Saturday 8 June 2013

Κρεμ καραμελέ


Όσοι έχετε δοκιμάσει σπιτική κρεμ καραμελέ, γνωρίζετε καλά ότι δεν έχει καμία σχέση με τις έτοιμες, που βρίσκουμε στα σούπερ μάρκετς.
Η σπιτική κρέμα καραμελέ γίνεται «σφιχτή», γιατί κατά κανόνα έχει αρκετά αυγά.
Αρκετά πιθανόν να σας φανούν και τα αυγά στην συνταγή μου, όμως σκεφτείτε πως οι ποσότητες που δίνω μας δίνουν 12-14 μερίδες.
Προσωπικά δεν θα παρέλειπα ούτε ένα από την συγκεκριμένη συνταγή.
Είναι η πιο νόστιμη κρεμ καραμελέ από όσες έχω δοκιμάσει.
Ετοιμάζεται πανεύκολα και εξαφανίζεται προτού καν το καταλάβουμε!!
Στο σπίτι μας κέρδισε και τους πιο δύσκολους δοκιμαστές, γι αυτό και σας την συστήνω θερμά!
Η συνταγή (με κάποιες μικρές αλλαγές) είναι της Βέφας.
Πάμε να δούμε πως θα την φτιάξουμε!

Τα υλικά μας για μια μεγάλη στρογγυλή φόρμα κέικ:
Για την καραμέλα:
1 κούπα ζάχαρη
3 κουταλιές νερό
3 σταγόνες χυμό λεμόνι
Για την κρέμα:
10 - 12 αυγά
6 κούπες γάλα
1 κούπα ζάχαρη
6 βανίλιες
Στην πράξη:
Ετοιμάζουμε την καραμέλα.
Σε μια κατσαρολίτσα ή ένα αντικολλητικό τηγάνι, ρίχνουμε όλα τα υλικά για τη καραμέλα.
Μόλις γίνει χρυσοκάστανη, κατεβάζουμε από τη φωτιά.
Με πολλή προσοχή αδειάζουμε τη καραμέλα στη φόρμα και τη κουνάμε ελαφρώς, ώστε να καλυφτούν ο πάτος και τα τοιχώματα της φόρμας.
Η καραμέλα θα σκληρύνει αμέσως, αλλά αυτό δεν μας απασχολεί.
Ετοιμάζουμε την κρέμα.
Ζεσταίνουμε το γάλα σε ένα κατσαρολάκι.
Σε ένα μπολ χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη και τις βανίλιες για 1-2 λεπτά.
Προσθέτουμε το γάλα χλιαρό στο μείγμα των αυγών, και ανακατεύουμε καλά.
Αδειάζουμε όλο το μείγμα μέσα στην φόρμα, πάνω από την καραμέλα.
Βάζουμε την φόρμα στον φούρνο, μέσα σε ένα μεγαλύτερο ταψί στο οποίο έχουμε βάλει νερό (μπεν μαρί φούρνου). Το νερό καλό θα είναι να φτάνει μέχρι την μέση των εξωτερικών τοιχωμάτων της φόρμας.
Ψήνουμε την κρέμα στους 180 βαθμούς, στον αέρα, για 1 ώρα περίπου.
Αφήνουμε να κρυώσει τελείως η κρέμα και στη συνέχεια τοποθετούμε στο ψυγείο για λίγες ώρες.
Όταν θέλουμε να σερβίρουμε, βυθίζουμε την βάση της φόρμας σε ζεστό νερό, κι έτσι η κρέμα αποκολλάται εύκολα από την φόρμα.
Αναποδογυρίζουμε τότε προσεκτικά την κρεμ καραμελέ σε πιατέλα.
Κόβουμε γενναία κομμάτια, και απολαμβάνουμε μιαν υπέροχη κρεμ καραμελέ!
Καλή επιτυχία, καλό σας Σαββατοκύριακο!!!
Ελένη Κ.

29 comments:

Anonymous said...

καλημέρα πιο γλυκιά δεν γίνεται...να σαι καλά υπέροχη κρεμ....

Ειρήνη Ε. said...

