Friday 28 February 2014

Brownie με κρέμα καρύδας - κέρασμα για τα "όχι γενέθλιά μου"


Έχετε διαβάσει την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων?? Εμένα ήταν το αγαπημένο μου βιβλίο όταν ήμουν μικρή.
Η Αλίκη λοιπόν καθώς περιπλανάται στην χώρα των θαυμάτων, βρίσκεται σε ένα ξέφωτο όπου γίνεται ένα πάρτυ.
Όταν ρωτάει τι γιορτάζουν, της απαντούν ότι γιορτάζουν τα «όχι γενέθλιά τους». Και έχουν και μια πολύ λογική εξήγηση γι αυτό. Τα γενέθλιά μας είναι μόνο μια μέρα τον χρόνο, ενώ τα «όχι γενέθλιά μας» είναι όλες τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου!!! Σωστό, έτσι???
Εγώ λοιπόν όπως ξέρετε, έχω γενέθλια στις 29 Φεβρουαρίου, δηλαδή κάθε 4 χρόνια. Και τα υπόλοιπα 3 χρόνια???
Τα υπόλοιπα 3 χρόνια καθιέρωσαν να με γιορτάζουν στις 28 Φεβρουαρίου για να μην γκρινιάζω, πράγμα που ποτέ δεν το δέχθηκα γιατί δεν τα θεωρούσα κανονικά γενέθλια. Τα θεωρούσα «όχι γενέθλια» !
Φέτος λοιπόν δεν έχω γενέθλια, έχω «όχι γενέθλια» και γιορτάζω μαζί με όλους εσάς που δεν έχετε γενέθλια σήμερα ;-)
Ελάτε να γιορτάσουμε όλοι παρέα και να αλληλοευχηθούμε, έφτιαξα και γλυκάκι για το …. καλό της ημέρας, έτσι θα μας άφηνα??
Ζουμερό brownie (το αγαπημένο μου, αυτό που φτιάχνω πάντα) και από πάνω μια υπέροχη κρέμα καρύδας.
Σπατουλίτσα ……πιατάκια ……. κουταλάκια ……. και Χρόνια μας Πολλά!!!!

Τα υλικά μας:
Για το brownie
250 γρ. σκούρα κουβερτούρα
200 γρ. βούτυρο (όχι μαργαρίνη)
120 γρ. ζάχαρη
80 γρ. φουντούκια
6 αυγά
Για την κρέμα καρύδας
1 ζαχαρούχο γάλα
400 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
250 ml γάλα καρύδας
2 σφηνάκια λικέρ καρύδας
μερικές σταγόνες εσάνς καρύδας (προαιρετικά)
1 γεμάτη κουταλιά ζάχαρη άχνη
10 γρ. ζελατίνη σκόνη
Επιπλέον
λίγο τριμμένο ινδοκάρυδο
Στην πράξη:
Ετοιμάζουμε το brownie.
Θρυμματίζουμε τα φουντούκια στο μούλτι, να γίνουν σκόνη.
Λιώνουμε σε μπεν μαρί ή στον φούρνο μικροκυμάτων, την κουβερτούρα με το βούτυρο. Τα μεταφέρουμε σε βαθύ μπολ.
Προσθέτουμε στο μπολ την ζάχαρη και τα φουντούκια, και ανακατεύουμε.
Χτυπάμε τα αυγά με μίξερ χειρός, να φουσκώσουν και να αφρίσουν καλά. Τα προσθέτουμε στο μπολ με τα υπόλοιπα υλικά.
Ανακατεύουμε απαλά, ώστε τα αυγά να ενσωματωθούν στα υπόλοιπα υλικά και να προκύψει ένα σοκολατένιο ομοιογενές μείγμα.
Αδειάζουμε το μείγμα αυτό σε πυρέξ μεσαίου μεγέθους.
Βάζουμε το πυρέξ σε προθερμασμένο φούρνο και ψήνουμε στον αέρα, στους 175 βαθμούς, για 15 λεπτά.
Το βγάζουμε από τον φούρνο, και το αφήνουμε να κρυώσει.
Ετοιμάζουμε την κρέμα καρύδας.
Έχουμε αφήσει το γάλα καρύδας τουλάχιστον 2 ώρες εκτός ψυγείου, έτσι ώστε να είναι σε υγρή και όχι στερεά μορφή. Το βάζουμε σε βαθύ μπολ μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά εκτός από την ζελατίνη. Τα χτυπάμε όλα καλά με σύρμα ή μίξερ χειρός, ώστε να προκύψει ένα ομοιογενές μείγμα.
Αν δεν χρησιμοποιήσουμε εσάνς καρύδας, βάζουμε λίγο παραπάνω λικεράκι.
Διαλύουμε την ζελατίνη σε 6 κουταλιές νερό. Την αφήνουμε 3-4 λεπτά να στερεοποιηθεί και κατόπιν την ζεσταίνουμε σε μπεν μαρί ή για μισό μόνο λεπτό στον φούρνο μικροκυμάτων, να διαυγάσει. Την προσθέτουμε στο μπολ με τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε πολύ καλά.
Αδειάζουμε την κρέμα καρύδας στο πυρέξ, πάνω από το brownie.
Πασπαλίζουμε την επιφάνεια με τριμμένο ινδοκάρυδο και βάζουμε το γλυκό στο ψυγείο να παγώσει και να στερεοποιηθεί η κρέμα.
Καλή επιτυχία, να έχετε μιαν όμορφη μέρα!

