καλημέρα! Πολύ ωραία και εύκολη συνταγή με αγαπημένα κολοκυθάκια, θα την δοκιμάσω σήμερα κιόλας! Να κάνω μόνο μία ερωτησούλα: τα 150 γρ. σιμιγδάλι τα ρίχνω μέσα στο μίγμα ε? Και από επάνω πασπαλίζω με λίγο ακόμα, καλά το κατάλαβα? Ευχαριστώ πολύ!

Ειρήνη Ε. said...

Αφρός έγινε το κολοκυθοσουφλέ σου, Έλενα!! Πανεύκολο, θα το δοκιμάσω με κίτρινη κολοκύθα, που συνήθως έχω στην κατάψυξη. Θα ξετρελαθούν, στο σπίτι με αυτό το σουφλε!!
Καλή ημέρα να έχουμε.

Maria B. said...

Καλημέρα φιλεναδίτσα μου, τι να πρωτο-πάρω, το σουφλεδάκι ή το πηρουνάκι οέο ?? επειδή είναι δύσκολο το διαλεγμα τα παίρνω και τα δύο !!!!!!!!!!! χιχιχι!!!

πολύ ωραία πρόταση, είναι ότι πρέπει τώρα που αρχίζουν και αχνοφαίνονται τα κολοκυθάκια στο περιβολάκι του καλού μου !!!!!!

φιλουπες πολλές πολλές !!!

Lila Xagorari said...

Έχω βάλει μπριάμ στο φούρνο, αν το είχα δειι νωρίτερα θα το έφτιαχνα σήμερα κιόλας!!!!!!!!!!!

SpIrToKoYto said...

Κράτα μου μερίδα ,αλλά θέλω σερβίρισμα με το συγκεκριμένο πιρουνάκι,εντάξει...???

Καλημέρες και πολλά φιλιά σε όλες σας...-:)))

maria mas. said...

Τέλειο το σουφλεδάκι!! Μοσχομυριστό και πεντανόστιμο!

Μια απορία.. το σιμιγδάλι του πασπαλίσματος είναι extra σωστά?? Τα 150γρ μπαίνουν μέσα??

Φιλιά και καλημέρες :)

Μαίρη (Ginger) said...

μετά τα μπουγατσίνια που τα έχω τρελλάνει και μάλιστα σήμερα μεταφράζω και τη συνταγή για να τη διαδώσω στην Ουγγαρία, προβλέπεται αυτή εδώ η κολοκυθόπιττα να γίνει η επόμενη αγαπημένη μου συνταγή. Ευχαριστώωωωω πολύ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Amelie μου καλημέρα!
Μια χαρά το κατάλαβες!
Το σιμιγδάλι που πασπαλίζουμε από πάνω είναι έξτρα.
Το συμπληρωσα και στην ανάρτηση, γιατί με ρωτάγανε και στο facebook κάποιοι φίλοι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου και με κίτρινη κολοκύθα γίνεται φανταστικό!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου το πηρουνάκι δικό σου, (έχω άλλο ένα, θα τα μοιραστούμε)!!
Σε αντάλλαγμα θα μου δώσεις ένα κολοκυθάκι από τον κήπο σου, έτσι??
Φιλιά πολλά πολλα!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα γίνεται από τα πιο αφράτα σουφλέ, δοκίμασέ το κάποια στιγμή!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα έχω πολλά πηρουνάκια, γιατί είμαι και large όπως ξέρεις χα χα χααα!
Θα σου σερβίρω με όποιο σου αρέσει!
Κίσις!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία μου είναι έξτρα το σιμιγδάλι του πασπαλίσματος, το συμπλήρωσα και στην ανάρτηση.
Τα 150 μπαίνουν μέσα στο σουφλέ!
Φιλιά, καλή σου μέρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Τζιντζεράκι μου τα μπουγατσίνια είναι άπαιχτα, συμφωνώ μαζί σου!
Ούτε θυμάμαι πόσες φορές τα έχω φτιάξει κι εγώ.
Το σουφλέ αυτό γίνεται απίστευτα αφράτο, είμαι σίγουρη θα το ευχαριστηθείς κι αυτό!
Φιλάκια!

Summertime Blues said...

σου-φλέ
σου-φλέ
σου-φλέ!

πως ν αντισταθεί κανείς στην αφράτη γοητεία του;
υποκύπτει.
-καλά μου πήρες τα μυαλά κι έχουμε και σήμερα γαλλικά όλη η παρέα...
μάκια!

Tante Kiki said...

Μμμμμμμμ!!! Υπέροχο έγινε Ελενάκι μου!!!! Ενας αφράτος πειρασμός!!
Γεια στα χέρια σου !!!!

DIMI said...

Πολύ ωραία καί εύκολη η συνταγή σου Ελενά μου!!Μού αρέσουν τά σουφλέ καί τά κολοκύθια!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Φιλάκια!!!

