Wednesday 12 June 2013

Χοιρινό με μελιτζάνες στον φούρνο


Θα μοιραστώ σήμερα μαζί σας την συνταγή μου για ένα από τα πολύ αγαπημένα μας καλοκαιρινά φαγάκια!
Χοιρινές μπουκίτσες που ψήνονται στον φούρνο με μελιτζάνες, μπαχαρικά και αρωματικά, και μας δίνουν ένα πολύ νόστιμο φαγάκι με πικάντικες νότες!!
Το αποτέλεσμα πιστεύω θα σας ενθουσιάσει!
Πάμε να το φτιάξουμε!

Θα χρειαστούμε:
μισό κιλό χοιρινό, κομμένο σε μπουκίτσες
5 μελιτζάνες φλάσκες
20 ντοματίνια
2 κρεμμύδια ξερά
2 σκελίδες σκόρδο
2 πιπεριές φλωρίνης
μαϊντανό ψιλοκομμένο
μισό κουταλάκι κόλιανδρο τριμμένο
μισό κουταλάκι μπούκοβο (προαιρετικά)
¼ κούπας τσαγιού ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι
Τι κάνουμε:
Κόβουμε τις μελιτζάνες σε ροδέλες, και τις ξεπικρίζουμε σε μπόλικο αλατισμένο νερό.
Κόβουμε τα ντοματίνια στην μέση.
Κόβουμε τα κρεμμύδια και τα σκόρδα σε λεπτές φέτες, και τις πιπεριές σε κομματάκια.
Ψιλοκόβουμε τον μαϊντανό.
Βάζουμε όλα τα υλικά μαζί με το κρέας, τα μπαχαρικά και το λάδι σε ένα ταψί και τ’ ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε λίγο νεράκι (περίπου 2/3 της κούπας τσαγιού) και σκεπάζουμε το ταψί με αλουμινόχαρτο.
Ψήνουμε το φαγητό μας σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 200βαθμούς, μέχρι να μαλακώσουν τα λαχανικά και να ψηθεί το κρέας ( περίπου 50 λεπτά).
Αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο και συνεχίζουμε το ψήσιμο για 5 λεπτά περίπου ακόμη, να πάρει χρώμα το φαγάκι μας.
Καλή επιτυχία!

Θα ήθελα τέλος να μοιραστώ μαζί σας την χαρά μου, γιατί στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Real Food, γίνεται αναφορά στις συνταγές μου!!

Ελένη Κ.

22 comments:

SpIrToKoYto said...

Καλημέραααααααααααααα...
Πρώτη έρχομαι να δω το πιάτο που μας προσφέρεις σήμερα Ελενάκι μου και που φαντάζομαι θα είναι πεντανόστιμο έτσι όπως βλέπω τα υλικά του - άσε τη φωτογραφία,δεν το συζητώ - αλλά και πρώτη να σου δώσω τα συγχαρητήρια για αυτό που βλέπω στο Real Food...!!!

( μία έφεση και πολλές πολλές διακρίσεις των μελών μας στα ΜΜΕ τη διακρίνω συνμέλη μου )...

Φιλιά πολλά πολλά και καλημέρες σε όλες...:-)))

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου εγώ αυτό το φαγάκι το κάνω με μοσχαράκι στην κατσαρόλα και το λατρεύουμε!!!
Ομως πολύ μου άρεσε όπως το μαγείρεψες στον φούρνο, και εννοείται θα το δοκιμάσω γιατί αγαπάμε πολύ τις μελιτζάνες μαγειρεμένες με κρέας!
Και το δικό σου φαγάκι, πικάντικο και με τόσα νόστιμα υλικά, φαίνεται σπέσιαλ!
Φιλιά πολλά!

Vasia b. said...

Ελένη μου, τις μελιτζάνες τις έφτιαχνε η μαμά μου με μοσχαράκι στην κατσαρόλα όπως η Ελενα και δυστυχώς με τους δύσκολους της οικογένειας δεν συνηθίζω να το φτιάχνω!!!
Βρίσκω εξαιρετικό το ότι το έφτιαξες στο φούρνο και μάλιστα με χοιρινό κρέας και πικάντικη γεύση!!!
Πολύ θέλω να το φτιάξω και να το φάω μόνη μου...αμάν πια με τους δύσκολους!!!χαχα!!!
Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο Real food και σου εύχομαι πάντα επιτυχίες και αναγνώριση της δουλειάς σου!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

purpleleath said...

Καλημερούδια!!! Συγχαρητήρια για την δημοσίευση!!! Η συνταγή σου φαίνεται τέλεια!!! Πολλά φιλάκια

Summertime Blues said...

