Friday 4 October 2013

Πολύχρωμες πιπεριές με μπεσαμέλ


Καθώς βρέθηκα μια μέρα με αρκετές πολύχρωμες πιπεριές, σκέφτηκα να σκαρώσω ένα μεζεδάκι.
Μανιτάρια που τα αγαπώ, τριμμένα κίτρινα τυριά και νόστιμα αλλαντικά, μα και μια νόστιμη μπεσαμέλ, γέμισαν τις πολύχρωμες πιπεριές μου.
Έγιναν ιδιαίτερα νόστιμες!!
Φτιάξτε τες και απολαύστε τες ως πρώτο πιάτο, ως μεζέ, ως συνοδευτικό ή και ως κυρίως πιάτο ακόμα!
Μην διστάσετε να προσθέσετε στην γέμιση και άλλα υλικά, αυτά που εσείς προτιμάτε και πιστεύετε ότι θα ταιριάζουν με τις πιπερίτσες σας!
Πάμε να τις φτιάξουμε λοιπόν!

Τα υλικά μας:
8 πιπεριές διαφόρων χρωμάτων
8 φέτες μπέικον
8 φέτες γαλοπούλα καπνιστή
8 φέτες ζαμπόν
250-300 γρ. μανιτάρια ψιλοκομμένα
100 γρ. τριμμένο τυρί ένταμ
100 γρ. τριμμένο τυρί γκούντα
100 γρ. τριμμένο τυρί ρεγκάτο
Για την μπεσαμέλ
50 γραμ. βούτυρο
4 κουταλιές αλεύρι
2-3 κούπες γάλα ( όσο πάρει)
Επί τω έργω
Πλένουμε καλά τις πιπεριές, κόβουμε μια φέτα από το πάνω μέρος τους και αφαιρούμε τα σπόρια τους. Τις τοποθετούμε σ΄ ένα πυρέξ ή ταψάκι.
Κόβουμε το ζαμπόν, το μπέικον και την γαλοπούλα σε καρεδάκια.
Σ΄ ένα αντικολλητικό τηγάνι, τσιγαρίζουμε λίγο το μπέικον για 1-2 λεπτά. Προσθέτουμε και τα μανιτάρια και ανακατεύουμε λίγο να μαραθούν.
Αποσύρουμε από την φωτιά και στο ίδιο τηγάνι προσθέτουμε και τα υπόλοιπα αλλαντικά.
Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ
Ζεσταίνουμε το γάλα σε μια κατσαρόλα
Σε μια άλλη κατσαρόλα ζεσταίνουμε το βούτυρο και μόλις λιώσει ρίχνουμε μια μια τις κουταλιές αλεύρι, ανακατεύοντας συνεχώς με ξύλινη κουτάλα ή με το σύρμα για να μην σβολιάσει.
Αποσύρουμε από την φωτιά και ρίχνουμε το γάλα λίγο λίγο, συνεχίζοντας να ανακατεύουμε συνεχώς.
Θέλουμε να πετύχουμε μια λεία κρέμα. Ίσως δεν χρειαστεί όλο το γάλα, αν η κρέμα μας κινδυνεύει να γίνει πολύ ρευστή.
Ξαναβάζουμε την κατσαρόλα στη φωτιά και συνεχίζουμε το ανακάτεμα Όταν η κρέμα αρχίσει να κάνει μικρούς «κρατήρες» είναι έτοιμη.
Αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και προσθέτουμε τα τυριά, τα αλλαντικά και τα μανιτάρια.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά και με το μείγμα αυτό γεμίζουμε τις πιπεριές.
Τις αλατίζουμε λίγο εξωτερικά και τις ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς, για περίπου 30 λεπτά ή μέχρι να δούμε ότι έχει ψηθεί η σάρκα της πιπεριάς.
Καλή επιτυχία!!
Vasia B.

16 comments:

SpIrToKoYto said...

Βασάκι μου,και γεύση και εμφάνιση...
( άσε που θα φάει και το συνμέλος Εύα ,αφού έχει και μανιτάρια μέσα...Ελπίζω δηλαδή,επειδή είναι και παμφάγο αυτο...:pppp )

Καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...:-)))

Unknown said...

χαχαχαχα ναι ναι θα φάω αν και έχει πολλά αλλαντικά μέσα....χαχαχα
Αλλά έγραψε πάλι η φιλενάδα μου με το τόσο ωραίο και χρωματιστό πιάτο της...και ναι συνμέλος Βιβή είμαι παμφάγο..καλά το είπες...χαχαχα
Καλημέρα κοριτσάκια...

Maria B. said...

