Tuesday 4 February 2014

Το πορτοκαλί τουρλού


Φουλ του πορτοκαλί έχουμε σήμερα!!
Ένα φαγάκι όλο γλύκα, ιδανικό για να συνοδεύσει τα ψητά κρεατικά μας.
Πορτοκαλί γλυκοπατάτες, κολοκύθα και καρότα δίνουν χρώμα και νοστιμιά μοναδική!
Το έφτιαξα την Κυριακή για να συνοδεύσει τις ψητές μπριζολίτσες μας, έφτιαξα και μια τηγανιά πατάτες μήπως μου έκανε κανείς τον …. δύσκολο, αλλά τελικά οι πατάτες μείνανε περιφρονημένες, όλοι από το νόστιμο τουρλού σερβιρίστηκαν!
Δοκιμάστε το, θα σας ενθουσιάσει!!

Θα χρειαστούμε:
500 γρ. γλυκοπατάτες κατά προτίμηση πορτοκαλί (ζυγισμένες καθαρισμένες)
250 γρ. κολοκύθα (ζυγισμένη καθαρισμένη)
1 καρότο
1 κρεμμύδι
300 γρ. φέτα χοντροτριμμένη
1 κουταλάκι ρίγανη
1 κουταλάκι θυμάρι
μισό κουταλάκι μαντζουράνα
αλάτι – πιπέρι
Τι κάνουμε:
Κόβουμε τις γλυκοπατάτες και την κολοκύθα σε κυβάκια.
Κόβουμε το κρεμμύδι σε λεπτά φετάκια.
Κόβουμε το καρότο σε λεπτές ροδέλες.
Σοτάρουμε σε ελαιόλαδο το κρεμμύδι για λίγα λεπτά, να μαλακώσει και να γυαλίσει.
Προσθέτουμε τις γλυκοπατάτες, την κολοκύθα και το καρότο, και συνεχίζουμε λίγο ακόμα το σοτάρισμα όλων των υλικών.
Στην συνέχεια προσθέτουμε τα μπαχαρικά, αλατοπίπερο και λίγο νερό, ίσα να τα σκεπάζει ελαφρά.
Σκεπάζουμε την κατσαρόλα, χαμηλώνουμε την φωτιά και μαγειρεύουμε για 20-25 λεπτά.
Στην συνέχεια προσθέτουμε την φέτα χοντροτριμμένη και συνεχίζουμε το μαγείρεμα για 1 λεπτό ακόμη, σε δυνατή φωτιά, να απορροφηθούν όσο το δυνατόν περισσότερα υγρά.
Αυτό είναι όλο κι όλο!!!!!!
Καλή επιτυχία!!!!!

23 comments:

- spoonstories- said...

Συνοδεύει το κρέας τέλεια!!Αυτά τα πιάτα είναι εντυπωσιακά και απογειώνουν τη γεύση! Την καλημέρα μου Ελένη!!

Maria B. said...

Καλημέρα τουρλοΛενάκι μου !!!!!
Εγώ εχθές σ'εστειλα να φτιάξεις καραμελωμένα κορν-φλεϊκς και εσύ εφτιαξες πορτοκαλοτουρλού ??? τςςςςς τι κακό παιδί είσαι εσύ ??? οπως καταλαβαίνεις μια και ήρθα πρώτη θα πάρω όοοοολο το μπωλάκι και δεν θα βρεί κανένας άλλος τίποτα !!!!! χιχιχι

Ξέρεις ότι εγώ δεν είμαι των ψαγμένων φαγητών, παρ'ολα αυτά έχω φάει όταν ήμουν μικρούλα απο την γιαγιουλα μου την μανιατισσα πορτοκάλι σαλάτα, στη θέση δηλαδή της γλυκοπατάτας και της κολοκύθας ήταν το πορτοκάλι. Είχε και κρεμμύδι και λάδι και άλλα μυρωδικά. Αυτό στο λέω για να δείς ότι τελικά ημουν γκουρμεδιάρα απο τα γεννοφάσκια μου !!!!!!! χιχιιχ

Γεια στα χεράκια σου φιλενάδα μου με τις ιδέες σου !!!

φιλούπες πολλές πολλές

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, το συνοδευτικό σου για το ψητό μας κρεατάκι, είναι απολύτως του γούστου μου!! Την αγάπη που έχω για την κολοκύθα την ξέρεις. Με την γλυκοπατάτα, ήρθε και έδεσε η γεύση! Θα δοκιμαστεί σύντομα, με ψητό κοτόπουλο.
Καλή μας ημέρα.