Ερμιόνη said...

Τα κολοκυθάκια είναι απαραίτητα για την εποχή Ελενάκι!
Πολύ ωραία η πρόταση σου για σουφλέ! Φαίνεται πολύ ελαφρύ και με τα υλικά που έχει θα είναι εξαιρετικό!
Φιλιά πολλά!

Θεανώ said...

Ελενα πάντα ψάχνω διαφορετικούς τρόπους για να μαγειρέψω τα κολοκυθάκια τώρα που είναι η εποχή τους. Φαίνεται πολύ ωραία και εύκολη συνταγή. Θα την δοκιμάσω και θα σου πω τα αποτελέσματα. Φιλάκια




Anonymous said...

paneykolo...nostimotato...myrvdato ...O dyosmos einai theikos!!! k molis exafanistike...Eyxaristoume gia th syntagi!!!!!!

Kate'sCakeBox said...

Η αμαρτωλή γοητεία της απλότητας θα πω εγώ τώρα...μπράβο σου Ελενάκι μου!!συναρπαστική πρόταση!!άπειρα φιλάκια κοριτσάκι μου!!

mari beika said...

Φαίνεται λαχταριστό, κι αν κρίνω από τα υλικά πολύ νόστιμο!!
Φιλιά πολλά.

Vasia b. said...

Εξαιρετικό,γρήγορο,και νοστιμότατο φαίνεται το σουφλέ σου Ελενάκι μου !!!!
Τώρα που οι καλοί μας γείτονες έφτιαξαν μποστάνι εκεί στην Ποσειδωνία, μόλις είναι έτοιμα για κόψιμο τα κολοκυθάκια θα μπω.... μιας κι έχω το ελεύθερο και θα κόψω για να φτιάξω αυτό το υπέροχο σουφλέ!!!!χαχα!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

mookies said...

Φανταστικό φαίνεται Έλενα! Λατρεύω τα κολοκυθάκια σε σουφλέ, φανταστική γεύση. Δεν το έχω δοκιμάσει με σιμιγδάλι, σημειώνετε για το μέλλον.
Φιλιά

Unknown said...

Θαυμάσιο σουφλέ με πρωταγωνιστή το απόλυτο καλοκαιρινό λαχανικό με τις πάμπολλες μαγειρικές εφαρμογές.
Και εσύ Έλενα σήμερα μας το προσφέρεις καμουφλαρισμένο με υπέροχα μυρωδικά και άριστα υλικά,το πάντρεμα των οποίων μας χαρίζουν αυτή τη μοναδική πρόταση.
Καλό σου βράδυ!Φιλιά πολλά,πολλά.

Katrina said...

Α τελεια ιδεα!!! Θα το κανω σιγουρα!!!

Eleni said...

Ελενάκι πωπω!!!Πραγματικά ονειρέμενο το σουφλέ σου...σκέτος αφρός!!!Φανταστικό, η συνταγή έχει κρατηθεί φυσικά!!!
Φιλάκια πολλά!!!

mia maria said...

Πολύ ωραίο! Εύκολο και νοστιμότατο:)

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Γεια σου Ελενα μου, άργησα, αλλά πέρασα :) Τα τρία υλικά του τίτλου το καθενα ξεχωριστά μου αρεσουν και τα τρία πολύ...σουφλέ με χαμ και τυρί ξέρω εγώ το συνηθισμένο
σουφλέ με κολοκυθάκια και γιαούρτι πρώτη φορά το ακούω, νόστιμο μου ακούγεται όμως :)
φιλούθκια

Silena said...

Πέρα του ότι δείχνει πολύ λαχταριστό και νόστιμο Έλενά μου πρέπει να είναι και αρκετά ελαφρύ!!!
Ότι πρέπει για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού!!!
Καλό βράδυ! Πολλά φιλάκια!

Roula Tofea said...

Μμμμμ κολοκυθάκια να βλέπω!!!!!!
Τέλεια πρόταση καλή μου.
Φιλάκια.

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ said...

κι εγω νομιζω οτι σημερα θα το τιμησω-μετα την λαικη!!!!φιλια πολλα!

Mary said...

Είναι αυτό που λένε, βγάζεις τα δόντια και το τρως με τα ούλα, τόσο αφράτο!
Πολύ ωραία ιδέα, μπράβο Ελενάκι μου!!!

Σου στέλνω αγκαλίτσα μεγάλη και πολλά φιλάκια!

Anonymous said...