Βασσάκι μου στα μεζεδάκια είσαι μαέστρος, πάντα απο το τίποτα φτιάχνεις υπέροχα πράγματα. Ιδίως με τις πιπεριές έχεις πράγματι εμπνευση !!!!!!!!

Οπως κατάλαβες θα πάρω και το μερίδιο της Εύας, που σίγουρα θα δοκιμάσει μόνο μια μπουκιά !!!! Οσο για την Βιβίκα, είναι σίγουρα παμφάγο και πρέπει να κρύψω και τις δικές μου πιπεριές !!!!!!

θα κατέβεις κάτω ???? εμεις μάλλον σάββατο βράδυ, παρε τηλεφωνο !

φιλια σε ολους και καλό σ/κ!!!

DIMI said...

Καλημέρα Βάσια μου!!!Πολύ ωραία συνταγή!!!Ωραίος μεζές!!!!Θά δοκιμαστεί!!!Καλό Σ/Κ!!!

Tante Kiki said...

Υπέροχη συνταγή!!! Τί πιάτο!!!
Φιλιά!

Ερμιόνη said...

Μα πόσο τέλειο είναι αυτό το πιάτο!
Φουλ σε αλλαντικά, τυράκια, με μπεσαμέλ και μανιτάρια!
Εντάξει το λάτρεψα!
Φιλιά!

Selcouth said...

Εκπληκτικό φαγητό και με όλα τα υλικά που μου αρέσουν. Φαντάζομαι τη νοστιμιά του!
Να είσαι καλά Βάσια μου. Καλή συνέχεια και καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Tι έγινε κουκλίτσες μου??
Πρόλαβα μεζεδάκι ή τα εξαφάνισε όλα το παμφάγο μέλος Εύα??
Εύα χα χα χααα, κλαίω από τα γέλια, μα να σε πουν και παμφάγο εσένα το σκασμένο???
Βασάκι μου γεια στα χεράκια σου, όπως λέει και το Μαριώ μας είσαι μαέστρος!
By the way, μου αρέσουν τα καινούρια σας παρατσούκλια.
Ο μαέστρος και το παμφάγο, yes!
Φιλιάαααααααα!!!

Eleni said...

Βάσια μου πωπω τι ωραίο μεζεδάκι!!!!!Τέλειοοοο!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Anonymous said...

Πολύ πρωτότυπη κι ενδιαφέρουσα συνταγή! Θα τη δοκιμάσω!

Ειρήνη Ε. said...

Βάσια μου, ζουμπουρλούδικα τα μεζεδάκια σου! Νόστιμα, χωρίς αμφιβολία και λαχταριστά! Αυτού του είδους τα μεζεδάκια, αρέσουν σε όλους μας, κυρίως στον καλό μου, που είναι ειδικός στο να...δοκιμάζει μεζέδες!!!! Χιχιχιχί! Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι, θα φτιαχτούν σύντομα! Γειά στα χεράκια σου, Βάσια!
Καλό βράδυ.

Sophie said...

Μου αρέσουν πολύ οι πιπεριές και αυτές φαίνονται νοστιμότατες!!Σίγουρα θα τις φτιάξω!!Φιλάκια!!!

Martha said...

Turbo οι πιπεριές σου λέμε!!!

Mary said...

ΣΛΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΡΡΡΡΡΠ!!!
Η συνταγή είναι απλά άπαιχτη!
Τρελαίνομαι για πιπεριές γεμιστές με διάφορα λιωμένα τυριά, ζαμπονάκια (όχι γαλοπούλα που δε θέλω ούτε να τη δω) και μπεσαμέλ!
Μανιταράκια δεν έχω βάλει, σίγουρα όμως πάνε πολύ!

Σε φιλώ, καλή Κυριακή!

Mary said...

ΣΛΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΡΡΡΡΡΠ!!!
Η συνταγή είναι απλά άπαιχτη!
Τρελαίνομαι για πιπεριές γεμιστές με διάφορα λιωμένα τυριά, ζαμπονάκια (όχι γαλοπούλα που δε θέλω ούτε να τη δω) και μπεσαμέλ!
Μανιταράκια δεν έχω βάλει, σίγουρα όμως πάνε πολύ!

Σε φιλώ, καλή Κυριακή!

Vasia b. said...

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!!!!
Καλή επιτυχία σε όσους αποφασίσουν να το φτιάξουν!!!
Ως μαέστρος στις πιπεριές όπως με χαρακτήρισε το Μαράκι μας (..χαχαχα...)σας λέω ότι θα αγαπήσετε αυτό το μεζεδάκι!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...