Friday 14 June 2013

Παγωτό βανίλια με smarties


Δροσερό και παιχνιδιάρικο το σημερινό παγωτάκι που θα σας κεράσουμε!
Στολισμένο με χρωματιστή τρούφα και καραμελίτσες smarties, θα ξετρελάνει τα πιτσιρίκια στο παιδικό πάρτυ, αλλά θα ξεμυαλίσει και τα … μεγαλύτερα παιδάκια!
Πάμε να δούμε πως θα φτιάξουμε το παιχνιδιάρικο παγωτάκι μας!

Τα υλικά μας :
1 φακελάκι σκόνη για σαντιγί
1 φακελάκι κρέμα στιγμής βανίλια
350 ml ζαχαρούχο γάλα
320 ml φρέσκο γάλα
400 ml γάλα εβαπορέ
40γρ. χρωματιστή τρούφα
80γρ. χρωματιστές καραμελίτσες με σοκολάτα (μίνι smarties)
Τι κάνουμε:
Βάζουμε στο μίξερ τη σκόνη για σαντιγί και τη σκόνη για τη κρέμα βανίλια.
Προσθέτουμε το εβαπορέ και το φρέσκο γάλα.
Τα χτυπάμε όλα πολύ καλά, για 6-7 λεπτά, μέχρι να φουσκώσει και να πήξει το μείγμα.
Στη συνέχεια προσθέτουμε το ζαχαρούχο γάλα και συνεχίζουμε το χτύπημα για 2 λεπτά ακόμη.
Τέλος προσθέτουμε την τρούφα και τις καραμέλες και ανακατεύουμε απαλά με μια σπάτουλα.
Αδειάζουμε το μείγμα σε ένα μπολ, κατά προτίμηση μεταλλικό, γιατί παγώνει πιο γρήγορα το παγωτό μας, και το βάζουμε στη κατάψυξη για 8 ώρες περίπου, μέχρι να παγώσει τελείως.
Όταν θέλουμε να σερβίρουμε, βγάζουμε το παγωτό 5-10 λεπτάκια πριν για να μαλακώσει.

Μια άλλη ιδέα είναι, να μοιράσουμε το μείγμα σε πλαστικά ποτηράκια (μικρά) μιας χρήσης, να τοποθετήσουμε ένα ξυλάκι παγωτού σε κάθε ποτήρι, και να τα βάλουμε στην κατάψυξη.
Αφού παγώσουν, βυθίζουμε τα ποτήρια για δευτερόλεπτα σε ζεστό νερό, αφαιρούμε τα ποτηράκια και βουτάμε τα παγωτάκια σε χρωματιστή τρούφα σοκολάτας. Τα παιδιά ξετρελαίνονται!!!
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ.

42 comments:

Mary said...

Εγώ να δεις πως ξετρελαίνομαι Ελενάκι μου!
Υπέροχα στην εμφάνιση, γεια στα χεράκια σου!

Φιλάκια πολλά, καλημέρα!!!

Anonymous said...

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΣΑΝΤΙΓΗΗς ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ? ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΆ ΤΟ ΑΚΟΎΩ...

ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ!ΜΠΡΑΒΟ!

ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΤΟΥ ΓΚΡΗΚ ΜΑΣΑ

Anonymous said...

Τι υπέροχες φωτογραφίες!!!!
Τέλεια παρουσίαση!!!
Καλημέρα Έλενα και καλό σκ!!!Φιλάκια

syros2js said...

Καλέ, ποιά μικρά παιδάκια?
Εμάς να δεις πόσο μας ξετρέλανε!!!
Σαν παγωτάκι από λούνα-παρκ είναι!!!
Μπράβο, κούκλα μου!!!
Φιλάκια πολλά!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

SpIrToKoYto said...

τί τραβάω η γυνή κάθε μέρα πρωί πρωί με το που μπαίνω εδώ μέσα...
Μου πέφτουν τα σαγόνια...!!!
Υπέροχο είναι Ελενάκι μου,γειά στα χέρια σου...!!!

( υ.γ. το βιντεοσκόπησες φαντάζομαι ε...???...ppppppp )

Καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...:-))))

purpleleath said...

Απόλαυση!!!!! Τί τέλεια που φαίνονται και είμαι σίγουρη ότι είναι πεντανόστιμα!!! Σλουρπ... Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

Taelia88 said...

