Saturday 1 February 2014

Τούρτα banana split


Σαββατοκύριακο και ένα γλυκάκι επιβάλλεται νομίζω!!!
Ένα γλυκάκι ανάλαφρο, αέρινο, εντυπωσιακό, και το κυριότερο ……. πανεύκολο!!!
Για να γλυκάνετε τους αγαπημένους σας χωρίς καθόλου κόπο, και να χαρείτε περισσότερο την παρέα τους αυτό το Σαββατοκύριακο!
Πάμε να το φτιάξουμε παρέα!

Θα χρειαστούμε:
250 γρ. μπισκότα πτι μπερ
140 γρ. βούτυρο
1 φάκελο φρουί ζελέ μπανάνα (100 γρ.)
3-4 φέτες ανανά από κονσέρβα
1 μεγάλη μπανάνα ή 2 μικρότερες
200 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
100 ml σιρόπι ανανά (από την κονσέρβα) – αν δεν επαρκεί συμπληρώνουμε με νερό
Επιπλέον
300 ml κρέμα γάλακτος
1 κουταλιά ζάχαρη άχνη
Τι κάνουμε:
Θρυμματίζουμε τα πτι μπερ στο μούλτι να γίνουν σκόνη.
Λιώνουμε το βούτυρο και το ρίχνουμε στα θρυμματισμένα μπισκότα.
Ανακατεύουμε καλά τα 2 υλικά.
Στρώνουμε το μείγμα στην βάση μιας φόρμας με κούμπωμα.
Βάζουμε το φρουί ζελέ σε ένα μπολ, του προσθέτουμε 250 ml καυτό νερό, και ανακατεύουμε καλά να διαλυθεί το ζελέ.
Το αφήνουμε λίγο να κρυώσει και κατόπιν του προσθέτουμε το γιαούρτι και το σιρόπι του ανανά από την κονσέρβα. Τα χτυπάμε όλα καλά με το σύρμα.
Κόβουμε τις φέτες του ανανά σε μικρότερα κομμάτια και την μπανάνα σε φετάκια. Τα απλώνουμε πάνω στην μπισκοτένια βάση, ώστε να την καλύψουμε όλη.
Προσεκτικά αδειάζουμε πάνω απ’ όλα το μείγμα του ζελέ.
Βάζουμε την φόρμα στο ψυγείο, να κρυώσει και να πήξει καλά το γλυκό.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος με την άχνη σε σφιχτή σαντιγί.
Όταν το γλυκό είναι έτοιμο, καλύπτουμε την επιφάνειά του με την σαντιγί.
Με ένα πιρούνι, κάνουμε απαλά «αυλάκια» πάνω στην σαντιγί.
Διακοσμούμε όπως μας αρέσει. Εγώ έβαλα σιρόπι σοκολάτας και κερασάκια, και ταίριαξαν όμορφα!
Καλή επιτυχία!!

Τέλος με χαρά σας ενημερώνουμε, ότι σήμερα και αύριο, 14.15 με 16.00, στο ραδιόφωνο του Δήμου Αθηναίων «Αθήνα 9,84» και στην εκπομπή Athina a la carte, θα γίνει παρουσίαση του blog μας με μια μίνι συνέντευξη και 2 συνταγές μας, που θα ακουστούν μία το Σαββάτο και μία την Κυριακή.
Άλλες δυο συνταγές μας θα παρουσιαστούν το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Όποιος φίλος θέλει, μπορεί να παρακολουθήσει την εκπομπή είτε από το ραδιόφωνο, είτε μέσω του link του σταθμού πατώντας στο liveplayer, είτε απ' ευθείας από εδώ.

Σας ευχόμαστε καλό μήνα, καλό σας Σαββατοκύριακο!!

24 comments:

Ξανθή said...

Καλό και γλυκό μήνα σε όλες!!!

- spoonstories- said...

Καλό μήνα με το καταπληκτικό γλυκάκι !! Καλά λες..να μας μπει καλά ο μήνας βρε παιδί μου!!Φιλάκια

paraxeno pirouni said...

Πολύ ωραίο γλυκάκι που θυμίζει και τούρτα και τσιζκέικ (νομίζω). Θα του πήγαινε και τυρί κρέμα αντί για σαντιγύ ίσως!
Μπράβο για την εκπομή κορίτσια, θα προσπαθήσω να είμαι σπίτι και να σας ακούσω.
Καλό & γλυκό μήνα!

DIMI said...

Πολύ νόστιμη η τούρτα σου!!Υπέροχη συνταγή!!!Συγχαρητήρια!!Καλή επιτυχία στήν εκμπομπή!!!Καλό μήνα!!!

syros2js said...

Μας γλύκανες πάλι, Ελενάκι!
Συγχαρητήρια για τη Ραδιοφωνική... έκπληξη που μας αποκάλυψες!!!
Καλό μήνα!
ΣΜΟΥΤΣ!