Lenia said...

Για μια χορτοφάγο σαν εμένα αυτό αποτελεί ένα υπέροχο χρωματιστό φαγάκι!Γεια στα χέρια σου!
Φιλάκια!

Anonymous said...

Τέλειο και χρώμα και γεύση! Λατρεύω τις γλυκοπατάτες και την κολοκύθα! Σκέτο ή με κρέας, αυτό το πιάτο είναι μούρλια! Φιλιά!

Eleanna - www.foodaki.gr

SpIrToKoYto said...

Εξαιρετικά τα συνδύασες ξανθό συνμέλος...Η γλυκοπατάτα ταιριάζει με την κολοκύθα και της δίνει γεύση...Για τα χρώματα,δεν το συζητώ...
Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...-:))))

syros2js said...

Α, τί όμορφο!!!
'Γεια στα χεράκια σου, κορίτσι μου!
Πρέπει να είναι απίθανο!!!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Unknown said...

Πολύ ωραία και γευστική πρόταση!:)

Helen Gr said...

Πλούσιο, νόστιμο και εύκολο πιάτο, ευχαριστούμε, Έλενά μου!
Κι εγώ αγαπώ αυτό το συνδυασμό υλικών αλλά τα ψήνω στο φούρνο. Συνοδεύω ψάρι φιλέτο ψητό. Είναι νοστιμότατα!
Φιλάκια πολλά

Ξανθή said...

Καλό μεσημέρι Έλενα.
Αυτό το τουρλού στο φούρνο το έφαγα στο Λονδίνο με λίγο περισσότερες ρίζες λαχανικών και το αγάπησα πολύ.
Το έφτιαξα εδώ δυο φορές σε εορταστικό μας τραπέζι πολύ ωραίο συνοδευτικό!!

Unknown said...

Εγώ πάντως και σκέτο θα το έτρωγα ευχαρίστως! Ο ήλιος στο πιάτο σας έπρεπε να είναι ο τίτλος του, είναι πανέμορφο και σίγουρα λαχταριστό! Φιλιά πολλά!

Paraskevi Lamprini M. said...

μμμ και έχω μια πεινα!!!... γεια σου Ελενά μου!

Lila Xagorari said...

Φαγάκι για μένα είναι αυτό..............δεν χρειάζομαι κρέας από δίπλα....μόνο μπόλικο ψωμάκι!!!!!!!!!!

DIMI said...

Μμμμμ,πολύ νόστιμη καί γεμάτη υπέροχες γεύσεις,Ελενά μου,συνταγή!!!Τέλεια συνοδεύη πολλά φαγητά!!Θά τήν δοκιμάσω!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!!

Rena said...

Πως τα σκέφτεσαι όλα αυτά τα ωραία,μπορείς να μου πεις!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Ερμιόνη said...

Εάν περιφρονήθηκαν οι τηγανιτές πατάτες για χάρη του τουρλού, φαντάζομαι νοστιμιά!
Έχει όμως υλικά που συνδυάζονται άψογα! Και σούπερ χρώμα!
Φιλιά

Silena said...

Κι εγώ θα παραμέριζα τις πατάτες γι΄αυτό το υπέροχο πιάτο!!!!! Είναι πραγματικά μοναδικό!!!!!
Καλό βράδυ Έλενά μου!!! Πολλά φιλιά!

Δημιουργία said...

Υπέροχο πορτοκαλί πιάτο και με πολλές βιταμίνες.

Chrisi said...

θρεπτικοτατο και πολυχρωμο,χαρμα οφθαλμων,αγαπω πολυ το πορτοκαλι χρωμα,φιλακια.

Tante Kiki said...

Καλημέρα και πάλι... αυτό το πορτοκαλί τουρλού μπήκε στην καρδιά μου... καταγράφεται!!!!
Πάω να αγοράσω γλυκοπατάτες!!!
Φιλάκια!

Vasia b. said...

Το πορτοκαλί τουρλού το βρίσκω πολύ όμορφο σε χρώμα και γεύση!!!!
Ερυματικότατη Ελενάκι μου και πάντα με εύκολο τρόπο!!!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Magia da Inês said...

♡♡⊱ Olá!
A apresentação faz ainda mais fome!
Isso é maravilhoso!!!

Boa quinta-feira!
Beijinhos.
° ·.♫° ·.

Mary said...

Από ένα ζουζουνάκι μόνο τσαχπινιές και χρώματα θα μπορούσα να βλέπω!
Πολύ ωραία ιδέα!

Φιλάκια τουρλού!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...