Thursday 10 October 2013

Ριζότο με μυρωδικά


Ένα νόστιμο και αρωματικό ριζότο μαγειρέψαμε σήμερα, που θα αρέσει ακόμα και στους πιο δύσκολους!
Ιδανικό για να συνοδεύσει όλα σχεδόν τα κρεατικά σας, αλλά και να το απολαύσετε ως κυρίως γεύμα μαζί με μια νόστιμη σαλάτα.
Αξίζει να το δοκιμάσετε και με τριμμένη φέτα, του ταιριάζει πολύ!
Στο ριζότο μου χρησιμοποίησα φρέσκα μυρωδικά που του έδωσαν υπέροχο άρωμα, μπορείτε όμως εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε αποξηραμένα.
Ιδανικό ρύζι για το ριζότο είναι το αρμπόριο ή το καρναρόλι, δείτε και τις οδηγίες μας για ένα πετυχημένο ριζότο εδώ.
Πάμε να μαγειρέψουμε!

Τα υλικά μας :
350 γρ. ρύζι για ριζότο (αρμπόριο, καρναρόλι)
1 λίτρο ζεστό ζωμό λαχανικών
3-4 κουταλιές ελαιόλαδο
μισή κούπα τσαγιού λευκό κρασί
2 σκελίδες σκόρδο πολτοποιημένες
¾ κούπα διάφορα φρέσκα μυρωδικά ψιλοκομμένα (μαϊντανό, θυμάρι, βασιλικό, εστραγκόν, σχοινόπρασο)
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
80γρ. παρμεζάνα τριμμένη
Τι κάνουμε:
Εάν δεν διαθέτουμε σπιτικό ζωμό λαχανικών, μπορούμε να διαλύσουμε έναν κύβο λαχανικών σε ένα λίτρο ζεστό νερό.
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το λάδι και σοτάρουμε το σκόρδο, τα μυρωδικά και το ρύζι.
Μόλις κάψει το λάδι, σβήνουμε με το κρασί.
Αφήνουμε 2-3 λεπτά να εξατμιστεί το αλκοόλ.
Αρχίζουμε να προσθέτουμε με μια κουτάλα τον ζωμό, ρίχνοντας στην κατσαρόλα κάθε φορά περίπου 1 φλιτζάνι του τσαγιού ζωμό.
Ανακατεύουμε συνεχώς και μόλις σωθεί το υγρό προσθέτουμε ξανά ζωμό.
Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία μέχρι να μαλακώσει και χυλώσει το ρύζι μας.
Κατεβάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε την τριμμένη παρμεζάνα και το πιπέρι.
Ανακατεύουμε καλά, αφήνουμε το φαγητό μας να σταθεί 2 λεπτά και έπειτα σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ.

15 comments:

nikiad.blogspot.gr said...

Καλημέρα !!!!!!! Ωραία συνταγή με υπέροχα μυρωδικά και παρμεζάνα που την λατρεύω !!!
Φιλιά !!!!

Ερμιόνη said...

Το ριζότο είναι εύκολο και γρήγορο φαγάκι, που θέλει ωστόσο τη μαεστρία του!
Από τις φωτογραφίες φαίνεται πόσο "σωστό" είναι το δικό σου Ελένη μου.
Πλούσιο σε μυρωδικά και με λίγη παρμεζάνα, πραγματικά δεν θα ήθελα να το βαρύνω με την προσθήκη οποιουδήποτε άλλου υλικού!
Φιλιά πολλά!

Niki said...

Αγαπημένα αρώματα!!Τέλειο το ριζότο και πάει με τα πάντα!

Unknown said...

Εξαιρετικό το ριζότο σου Ελενάκι και άμα είναι και για τους πιο δύσκολους γιατί εγώ είμαι στις γεύσεις...τότε μια χαρά...
Έτσι που το βλέπω πάντως με κάνει να το λιγουρεύομαι....οπότε καταγράφεται και θα δοκιμαστεί...φιλάκια πολλά.

SpIrToKoYto said...

αμαν κοπελιά και είναι και η ώρα τέτοια....!!!

Καλημέρες....φιλιά σε όλες σας....-:))))

DIMI said...

Καλημέρα Ελένη μου!!!
Σούπερ συνταγή!!!Μού αρέση τό ριζότο,καί μέ παρμεζάνα,αλλά καί μέ λίγο κρόκο Κοζάνης γιά χρώμα!!!Ζωγράφισες πάλι!!!Φιλάκια!!!

mm_skg said...

Υπεροχο το ρυζοττο σου Ελενη μου και φτιαγμενο a regola d' arte!!
Φιλια!

Vasia b. said...

Εξαιρετικό και μυρωδάτο το ριζότο σου Ελενάκι μου!!!!
Ετσι που το βλέπω φαίνεται πολύ λαχταριστό!!!!
Πολλά φιλιά!!!!

Selcouth said...

Πολύ μου αρέσει το ριζότο! Άσε που μου βγαίνει υπέροχο (σε αντίθεση με το πιλάφι). Θα δοκιμαστεί λίαν συντόμως, αφού είχα κατά νου να φτιάξω αυτές τις μέρες.
Φαίνεται πολύ νόστιμο με όλα αυτά τα μυρωδικά Ελένη μου!
Πολλά φιλάκια και καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Eλενάκι μου με τα μυρωδικά που πρόσθεσες, το ριζότο σου είμαι σίγουρη έγινε πεντανόστιμο και μοσχομυρωδάτο!
Γεια στα χεράκια σου!
Πολλά πολλά φιλάκια!

Silena said...

Αρωματικό και πεντανόστιμο το ριζότο που μας πρόσφερες Ελένη μου!!!!
Με την παρμεζάνα έδωσες μια επιπλέον νότα!!!!!
Πολλά φιλιά!

Maria B. said...

Μμμμμμ !!!!! ωραίες μυρωδιές μας έχεις Λενάκι μου !!!! αγαπημένο φαγητό το ριζότο και το τιμούμε στο σπίτι αρκετά συχνά. Η δική σου εκδοχή είναι πολύ νιαμ νιαμ, την επόμενη φορά που θα έχουμε ριζότο σίγουρα θα το φτιάξω!!

πολλές πολλές καλημέρες και καλό σ/κ !!!


φιλια

Μarion, said...

Μετά τα μακαρονια το ρυζι είναι η επόμενη επιλογή μας.
Το έκανες πολύ ωραίο Ελένη και σουπερ αρωματικό

ΦΙλια

Roula Tofea said...

Πεντανόστιμο φαίνεται Ελενάκι μου!!
Φιλάκια, καλό Σ/Κ.

Mary said...

Ελενάκι μου είναι τέλεια μαγειρεμένο και σίγουρα πεντανόστιμο!
Το ρύζι το βλέπω με το μάτι αν είναι πετυχημένο...χιχιχιχιιιι!

Φιλάκια γλυκιά μου, καλό Σ/Κ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...