Saturday 22 June 2013

Βύσσινα και κεράσια !!!


Κατακόκκινα και τραγανά!!
Απολαύστε τα με ένα σωρό τρόπους!!

Γλυκό κουταλιού βύσσινο

Γλυκό κουταλιού κεράσι

Γλυκό κουταλιού πετροκέρασο

Λικέρ βύσσινο

Λικέρ βύσσινο τεμπέλικο

Βυσσινάδα

Κερασάδα

Μαρμελάδα κεράσι

Μαρμελάδα πετροκέρασο

Γλυκό ψυγείου με βύσσινα
Πτι φουρ κεράσι

Clafoutis με κεράσια

Κερασόπιτα κέικ

Κερασόπιτες ατομικές

Κερασοζελέ

Γιαουρτοπαγωτό κεράσι

Παγωτό με κερασάκια μαρασκίνο

Cupcakes Black Forest

Σας ευχόμαστε καλό τριήμερο!
Θα είμαστε και πάλι κοντά σας την Τρίτη!
Να περνάτε όμορφα!

21 comments:

Anonymous said...

κορίτσια....να στε καλά λόγω ότι μου αρέσουν όλα τα πέρνω και φευγω.....πα πα πα...σαββατιάτικα σορόπια που έχει εδώ μέσα.....κόλησα....
τι μου κάνατε...αχχχχχχ

τα σέβη μου στις πιο γλυκές συνταγές

syros2js said...

Ήμαρτον!
Βάλθηκες να μας αποτελειώσεις?
Πόσο να αντέξουμε? Άνθρωποι είμαστε!
;-)
Να περάσετε όμορφα, κορίτσια!
Φιλάκια πολλά!!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ε, βέβαια βάζουμε τις βόμβες και μετά ας τον άλλο να κλαίει!

Φιλιά στα κορίτσια μου!

Unknown said...

αχχχ τα θελω ολαααααααααααααα

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Και πολυ κερασι κορίτσια!

Tante Kiki said...

Πωπωωωωωω!!!!! Ολα τα θέλω!!!!! Υπέροχα είναι!!!
Καλό τριήμερο!!!
Φιλιά!!!

Fanypap said...

ΩΩΩΩΩΩΩΩ!!! Με κάνατε λιώμααα κορίτσια!! Κλέβω όλες τις συνταγές και μια κάθε μέρααα!!!!!φιλάκια.

Chrisi said...

Τί ωραίες κερασοδημιουργιες ηταν αυτες,όλες μου άρεσαν,καλό τριήμερο να έχετε.Φιλιά.

DIMI said...

Είναι υπέροχα όλα!!!!Τά θέλω!!!
Καλό τριήμερο!!!Φιλάκια!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Κερασάκια αγαπημένα.. όλες ωραίες και νόστιμες μου φάινονται :) ποτά δεν ήπια ποτέ μου , δεν πίνω...
Να περάσεις όμορφα το 3μερο σου
Ελενα μου

mia maria said...

Το ένα καλύτερο από το άλλο! Να περνάτε όμορφα:)

SpIrToKoYto said...

Δεν το πιστεύω...!!!!
Τώρα το είδα αυτό...Χθες και προχθες μας είχαν κάνει κατάληψη στα πισι οι τεχνικοί...
πα πα πα που λέει και ο Παναγής...Πάω να τα σερβίρω και στο άλλο μαγαζί και μετά να κλάψω με την ησυχία μου που δεν τα έχω μπροστά μου ζωντανά...

φιλιά πολλά πολλά σε όλες σας...-:)))

Ερμιόνη said...

Τι ωραίες προτάσεις γεμάτες χρώμα!
Καλό 3ήμερο κορίτσια!
Φιλιά!

Magia da Inês said...

╮✿ °•.¸

Imagens tão doces e deliciosas!...
Bom domingo!
Boa semana!
°º✿♫ Beijinhos.
°º✿

Craftlandgr said...

ποσο μου αρεσουν τα κερασια...Θελω να δοκιμασω να κανω βυσσιναδα αλλα πανακριβα τα ατιμα...

Mageirissa said...

Όλες οι συνταγές φαίνονται φανταστικές!Ειδικά τα Cupcakes Black Forest θα τα δοκμάσω να τα φτιάξω κάποια στιγμή!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Μμμμ τέλεια όλα!!!!
Εύχομαι να τα περάσατε όμορφα αυτό το τριήμερο κοριτσάκια μου αγαπημένα!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!

Anonymous said...

Όλα αυτά εσύ τα΄χεις κάνει?Μπράβο και συγχαρητήρια και λίγα λέω!Καταπληκτικές συνταγές κι επαγγελματική εμφάνιση!Για αρχή θα κάνω το κέικ με βύσσινα ή κεράσια.Όλγα.

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστούμε πολύ όλους!
Ελπίζουμε να περάσατε ένα όμορφο και ξεκούραστο τριήμερο!
Από αύριο επανερχόμαστε με πολλές νέες συνταγές!!

Ολγα σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!
Οι συνταγές δεν είναι φτιαγμένες από ένα άτομο μόνο, είμαστε ομαδικό blog, όλες φτιάξαμε το κάτι τις μας, κάτω από κάθε συνταγή θα δεις το όνομα αυτής που το έφτιαξε!
Καλή επιτυχία με το κέικ σου!

Καλή βδομάδα ευχόμαστε σε όλους!

Kate'sCakeBox said...

Έλενα και κορίτσια κάνετε άριστη ομαδικη εργασία...Σήμερα πάλι με καταπλήξατε-θέλω αν είναι δυνατόν να τα φτιάξω Ο Λ Α!!!-Η ισχύς εν τη ενώσει λοιπόν!!γιαυτό και οι αναρτήσεις σας πάντα είναι εξαιρετικές και με έξυπνες προτάσεις μενού πάντα την κατάλληλη εποχή!!σας φιλώ και σένα Ελενά μου σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια στο μπλόγκ μου για άλλη μια φορά!

Mary said...

Τι βλέπουν τα αθώα καστανά αμυγδαλωτά μου μάτια που πετάχτηκαν έξω; Μπράβο Ελενάκι!!!
Αυτή δεν είναι ανάρτηση, υπερπαραγωγή είναι!

Γεια στα χέρια σας κορίτσια μου!

Σας φιλώ όλες!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...