Το εφτιαξα χθες βραδυ πολυ αργα κ με τα βιας κρατηθηκα να μην το δοκιμασω!!! Ομως..εχω παρει ενα τεραστιο ταπερ στη δουλεια κ ολο τρωω τρωω!! Οντως πολυ ελαφρυ, πολυ αρωματικο, καλοκαιρινο κ βεβαιως γευστικο! Να πω επισης οτι οταν ειχα πρωτοδει τη συνταγη ειχα χαρει(κ εντυπωσιαστει!) ιδιαιτερα που δεν περιειχε αυγα!!
Πολλα συγχαρητηρια!!
Οσο βεβαια για το σημερινο 'αφιερωμα' στα κολοκυθακια..βρηκατε το αδυνατο μου σημειο! :-)
Πολλα φιλακια!
Ευη

ΕΛΕΝΑ said...

Βlues έτσι, πάμε όλοι στον ρυθμό χα χα χαα!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου απίστευτα αφράτο γίνεται!
Σε ευχαριστώ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ντίμη μου αν σου αρέσουν τα σουφλέ και τα κολοκύθια,πιστεψέ με βρήκες το ιδανικό σουφλεδάκι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι και ελαφρύ, και πολύ νόστιμο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Θεανώ μου το ίδιο κι εγώ!
Σκαρφίζομαι ένα σωρό διαφορετικούς τρόπους για να τα μαγειρέψω!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ανώνυμη/ε χαίρομαι πολύ που το ευχαριστηθήκατε!
Να σαι καλά!
Καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Kate μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!
Καλές διακοπές σου εύχομαι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρί μου και φαίνεται και είναι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι άμα έχεις τέτοιους γείτονες, φρόντισε να τους εκμεταλευτείς στο έπακρον χα χα χααα!
Και φέρε και σε μένα καλούδια από το μποστάνι τους, έτσι??
Σε φιλώ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Mookies φτιάξτο και θα με θυμηθείς, υπέροχο γίνεται!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα ευγενικά σου λόγια!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Katrina μου να το δοκιμάσεις, αξίζει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι ουτε που κατάλαβα για πότε το εξαφάνισαν χα χα χαα
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου όπως τα λες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μου γίνεται πολύ νόστιμο!
Και το γιαούρτι του πάει πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Silena μου είναι ένα ιδανικό σουφλέ για το καλοκαιράκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πλεχτό μπισκότο, περιμένω εντυπώσεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαιρούλα μου!
Αγκαλίτσα μεγάλη και φιλάκια κι από μένα πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εύη μου, πολύ χαίρομαι που το έφτιαξες και το ευχαριστήθηκες καλή μου!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

Anonymous said...

Το δοκίμασα αλλά... το αποτέλεσμα δε με ενθουσίασε. Η γεύση του γιαουρτιού ήταν πολύ έντονη, ίχως θα έπρεπε να βάλω λίγο αλάτι. Νομίζω ότι η ποσότητα του γιαουρτιού ήταν περισσότερη από όσο χρειαζόταν, καθώς το σουφλέ "βάρυνε" (φάνηκε και στο ανακάτεμα) και δεν έγινε αφράτο.

ΕΛΕΝΑ said...

Aνώνυμη/ε (πες μας και το ονοματάκι σου να ξέρουμε σε ποιον μιλάμε)
Μιλάς για μια συνταγή, που όπως θα δεις στα σχόλια παραπάνω την έφτιαξαν διάφοροι φίλοι και ενθουσιάστηκαν.
Επίσης την έφτιαξαν πάρα πολλές φίλες στο facebook και είχαν όλες να πουν τα καλύτερα.
Λυπάμαι αν δεν σε ενθουσίασε, γούστα είναι αυτά.
Θεωρώ ότι η ποσότητα του γιαουρτιού είναι η σωστή, σουφλέ είναι, δεν είναι πίτα.
Επίσης το πόσο αλμυρό το προτιμάς, είναι κι αυτό θέμα γούστου, εγώ επειδή έχει και την φέτα που είναι αλμυρή, δεν βάζω πολύ αλάτι.
Δεν κατάλαβα τι σχέση είχε το ανακάτεμα με το "βάρος" του σουφλέ.
Το συγκεκριμμένο πάντως, όσες φορές το έχω κάνει γίνεται πάρα πολύ αφράτο, μα και όσες το έφτιαξαν είπαν το ίδιο πράγμα, ότι ήταν ένα από τα πιο αφράτα σουφλέ.
Καλό σου βράδυ!

Anonymous said...

Καλησπέρα ψάχνοντας μια συνταγή στο ίντερνετ για να χρησιμοποιησω τα υπόλοιπα των κολοκυθιων (είχα φτιάξει κολοκυθάκια γεμιστά προχθες) έπεσα επάνω σαυτην την συνταγή...συνήθως προσθέτω κρέμα γαλακτος διάφορα τυριά και μπέικον. Αυτή την φορά είπα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και το έφτιαξα, προσθετοντας από μόνη μου τρία αυγά και περισσότερη φέτα. Τώρα είναι στον φούρνο και ανυπομονώ να το δοκιμάσω. Ευχαριστώ πολύ για την ιδέα ��

Rehoboth said...

Nice post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...