Tuesday 25 February 2014

Τυροσουφλέ εξπρές


Στα πλαίσια της Τυρινής εβδομάδας, όπως είπε χθες το Ελενάκι μας, θα σας δώσω κι εγώ μια συνταγή για ένα πεντανόστιμο τυροσουφλέ εξπρές!!
Μια καλή ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε τυριά που μας έχουν περισσέψει, αλλά και φύλλα κρούστας περισσευούμενα.
Απίστευτα αφράτο, πολύ πολύ νόστιμο, με πλούσια γεύση, χώρια που ετοιμάζεται στο πιτς φυτίλι!
Η γεύση του θυμίζει τα παλιά μαμαδίστικα σουφλέ, που στους περισσότερους από εμάς έχουν μείνει αλησμόνητα!
Δοκιμάστε ένα από τα ωραιότερα τυροσουφλέ, και πιστεύω ότι θα το φτιάξετε και θα το ξαναφτιάξετε πολλές φορές στο μέλλον!

Θα χρειαστούμε:
5-6 φύλλα κρούστας
200 ml κρέμα γάλακτος
400 ml φρέσκο γάλα
3 αυγά
150 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
150 γρ. φέτα τριμμένη
150 γρ. ρεγκάτο τριμμένο
λίγο πιπεράκι
60 γρ. βούτυρο και λίγο ακόμα για το άλειμμα του πυρέξ
Στην πράξη:
Βάζουμε σε βαθύ μπολ τα αυγά, την κρέμα γάλακτος, το γάλα, το γιαούρτι και λίγο πιπεράκι. Τα χτυπάμε όλα καλά με μίξερ χειρός.
Προσθέτουμε τα τριμμένα τυριά και ανακατεύουμε.
Κατόπιν προσθέτουμε τα φύλλα κρούστας, τα οποία έχουμε προηγουμένως κόψει με τα χέρια μας σε μικρά κομματάκια.
Τα ανακατεύουμε όλα καλά, και τα αδειάζουμε σε πυρέξ μεσαίου μεγέθους, το οποίο έχουμε βουτυρώσει.
Λιώνουμε το βούτυρο, και το απλώνουμε κουταλιά κουταλιά στην επιφάνεια του σουφλέ.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 180 βαθμούς, για μισή ώρα ή μέχρι να ροδίσει η επιφάνεια.
Μόλις το βγάλουμε από τον φούρνο, αφήνουμε λίγα λεπτά να «ανασάνει», πριν το κόψουμε σε κομμάτια και το απολαύσουμε.
Καλή επιτυχία!

27 comments:

Tante Kiki said...

Αυτό το τυροσουφλέ σου το λάτρεψα ...μακάρι να είχα χρόνο να το φτιάξω τώρα αμέσως αλλά σε λίγο αρχίζω μάθημα ...πάντως δεν θα έλεγα όχι για ένα κομμάτι!!!

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, αυτό θα πει τυροσουφλέ εξπρές!!! Και νόστιμο και γρήγορο!!! Ασφαλώς θα το εξαφανίσουμε σε χρόνο....εξπρές!! Γι' αυτό βάλε εμπρός και για το δεύτερο πυρέξ!! Το ένα τι να μας κάνει;;!!
Καλή μας ημέρα.

Sophie said...

Το φαντάζομαι και μου τρέχουν τα σάλια χα χα χα!!!!Απλά υπέροχο!!!!Φιλάκια!!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ολα τα εύκολα τα θέλω!!
Εχω εξελιχθεί σε τεμπέλα πρώτης γραμμής!

Καλημέρα και φιλιά στα κορίτσια μου!!

Maria B. said...

Tι μου κάνεις πρωϊ πρωϊ Λενάκι μου ?? τι μυρωδιες είναι αυτές ??? Τεμπέλικο και νόστιμο, τι αλλο να ζητήσουμε !!!! μια και ήρθα νωρίς σήμερα παίρνω 2 κομματάκια και τα κρύβω για το μεσημέρι !!!! χιχιχ

φιλια πολλά πολλά πολλά

Selcouth said...

Στη μπάντααααα! Έρχομαι, βουτάω το πυρέξ και φεύγω! Τυριά και να λείπω, αποκλείεται! Έχε χάρη που μου λείπουν τα φύλλα κρούστας, αλλιώς θα το έφτιαχνα άμεσα!
Εύκολο, γρήγορο και νοστιμότατο! Αυτά είναι Έλενά μου!
Το Σάββατοκύριακο θα "παίξει" σίγουρα στο μεσημεριανό τραπέζι!
Πολλά φιλάκια! Καλημέρα!

