Saturday 16 February 2013

Μπισκοτάκια kiss με κρέμα λεμονιού

Απίθανα μπισκοτάκια με γέμιση λεμονιού θα σας κεράσουμε σήμερα.
Με την πρώτη δαγκωνιά μας πλημμυρίζει το άρωμα του λεμονιού.
Τα μπισκοτάκια μας λιώνουν στο στόμα, είναι στ’ αλήθεια «αφρός»!!!
Η κρέμα που τα γέμισα είναι λίγο ρευστή, αλλά μπορούμε να την κάνουμε πιο πυκνή αν θέλουμε, μειώνοντας την κρέμα γάλακτος από τρεις κουταλιές, σε μία.
Αλλιώς προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος σιγά σιγά, μέχρι να πετύχουμε την πυκνότητα που θέλουμε.
Δεν ξεχνάμε να καλύψουμε τα γεμιστά μας μπισκότα με διαφανή μεμβράνη, για να μην στεγνώσουν.
Ας δούμε λοιπόν πως θα φτιάξουμε αυτά τα ολόγλυκα, μυρωδάτα φιλάκια.
Θα χρειαστούμε:
Για τα μπισκότα
80 γρ. μαργαρίνη
50 γρ. βούτυρο αγελάδας
90 γρ. ζάχαρη άχνη
1 αυγό
1 μασουράκι άρωμα βανίλιας
120 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
100 γρ. κορν φλάουρ
1 κουταλάκι μπαίκιν πάουντερ
ελάχιστο αλάτι
Για την κρέμα Vienna
100 γρ. ζάχαρη άχνη
60 γρ. βούτυρο αγελάδας
1 κουταλιά χυμό λεμόνι
3 κουταλιές κρέμα γάλακτος
Για το πασπάλισμα
φυστίκια Αιγίνης ψιλοτριμμένα
Πάμε να τα φτιάξουμε:
Φτιάχνουμε τα μπισκότα.
Κοσκινίζουμε το αλεύρι μαζί με το κορν φλάουρ και το μπαίκιν πάουντερ. Προσθέτουμε και το αλάτι.
Σε μπολ ή στο μπολ του μίξερ βάζουμε την μαργαρίνη, το βούτυρο αγελάδας και την ζάχαρη άχνη. Τα χτυπάμε στην δυνατή ταχύτητα για πέντε λεπτά, να αφρατέψουν καλά.
Προσθέτουμε το άρωμα βανίλιας, το αυγό και χτυπάμε το μείγμα για ακόμα δύο λεπτά.
Μειώνουμε την ταχύτητα του μίξερ στο χαμηλό.
Προσθέτουμε το μείγμα των στερεών υλικών κουταλιά κουταλιά, συνεχίζοντας το χτύπημα μέχρι να ενοποιηθούν καλά τα υλικά.
Γεμίζουμε με το μείγμα μια σακούλα-κορνέ ζαχαροπλαστικής. Το άνοιγμα που θα πρέπει να έχει η σακούλα και θα χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε τα μπισκοτάκια, θα πρέπει να είναι στρογγυλό, με διάμετρο ένα εκατοστό.
Βάζουμε την σακούλα με την ζύμη του μπισκότου στο ψυγείο για μισή ώρα.
Στρώνουμε με λαδόκολλα το μεγάλο ταψί του φούρνου.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 170 βαθ. Κελσίου.
Βγάζουμε την ζύμη από το ψυγείο και φτιάχνουμε μπισκοτάκια διαμέτρου 3 εκ. περίπου, επάνω στην λαδόκολλα. Φροντίζουμε να είναι σε απόσταση μεταξύ τους, για να μην κολλήσουν.
Τα βάζουμε αμέσως στον φούρνο, θέλουμε η ζύμη μας να είναι κρύα όταν θα μπει στο φούρνο.
Ψήνουμε για δέκα - δώδεκα λεπτά.
Βγάζουμε το ταψί από τον φούρνο και αφήνουμε τα μπισκότα μας λίγα λεπτά να κρυώσουν κάπως.
Τα αφαιρούμε προσεκτικά από την λαδόκολλα και τα τοποθετούμε σε σχάρα για να κρυώσουν εντελώς.
Φτιάχνουμε την κρέμα.
Χτυπάμε με το μίξερ το βούτυρο αγελάδας και την άχνη ζάχαρη, να αφρατέψουν πολύ καλά και να "ασπρίσει" το μείγμα.
Προσθέτουμε τον χυμό του λεμονιού και την κρέμα γάλακτος.
Αν δεν θέλουμε το μείγμα ρευστό, προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος λίγη-λίγη, ως να πετύχουμε την πυκνότητα που επιθυμούμε.
Βάζουμε λίγη κρέμα ανάμεσα σε δύο μπισκότα και τα τοποθετούμε σε πιατέλα.
Αν έχουμε φτιάξει ρευστή κρέμα, μπορούμε να απλώσουμε λίγη επάνω στα γεμισμένα μπισκοτάκια.
Τα πασπαλίζουμε με τριμμένο φυστίκι Αίγινας.
Η συνταγή είναι βασισμένη σε παρόμοια από το Women's Weekly, αλλά με αλλαγές και προσθήκες υλικών.
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Ειρήνη Ε.