Υπέροχη καραμελολιχουδιά, Ελένη! Από τα πιο αγαπημένα, κρεμώδη γλυκά, η κρέμα καραμελέ. Πολύ ωραία παρουσίαση, όσο για την γεύση, τα λόγια σίγουρα, είναι περιττά! Μια καλοφτιαγμένη, σπιτική κρέμα καραμελέ, είναι ανώτερη και από την καλύτερη του εμπορίου, νομίζω. Αχ και να ήμουν εκεί κοντά, να κερεστώ....όλη την πιατέλα! Δεν θα μου την αρνηθείς, είμαι σίγουρη!!
Καλή μας ημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.

Unknown said...

Μπράβο Ελένη !
Η αξία μιας σπιτικής παρασκευής σε τέτοιου είδους γλυκά φαίνεται!Η γευστική της διαφορά με αυτή του εμπορίου απέχει ..έτη φωτός!Λατρεύω την σπιτική κρεμ-καραμελέ,αν και οφείλουμε να είμαστε φειδωλοί στις μερίδες μας λόγω της ποσότητας των αυγών,όπως σωστά επισήμανες.Σημασία έχει, ότι η απόλαυση που θα εισπράξουμε θα αποζημιώσει τον κόπο μας!
Καλό Σαββατοκύριακο!!

SpIrToKoYto said...

Θεούλη μου,τί γκρο πλαν είναι αυτό Ελενάκι μου...???...Εξόρυξη οφθαλμών έπαθα...

Καλημέρες,φιλιά και καλό ΣΚ σε όλες σας...-:)))

syros2js said...

Ax, τί όμορφο!
(Πόσο καιρό έχω να φτιάξω? Ούτε που θυμάμαι!!!)
;-)
Φιλιά!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Mary said...

Αμάν! Τι μου κάνεις, τι μου κάνεις!!!
Γεια στα χεράκια σου!!!

Καλό Σαββατοκύριακο, φιλάκια πολλά!

Paraskevi Lamprini M. said...

τέλειο... έχω τρυφερές αναμνήσεις από την κρέμα καραμελλέ... Εννοείται λάικ χωρίς δευτερη κουβέντα!

mia maria said...

Υπέροχη Ελένη μου! Και σε εμφάνιση και σε γεύση!
Καλό ΣΚ :)

eleni said...

Αγαπημένη,Ελενάκι,δροσερή!
Μια φορά έχω δοκιμάσει σπιτική,συνήθως έτοιμη φτιάχνω,αλλά έχεις δίκιο-αλλη γεύση!
Καλό Σ/Κ-φιλιά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Μα δεν είναι το must του καλοκαιριού αυτό το γλυκό;; Την φτιάχνει η μαμά μου συχνά και μιας και είναι μακριά ευκαιρία να δανειστώ τη συνταγή σας!!

κυκλάμινο said...

υπέροχη λιχουδιά Φιλάκια

DIMI said...

Ελένη μου,σούπερ η κρεμ καραμελέ σου!!!Σάν τήν σπιτική,καμμιά!!!Εχω πολλά χρόνια νά φτιάξω!!!Εχασα καί τήν συνταγή,ότι πρέπει!!!!Νάσαι καλά!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

Chrisi said...

Απο τα αγαπημένα μου γλυκάκια ,πολύ μου αρεσει και έχω καιρό να φτιάξω ,θα κανω τη δικη σου συνταγή γιατι φαίνεται υπέροχη,πολλά φιλιά.

paraxeno pirouni said...

Αγαπημένο γλυκό που γίνεται πολύ εύκολα και το αποτέλεσμα σε δικαιώνει. Ήταν από τα πρώτα γλυκά που έμαθα να φτιάχνω πιτσιρίκα, τι μου θύμισες τώρα! :)
Καλημέρα σε όλα τα κορίτσια και καλή Κυριακή εύχομαι!

spoon_n_love said...