Σοφία Ζ. said...

Το βράδυ φτιάχνεται! Καλημέρα!

paraxeno pirouni said...

Ααα, τι μου κάνεις τώρα κι είναι η ώρα που με πιάνει λιγούρα! Φοβερό το φαγητό, είναι δηλαδή μια κανονικότατη αλμυρή πατσαβουρόπιτα με τυριά, μια χαρά!
Φιλιά & καλή μας όρεξη!

syros2js said...

Ελενάκι μου, μεγαλούργησες πάλι!!!
Νομίζω πως θα πέσει μαλλιοτράβηγμα για το ποια θα πάρει μεγαλύτερη μερίδα!!!
;-)
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

DIMI said...

Πώ πώ!!!ΤΕΛΕΙΟ τό τυροσουφλέ σου Ελενά μου!!!Φαντάζομαι τήν πλούσια γεύση του!!!!Τό ζήλεψα!!!Αύριο θά τό φτιάξω!!!Καλό μεσημέρι!!!Φιλάκια!!

SpIrToKoYto said...

Της ΒΟΥ της κάνεις το πρωί κι εμένα το μεσημέρι...Πεινάω,δεν έχω μαγειρέψει και μόνο που την βλέπω παθαίνω...

Καλό μεσημέρι και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...-:))))

Maria Fe said...

Πειναωωωω.. Τελιο φαίνεται πάντως ! Καλη σου μεραααααα :)

Beauty Follower said...

Ειναι απο αυτά που καταβροχθίζονται εξπρές!

http://beautyfollower.blogspot.gr

Unknown said...

Αυτή η εβδομάδα της Τυρινής θα έπρεπε να κρατήσει για πάντα..... με τέτοια εκπληκτικά σουφλέ......

Helen Gr said...

Λατρεύω όλα τα εύκολα, πλούσια σε γεύση και νόστιμα, αν είναι και τυρένια, ακόμα περισσότερο!
Εύγε, Έλενα!
Φιλάκια

Unknown said...

Πάρα πολύ ωραία ιδέα, γευστική και πολύ ωραία εμφάνιση!:)

censurasigloXXI said...

Οοοοο, Οοοοο, Οοοοο, πόσο μ'αρέσει το εξπρές, και μας αρέσει το τυρί, και έυκολο, και νόστιμο... τι άλλο θέλω;

Φιλιά και καφεδάκι.

Μαρία Έλενα said...

Πολύ όμορφη συνταγή
Φιλάκια ...

Ερμιόνη said...

Όλα τα τυροειδή με ενθουσιάζουν!
Το μεγάλο πλεονέκτημα του σουφλέ σου Ελενάκι είναι ακριβώς αυτό που ανέφερες, ότι δηλαδή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ότι τυράκια έχουμε διαθέσιμα στο ψυγείο μας.
Φιλιά

Vasia b. said...

Εξαιρετικό το τυροσουφλέ σου Ελενάκι μου!!!!Αυτή δε η ευκολία της παρασκευής του με τρελαίνει!!!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

- spoonstories- said...

Γρήγορο μεν αλλά τούμπανο το σουφλέ! Μπορεί να το φάω και όλο στη καθισιά μου!Φιλάκια

Silena said...

Δεν το συζητώ, θα μπει σε άμεση εκτέλεση!!!! Μπράβο Έλενά μου καταπληκτική πρόταση!!!
Πολλά φιλιά!

Marie-Anne said...

Tέλειο!!!!Πραγματικά μου θύμισε το σουφλέ που έφτιαχνε η μαμά μου. Θα το φτιάξω σίγουρα αυτές τις μέρες.
Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!

Anonymous said...

όλοι στο εξπρές του τυροσουφλέ......υπέροχο ταξίδι γευσης να σαι καλά

Mary said...

Ελενάκι μου ζεστό και λαχταριστό το ονειρεύομαι...
Λιωμένα τυριά...γιααααααμμμμμμμ!!!

Λιχούδικα πολλά φιλάκια!

Ivy, Phyllis and Me! said...

Good Morning Elena, This Tyrosoufle looks so lovely and I have all the ingredients except the filo pastry. I am going shopping today, so I will pick up a packet of filo to try your recipe.
Best Wishes to you,
Daphne

marimar said...

Ελενάκι μας παρασένεις!!!! Πανεύκολο και φαντάζομαι πόσο αφράτο. Μπαίνει στα αγαπημένα για αγαπημένους.
Φιλάκια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...