23 comments:

Selcouth said...

Καλημέρα και χρόνια πολλά σ' ένα από τα πιο αγαπητά κορίτσια του blogger! Έλενά μου να είσαι γερή, δυνατή,τυχερή, χαρούμενη, δημιουργική και πάντα ευτυχισμένη!
Αν και φαίνεται υπέροχο και γειά στα χεράκια σου, λόγω καρύδας και αλλεργίας, γλυκάκι δεν θα πάρω αυτή τη φορά.
Έχω κεραστεί όμως τόσα πολλά άλλα πεντανόστιμα φαγητάκια και γλυκά που φτιάχνεις, που είναι σαν να έχω πάρει διπλή δόση!
Χρόνια πολλά και πάλι! Να περάσεις υπέροχα απόψε μέρα γενεθλίων σου! Καλό τριήμερο! Φιλιά πολλά πολλά!

- spoonstories- said...

Ελένη μου γλυκιά Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα να έχεις!Πάντα υγεία και καλή τύχη στο πλευρό σου! Χιχιχι και εγώ θα ήθελα να είχα γενέθλια κάθε 3 χρόνια!!Αρκεί να υπολόγιζα και τα χρόνια μου ανάλογα :P Σε φιλώ και παίρνω και ένα κέρασμα μόνη μου από το φοβερό μπράουνις με ινδική καρύδα που λατρεύω!

Irene said...

Εγω λεω οτι εισαι τυχερη. Μεγαλωνεις αργοτερα απο ολους τους αλλους!
Καλα οχι γενεθλια λοιπον, με υγεια και χαρα.
Τελειο το γλυκο, η καρυδα ειναι τρελλα.
ειρηνη

nikiad.blogspot.gr said...

Χρόνια πολλά , ευτυχισμένα και δημιουργικά , Έλενα !!!!!!! Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις τις όμορφες συνταγές σου μέχρι τα βαθιά γεράματα !!!! Η καρύδα είναι ένα από τα υλικά που αγαπώ , επομένως θα πάρω ένα ....μεγάλο κομμάτι από το υπέροχο γλυκό σου και θα κρατήσω το link της συνταγής !!! Ή μήπως να πάω να αγοράσω τα υλικά και να τη φτιάξω άμεσα ?????
Καλό τριήμερο !!!!

Pepi said...

Καλημέρα και χρόνια πολλά,Ελενα!! Να τα χιλιάσεις , να'σαι πάντα με υγεία, χαρά και ευτυχία!! Οσο για το κέρασμα, να πάρω ένα κομματάκι και να παω να κάνω την τούρτα γι ατο γιο μου, κι εγω!!!! Φιλάκια και καλό τριημερο!!

Ειρήνη Ε. said...

Πολύχρονη Ελενάκι!!! Πάντα γερή, ευτυχισμένη και δημιουργική! Και μη στεναχωριέσαι που δεν έχεις κάθε χρόνο γενέθλια. Όταν θα είμαστε εμείς εκατό, (λέμε τώρα!), εσύ θα είσαι είκοσι πέντε!!!
Θα κεραστώ ένα κομμάτι από το γλυκό σου, για να γίνουν πιο γλυκές οι ευχές μου! Σοκολάτα και καρύδα, ο συνδυασμός είναι καταπληκτικός!
Καλά να περάσετε!!

Unknown said...

Εξαιρετικό το γλυκό και το κέρασμα! Χρόνια πολλά!!! Να είσαι πάντα γερή, δημιουργική, χαρούμενη, με γευστικές προτάσεις και ό,τι ποθείς!!!:)

syros2js said...

Αχαχαχα!!! Κλαίω με το σχόλιο της Ειρήνης: "Όταν θα είμαστε εμείς εκατό, (λέμε τώρα!), εσύ θα είσαι είκοσι πέντε!!!"
;-)
Κούκλα μου, ναι, πρέπει να το είχες ξαναπεί αυτό για τα γενέθλιά σου, αλλά το ξέχασα! (Άτιμο αλτσχάιμερ!)
Παρ' όλ' αυτά, εγώ το κέρασμα θα το δεχθώ και θα αφήσω τις πιο γλυκιές και ειλικρινείς μου ευχές για μια ζωή γεμάτη υγεία και χαμόγελο!!!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

DIMI said...

