Saturday 12 October 2013

Lemon bars


Οι μπάρες λεμονιού είναι το ιδανικό γλυκάκι για όσους αγαπούν τα λεμονογλυκάκια, όπως εγώ!
Γιατί είναι πολύ, μα πολύ, λεμονο-νόστιμες!!
Συνταγές για το γλυκό αυτό κυκλοφορούν πολλές στο διαδίκτυο, εγώ επέλεξα αυτήν εδώ!
Έκανα βέβαια κάποιες αλλαγές στην ζύμη, γιατί με την αρχική συνταγή μου έβγαινε λίγο τριφτή, κι εγώ την ήθελα ελαστική και εύπλαστη.
Το γλυκάκι είναι εκτός από νόστιμο και πολύ εύκολο να το φτιάξουμε, το μόνο που πρέπει να προσέξουμε είναι το μέγεθος του ταψιού που θα το ψήσουμε.
Το ταψάκι μας (ή το πυρέξ μας), τετράγωνο ή ορθογώνιο, πρέπει να είναι μικρό σε μέγεθος, αλλιώς η κρέμα θα απλώσει και οι μπάρες θα βγουν πιο λεπτές από όσο πρέπει.
Αν δεν έχετε μικρό τετράγωνο ή ορθογώνιο ταψάκι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ταψάκι μιας χρήσεως, που θα βρείτε σε όλα σχεδόν τα σούπερ μάρκετς.
Το σίγουρο είναι ότι θα απολαύσετε ένα υπέροχο γλυκάκι, το οποίο είναι ιδανικό για να κλείσει ένα όμορφο γεύμα, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα γλυκά, παγωτά, ποτά ή sorbets που περιέχουν λεμόνι.

Τα υλικά μας:
Για την βάση
165 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
55 γρ. ζάχαρη
85 γρ. βούτυρο λιωμένο
1/4 κουταλάκι αλάτι
1 γεμάτη κουταλιά ξύσμα λεμονιού
Για την κρέμα λεμονιού
230 γρ. ζάχαρη
4 μεγάλα αυγά
200 ml χυμό λεμονιού
Επιπλέον
ζάχαρη άχνη για το πασπάλισμα
Πάμε να το φτιάξουμε:
Ετοιμάζουμε την βάση
Χτυπάμε με σύρμα ή μίξερ χειρός την ζάχαρη με το βούτυρο και το αλάτι.
Προσθέτουμε το αλεύρι και το ξύσμα και ανακατεύουμε καλά να ενωθούν τα υλικά της βάσης και να πάρουμε μια μαλακή και εύπλαστη ζύμη.
Στρώνουμε το ταψάκι μας με αντικολλητικό χαρτί και απλώνουμε επάνω την ζύμη. Ισιώνουμε την επιφάνεια με τα χέρια μας ή και με έναν μικρό πλάστη.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 175 βαθμούς, για 15-20 λεπτά (ανάλογα με το φούρνο μας), μέχρι να δούμε την ζύμη να χρυσίζει ελαφρά.
Στο μεταξύ ετοιμάζουμε την κρέμα.
Χτυπάμε με μίξερ χειρός τα αυγά με την ζάχαρη, να αφρίσει και να φουσκώσει το μείγμα.
Προσθέτουμε τον χυμό λεμονιού και συνεχίζουμε λίγο ακόμη το χτύπημα.
Όταν βγάλουμε το ταψάκι από τον φούρνο, αδειάζουμε πάνω στην βάση το μείγμα της κρέμας και το ξαναβάζουμε στον φούρνο.
Ψήνουμε για 20 λεπτά ακόμη.
Η κρέμα θα πρέπει να έχει σταθεροποιηθεί μετά το ψήσιμο, θα το καταλάβετε αν κουνώντας ελαφρά το ταψάκι την βλέπετε να παραμένει στην θέση της.
Βγάζουμε το ταψάκι από τον φούρνο και αφήνουμε να κρυώσει αρκετά πριν το κόψουμε σε κομμάτια και το σερβίρουμε.
Λίγο πριν το σερβίρουμε (και μόνο τότε) πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

27 comments:

nikiad.blogspot.gr said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ σας !!!!Θα πάρω ένα κομματάκι !!!!Υπέροχο φαινεται !!!!!!

gwgw said...

Υπεροχες δειχνουν Ελενακι οι λεμονομπαρες σου...θα τις προσαρμοσω στα δικα μου μετρα για την διατροφη μου για να γλυκαινομαι κι εγω που και που..Καλο Σ/Κ να εχεις φιλια!!!

Tante Kiki said...

Αγαπημένη γεύση το λεμόνι και οι μπάρες που έφτιαξες Ελενάκι μου καταπληκτικές φαίνονται!!! Μοσχοβόλησαν μέχρι εδώ!!!
Φιλάκια και καλό ΣΚ!!

Unknown said...

Υπέροχη και αγαπημένη συνταγή!Πολύ ωραία πρόταση!:)

eleni said...

Τι όμορφο γλυκάκι!
Είναι πολύ γευστικά όλα τα λεμονογλυκάκια με όμορφο άρωμα και μ΄αρέσουν!
Καλό Σ/Κ,Έλενα!Φιλιά!!!!

Mary said...

Ελενάκι μου μπράβο, υπέροχες!
Βάζεις τις μπάρες να βάλω το λιμοντσέλο;

Φιλάκια πολλά αγαπούλα μου, καλό Σ/Κ!