SpIrToKoYto said...

Καλό μήνα καλονοικοκυράδες...!!!
Με υπέροχο γλυκό για να αρχίσει τέλεια και βέβαια γεμάτος δημοσιότητα,αφού θα στηθούμε στα ραδιόφωνα να ακούσουμε τα της...Καρδιάς μας...!!!!!!!!!
( υ.γ.πρέπει να τις προσέχω αυτές...Θα μου τις κλέψουν...:P )

Φιλιά πολλά πολλά σε όλες σας και καλό ΣΚ...-:)))

Unknown said...

Πάρα πολύ ωραίο και γευστικά και εμφανισιακα!:)

censurasigloXXI said...

Εκεί θα είμαι να σε ακούω ον λαιν!

Φιλιά και καφεδάκι.
Έχω επιστρέψει στο ελληνικό blog μου

http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

Rena said...

Φαίνεται νοστιμότατο και πολύ ελαφρύ!!!!!!!!!!!!
Καλό μήνα!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

Silena said...

Υπέροχη παρουσίαση σε ένα αγαπημένο γλυκό!!!
Καλό μήνα!!!!

Μαρία Έλενα said...

Όμορφη συνταγή.
Καλό μήνα.
Φιλάκια ...

Unknown said...

Καλό μήνα με υπέροχο γλυκάκι και με δημοσιότητα στο φουλ...την άκουσα την εκπομπή...φιλάκια...και καλό Σ/Κ

Δημιουργία said...

Καλό μήνα Έλενα, με υγεία .Το γλυκάκι σου όμορφο και φρουτένιο.

Martha said...

Τι να κάνω τώρα που το θέλω;;;

mia xara said...

Καλημέρα και καλό μήνα κορίτσια! Τι ωραία η τούρτα σου Έλενα,να είχα ένα κομματάκι..Συγχαρητήρια για τη ραδιοφωνική παρουσία, εύχομαι πάντα επιτυχίες!!ΧΟΧΟ

Magia da Inês said...

¸.•°♡♡♫° ·..
Isso é tudo de bom!!!!!!!

Ótimo mês!
Bom domingo! Boa semana!
°º✿♫ Beijinhos.
º° ✿✿ ♫° ·. Brasil

Elenis Cooking said...

Ελενάκι μου το γλυκάκι σου είναι φανταστικόοοο!!!!!!Φυσικά και την άκουσα την εκπομπή είσαι καταπληκτική!!!!!Μπράβο!!!
Φιλάκιααα, σμουτς!!!!

Beauty Follower said...

Θυμαι στα 80s που ηταν της μοδας το παγωτό Banana split!

http://beautyfollower.blogspot.gr

Ειρήνη Ε. said...

Καλό μήνα Ελενάκι, που μας τον ξεκινάς με ένα δροσερό και αρωματικό γλυκάκι! Ε!!! Δεν θέλουμε κάτι περισσότερο!
Την ακούσαμε την εκπομπή! Έσκισες!!
Καλή βράδυ.

Vita said...

Ωραία τούρτα Έλενα! Επισημαίνω την ευκολία του μπισκότου αντί παντεσπάνι και την χρήση γιουρτιού στην κρέμα που κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά και πιο υγιεινό το αποτέλεσμα! Καλό μήνα!

Unknown said...

Μου αρέσει που είναι ανάλαφρη η κρέμα της! Να μην έχεις και τύψεις! Φιλιά και καλό μήνα!

Kate'sCakeBox said...

Καλό μήνα και χαρούμενη βδομάδα κοριτσάκια μου!!μας δωρίσατε εξαιρετικη συνταγή!!Αγαπημένο μου Ελενάκι η ελαφριά αυτή εκδοχή με το μπισκότο και την θεική κρέμα θα ενθουσιάσει όλους τους καλεσμένους μας!η απλότητά της είναι αυτή που θα μας σπρώξει άμεσα στις κουζίνες μας!!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια!

Maria B. said...

Μπραβο μας, Μπράβο μας Λενάκι μου !!! υπέροχη η συνταγή, υπέροχη και η συνεντευξη !!!!

*αχ και να είχα ένα κομματάκι απο αυτήν την πολύ πολύ νόστιμη τουρτίτσα ! φιλεναδίτσα πότε θα μου την φτιάξεις ???

φιλια πολλά πολλά

Mary said...

Ελενάκι μου, αν με δεις είμαι σαν βατραχάκι με τα μάτια γουρλωμένα...
Θεσπέσια, νομίζω ότι έχω τη γεύση της στο στόμα!
Για τη συνέντευξη το έμαθα πολύ αργά, αν την έχετε ηχογραφήσει θα ήθελα πολύ να μου τη στείλετε.

Πολλά πολλά φιλάκια ζουζουνάκι μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...