Αγαπημένο γλυκό,μοιάζει πολύ με της μανούλας μου.Να είσαι καλά καλό υπόλοιπο Κυριακής φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου τι μπορώ να πω γι αυτήν την καραμελέ??
Την φτιάχνω δώ και 25 χρόνια, και δεν έχω αλλάξει ποτέ συνταγή, είναι νομίζω η καλύτερη από όσες έχω δοκιμάσει!!
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ότι τα αυγά είναι απαραίτητα για μια σφιχτή και νόστιμη καραμελέ, εγώ προσωπικά τα βάζω ΚΑΙ τα 12!!
Πολλά μπράβο σου για την άψογη παρουσίαση!!
Φιλάκια!

Magia da Inês said...

¸.•°❤❤⊱彡

Muito delicioso!!!
Bom domingo!
Boa semana!
Beijinhos do Brasil°º✿♫
°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.
¸.•°✿✿⊱彡

SPYRIDOULA said...

Υπέροχη!Απο εμφάνιση τέλεια και είμαι σίγουρη οτι και απο γεύση το ίδιο!Με πήγε χρόνια πίσω τότε που έφτιαχνε η μητέρα μου κρεμ καραμελε!Φιλάκια πολά και καλό υπόλοιπο Κυριακής!

Pepi said...

Υπέροχο γλυκό! Από τα πιο αγαπημένα μου! Και εμένα την έφτιαχνε η μητέρα μου και την ίδια συνταγή κάνω κι εγώ που μοιάζει πάρα πολύ με τη δική σου! Μυρωδάτη και λαχταριστή!
Καλή εβδομάδα να'χεις, με πολλές νοστιμιές! Φιλιά!

mm_skg said...

Πολυ λαχταριστη! Γεια στα χερια σου Ελενη μου!

Roula Tofea said...

Ελένη μουυυυυυυ, πεθαίνω!!!!!!
Πόσο πολύ μου αρέσει η κρέμα καραμελέ να'ξερες.
Φιλάκια πολλά.

mari beika said...

Πολύ λαχταριστή αυτή η καραμελένια κρεμούλα!! να είχα λίγη!!
Φιλιά

Unknown said...

Ωχχχχχ τι ωραία κρέμα καραμελέ που την είδα μόλις σήμερα....Κάλιο αργά παρά ποτέ βεβαια...
Υπέροχη φαίνεται και οι φωτογραφίες την κάνουν ζουμπουρλούδικη..
Μπράβο Ελένη

Beauty Follower said...

Πω πω τι μου θυμισες, εχω να φαω απο πολυ μικρη.
Εφτιαχνε η θεια Τασια (μας αφησε πια) οταν κανονιζοταν επισκεψη στο σπιτι της!

Ερμιόνη said...

Θυμάμαι την εποχή που το συγκεκριμένο γλυκάκι ήταν της μόδας και το πρόσφεραν ως επιδόρπιο ακόμα και στην ψησταριά στην οποία πηγαίναμε με τους γονείς μου!
Σπιτική κρεμ καραμελέ δεν έχω δοκιμάσει νομίζω!
Μου αρέσει γιατί φαίνεται σταθερή και δεν έχει αυτή την νερουλή όψη του έτοιμου σκευάσματος!
Φιλιά!

Silena said...

Αγαπημένο γλυκό και με πολύ τρυφερές αναμνήσεις!!!!
Της Βέφας φτιάχνω κι εγώ και πάντα μας αφήνει με τις καλύτερες εντυπώσεις!
Καλό απόγευμα! Πολλά φιλιά!

kiki said...

Όντως η σπιτική δεν συγκρίνεται!

Maria B. said...

καλε τι βλεπουν τα ομορφα και
πεινασμένα αμυγδαλωτά μου μάτια????????? απλά υπέροχη η καραμελέ σου !!!! αχ και να είχα ενα και δύο και τρια μη σου πω κομματακια !!!! οσο για την παρουσιαση? με αφήσες άφωνη φιλεναδίτσα μου !!! γεια στα χεράκια σου !!!!!!

καλό βράδυ !!!! σματς σμουτς !

Eleni said...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα σχόλιά σας και τα όμορφα λόγια, χαίρομαι που σας άρεσε το γλυκάκι!!!
Φιλιά πολλά!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...