Wednesday 5 June 2013

Ρυζοσαλάτα σε φόρμα


Η σαλάτα αυτή θα σας ενθουσιάσει τόσο με την γεύση της, όσο και με την εμφάνισή της.
Μπορεί να σταθεί επάξια σε οποιοδήποτε τραπέζι σας, καθημερινό, φιλικό, ή και επίσημο ακόμα.
Μεσογειακή, νόστιμη, χορταστική και με απλά υλικά.
Πάμε να την φτιάξουμε!

Θα χρειαστούμε:
2,5 φλιτζάνια τσαγιού, βρασμένο ρύζι μακρύκοκο
3/4 φλιτζανιού τσαγιού, ελιές ψιλοκομμένες
2 κουταλιές κάπαρη
1 μικρό κρεμμυδάκι ξερό, ψιλοκομμένο
μισή κούπα βρασμένο καρότο, κομμένο σε μικρά καρέ
1 φλιτζάνι τσαγιού φέτα, κομμένη σε μεσαία καρέ
4 κουταλιές ελαιόλαδο
1 ντομάτα σφικτή, κομμένη σε μεσαία καρέ ή 4 ντοματίνια
μια τσιμπιά ρίγανη
αλάτι και πιπέρι
Τι κάνουμε:
Σε ένα μπολ τοποθετούμε όλα τα υλικά και τα ανακατεύουμε καλά.
Αδειάζουμε το μείγμα σε μία φόρμα.
Σκεπάζουμε την φόρμα με ένα πιάτο και την αφήνουμε σκεπασμένη για μία ώρα.
Στην συνέχεια αναποδογυρίζουμε την σαλάτα σε μία πιατέλα και ξεφορμάρουμε.
Αν θέλουμε, μπορούμε να διακοσμήσουμε την σαλάτα μας με κάποια από τα υλικά που περιέχει.
Επίσης μπορούμε να διπλασιάσουμε τις ποσότητες των υλικών, αν στο τραπέζι μας έχουμε περισσότερα άτομα και θέλουμε να φτιάξουμε περισσότερη σαλάτα.
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ.

18 comments:

Sophie said...

Πολλή νόστιμη φαίνεται και από εμφάνιση σκίζει!!!Φιλάκια!!!

Mary said...

Ωραία ιδέα!
Από εμφάνιση δεν το συζητώ, σα μπιμπελουδάκι είναι!

Φιλάκια!

SpIrToKoYto said...

Θανκςςςςςς τα μάλα αγαπητό συνμέλος Ελένη...
Κι έλεγα με τί να συνοδέψω τους κεφτέδες μου σήμερα...
Υπέροχη σαλάτα και για το σέρβις δεν έχω λόγους...!!!

Πολλά μάτσα μούτσα σε όλες σας...-:))

Vasia b. said...

Ωραία ιδέα Ελένη μου...κι εγώ έλεγα να βράσω πατάτες για να συνοδέψω τα μπιφτεκάκια μου σήμερα, αλλά με αυτή την σαλάτα δεν το συζητώ!!!!!Και μόνο που την βλέπω την λιμπίζομαι!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!

Unknown said...

Καλημέρα κι εγώ είχα πρόβλημα τι να φτιάξω...αλλά μου λείπει και το κύριο και το συνοδευτικό...
Τουλάχιστον βρήκα το συνοδευτικό...
Πολύ ωραία συνταγή και πολύ ωραία φωτογραφία...το θες εδώ και τώρα να το φας....

SPYRIDOULA said...

Υπέροχο φαίνεται το ρυζότο σου!Σκέφτομαι να το δοκιμάσω σήμερα κι όλας!Φιλάκια πολλά!

Roula Tofea said...

Πολύ όμορφη Ελένη μου και νοστιμότατη σίγουρα!!!
Φιλιά πολλά.

Tante Kiki said...

Νοστιμότατη, ελαφριά, καλοκαιρινή και πολύ εμφανίσιμη η σαλάτα σου Ελένη μου!!!
Ζωγράφισες όπως πάντα!
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μα τι όμορφη παρουσίαση Ελενάκι μου!!
Μια ομορφιά σκέτη η σαλάτα σου, η οποία πολύ σωστά λες, μπορεί να σταθεί επάξια σε οποιοδήποτε τραπέζι!
Σε φιλώ, καλό απόγευμα!

Ερμιόνη said...

Αυτό που με ενθουσιάζει στη σαλάτα σου Ελένη είναι η απουσία μαγιονέζας, την οποία αποφεύγω όσο μπορώ, η εξαιρετική παρουσίαση και ο πολύ αρμονικός συνδυασμός υλικών!
Μύρισε Μεσόγειος πραγματικά!
Φιλιά!

Helen Gr said...

Ενθουσιάστηκα, πολλά μπράβο, εξαιρετική και πολύ δροσερή πρόταση!
Πανέμορφη φαίνεται και λαχταριστή!

Φιλάκια!

κυκλάμινο said...

Πολύ ωραία φαίνεται. Φιλάκια

Kate'sCakeBox said...

Κάτι σε magic μου κάνει η ριζοσαλάτα σου Ελενίτσα!!κάτι μου λέει πως μπαίνει στα σκαριά!!ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σχόλια στο δικό μου!!φιλάκια άπειρα!!

Anonymous said...

υπέροχη η ρυζοσαλάτα σου και πολύ ωραία εμφάνιση....να σαι καλά

Maria B. said...

Καλημέρα Λενάκι μου, εχθες θαυμασα στο γκρουπάκι μας την συνταγή την ...αλατο-πιπερίσαμε με περίπου 130 σχόλια και ξέχασα να έρθω και απο εδώ για να σου δώσω συγχαρητήρια για την παρουσίασή σου !!!. Τελεια η σαλατούλα σου Λενιώ μου, γεια στα χεράκια σου !!!

σε φιλώ πολύ πολύ

DIMI said...

Πολύ όμορφη σέ εμφάνηση καί νόστιμη η σαλάτα σου Ελένη μου!!!Οτι πρέπει γιά τό καλοκαιρινό τραπέζι!!!Θά δοκιμαστεί πολύ σύντομα!!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!!

Unknown said...

Τέτοιες σαλάτες είναι αγαπημένες μου!!! Ριζάκι ανακατεμένο με διάφορα λαχανικά είναι ένα τέλειο, πλήρες γεύμα!!!

Ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα!

Eleni said...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλιά και τα καλά σας λόγια!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...