Friday 18 October 2013

ΚΟΥΖΙΝΟ ...... τσαχπινιές!!


Ως γνωστόν, λατρεύω τη κουζίνα!!
Τις καθαρές και γνήσιες γεύσεις, τα απλά υλικά και τις μυρωδιές!
Έλα όμως που μερικές φορές με γαργαλάει η διάθεσή μου να παίξω και να κάνω σκανταλιές στο καθημερινό τραπέζι.
Voila μία από αυτές!!
Κάπου το είχε πάρει το μάτι μου, δεν σημείωσα πού, είμαι και μεγαλοκοπέλα δεν τα θυμάμαι όλα, κι όταν βρέθηκαν μπροστά μου τα λουκανικάκια, άρχισα τις τσαχπινιές, περισσότερο για να τσιγκλήσω το Λύκο όταν θα τα έβλεπε στο πιάτο του, παρά για να παρουσιάσω ένα " γκουρμέ " πιάτο.

Οι φωτογραφίες τα λένε όλα, πόσο απλό και διασκεδαστικό είναι να περάσετε μακαρόνια στα λουκανικάκια, να έχετε ετοιμάσει μία απλή σάλτσα ντομάτας, να τα ρίξετε και να τα βράσετε μαζί με τα περασμένα μακαρόνια.

Αυτό που δεν λένε οι φωτογραφίες, - γιατί δεν πρόλαβα από τα γέλια να απαθανατίσω - είναι η έκφραση του Λύκου όταν τα σερβίρισα στο τραπέζι και προσπαθούσε να καταλάβει πώς μπήκαν τα μακαρόνια μέσα στα λουκανικάκια.

Φιλί σας έδωσα??? Για το πάρτυ σας είπα??? Οοχι...??? Το μυαλό μου και μια λίρα!!
Λοιπόν. Κάνουμε πάρτυ αύριο, ΣΑΒΒΑΤΟ 19 Οκτωβρίου.
Γιατί??? Γιατί τα...καταφέραμε!!!!
Μάλιστα....τα καταφέραμε!! Είμαστε 1 ολόκληρο χρόνο στον αέρα!!!!
Και τα καταφέρατε κι εσείς να μας ακούτε, να μας ανεχτείτε και τολμώ να πω...να μας αγαπήσετε!!
Για όλα τα ανωτέρω...λέμε να κάνουμε ένα ΠΑΡΤΥ!! Να μην κοιμηθούμε, να πάμε κατευθείαν για δουλειά.
Εδώ, στα στούντιο του Spirto Web Radio!!! Το Σάββατο, από τις 8 στον αέρα μαζί σας.
Ζωντανά από τα μικρόφωνα, αλλά και εδώ, στα στούντιο, παραγωγοί, ακροατές, καλλιτέχνες αγαπημένοι που πέρασαν από εδώ, καλεσμένοι όλοι για μια τρελή SpIrto_ζικη βραδιά!!
Και βέβαια, επειδή είμαστε SpIrta αναμμένα, θα έχουμε και τα κατιτίς μας. Μεζεδάκια, κρασάκια, ρακομελάκια...τα συνηθισμένα, ξέρετε εσείς...
Τί λέτε??? Θα το γιορτάσουμε μαζί???
Σας περιμένουμε όλους...!!!! ( όχι μόνο στη συχνότητα αλλά και στα στούντιο...)
Λεπτομέρειες ΕΔΩ
Ασπασμούς
SpIrToKoYto

21 comments:

Ερμιόνη said...

Καλημέρα!
Να τα εκατοστήσετε λοιπόν!
Εύχομαι να συνεχίσεις με το ίδιο κέφι και αυτή την όμορφη τρέλα που τόσο πολύ χαρακτηρίζει το παρεάκι!
Φιλιά πολλά!

Kataggeilte said...

...και δεν τα εφαγε??? ετσι για την ιστορια ρωταω???

Anonymous said...

ΧΑΧΑΧΑ!
Ωραία και εύκολη η ιδέα σου,Καλημέέέέέέρα!!!

Selcouth said...

Ωωωω! Χρόνια πολλά! Χρόνια καλά, με ρυθμό, επιτυχίες και νοστιμιές!
Χα,χα,χα,χα! Αποθανάτισες την έκφραση του Λύκου σου όταν τα είδε; Μου έριξες ιδέα! (διαολιά).
Πολλές κι όμορφες καλημέρες!

olivesandolive said...

Καλημέρα!!! χρόνια πολλά και από εμένα!!! δεν υπάρχει το post!!!τέλειο!!!

Maria B. said...

Vamos amigos !!!!!!!!!!!!! θα έρθουμε ! σιγά μη δεν έρθουμε !!! αφού θα γνωρίσουμε και εκείνη τη Μ.Β. θα είμαστε εκεί στην ώρα μας, γιατί έχω και μια περιέργεια, αστα να πάνε !!!!!!!!

Οσο για το την παρουσιαση του πιάτου σήμερα τι μπορώ να πω εγώ ! όλα τα λόγια είναι περιττά, μόλις τους το φτιάξω στο σπίτι να δείς εκεί γέλιο που έχει να πέσει !!!!!!!! εγώ ήδη γελάω μόνο που σκέφτομαι την εκφρασή τους !!!!