Τι δροσερό και γευστικό που φαίνεται, 'Έλενα! Και η προσθήκη της τρούφας και των smarties καταπληκτική ιδέα! Μπράβο!!
Φιλιά!!

το στεκι της σοφιας said...

τι να πω φαγητα και γλυκα ολα τελεια!!! οσο για το παγωτακι τρελαινομαστε οικογενειακως φιλια πολλα απο το σπιτακι μου ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ!!!

Vasia b. said...

Αχ Ελενάκι μου τι μας κάνεις τώρα που αρχίσαμε τις δίαιτες ...λίγο πριν βγούμε στις παραλίες!!!!χαχα!!!
Είναι τέλειο το παγωτάκι σου!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Mary μου!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Eleni said...

ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ εγώ χρησιμοποίησα το Garni της ΓΙΩΤΗΣ. Υπάρχει στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετς θα το βρεις πολύ εύκολα!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου να σαι καλά!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!
Φιλιά πολλά!

Eleni said...

Γιάννα μου δε μπορείς να φανταστείς πόσο νόστιμα είναι και εννοείται πως και γω σα παιδί(μεγάλο βέβαια) το απόλαυσα πολλές φορές χαχαχα!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Eleni said...

Βιβίκα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύυυυυ!!!!!Σμουτςςςςςς!!!
*Βιντεοσκόπηση είπες χμμ... γκουχου γκούχου.....!!!!(κάτι ξέχασα να κάνω ε?)
Φιλάκια πολλάααα!!!!!

Eleni said...

Purpleleath είναι νοστιμότατα, να τα δοκιμάσεις!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

Eleni said...

Χριστίνα μου η χρωματιστή τρούφα και τα smarties τους δίνουν εκτός απο ωραία εμφάνιση και φοβερή γεύση!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!!!

Eleni said...

Σοφία μου χαιρόμαστε πολύ που σου αρέσουν αυτά που φτιάχνουμε!!!Σε ευχαριστούμε πολύ και για την επίσκεψή σου!!!
Φιλιά!!!

Eleni said...

Αχ Βάσια μου με αυτές τις δίαιτες, άστο, πονεμένη ιστορία!!!Χαίρομαι που σου άρεσε το παγωτάκι!!!Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια πολλά!!!Σμουτς!!!

Selcouth said...

Πανεύκολο! Πολύ μου αρέσουν κάτι τέτοια Ελένη μου! Θα το προτιμήσω στα ποτηράκια, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να σερβίρω ξεχωριστά τον καθένα. Υπάρχουν και μεγάλα παιδιά βλέπεις!
Πολλά πολλά φιλιά! Καλό μεσημέρι, καλή όρεξη και φάε κι ένα παγωτάκι και για 'μένα!

eleni said...

Ελένη μου,πολύ ωραίο το παγωτάκι σου,αγνό,σπιτικό γι μικρούς και μεγάλους!
Στην παραλία,θα το φτιάξω,γιατί καθόλου δε μ΄αρέσουν τα παγωτά του εμποριου.Θα αρέσει και στον εγγονό και είναι καλύτερα να το φάει από τα χεράκια μου.
Φιλιά!

Ερμιόνη said...

Φανταστική ιδέα για παιδικό ή καλοκαιρινό πάρτι!
Το παγωτάκι γίνεται πολύ πολύ εύκολα και το στόλισμα του με τέτοιες λιχουδιές το κάνει απλά ακαταμάχητο!
Φιλιά πολλά Ελενάκι!

Maria B. said...

και εγώ παιδάκι είμαι καλέ κυρία και εχω ξετρελλαθεί, πόσα έχω δικαίωμα να πάρω !!!!!!!!!!!

είναι υπέροχα !!!!!!!!! γεια στα χεράκια σου Λενάκι μου !!! ευχαριστούμε για την ιδεά !!!!

σε φιλώ πολύ πολύ και καλό σ/κ σε όλους !!!!!


Kate'sCakeBox said...

Για μπόμπιρες μεγάλους και μικρούς...θα τρελάνει κόσμο το παγωτάκι αυτό!!Ελενίτσα μου πολύ πρωτότυπο και εντυπωσιακό σε εμφάνιση!!ευχαριστώ για τα θερμά σου σχόλια στο μπλόγκ μου κοριτσάκι μου Εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!Φιλάκια άπειρα!!