30 comments:

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ said...

πρεπει να'ναι πολυ μυρωδατα κι αφρατα-ετσι δειχνουν.θα τα δοκιμασω σιγουρα!!!καλημερα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μα πόσο απίστευτα αφράτα δείχνουν τα μπισκοτάκια σου Ειρήνη μου!
Αν προσθέσεις και την κρέμα λεμονιού, όσου στο λεμονάκι έχω μια γνωστή αδυναμία, τα βρίσκω ακαταμάχητα!!!
Καλό Σαββατοκύριακο, πολλά φιλάκια!

Μαριλένα said...

αυτά πραγματικά, τα ζήλεψα πολύ!!
έξοχα!! ειδικά με το πράσινο τσάι που πίνω (τονους από δαύτο :) θα ειναι θαύμα!!
καλό Σαββατοκύριακο Ειρήνη,
καλη ξεκούραση!!

Unknown said...

Είναι πραγματικά πάρα πολύ ωραία!!! Θα τα δοκιμάσω!!!:)

Anonymous said...

μμμμμ..ωραία μπισκοτάκια θα βάλω τον καφέ να τα βουτήξω μέσα....
πολύ ωραία να σαι καλά

mari beika said...

Πω πω!! τι βλέπουν τα ματάκια μου!! τα θέλω για τον καφέ μου!! πολύ λαχταριστά, γεια στα χέρια σου!!
Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ.

Εφη said...

Δεν θέλετε να σας περιγράψω το αίσθημα ευδαιμονίας που με πλημμύρισε διαβάζοντας και βλέποντας τη συνταγή! Plus ότι είναι λεμονένια!!!
Φιλιά πολλά κοριτσάρες! Καλό ΣΚ!

Marcela Gmd said...

Delicious!!!
Have a wonderful weekend! and my g+ for you...

Besos, desde España, Marcela♥

loulou said...

Φαίνονται πολύ ανάλαφρα και μυρωδάτα τα μπισκοτάκια σου!

Ερμιόνη said...

Πολύ εμφανίσιμα και σούπερ μυρωδάτα!
Απολύτως του γούστου μου!
Φιλιά πολλά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Πω, πω!!!! είναι τόσο λαχταριστά. Και μου αρέσει το λεμόνι!!

Helen Gr said...

¨οντως φαίνονται πολύ αφράτα, Ειρήνη μου, και βάβαια είναι και πολύ αρωματικά! Μπράβο, μπράβο! Στείλε μερικά για το απόγευμα!
Φιλιά.

Unknown said...

μπισκοτα ειναι αυτα ή κολαση ??? :)

Roula Tofea said...