Μπράβο Βιβάκο μου για όλα, για τη νοικοκυροσύνη σου, για την επιτυχία του σταθμού, για τις φίλες σου (χιχιιχ αν δεν παινέψεις το σπίτι σου κλπ κλπ ..) !!!!


σε φιλώ πολύ πολύ και εύχομαι καθε επιτυχία στους στόχους σου και στα όνειρά σου!!!!

καλό σαββατοκύριακο σε όλους !

SPYRIDOULA said...

Να τα 100σετε!!!Η συνταγή τέλεια!!!Φιλάκια πολλά!!!

Paraskevi Lamprini M. said...

αυτά... τα γκουρμέ... λάικ...
και χρόνια πολλά! <3

Tante Kiki said...

Να τα εκατοστήσετε!!! Τα λουκανικομακαρόνια είναι απίθανα!!!!
Χαχαχα

ΕΛΕΝΑ said...

Εγώ βασικά δεν ήθελα να έρθω, γιατί τα βαριέμαι αυτά, αλλά θέλω τόοοσο πολύ να γνωρίσω αυτήν την Μ.Β και να δω επιτέλους πως είναι η φάτσα της, που θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα έρθω χα χα χααα!

Βιβίκα μου το τσαχπινοκολπάκι φοβερό, θα το δοκιμάσω σε πρώτη ευκαιρία για να δω κι εγώ τα μούτρα του καλού μου όταν τα σερβίρω χα χα χααα!

Θα τα πούμε αύριο και από κοντά, να γνωρισουμε και αυτήν την περιβόητη Μ.Β!
Πολλά πολλά φιλάκια!

syros2js said...

Αχαχα!!! Τί όμορφη τσαχπίνικη γευστική πρόταση ήταν αυτή??!!
Χρόνια σας πολλά και... αεράτα!!!
;-)
Φιλιά πολλά!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Marie-Anne said...

Χρόνια σας πολλά!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι μια υπέροχη βραδυά!!!!!
Τα αουβλιαμένα λουκανικάκια, άπαιχτα!!!!
Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

Marie-Anne said...

Τα σουβλισμένα, βεβαίως, βεβαίως.....

eleni said...

Χρόνια πολλά με πολλέ μελωδικές επιτυχίες!
Να περάσετε όμορφα!
Φιλιά!

mari beika said...

Χρόνια πολλά σπίρτα μου!!
Αυτά τα λουκάνικα κάπου τα είχε δει ο άνδρας μου και με έβαλε και του τα έφτιαξα, πλάκα είχε!!
Στο παρτάκι πολύ θα ήθελα να είμαι, αλλά πως;;;
Φιλιά πολλά

Magda said...

Μεγάλη τσαχπινιά, πράγματι!!

DIMI said...

Νά τά εκατοστήσετε!!!Τά σουβλιστά μακαρόνια σου,είναι τέλεια!!!!Φοβερή ιδέα!!!Καλό Σ/Κ!!!

Mary said...

Σπιρτόζικη συνταγή!
Τυχερός ο Λύκος βεβαίως βεβαίως!
Χρόνια πολλά στο SpIrto με πολλές επιτυχίες!

Σπιρτόζικα φιλάκια πολλά πολλά!

Vasia b. said...

Βιβή μου πολυ τσαχπίνικο κολπάκι αυτό!!!Θα τρελλαθούν τα αγόρια μου!!!
Το ότι θα έρθω το έχω δηλώσει απο την πρώτη μέρα της πρόσκλησης ...γιατι κι εγω έχω μια περιέργεια να γνωρίσω επιτέλους απο κοντά αυτη την Μ.Β. και γιατι ξέρω ότι θα περάσουμε τέλειααααααα!!!!!!!!
Να τα εκατοστήσετε και πάντα επιτυχίες!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Ειρήνη Ε. said...

Βιβή, όλο τέτοια ωραία κολπάκια, μας δείχνεις! Φαντάζομαι αυτά τα...μαλλιαρά λουκανικάκια, σε παιδικό πάρτυ! Χαμός θα γίνει!
Σου εύχομαι χρόνια πολλά, για τον ένα χρόνο του Sprirto web radio! Να μας κρατάτε συντροφιά για πολλά πολλά χρόνια ακόμα, με ρυθμούς...ξεσηκωτικούς!
Καλά να περάσετε στο αποψινό πάρτυ! Κάτι που είναι σίγουρο δηλαδή!
Καλή μας ημέρα.

Eleni said...

Χρόνιαααααααα πολλάαααα!!!!!!Να τα εκατοστήσετε, πάντα με επιτυχίες και να συνεχίσετε με το ίδιο κέφι να μας κρατάτε συντροφιά, περνάμε τέλεια!!!!Τα λουκανικάκια δε παίζονται, φοβερά και πράγματι πολύ τσαχπίνικα!!!Καταπληκτικό το ποστ!
Φιλάκια πολλάαα!!!!Σμουτς!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...