Thursday 3 October 2013

Κοτόπουλο με ελιές και γραβιέρα


Οι ελιές ταιριάζουν απίστευτα «νόστιμα» μαγειρεμένες μαζί με κοτοπουλάκι, και αυτό θα το έχετε διαπιστώσει όσες και όσοι έχετε δοκιμάσει αυτόν τον συνδυασμό.
Για σήμερα λοιπόν το μενού έχει ένα πολύ γευστικό πιάτο, με την γραβιέρα να λιώνει όμορφα ανάμεσα στα τρυφερά κομματάκια κοτόπουλου, ενώ μια πεντανόστιμη σαλτσούλα να καλύπτει όλα τα υλικά στο πιάτο μας!
Ένα πιάτο αρωματικό, πικάντικο και πολύ πολύ γευστικό!
Πάμε να μαγειρέψουμε!

Θα χρειαστούμε:
1 κιλό κοτόπουλο φιλέτο κομμένο σε κυβάκια
15-20 ελιές (μαύρες και λίγες πράσινες αν θέλετε)
2 μεγάλα κρεμμύδια ξερά
4-5 σκελίδες σκόρδο
1 φλιτζανάκι κρασί
1 κουτί ντοματάκια κονκασέ
1 φλιτζάνι πουμαρό
1 κουταλιά ρίγανη
4-5 κλαράκια δυόσμο (τα φυλλαράκια)
1 κουταλάκι ξερό δυόσμο
1-2 κουταλάκια πατέ ελιάς (προαιρετικά)
200 γρ. γραβιέρα (ή ρεγκάτο ή άλλο αντίστοιχο κίτρινο τυρί )
Στην πράξη:
Αφαιρούμε τα κουκούτσια από τις ελιές με το ειδικό εργαλείο και τις κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια. Κρατάμε αν θέλουμε μερικές στην άκρη για διακόσμηση.
Σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τα κρεμμύδια και τα σκόρδα, κομμένα σε φετάκια.
Προσθέτουμε το κοτόπουλο και το φέρνουμε μερικές βόλτες να ροδίσει.
Σβήνουμε με το κρασί.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά εκτός από το τυρί.
Χαμηλώνουμε την φωτιά, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε το φαγητό να μαγειρευτεί για 40 λεπτά ή μέχρι να είναι έτοιμο το κοτόπουλο.
Κόβουμε το τυρί σε κυβάκια και τα σκορπίζουμε στην κατσαρόλα ανάμεσα στα υπόλοιπα υλικά.
Αποσύρουμε την κατσαρόλα από την φωτιά, την σκεπάζουμε και την αφήνουμε έτσι για 10 λεπτά, ώστε να λιώσει όμορφα με την θερμότητα το τυρί.
Σερβίρουμε με μπόλικες τηγανιτές πατατούλες κι έχουμε δίπλα και λίγο ψωμάκι γιατί η σαλτσούλα του είναι πολύ πολύ νόστιμη!
Καλή επιτυχία!

28 comments:

gwgw said...

Πεντανοστιμο πιατο Ελενα μου,γεια στα χερια σου!!Καλη σου μερα,φιλιααα!!!

Notoula said...

Καλημέρα.
Γραβιέρα + Ελιές μας κάνουν ένα υπέροχο φαγητό!

Ειρήνη Ε. said...

Τι ωραίος συνδυασμός υλικών, Ελενάκι!! Κοτοπουλάκι, ελίτσες, γραβιέρα, θα προτιμήσω την αγαπημένη μου, αυτή της Κρήτης, ένα φαγάκι μούρλια δηλαδή! Θέλω ένα πιάτο....τώρααα!!!!
Καλή μας ημέρα.

Tante Kiki said...

Νοστιμότατο και πολύ αγαπημένο!!!
Μμμμμμμμ!!! Δεν στέλνεις κι από δω μια μεριδούλα Έλενά μου;;;;
Φιλιά!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

νόστιμο μου φαίνεται..ελιές δε μου αρέσουν...

Ξανθή said...

Οι ελιές μου αρέσουν στα φαγητά!!
Καλημέρα!

peps said...

Λουκούμι!!

mm_skg said...

Αγαπημενος συνδυασμος! Πολυ νοστιμο πιατο!

Niki said...

πιο μεσογειακό δεν γίνεται!!!

SpIrToKoYto said...

Ελενάκι,μου σπασες τη μύτη...Αυτό το τυράκι δε,που λιώνει με αποτελείωσε...
( μη ξεχάσεις το ταπεάκι ε...??? )

Καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...-:)))

SPYRIDOULA said...

Πεντανόστιμο το φαγάκι σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

Unknown said...