Φαίνονται υπέροχα Ειρήνη μου και μου αρέσει πολύ το λεμόνι.
Μπράβο σου.

ΑΧΤΙΔΑ said...

Ειρήνη μου..δεν μου τα στέλνεις έτοιμα μία ..λαμαρίνα..σήμερα δεν βγήκα από τη κουζίνα.

DIMI said...

Ειρήνη μου,τί υπέροχα καί μυρωδάτα μπισκοτάκια είναι αυτά!!!! Τά ζήλεψα!!Μέ ξεσήκωσες νά τά φτιάξω!!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

Pepi said...

Το αποφάσισα! Με σας , αποκλείεται να κάνω δίαιτα!! Λατρεύω το λεμόνι, τη μυρωδιά του, την ξινή γεύση του! Οπότε "μπαίνουν" και τα μπισκοτάκια στα ..προσεχώς!!!! Φιλάκια !! Καλό Σ/Κ!

Unknown said...

Έχω μια αδυναμία στα λεμονάτα γλυκά και φαγητά, τα μπισκότα σου είναι φανταστικά!!!

SpIrToKoYto said...

Επειδή ένα ποτέ δεν είναι αρκετό,ήρθα να πω καληνύχτα και από εδώ και να σας κλέψω και άλλο 1,2,3,4...
Κάντε πως δεν με βλέπετε ναι...???

Ειρηνάκι μου,απίθανα τα λεμονάτα σου...!!!
kisses...kisses...kisses σε όλες σας...-:))

Unknown said...

Καλημέρα,

Αγαπημένη γεύση το λεμόνι....Φαίνονται πραγματικά αφρός!!! Με το καφεδάκι....οτι πρέπει!!!

Ευχαριστούμε.

SPYRIDOULA said...

Τι νόστιμα και μυρωδάτα μπισκότα!!!Φαίνονται απίθανα!!!Και έχω και μια αδυναμία στο λεμόνι!!!Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!!!

kiki said...

Στο άκουσμα της λέξης λεμόνι, οι σιελογόνοι αδένες μου αρχίζουν και δουλεύουν! Μου αρέσουν πολύ τα λεμονάτα γλυκά (και φαγητά). Πολύ ωραία και νόστιμα δείχνουν!

mookies said...

Φαίνονται πολύ νόστιμα και αφράτα. Λατρεύω τη γεύση του λεμονιού στα γλυκά. Καλή επιλογή, μπράβο.

Tante Kiki said...

Ειρήνη με ...σκότωσες!!! Τί αφράτα και πεντανόστιμα σου έγιναν τα μπισκοτάκια...κι έχω μιαν αδυναμία στο λεμόνιιιιι!!! Τέλεια!!!
Γεια στα χέρια σου και καλή εβδομάδα!

sundayspoon said...

Ειρήνη μου, φαίνονται τρομερά αφράτα και γευστικά! Πολύ θα ήθελα να ΄χα μερικά τώρα!
Πολλά φιλάκια!

Eleni said...

Ειρήνη μου δείχνουν υπέροχα και πολύ νόστιμα!!!Δε θα μπορούσα να αντισταθώ με τίποτε!
Φιλιά!

Δημιουργία said...

Εκτός από πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση πρέπει να είναι και πολύ αφράτα τα μπισκοτάκια σου Ειρήνη μου.

Taelia88 said...

Τι υπέροχα που φαίνονται!!! Πρέπει να είναι νοστιμότατα και να μοσχοβολούν λεμόνι!!! Υπέροχα!!!
Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

Maria B. said...

Πιστεύω Ειρηνιώ να μου έχεις αύριο ξεχωριστά τυλιγμένα την δική μου μεριδούλα, έτσι δεν είναι ????

περιμένω !!! φιλια πολλά και γεια στα χεράκια σου !!!

Notoula said...

Εκπληκτικα από εμφάνιση! Είμαι σίγουρη πως από γεύση και αρώματα θα είναι ακαταμάχητα.
Θα τα δοκιμάσω να τα κάνω.
Φιλιά πολλά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...