Helen Gr said...

Ένα κυπελάκι θα το το έτρωγα πολύ ευχαρίστως τώρα το απόγευμα!
Εκπληκτικά νόστιμο φαίνεται! Εύγε, Ελενάκι!
Φιλάκια

Martha said...

Τέλεια στο μάτι, τέλεια στη γεύση, τι χαριτωμένα που είναι Παναγίτσα μου!!!

Ειρήνη Ε. said...

Ελένη, δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που θα αντισταθεί σε τέτοια όμορφα παγωτάκια!!!!! Και δεν μιλώ φυσικά μόνο για τα παιδιά, αλλά και τους μεγάλους!! Όσο για μένα, που είναι γνωστή η αδυναμία μου για τα παγωτά, τι να πω!! Είμαι έτοιμη να βουτήξω στην οθόνη!!!!
Καλό απόγευμα.

gwgw said...

Τι πιο χαρουμενο παγωτο στα ματια μικρων και μεγαλων παιδιων???
Ωραια η διακοσμηση τους Ελενη,γεια στα χερια σου!!!

DIMI said...

Ελένη μου,σού βγάζω τό καπέλο!!!Πολύ όμορφη συνταγή καί πολύ έξυπνη ιδέα νά στολιστούν μέ τά καραμελάκια σμάρτις!!Θά δώσω τήν συνταγή στήν κόρη μου νά φτιάξη τό παγωτό στά εγγονάκια μου!!!Σίγουρα θά ξετρελαθούν!!!Καλ΄΄ο Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

Eleni said...

Sel μου σε καταλαβαίνω απόλυτα και γω μεγάλο παιδί είμαι και φυσικά δεν αντιστάθηκα καθόλου!!!Τα ποτηράκια σίγουρα βολεύουν περισσότερο!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Ελένη μου θα του αρέσει σίγουρα του εγγονού σου, να του φτιάξεις και γω προτιμώ τα σπιτικά παγωτά, είναι αγνά και με υλικά που γνωρίζεις!
Καλή επιτυχία!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Ερμιόνη μου συμφωνώ μαζί σου, είναι φανταστικό για τα μικρά παιδάκια, ιδιαίτερα για πάρτι!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

αχαχαχαχαχα!!!Μαράκι μου μου και γω το ίδιο είμαι...μικρό παιδάκι τα απόλαυσα και με το παραπάνω τα παγωτάκια μου, τι νόμιζες? χαχαχα!!!Πάρε όσα θέλεις!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!Σμουτς σματς!
Σε ευχαριστώ πολύ!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ! Kate μου για τα καλά σου λόγια, να σαι καλά!!!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου χαίρομαι που σου άρεσε!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Μαρθούλα μου, να σαι καλά!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Ειρήνη μου άστα και γω έχω αδυναμία στα παγωτά και φυσικά μην αντισταθείς καθόλου, βούτα!!!!
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Γωγούλα μου, να σαι καλά!!!!
Φιλιά πολλά!!!

Eleni said...

Dimi μου σίγουρα θα ξετρελαθούν τα εγγονάκια σου!!!
Σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά πολλά!!!

Magia da Inês said...

¸.•°✿✿⊱彡

Esplendido!!!
Sorvete... paixão das crianças e dos adultos também.

º°♪ Bom fim de semana!
Beijinhos .♫º
Brasil ✿⊱彡

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Magia!!!
Beijinhos ¸.•°✿✿⊱彡 !!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ααααααα...... δεν πάω καλά!
Εχω που θαυμάζω τόσες μέρες αυτά τα παιχνιδιάρικα παγωτάκια, και τώρα συνειδητοποίησα ότι δεν τα έχω θαυμάσει και από εδώ!!
Ελενάκι μου υπέροχα,σκέτη ζωγραφιά είναι, πως να μην ξετρελαθούν μικρά και μεγάλα παιδάκια??
Σε φιλώ πολύ!

Eleni said...

Αχαχαχαχχα Ελενάκι εσύ τα θαύμασες πολλές φορές όλες αυτές τις ημέρες!!!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Πολλά φιλάκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...