Thursday 27 February 2014

Τάρτα με 3 τυριά


Η σημερινή μας «τυρένια» πρόταση, είναι μια πολύ γευστική τάρτα με 3 είδη τυριών και πιπεριές.
Ιδιαίτερα νόστιμη είναι και η σπιτική ζύμη με γιαούρτι για την βάση της, την οποία ετοιμάζουμε χωρίς καθόλου κόπο!
Απολαυστική η τάρτα μας, μέχρι την τελευταία μπουκιά!
Πάμε να την φτιάξουμε!

Τα υλικά μας για σκεύος 22-24 εκ. :
Για τη ζύμη τάρτας
210-230 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι γεμάτο μπέικιν πάουντερ
200 γρ. γιαούρτι πρόβειο ή αγελαδινό
100 ml ελαιόλαδο
1 κουταλάκι αποξηραμένα ρίγανη και βασιλικό (μαζί ανακατεμένα)
λίγο αλάτι
Για την γέμιση:
150 γρ. τριμμένη γκούντα
150 γρ. τριμμένο ένταμ
30 γρ. τριμμένη ξερή μυζήθρα
1 πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη
110 ml κρέμα γάλακτος
80 γρ. γιαούρτι πρόβειο ή αγελαδινό
2 αυγά ελαφρά χτυπημένα
μισό κουταλάκι ρίγανη αποξηραμένη
1 κουταλάκι κοφτό μπέικιν πάουντερ
Τι κάνουμε:
Ετοιμάζουμε τη ζύμη.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το γιαούρτι με τα μυρωδικά.
Προσθέτουμε αλάτι, το μπέικιν πάουντερ και τέλος σιγά σιγά το αλεύρι.
Ζυμώνουμε με το χέρι και σταματάμε να προσθέτουμε αλεύρι όταν η ζύμη μας είναι μαλακή και δε κολλάει στα χέρια μας.
Λαδώνουμε ελαφρά μια ταρτιέρα και απλώνουμε την ζύμη ώστε να καλύψει την βάση και τα τοιχώματα της.
Με ένα πιρούνι, τρυπάμε την ζύμη σε διάφορα σημεία.
Ετοιμάζουμε την γέμιση.
Βάζουμε σε ένα μπολ όλα τα υλικά της, και τα ανακατεύουμε καλά.
Αδειάζουμε τη γέμιση επάνω από τη ζύμη και την απλώνουμε ομοιόμορφα με ένα κουτάλι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 180 βαθμούς, για 30 λεπτά περίπου, μέχρι να πάρει χρώμα η επιφάνεια της τάρτας.
Όταν την βγάλουμε από τον φούρνο, την αφήνουμε για λίγο να κρυώσει, πριν την κόψουμε σε κομμάτια και σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

23 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Τι λαχταριστή τυρένια τάρτα, Ελένη. Πολύ αφράτη γέμιση. Αλλά και η βάση της, επίσης αφράτη, τραγανή και φτιάχνεται πολύ εύκολα. Μιας και ήρθα πρώτη, θα πάρω το κομμάτι μου, αυτό το μεγάλο που έχεις ήδη κόψει.
Καλή μας ημέρα.

mia maria said...

Αυτό είναι! Για μένα δεν υπάρχει καλύτερη πρόταση! Υπέροχη Ελένη μου, πολύ λαχταριστή!

SpIrToKoYto said...

Πω πω πω πω πω ...Και το μυαλό μου είναι θολό πωπωπωπω...Δεν φτιάχνεις ένα ταψακι να το πάρω μαζί για τον δρόμο...??

Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...-:)))

Tante Kiki said...

ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!! Καταπληκτική τάρτα αλλά και παρουσίαση Ελένη μου!!!
Φιλιά!

syros2js said...

Η τυρένια πρότασή σου είναι χάρμα οφθαλμών, Ελενάκι!!
Βάζω στοίχημα πως και από γεύση θα είναι sssssssuper!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!

lenia said...

Τέλεια ταρτα!Πολύ πρωτότυπη η βάση!
Φιλάκια!

lenia said...