οι πικάντικες νότες με άγγιξαν.
καλημέρα!

Unknown said...

Ωραιότατο το φαγάκι σου Ελένη μου. Και εγώ το έχω φάει περισσότερο με μοσχάρι και στην κατσαρόλα...αλλά νομίζω ότι η εκδοχή αυτή θα μου αρέσει ιδιαίτερα....Φιλιά πολλά και συγχαρητήρια και πάντα τέτοια...

eleni said...

Τι ωραίο φαγάκι,αγαπημένο καλοκαιρινό!
Κι εγώ με μοσχαράκι το φτιάχνω,αρέσει σε όλους μας.
Φιλιά!

Unknown said...

ΜΠΡΑΒΟ σου για την δημοσιευση ..αλλα κ ενα μεγαλο μπραβο για την συνταγη φαινεται υπεροχη..λεω να την κανω την κυριακη

Ερμιόνη said...

Εκπληκτικό φαγάκι Ελένη μου!
Καλοκαιρινό, χορταστικό και πολύ σπιρτόζικο!
Όλα τα υλικά που έβαλες είναι του γούστου μου, αν και η αλήθεια είναι ότι με τις μελιτζάνες δεν τα πάω φοβερά.
Νομίζω ότι θα του ταίριαζε όμορφα και μια σος γιαουρτιού ε;
Φιλιά!

Mageirissa said...

Πολύ ωραίο φαγάκι!Εγώ συνήθως με μοσχαράκι το κάνω, όμως και με χοιρινό είναι εξαιρετικό!!

Ειρήνη Ε. said...

Ελένη, το ζήλεψα το φαγάκι σου σήμερα. Καταπληκτικό! Και εγώ, όπως η Έλενα, μαγειρεύω παρόμοια συνταγή, αλλά με μοσχαράκι. Είναι πεντανόστιμο! Γεια στα χέρια σου! Συγχαρητήρια για το αφιέρωμα στο Real food. Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις περεταίρω.
Καλό βράδυ.

κορδονέτο said...

Από τα πιο νόστιμα φαγητά μόνο που εγώ το μαγειρεύω με μοσχάρι. Καλό βράδυ!

Anonymous said...

εξαιρετικό φαγάκι να σαι καλά και τα θερμά μου συγχαρητήρια για την επιλογή απο το περιοδικό ....μπράβο σου

Selcouth said...

Ωραιότατος ο συνδυασμός Ελένη μου. Δεν το έχω μαγειρέψει είναι η αλήθεια, αλλά μ' αρέσουν τα υλικά οπότε θα μου αρέσει και το αποτέλεσμα!
Τώρα που έγινε η αρχή ελπίζω να σε δούμε και σε άλλα περιοδικά! Πάντα τέτοια!
Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

Roula Tofea said...

Το λατρεύω το φαγάκι σου Ελένη μου, όπως επίσης λατρεύω και τις μελιτζάνες.
Νοστιμότατο.

Kate'sCakeBox said...

Απλά magic η σημερινή πρόταση χοιρινού με μελιτζάνες!!!!θα εκτελεσθεί πάραυτα και κατά γράμμα!!ευχαριστώ πολυ με μάγεψε το σημερινό post!!Φιλάκια άπειρα Ελενάκι μου γλυκό!!

Chrisi said...

Ωραίο φαγητό,με χοιρινό δεν έχω δοκιμασει τις μελιτζάνες ευκαιρία να το φτιάξω και έτσι,συγχαρητήρια για την αναφορά σου στο περιοδικό πολλα φιλια Ελένη μου.

DIMI said...

Καλημέρα Ελένη μου!!!Τό φαγάκι σου πολύ νόστιμο καί πολύ αγαπημενη συνταγή!!!!Συγχαρητήρια γιά την αναφορά στό περιοδικό!!!Τό αξίζης!!!!Φιλάκια!!!!

Eleni said...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλά σας λόγια και τα σχόλιά σας!!!
Φιλιά πολλά!!!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου γλυκό, θερμά συγχαρητήρια για όλα !!! για το φαγάκι σου που δείχνει πεντανόστιμο αλλά και για την αναφορά σου στο περιοδικό αλλά και για τις άλλες σου δραστηριότητες ! Αξίζεις Λενάκι μου, τόσα και αλλα τόσα !!! σε φιλώ πολύ πολύ.

Καλό σαββατοκύριακο !!!!

Eleni said...

Μαράκι μουυυυ σε ευχαριστώ πάρα πολύ απο καρδιάς για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!
Να σαι πάντα καλά!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά <3 !!!!!!!

Anonymous said...

Είναι ήδη στο φούρνο!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...