Καλημέρα Ελενά μου!!Χρόνια πολλά μέ υγεία καί ευτυχία καί καλές μαγειρικές επιτυχίες!!Τό γλυκάκι σου,άπαιχτο!!Πολύ νόστιμη συνταγή καί η κρέμα καρύδας φανταστική!!Καλά νά περάσης σήμερα μέ τούς αγαπημένους σου!!Καλό τριήμερο!!Καλά Κούλουμα!!Φιλάκια!!!

ΜΕΤΗ said...

Ελενάκι μου να σε χαιρόμαστε , να είσαι πάντα γερή χαρούμενη και ευτυχισμένη και να μας φτιάχνεις πάντα τέτοια υπέροχα κεράσματα σαν το σημερινό ονειρεμένο γλυκάκι σου!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Makis Del said...

happy no birthday to you λοιπόν Ελένη μου! Ωραία συνταγή!

Rena said...

Χρόνια σου πολλά Ελενα,ότι επιθυμείς,να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!!!!!!!
Υπέροχο το γλυκάκι σου!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!

κορδονέτο said...

Χρόνια πολλά,να'σαι γερή και ευτυχισμένη!!! Υπέροχο το γλυκάκι,γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το ινδοκάρυδο! Καλό τριήμερο!

paraxeno pirouni said...

Όχι χρόνια σου πολλά!! :)
Είπες δύο μαγικές λέξεις, καρύδα και Αλίκη, το μόνο (ίσως) παιδικό παραμύθι ικανό να μυήσει τα παιδιά στον σουρεαλισμό -φυσικά και δικό μου αγαπημένο!
Όσο για το μπράουνι με την υπέροχη κρέμα καρύδας, ένα μαγικό από μόνο του! Πολλά like!
Καλό τριήμερο και να περάσεις πολύ όμορφα!

Μαρία Έλενα said...

Όμορφη συνταγή
Φιλάκια ...

Unknown said...

Πολύχρονη να είσαι και πάντα χαρούμενη!!! Σε ευχαριστούμε πολύ για το γλυκό φαίνεται πεντανόστιμο!!! Πάντως εσύ δεν χρειάζεται να κρύβεις τα χρόνια σουχιχιχι!!!!
Φιλιά!!!!

Thalassenia said...

Εύχομαι να γιορτάσεις πολλά "όχι γενέθλια" και άλλα τόσα γενέθλια, πάντα με υγεία και χαρά.
Για το γλυκάκι κουβέντα...το πήρα στα κρυφά :)

Φιλιά θαλασσένια

Mary said...

Ακόμα και στα γενέθλιά σου ζουζουνιές κάνεις Ελενάκι μου!
Να είσαι πολύχρονη, γερή, δυνατή, χαρούμενη, δημιουργική, πάντα τσαχπινούλα και γλυκούλα!
Παίρνω το γλυκάκι μου με την ευχή να έχουν την γεύση του τα ακόμα εκατό χρόνια που θα ζήσεις!

Φιλάκια πολλά, πολλά, πολλά!!!

mia xara said...

Καλημέρα σ'όλες σας, κορίτσια, ιδιαίτερα στο κορίτσι με τα "όχι γενέθλια"!!!Σου εύχομαι να τα 100στήσεις και να είσαι πάντα χαρούμενη!Πολύ γευστικό το κέρασμά σου,φιλάκια!

Elenis Cooking said...

Ελενάκι μου γλυκό να σε χαιρόμαστε, χρόνια πολλά και απο εδώ, πολύχρονη, γερή και πάντα ευτυχισμένη να είσαι!!!!
Το γλυκάκι δε παίζεται, τέλειο, σε ευχαριστούμε πολύ!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου μπορεί να στα είπα δια ζώσης τα χρόνια πολλά, μπορεί να ήμουν παρούσα στο σβήσιμο των κεριών σου και στην σαμπανια σου αλλά δεν μπορώ να μην σου ευχηθώ και μέσα απο το μπλόκ μας !!!! Λενάκι μου να σε χαιρόμαστε και .... καλώς ήλθες στο club των πενηντάριδων !!!!!! χιχιχιχι φιλια πολλά πολλά και να σε χαιρόμαστε !!!

Ερμιόνη said...

Να τα εκατοστήσεις αγαπημένη μου κυρία!
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι πάντα έτσι, γελαστή και εγκάρδια όπως σε ξέρω και σε αγαπώ πολύ για αυτό!
Έχω κουραστεί να λέω πόσο πολύ ταιριάζουν τα γούστα μας στις γεύσεις και τα υλικά οπότε για ακόμα μια φορά θα πω ότι λάτρεψα το κέρασμα σου!
Πολλά πολλά φιλιά!

nikiad.blogspot.gr said...

Καλημέρα , κορίτσια !!!!
Χρησιμοποίησα μια από τις φωτογραφίες σου στη σημερινή μου ανάρτηση και φυσικά δίνω το link για το blog σου - ελπίζω να μην σε πειράζει . Αν μου το πειτε θα την αφαιρέσω αμέσως !!
Καλή εβδομάδα !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...