Τέλεια ταρτα!Πολύ πρωτότυπη η βάση!
Φιλάκια!

DIMI said...

Μμμμ!!!Πολύ σπέσιαλ συνταγή Ελένη μου!!!Λατρεύω τίς τάρτες!!Μού αρέση η συνταγή τής ζύμης αλλά καί τής γέμισης!!Πολύ πρωτότυπες καί οι δύο!!Θά τήν δοκιμάσω!!Φιλάκια!!

ΜΕΤΗ said...

Ααααααχχχχχχ τι μου κανεις τωρα .....και ειναι δυσκολη η ωρα.....
Τέλεια η τάρτα σου Ελενάκι μου!!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!

Vasia b. said...

Υπέροχη τάρτα Ελενάκι μου !!!
Υπέροχη όπως πάντα και η παρουσίαση της!!!!Σε κάνει να θές να πάρεις το κομμάτι μέσα απο την οθόνη......
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!

Anonymous said...

Αχ θεοί της μαγειρικής, λυπηθείτε με! Έχω ένα κάτι τις με το τυρί και τις τυρόπιτες, είναι κι η ώρα μεσημεριανή, τι ήθελα κι έκανα κλικ! Τέλειααααααα!!!!

- spoonstories- said...

Ενδιαφέρουσα συνταγή! Η ζύμη είναι ιδιαίτερη και η γέμιση πλούσια! Πως να μην είναι νόστιμη με τόσα τυριά δηλαδή!Μια λαχταριστή πρόταση πάλι από σένα Έλενα μου^^

Chrisi said...

Κατι παρόμοιο με ειχαν κερασει καπου και μου αρεσε πολυ,ευκαιρια τωρα που ειδα την συνταγη σου να το φτιαξω,πολλα φιλια.

Unknown said...

Είδα τυριά και ήρθα! Και με τετοια διαφορετική και αρωματική βάση, πολύ καλά έκανα! Πολύ ωραία πρόταση και παρουσίαση Ελένη!

ΕΛΕΝΑ said...

Αφού με ξέρεις τι .... τυρού είμαι, είναι δυνατόν να αντισταθώ σε τριπλή τυρονοστιμιά????
Θα τριπλοαμαρτήσω λοιπόν!!
Φιλιά Ελενάκι μου, καλό απόγευμα!!

Maria B. said...

και εγώ ! και εγώ Λενάκι θα κάτσω δίπλα στην Ελενα για να τριπλοαμαρτήσω !!!!!!! χα χαχα

γεια στα χεράκια σου


σε φιλώ πολύ πολύ

Ξανθή said...

Μ΄αρέσει η ζύμη που δεν έχει βούτυρο!
Καλό Τριήμερο!!

Selcouth said...

Ααα Ελένη μουουου! Τί τυροκόλαση είναι αυτή;!!! Φανταστική και στην παρουσίαση -κι από ό,τι καταλαβαίνω από τα υλικά- και στη νοστιμιά της!
Γεια στα χερια σου!
Πολλά πολλά φιλιά!

Μαρία Έλενα said...

Όμορφη συνταγή
Φιλακια ...

Unknown said...

Πολύ όμορφη ιδέα!! Μπράβο!!
Φιλιά!!

Silena said...

Είμαι σίγουρη πως η τάρτα σου Ελένη μου είναι απολαυστική με τόσο ωραία υλικά που περιέχει!!!! Η συγκεκριμένη ζύμη είναι από τις αγαπημένες μου!!!!! Τριφτή και πεντανόστιμη!!!!
Καλό τριήμερο!!! Φιλιά!

Ερμιόνη said...

Πολύ θα μου άρεσε να κατέληγε στο πιάτο μου αυτό το πρώτο κομμάτι που ίπταται!
Και η ζύμη φαίνεται φανταστική και ροδοψημένη και η γέμιση απολύτως του γούστου μου!
Πάρα πολύ καλή πρόταση για την εβδομάδα που διανύουμε!
Φιλιά!

Mary said...

Κόλαση λέμε!!!!!!!!

Ελενάκι παίρνεις τις αμαρτίες μου και σου στέλνω πολλά φιλιά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...