Εξαιρετικό πιάτο Έλενα..και μόλις είδα την ανάρτηση πήρα αμέσως την συνταγή γιατί είχα έτοιμο το κοτόπουλο ψαχνό για να φτιάξω ένα από τα άλλα φαγάκια που έχεις βάλει με κοτόπουλο ψαχνό και έτσι μου ήρθε κουτί...
Οπότε έχω live την μυρωδιά στην μύτη μου και θεωρώ ότι θα γίνει αγαπημένο μου...Φιλιά πολλά...

Lila Xagorari said...

Aυτό το φαγητό το θέλω πολύ, με πατάτες τηγανιτές και διπλή γραβιέρα!!!

Selcouth said...

Φαντάζομαι το τυράκι να λιώνει μέσα στο κοτόπουλο και με έχουν πιάσει τρελές λιγούρες! Αχ Έλενά μου τί νόστιμο φαγητό είναι αυτό! Να πάρω ένα μεζεδάκι; :)
Πολλά πολλά φιλιά! Καλό μεσημέρι!

Helen Gr said...

Άλλη μία ωραία και νόστιμη συνταγή, Έλενά μου, για κοτόπουλο από τα χεράκια σου! Υπέροχο πιάτο και με σαλτσούλα λαχταριστή!
Να είσαι καλά, ευχαριστούμε!
Φιλάκια

Ερμιόνη said...

Με τις ελιές είναι χρόνια τώρα που δεν τα πάμε καλά :(
Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να τις παραλείψω από κατά τα άλλα εξαιρετικό σου πιάτο Ελενάκι!
Σε φιλώ!

Rena said...

Τι γευστικός πειρασμός είναι αυτός!!!!!!!
Φιλάκια!!!!!!!!!!

DIMI said...

Καλησπέρα Ελενά μου!!!
Ωραίος μεζές!!!!Καταπληκτική συνταγή!!!Καί προσφέρεται γιά βούτες,αλλά τού ταιριάζει καί ένα υπέροχο κρασάκι!!!Φιλάκια!!

Vasia b. said...

Κοτοπουλάκι μαγειρεμένο με ελίτσες και γραβιέρα σε μια πολυ εύκολη εκτέλεση και με ένα υπέροχο απ΄ότι φαίνεται αποτέλεσμα!!!
Πειρασμός το φαγάκι σου σήμερα Ελενάκι μου!!!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!

eleni said...

Τι ωραίο πιάτο και τι γεύσεις!
Πολύ ωραία συνταγή και η σαλτσούλα του μοναδική συνοδευμένο με ζεστό,φρέσκο ψωμάκι!
Φιλιά!

Silena said...

Τώρα μόνο κατάφερα να σε επισκεφτώ Έλενά μου κι ευτυχώς δηλαδή γιατί θα είχα ¨χυμήξει¨ στην κατσαρόλα!!!! Από τα αγαπημένα μου!!!!!!
Πολλά φιλάκια!

Maria B. said...

Ελενάκι μου ο αντρούλης μου και η κορούλα μου θα τρελλαθουν με αυτή τη συνταγή γιατί λατρεύουν το κοτόπουλο, τις ελίτσες και το τυράκι!!! θα τους το φτιάξω σίγουρα!!!

καλά να περνάτε (((( PPPPPPPP

πολλά φιλιά στα λυκοπουλά σου !!! χιχιχιχι


καλό σ/κ

mookies said...

Φανταστική συνταγή! Το κοτόπουλο με τις ελιές ταιριάζει άψογα
Φιλιά

Anonymous said...

Το κοτόπουλο με ελιές είναι από τα αγαπημένα μου! Ωραία συνταγή Ελένη!

Mary said...

Αφού έχω όλα τα υλικά και φαίνεται πεντανόστιμο το φαγάκι, θα το φτιάξω σίγουρα Ελενάκι μου!

Φιλάκια πολλά γλυκούλι μου!

Roula Tofea said...

Υπέροχο πιάτο Ελενάκι μου!!!
Αγαπημένα υλικά.
Φιλιά.

Kate'sCakeBox said...

Καλησπέρα Ελενά μου..τι φανταστικό και πρωτότυπο πιάτο είναι αυτό??Απλή και ταυτόχρονα θεαματική,.η γραβιέρα με τις ελιές είναι το κλικ και με εξιτάρισε απίστευτα!σ'ευχαριστούμε κοριτσάκι μου για οσα μας προσφέρεις..καταπληκτική η παρουσίαση!!φιλάκια άπειρα με πολύ γλυκιά καληνύχτα!!!

Unknown said...

Τέλειο πιάτο!! Το βλέπω και έχω αρχίσει ήδη να πεινάω!! Δε βλέπω την ώρα να παω να πάρω το κρις κρις χωριάτικο και να πάω σπίτι να το φτιάξω!! Γιατί τόσο υπέροχο πιάτο χωρίς ψωμάκι γίνεται; Δε γίνεται!! Ευχαριστούμε για την υπέροχη συνταγή!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...