Unknown said...

Φαντάζομαι οι μπάρες σου Ελενάκι μου θα είναι ιδιαίτερα μοσχομυριστές με το λεμονάκι που έχουν μέσα.
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Martha said...

Με το λεμόνι είμαι πιτσικοκολλητή οπότε φύλαξέ μου το κομμάτι μου παρακαλώ!

Vita said...

Καλά ε, το ανακηρύσσω ως τη λιχουδιά του Σαββάτου! Ό,τι πιο λαχταριστό είδα σήμερα στο διαδίκτυο! Τέλειο!

DIMI said...

Αγαπημένη γεύση τό λεμόνι καί οι λεμονομπαρες σου,Ελενά μου,σκέτη λυχουδιά!!!!Μυρωδάτη καί εύκολη συνταγή!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

SPYRIDOULA said...

Φαίνεται τέλειο!!! Φιλάκια!!!

Chrisi said...

Ωραίο ελαφρυ και μυρωδάτο,τέλειο γλυκάκι,μπράβο πολλα φιλια ,καλη εβδομάδα.

Ερμιόνη said...

Πεθαίνω για λεμονένια γλυκάκια!
Τα αγαπώ σχεδόν όσο και τα σοκολατένια!
Είναι φανταστικά και τρώγονται τόσο μα τόσο εύκολα!
Τώρα με την ανάρτηση σου δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
Είναι και η ώρα του ελληνικού καφέ και δεν υπάρχει καλύτερο συνοδευτικό νομίζω!
Φιλιά!

Roula Tofea said...

Απίθανα, αγαπώ το λεμόνι να φανταστείς το κόβω στα τέσσερα και το τρώω με αλατάκι.
Θα τα δοκιμάσω Ελενάκι μου.
Φιλάκια.

Elliniko Xreos sti Gastronomia said...

Πολύ όμορφο το γλυκάκι σου και πολύ μυρωδάτο! Καλή βδομάδα!

Eleni said...

Αγαπάμε πολύυυ το λεμονάκι!!!Τέλειες οι μπάρες σου Ελενάκι μου, φυσικά και θα τις τιμήσουμε, δεν αφήνουμε τέτοιου είδους γλυκάκια με τίποτε, θα τις φτιάξω σύντομα!Ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγούλα!!!
Φιλάκια πολλά!!!

syros2js said...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ, ΝΑΙ!!!
;-)
Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
Σε φιλώ!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Ελενάκι μου καλησπέρα!!!
Το γλυκό σου, θα το κάνω έκπληξη στη Μαρία μου, την κορούλα μου, που τρελαίνεται για λεμονογλυκά!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!
Και καλή εβδομάδα!!!

Silena said...

Έλενά μου γνωρίζω την ελαφριά γλύκα τους και το υπέροχο άρωμα λεμονιού που τα διακρίνει!!!! Πριν καιρό τα έφτιαχνα κι εγώ!!!! Μπορώ επομένως να σου πω ότι σου έγιναν καταπληκτικά και σε σχήμα και σε γεύση!!!! Απλά συγκλονιστικά!!!!!
Πολλά φιλιά! Καλή εβδομάδα να έχετε!

spoon_n_love said...

Γενικώς δε μου αρέσει πολύ το λεμόνι αλλά ετσι όπως βλέπω αυτό το γλυκάκι μου έρχεται να το φάω όλο.Ωραίο φαίνεται,λαχταριστό.Καλή εβδομάδα κοριτσάκι!!!

Pepi said...

Λατρεύω την όξινη γεύση του λεμονιού!!! Δεν λέω ποτέ "όχι" σε ο,τιδήποτε έχει λεμόνι!! Το μυρωδάτο γλυκό μπαίνει στη λίστα και στο βιβλίο των συνταγών!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

κυκλάμινο said...

μου αρέσει πολύ η γεύση του λεμονιού γιαυτό μου αρέσει η ιδέα σου Φιλάκια

Ειρήνη Ε. said...

Λεμονογλυκάκι και καφεδάκι! Η απόλυτη απόλαυση, πρωινή και απογευματινή! Αν και θα μου άρεσε να το προσφέρω μετά από ένα γεύμα. Ένα λεμονάτο γλυκό, δροσίζει και φρεσκάρει την γεύση μας. Οι μπάρες σου, Ελενάκι, είναι παντός καιρού!!!
Καλή μας εβδομάδα.

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους!
Σας φιλώ πολύ πολύ!
Καλή βδομάδα να έχουμε!

Kate'sCakeBox said...

Ελενάκι μου καλησπέρα!!τρελάθηκα που μελέτησα τις μπάρες λεμονιού σου!!είμαι φαν στα γλυκά με λεμόνι και σε μπάρα δεν το είχα σκεφτεί!!καλή βδομάδα γλυκιά μου φίλη..άπειρα φιλάκια!!

Lila Xagorari said...

Kαλημερούδια............τι γλυκάκι φοβερό είναι αυτό που έχασα???? Να μου φτιάξεις δικό μου ταψάκι!!!!!

Maria B. said...

Οπου λεμονογλυκό και εσύ κυρία μου, τσουπ ! μέσα ! οχι που θα σου ξέφευγε ?? χιχιχι !!!! χωρίς πλάκα τώρα, πιστεύω ότι πρέπει να είναι πεντανόστιμα και να μυρίζουν απίθανα !!!!! πολύ ωραία πρόταση Λενάκι μου !!!!!

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...