Thursday 17 October 2013

Κέικ με σοκολάτα και καρύδια


Ο συνδυασμός καρύδια με σοκολάτα είναι αγαπημένος σε πολλούς, εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να του αντισταθώ.
Αν μάλιστα πρόκειται για ένα κεκάκι με φούλ κρέμα σοκολάτας να το καλύπτει τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, είμαι σίγουρη ότι ούτε εσείς θα μπορέσετε να του αντισταθείτε!
Ένα τέτοιο κέικ έφτιαξα για να συνοδεύσει το καφεδάκι μας.
Πάμε να σας πω τι έκανα, και να σας κεράσω από ένα μεγάλο κομμάτι!

Θα χρειαστούμε:
Για το κέικ:
230 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
60 γρ. κακάο σκόνη
80 γρ. καρύδια τριμμένα
1 φλιτζάνι λάδι ελαφρύ
1,5 φλιτζάνι ζάχαρη
1 φλιτζάνι ανθρακική σόδα
3 αυγά
2 κουταλάκια γεμάτα μπέικιν πάουντερ
μια τσιμπιά αλάτι
2 βανίλιες
Για τη κρέμα σοκολάτας:
260 γρ. κουβερτούρα κομμένη σε μικρά κομμάτια
200 ml κρέμα γάλακτος πλήρης
100 γρ. μαργαρίνη
60 γρ. ζάχαρη άχνη
Για το γαρνίρισμα:
μερικά καρύδια μισά ή τριμμένα
Τι κάνουμε:
Ετοιμάζουμε το κέικ.
Σε ένα μπολ κοσκινίζουμε το κακάο με το αλεύρι. Προσθέτουμε στο μπολ το αλάτι, τις βανίλιες και το μπέικιν.
Σε χωριστό μπολ βάζουμε το λάδι με τη ζάχαρη και τα χτυπάμε για λίγο. Συνεχίζοντας το χτύπημα προσθέτουμε τα αυγά. Στη συνέχεια ρίχνουμε τη σόδα εναλλάξ με το μίγμα του πρώτου μπολ. Τέλος προσθέτουμε τα τριμμένα καρύδια.
Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε στο μείγμα του κέικ μερικές σταγόνες λευκής σοκολάτας, ταιριάζουν πάρα πολύ!
Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί σε μια φόρμα με κούμπωμα, διαμέτρου 22 εκ., και αδειάζουμε εκεί το μείγμα του κέικ.
Το κέικ αφού ψηθεί, θα πρέπει να χωριστεί σε 2 δίσκους. Αν δυσκολεύεστε να το χωρίσετε, μπορείτε να το μοιράσετε σε 2 διαφορετικές φόρμες και να το ψήσετε χωριστά.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 165 βαθμούς, για 40 λεπτά περίπου αν ψήσουμε όλο το μείγμα ή για 20 λεπτά αν έχουμε μοιράσει το μείγμα.
Όταν ψηθεί το κέικ μας, το βγάζουμε από την φόρμα, αφαιρούμε το χαρτί που στρώσαμε στην βάση και το αναποδογυρίζουμε σε σχάρα για να κρυώσει.
Αφού κρυώσει τελείως, το κόβουμε οριζόντια σε 2 δίσκους.
Ετοιμάζουμε τη κρέμα σοκολάτας.
Χτυπάμε καλά με το μίξερ τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη άχνη.
Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι την κρέμα γάλακτος να ζεσταθεί καλά. Αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε μέσα τη ψιλοκομμένη κουβερτούρα. Ανακατεύουμε και αφήνουμε λίγο το μείγμα να κρυώσει.
Αφού κρυώσει, προσθέτουμε την μαργαρίνη με την άχνη.
Δουλεύουμε με το μίξερ καλά μέχρι να ενωθούν τα υλικά και να έχουμε ένα ομοιογενές μείγμα.
Εδώ θα χρειαστούν γρήγορες κινήσεις, για να μη μας σφίξει η κρέμα.
Συναρμολόγηση:
Τοποθετούμε ένα δίσκο κέικ σε μια πιατέλα και απλώνουμε επάνω του το 1/3 της κρέμας σοκολάτας.
Σκεπάζουμε με τον άλλο δίσκο κέικ και καλύπτουμε όλη την επιφάνεια με την υπόλοιπη κρέμα σοκολάτας.
Διακοσμούμε το κέικ μας με μισά ή τριμμένα καρύδια.
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ.

22 comments:

gwgw said...

Πολυ ωραιο φαινεται το σοκολατοκαρυδενιο κεικ σου Ελενη μου..ευχαριστουμε πολυ για το κερασμα!!! Πολλες καλημερες και φιλια!!!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Ελένη μου!
Ένα τόσο όμορφο κέικ, με τόσο πλούσια κρέμα θα μπορούσε άνετα να παρουσιαστεί και ως τούρτα νομίζω!
Φιλιά!

Unknown said...

Καλήμέρα!Πως ν΄αντισταθώ σε σοκολάτα με καρύδια?Να φανταστείς ότι όταν βαριέμαι να φτιάξω κάτι,έχω πάντα bitter στο ψυγείο και τρώω μαζί με αμύγδαλα ή καρύδια.
Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε. Φιλιά!

Tante Kiki said...

Καλημέρα Ελένη μου... υπάρχει κανείς που να μπορεί να αντισταθεί στο συνδυασμό καρύδι-σοκολάτα και μάλιστα σε κέικ;;;; Αν μου πει ναι... θα δυσκολευτώ να τον πιστέψω!!!!
Έκανες ένα υπέροχο κέικ!!!
Φιλιά!

Niki said...

Μούρλιαααα!!και τα καρύδια με τρελαίνουν!!καλημέρα!!!

Notoula said...

Υπερπαραγωγή κέικ!
Super, με υπέροχα συστατικά και φανταστική παρουσίαση!!!

SpIrToKoYto said...

Του ονείρου Ελενάκι μου,του ονείρου...Συνδυασμός που σκοτώνει...
Το αμέσως προσεχώς κέικ μου θα είναι αυτό...

Καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...-:)))

Unknown said...

Πωωωωωωωω αυτό είναι γλυκό...Όνειρο είναι Ελενάκι...Οπωσδήποτε μέσα σε αυτά που θα δοκιμάσω...Φιλάκια πολλά...

syros2js said...

Τη μερίδα μου, παρακαλώ!
ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!
;-)
Καλημέρα, κούκλα μου!

Unknown said...

Εξαιρετικός συνδυασμός και όλο...σοκολάτα!!! Πολύ ωραία πρόταση!:)

Vasia b. said...

Πιο σοκολατένιο δεν γίνεται!!!!!
Υπέροχο Ελενάκι μου και θα τιμηθεί όπως του αξίζει !!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σ' αυτό το φουλ της σοκολάτας λαχταριστό κέικ, ποιος θα αντισταθεί??
Οχι εγώ πάντως!
Φιλιά Ελενάκι μου, καλό απόγευμα!

Selcouth said...

Αχ Ελένη μου! Είμαι στη δουλειά τώρα και κοντεύω να μπω μέσα στην οθόνη! Καρύδια και σοκολάτα, είναι όλα τα λεφτά (μα όλα όμως!)
Αυτό το κοσκίνισμα να μην είχε και τί στον κόσμο! Έλα μου όμως που λατρεύω τον συνδυασμό, οπότε... κάποιον θα βρω να βάλω να κοσκινίσει! Χα,χα,χα!
Τέλειο είναι! Γεια στα χέρια σου!
Φιλάκια πολλά! Καλό απόγευμα!

Ειρήνη Ε. said...

Πώπω! Ελενάκι! Τι κέικ είναι αυτό;;!!
Η σοκολάτα σε όλο της το μεγαλείο!! Παρέα με τα καρύδια, κάνουν το αχτύπητο δίδυμο! Γεια στα χέρια σου!
Καλό βράδυ.

DIMI said...

Ελένη μου,λατρεύω συνδυασμό,καρύδια μέ σοκολάτα!!!!Λατρεμένο τό κέικ σου!!!Πολύ λαχταριστό!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

Beauty Follower said...

Πραγματι ειναι ωραιος συνδυασμος
και το κέικ δειχνει απίστευα πλουσιο!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Chrisi said...

Αυτο το κεικ φαινεται υπεροχο,σιγουρα ειναι και πεντανοστιμο γιατι εχει ωραιο συνδιασμο υλικων,τουλαχιστον κατ εμε,μπραβο Ελενακι μου ,φιλια.

SPYRIDOULA said...

Υπέροχο το κέικ σου και με τέλεια εμφάνιση!!! Φιλάκια πολλά!!!

Maria B. said...

Λενάκι μου όπως λέει και το Ελενάκι μας πιο πάνω ''φουλ της σοκολάτας'' ποιός μπορεί να μείνει ατάραχος σ'αυτό το κέϊκ !!!!!!!

γεια στα χεράκια σου !!!


φιλια πολλά πολλά και καλό σ/κ

Silena said...

Αφράτο κέικ σοκολάτας με υπέροχη κρέμα!!!!! Πώς να μην είναι πεντανόστιμο και λαχταριστό!!!!!!!!
Καλό μεσημέρι Ελένη μου! Πολλά φιλιά!

Roula Tofea said...

Κόλαση το σοκολατένιο κέικ Ελένη μου!!!!
Πολλά φιλιά.

Mary said...

Ελενάκι μου και μόνο που το βλέπω συμμετέχω στο σοκολατένιο όργιο... Τέλειο!!!

Σε φιλώ, καλό Σ/Κ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...